kauj1 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Mam pace z poprzedniej umowy za 0 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Napisałem w podobnym tonie, zobaczymy! Dali 100 % rabatu na miesiąc marzec i zachęcają do kontaktu w marcu celem otrzymania oferty promocyjnej. Za ile teraz można otrzymać Prestiż HD bez wysłania wypowiedzenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz5891 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Mam pace z poprzedniej umowy za 0 zł. Co to znaczy że masz Pace z poprzedniej umowy? Kupiłeś wtedy za 0zł? Chyba nie . Tylko dostałeś w dalszym ciągu na bezpłatne użytkowanie.Twój post powinien brzmieć: SuperPremium HD za 89 zł. W tym multiroom i Pace 500Gbna cały okres umowy i do końca września Cinemax, Filmbox. Umowa na 18 m-cy. Dobrze myślę? Jeśli tak to jest to bardzo dobra oferta! Gratuluje owocnych negocjacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kauj1 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Tak. Mam go na wypożyczenie ze 100% rabatu i tak zostało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Dla tych niedowiarków, którzy twierdzą, że konsultanci nie dzwonią - informuje, że i do mnie dzwonili. Też mam umowę do końca maja. Telefonowali do mnie dwa razy wczoraj, ale nie mogłem odebrać. Dziś też dzwonili i poprosiłem by konsultant zatelefonował do mnie za kilka minut, bo nie mogłem w danej chwili rozmawiać. Powiedział, że telefonuje w sprawie nowej oferty. Dodatkowo nadmienię, że nie wysyłałem wypowiedzenia. Mam nadzieję, że jeszcze dziś zadzwonią - wtedy przekaże coś więcej. Myślę, że robią badanie potrzeb klientów. Nadmienię, że też dzwonili z numeru 22 310 45 00. Posiadam pakiet Canal+Optimum HD + kanały HD. Co do dekodera - u mnie sytuacja podobna. Mam bezpłatną dzierżawę tylko do końca lutego. Później po 20zł. Niby tylko 3 miesiące, ale daje to już 60zł. Piechotą nie chodzi. Pisałem już e-maile z prośbą o zniesienie opłaty. Nie zgodzili się. Sam nawet zaproponowałem, że zamiast dzierżawy za dekoder wezmę HBO na te 3 miesiące za 23zł lub 27zł, by było na ich korzyść. Nic z tego. Otrzymałem e-mail z propozycją HBO za 27zł i 5zł rabatu na dekoder. Stanowczo odmówiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
browar340 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Witajcie koledzy. w kwietniu kończy mi się umowa pakiet CANAL+ OPTIMUM HD , umowa na 15 miesięcy miesięcznie 82 zł, dziś zadzwoniłem z ciekawości do Cyfry i gość ta sama ofertę chciał mi wcisnąć za 91 zł - wyśmiałem go i właśnie napisałem rezygnację. Proszę o radę co mogę od nich wynegocjować za przedłużenie umowy , jaką im przedstawić swoja ofertę ? Za propozycję z góry dziękuje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal_86 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Mi umowa kończy się w lutym, wypowiedzenie już wysłane w grudniu, a dzisiaj dopiero dostałem pisemne potwierdzenie rejestracji tegoż wypowiedzenia. Wysłałem im raz swoją propozycję i po tym miałem 2 telefony. Teraz cisza, podobnie jak koledzy wyżej. Ciekawe czy się jeszcze odezwą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teddy Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Witam Umowa do końca marca wypowiedzenie wysłane zarejestrowane w stycznu 1 tel. luty 1tel.niewyraziłem zgody na ich propozycje.A teraz czekam do końca marca jezeli nie zadzwonia przechodze na telewizje naziemna ja będę miał lżej i oni też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironman Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Dla tych niedowiarków, którzy twierdzą, że konsultanci nie dzwonią - informuje, że i do mnie dzwonili. Też mam umowę do końca maja. Telefonowali do mnie dwa razy wczoraj, ale nie mogłem odebrać. Dziś też dzwonili i poprosiłem by konsultant zatelefonował do mnie za kilka minut, bo nie mogłem w danej chwili rozmawiać. Powiedział, że telefonuje w sprawie nowej oferty. Dodatkowo nadmienię, że nie wysyłałem wypowiedzenia. Mam nadzieję, że jeszcze dziś zadzwonią - wtedy przekaże coś więcej. Myślę, że robią badanie potrzeb klientów. Nadmienię, że też dzwonili z numeru 22 310 45 00. Posiadam pakiet Canal+Optimum HD + kanały HD. Jak dobrze pamiętam moja umowa na pakiet C+ Optimum Hd bez dodatkowych pakietów typu HBO, kończy się na przełomie lipca i sierpnia, a już dziś dzwonili z propozycją przejścia na nową ofertę NC+ By nie powielać tematu zamieszczam odnośnik: https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=174&t=29913&start=1260#p717357. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k05 Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 @ironman Nie wiem jak Ty, ale ja nie zgodziłbym się już dzisiaj na proponowane warunki nie znając całkowitej oferty. Poza tym jestem raczej kinomanem niż fanem sportu. Oglądam tylko jeden mecz ekstraklasy. Nic więcej. Więc wziąłbym pakiet tylko z filmami. Ciekawe co będzie na Canal+Family. No i dwa kanały Film? Jeden Sport i jeden ogólny. Na takie prawa sportowe to trochę mało. Kto to wie co z tego wykombinują. Poza tym wyślę wypowiedzenie. Może przy wypowiedzeniu będą inne warunki (lepsze). Mam jeszcze trochę czasu. A do "fuzji" jakoś mi się nie pali. Mam jeszcze mnóstwo filmów na dysku. Nie ma nawet czasu tego wszystkiego oglądać. Nawet wstępnie myślałem by po obecnej umowie pozostać przy Kompakcie i dokupić od czasu do czasu Canal+ i HBO. Albo wybrać ofertę Canal+Kompakt. Ale jak widać, nie będzie mi to dane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Witajcie koledzy.w kwietniu kończy mi się umowa pakiet CANAL+ OPTIMUM HD , umowa na 15 miesięcy miesięcznie 82 zł, dziś zadzwoniłem z ciekawości do Cyfry i gość ta sama ofertę chciał mi wcisnąć za 91 zł - wyśmiałem go i właśnie napisałem rezygnację. Proszę o radę co mogę od nich wynegocjować za przedłużenie umowy , jaką im przedstawić swoja ofertę ? Za propozycję z góry dziękuje . Naprawdę jest tak ciężko przeczytać kilka stron wstecz? Piszesz o najpopularniejszym pakiecie, najwięcej ludzi z nim przedłuża więc informacji o nim jest najwięcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolic Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Tylko że od dobrych kilku dni nikt nic nie pisze, czyżby dobre oferty poszły w zapomnienie? Proszę o informacje czy nadal można uzyskać C+optimum za 62-71 zł i MR gratis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Teraz to cała uwaga wszystkich skupiona jest na nc+ co to będzie i za ile będzie i kiedy będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolic Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 No właśnie, chciałbym wiedzieć czy lepiej teraz przedłużać czy czekać do marca na nc+. Jakby teraz dali dobrą ofertę to przedłużę, wolę nie ryzykować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurek1 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Wydaje mi się że lepiej teraz przedłużyć ,za rozsądną cenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Mam umowę do końca kwietnia 2013 roku. Wypowiedzenie wysłane. Aktualnie mam C+ Optimum HD - 86 zł, multiroom - 10 zł, dekoder Pace PVR za 0 zł. Dzwonią do mnie już konsultanci z super ofertami Ja w wypowiedzeniu napisałem ze pakiet C+ Optimum HD jestem wart dla mnie 60 zł miesięcznie do tego multiroom za 0 zł oraz Pace PVR HD za 0 zł na cały okres nowej umowy ( 12 lub 18 miesięcy ) i tego się trzymam. Na pytanie konsultanta co zrobię jak nie dostanę takich warunków - krótka odpowiedź będę oglądał naziemną cyfrową tv oraz to co jest z n na kartę. Ponadto jak nie chcą moich pieniędzy to ja się nie będę narzucał. Do końca kwietnia dużo czasu. Swoich warunków nie zmienię. Pozdrawiam konsultantów jeśli czytają to forum i mieli "niewdzięczną" przyjemność ze mną rozmawiać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piomaz87 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Tylko że od dobrych kilku dni nikt nic nie pisze, czyżby dobre oferty poszły w zapomnienie? Proszę o informacje czy nadal można uzyskać C+optimum za 62-71 zł i MR gratis. Tak nadal jest możliwe otrzymanie c+ optimum hd + hd promo + multiroom za 71 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolic Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Na pytanie konsultanta co zrobię jak nie dostanę takich warunków - A ja mogę obniżyć pakiet do Optimum HD + HD Promo. Jeśli oczywiście Optimum bedzie po ok.50-55 ... Canal+ bym sobie dobierał "od czasu do czasu" Od kwietnia może być droższy ale i "lepszy", czego mogę nie mieć w C+optimum bez migracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piracik Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 A czy do kogoś telefonowali (pakiet Start HD)? Co mogą zaoferować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 ...tylko, że po nowemu może być trochę inaczej. Inny skład pakietów, może nie będzie mozna dobierać na krótko, he, he... W tym wątku patrzmy raczej na skłonność do ustępstw badź obstrukcji ze strony operatora tzn. obserwujmy czy przedłużanie umów z ceną w górę czy jedszcze na utrzymanie klienta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artgot Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Dziś zadzwoniłem do C+ czy zarejestrowali moje wypowiedzenie i tak, zarejestrowali a Pan zaproponował mi: Canal+ Optimum HD Optimum HD Promo Mr Sagemcom za 71 zł na 18 msc. Oczywiście odmówiłem. Na jaki adres można wysłać maila ze swoją propozycją? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolic Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Wyślij na formularz kontaktowy na stronie Cyfry i poproś o przekazanie do właściwego działu. Na jaki nr telefonu dzwoniłeś, bo ja bym wziął tą ofertę tyle że z Pace HD... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczor24 Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Za ile warto wziąć? CANAL+ KOMPAKT HD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 ...tylko, że po nowemu może być trochę inaczej. Inny skład pakietów, może nie będzie mozna dobierać na krótko, he, he... Tak, wygląda na to że będzie inna konstrukcja pakietowa. Ciekawe czy będą pakiety bez C+. Może być tak że będzie najniżej baza + cześć opcji C+. A wyższe pakiety będą wzbogacane o kanały C+. Lepiej żeby odpowiednik Optimum jednak był w nowej ofercie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabolic Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Ale zmian które naruszałyby regulamin ma ponoć nie być aby nie dawać furtki do wypowiedzeń. Skoro tak, to nadal będzie po staremu, czyz nie? Mówimy o starych abonentach, przed migracją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi