Skocz do zawartości

Cyfra+ Promocje (dla obecnych abonentów, przedłużenie umów)


taiszo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pace z poprzedniej umowy za 0 zł.
Co to znaczy że masz Pace z poprzedniej umowy? Kupiłeś wtedy za 0zł? Chyba nie :wink: . Tylko dostałeś w dalszym ciągu na bezpłatne użytkowanie.

Twój post powinien brzmieć:

SuperPremium HD za 89 zł.

W tym multiroom i Pace 500Gbna cały okres umowy i do końca września Cinemax, Filmbox.

Umowa na 18 m-cy.

Dobrze myślę?

 

Jeśli tak to jest to bardzo dobra oferta! Gratuluje owocnych negocjacji :brawo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tych niedowiarków, którzy twierdzą, że konsultanci nie dzwonią - informuje, że i do mnie dzwonili. Też mam umowę do końca maja. Telefonowali do mnie dwa razy wczoraj, ale nie mogłem odebrać. Dziś też dzwonili i poprosiłem by konsultant zatelefonował do mnie za kilka minut, bo nie mogłem w danej chwili rozmawiać. Powiedział, że telefonuje w sprawie nowej oferty. Dodatkowo nadmienię, że nie wysyłałem wypowiedzenia. Mam nadzieję, że jeszcze dziś zadzwonią - wtedy przekaże coś więcej. Myślę, że robią badanie potrzeb klientów. Nadmienię, że też dzwonili z numeru 22 310 45 00. Posiadam pakiet Canal+Optimum HD + kanały HD.

 

Co do dekodera - u mnie sytuacja podobna. Mam bezpłatną dzierżawę tylko do końca lutego. Później po 20zł. Niby tylko 3 miesiące, ale daje to już 60zł. Piechotą nie chodzi. Pisałem już e-maile z prośbą o zniesienie opłaty. Nie zgodzili się. Sam nawet zaproponowałem, że zamiast dzierżawy za dekoder wezmę HBO na te 3 miesiące za 23zł lub 27zł, by było na ich korzyść. Nic z tego. Otrzymałem e-mail z propozycją HBO za 27zł i 5zł rabatu na dekoder. Stanowczo odmówiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie koledzy.

w kwietniu kończy mi się umowa pakiet CANAL+ OPTIMUM HD , umowa na 15 miesięcy miesięcznie 82 zł, dziś zadzwoniłem z ciekawości do Cyfry i gość ta sama ofertę chciał mi wcisnąć za 91 zł - wyśmiałem go i właśnie napisałem rezygnację. Proszę o radę co mogę od nich wynegocjować za przedłużenie umowy , jaką im przedstawić swoja ofertę ? Za propozycję z góry dziękuje .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi umowa kończy się w lutym, wypowiedzenie już wysłane w grudniu, a dzisiaj dopiero dostałem pisemne potwierdzenie rejestracji tegoż wypowiedzenia. Wysłałem im raz swoją propozycję i po tym miałem 2 telefony. Teraz cisza, podobnie jak koledzy wyżej. Ciekawe czy się jeszcze odezwą :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Umowa do końca marca wypowiedzenie wysłane zarejestrowane w stycznu 1 tel. luty 1tel.niewyraziłem zgody na ich propozycje.A teraz czekam do końca marca jezeli nie zadzwonia przechodze na telewizje naziemna ja będę miał lżej i oni też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla tych niedowiarków, którzy twierdzą, że konsultanci nie dzwonią - informuje, że i do mnie dzwonili. Też mam umowę do końca maja. Telefonowali do mnie dwa razy wczoraj, ale nie mogłem odebrać. Dziś też dzwonili i poprosiłem by konsultant zatelefonował do mnie za kilka minut, bo nie mogłem w danej chwili rozmawiać. Powiedział, że telefonuje w sprawie nowej oferty. Dodatkowo nadmienię, że nie wysyłałem wypowiedzenia. Mam nadzieję, że jeszcze dziś zadzwonią - wtedy przekaże coś więcej. Myślę, że robią badanie potrzeb klientów. Nadmienię, że też dzwonili z numeru 22 310 45 00. Posiadam pakiet Canal+Optimum HD + kanały HD.

 

Jak dobrze pamiętam moja umowa na pakiet C+ Optimum Hd bez dodatkowych pakietów typu HBO, kończy się na przełomie lipca i sierpnia, a już dziś dzwonili z propozycją przejścia na nową ofertę NC+

By nie powielać tematu zamieszczam odnośnik: https://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=174&t=29913&start=1260#p717357.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ironman Nie wiem jak Ty, ale ja nie zgodziłbym się już dzisiaj na proponowane warunki nie znając całkowitej oferty. Poza tym jestem raczej kinomanem niż fanem sportu. Oglądam tylko jeden mecz ekstraklasy. Nic więcej. Więc wziąłbym pakiet tylko z filmami. Ciekawe co będzie na Canal+Family. No i dwa kanały Film? Jeden Sport i jeden ogólny. Na takie prawa sportowe to trochę mało. Kto to wie co z tego wykombinują. Poza tym wyślę wypowiedzenie. Może przy wypowiedzeniu będą inne warunki (lepsze). Mam jeszcze trochę czasu. A do "fuzji" jakoś mi się nie pali. Mam jeszcze mnóstwo filmów na dysku. Nie ma nawet czasu tego wszystkiego oglądać. Nawet wstępnie myślałem by po obecnej umowie pozostać przy Kompakcie i dokupić od czasu do czasu Canal+ i HBO. Albo wybrać ofertę Canal+Kompakt. Ale jak widać, nie będzie mi to dane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie koledzy.

w kwietniu kończy mi się umowa pakiet CANAL+ OPTIMUM HD , umowa na 15 miesięcy miesięcznie 82 zł, dziś zadzwoniłem z ciekawości do Cyfry i gość ta sama ofertę chciał mi wcisnąć za 91 zł - wyśmiałem go i właśnie napisałem rezygnację. Proszę o radę co mogę od nich wynegocjować za przedłużenie umowy , jaką im przedstawić swoja ofertę ? Za propozycję z góry dziękuje .

Naprawdę jest tak ciężko przeczytać kilka stron wstecz? Piszesz o najpopularniejszym pakiecie, najwięcej ludzi z nim przedłuża więc informacji o nim jest najwięcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam umowę do końca kwietnia 2013 roku. Wypowiedzenie wysłane. Aktualnie mam C+ Optimum HD - 86 zł, multiroom - 10 zł, dekoder Pace PVR za 0 zł.

Dzwonią do mnie już konsultanci z super ofertami ;)

 

Ja w wypowiedzeniu napisałem ze pakiet C+ Optimum HD jestem wart dla mnie 60 zł miesięcznie do tego multiroom za 0 zł oraz Pace PVR HD za 0 zł na cały okres nowej umowy ( 12 lub 18 miesięcy ) i tego się trzymam.

 

Na pytanie konsultanta co zrobię jak nie dostanę takich warunków - krótka odpowiedź będę oglądał naziemną cyfrową tv oraz to co jest z n na kartę. Ponadto jak nie chcą moich pieniędzy to ja się nie będę narzucał.

Do końca kwietnia dużo czasu. Swoich warunków nie zmienię.

Pozdrawiam konsultantów jeśli czytają to forum i mieli "niewdzięczną" przyjemność ze mną rozmawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pytanie konsultanta co zrobię jak nie dostanę takich warunków -

 

A ja mogę obniżyć pakiet do Optimum HD + HD Promo.

Jeśli oczywiście Optimum bedzie po ok.50-55 ...

Canal+ bym sobie dobierał "od czasu do czasu" ;) Od kwietnia może być droższy ale i "lepszy", czego mogę nie mieć w C+optimum bez migracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...tylko, że po nowemu może być trochę inaczej. Inny skład pakietów, może nie będzie mozna dobierać na krótko, he, he...

W tym wątku patrzmy raczej na skłonność do ustępstw badź obstrukcji ze strony operatora tzn. obserwujmy czy przedłużanie umów z ceną w górę czy jedszcze na utrzymanie klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zadzwoniłem do C+ czy zarejestrowali moje wypowiedzenie i tak, zarejestrowali a Pan zaproponował mi:

Canal+ Optimum HD

Optimum HD Promo

Mr

Sagemcom

 

za 71 zł na 18 msc.

 

Oczywiście odmówiłem. Na jaki adres można wysłać maila ze swoją propozycją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
...tylko, że po nowemu może być trochę inaczej. Inny skład pakietów, może nie będzie mozna dobierać na krótko, he, he...

 

Tak, wygląda na to że będzie inna konstrukcja pakietowa. Ciekawe czy będą pakiety bez C+. Może być tak że będzie najniżej baza + cześć opcji C+. A wyższe pakiety będą wzbogacane o kanały C+. Lepiej żeby odpowiednik Optimum jednak był w nowej ofercie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...