Peter Parker Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Wygląda na to że przy ostatniej aktualizacji dodano opcję wgrywania logo przez sieć lub przez sat i nie jest potrzebna osobna aktualizacja softu, by dokonać zmian w logotypach. Dziś zmieniono nazwę kanału 72. z Discovery HD Showcase na Discovery HD i od razu zmieniło się także logo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloo411 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Szkoda tylko, że są stacje, które nadal nie mają logotypów (TVN 24 HD, VH1 Polska, Polsat Crime & Investigation, Wojna i Pokój HD/Sundance Channel HD, Eurosport 2 HD, Fightklub, Redlight HD), lub mają nieaktualne logotypy (MTV Polska, VIVA Polska, Discovery Science, TV Puls, Investigation Discovery, BBC Entertainment, Comedy Central Family, Animal Planet HD, Tele 5, Polonia 1). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Wygląda na to że przy ostatniej aktualizacji dodano opcję wgrywania logo przez sieć lub przez sat i nie jest potrzebna osobna aktualizacja softu, by dokonać zmian w logotypach. Dziś zmieniono nazwę kanału 72. z Discovery HD Showcase na Discovery HD i od razu zmieniło się także logo. Nie sadzę.Raczej już było wcześniej przygotowane logo.Część brakujących logotypów jest w sofcie obecna ale nie powiązana z kanałami być może przez inną nazwę kanału i pliku z logo (ktoś kiedyś taki wniosek wysunął) http://imageshack.us/photo/my-images/80 ... 32811.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin77 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 witam, mam monsterboxa, dotąd połączonego przez hdmi. od wtorku telewizor nie chce mi odbierać przez to gniazdo. Sprawdziłem gniazdo w telewizorze, sprawidziłem też kabel - są w porządku. rozdzielczość też jest przestawiona. Co może być i jak to rozwiązać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazik147 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Naciśnij na pilocie gwiazdkę i 3,jeżeli to nie pomoże to chyba tylko wizyta w CPSIS i po pozytywnej weryfikacji wymiana na inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barti83 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Witam mam takie pytanie ma ktoś jakiś pomysł jak podłączyć dekoder Turbo do obu jego wejść antenowych i do podwójnego konwertera bez konieczności podpinania dwóch osobnych kabli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Bez wymiany konwertera na Unicable raczej się nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emeth Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Panowie ojciec ma taki problem. Ma od miesiaca "n" z turbo. Wczoraj nagle zabraklo programow HD (byl tylko TVN7 HD, NatGeo HD i Eurosport HD), nic sie nie pojawialo poza EPG. Nie "cielo" obrazu, poprostu po pojawieniu sie EPG potem caly czas czarny ekran. Myslalem ze moze problem jest z antena, wiec skorygowalem ustawienie, teraz mam sile po ok 90%, a jakosc na obu po 100%. (czy to nie dziwne, ze az 100% ? Niby antena na 5 pietrze, przed blokiem nic nie ma w przeciagu 50m, czyste niebo) Probowalem reset rekodera, dzwonilem na infolinie i nadal nic. Macie jakies sugestie, przed sprawdzeniem/wymiana dekodera w serwisie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sektor Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 A Ja mam takie pytanie czy w tych dekoderach od nc (sa to podobno nboxy?) jest mozliwosc ustawienia sterowania pilotem i dekodera i tv. ? Pace tak mialo Dzieki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Za pomocą uniwersalnego pilota jak najbardziej tak.Mediabox ma takiego pilota w standardzie a do pozostałych dekoderów trzeba go nabyć oddzielnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sektor Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Za pomocą uniwersalnego pilota jak najbardziej tak.Mediabox ma takiego pilota w standardzie a do pozostałych dekoderów trzeba go nabyć oddzielnie. kurde.... czyli co od turboBOX'A nie pozmieniam w TV ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2013 Za pomocą uniwersalnego pilota jak najbardziej tak.Mediabox ma takiego pilota w standardzie a do pozostałych dekoderów trzeba go nabyć oddzielnie. nBox Turbo także posiada takiego pilota. Przynajmniej ja mam W instrukcji do pilota jest również wymieniony nBox Recorder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danvlz Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Witam! Borykam się z problemem już ponad 2 miesiące, a to mail jaki ostatnio wysłałem do nc+ z dokładnym opisem poczynań i zmagań: === Mój problem polega na tym, że: 1. Nie jestem w stanie wypożyczyć żadnego filmu na dekoderze głównym z kolekcji VOD - klikając na dowolny film w okienko: "Zamów film" niby ładuje się (kręcące się w prawym górnym rogu ekranu strzałki) okno z wpisaniem bodajże nr umowy i hasła cyfrowego - po około 10 sekundach proces wygląda identycznie z tym, że na czaszy dekodera wyświetla się czerwony trójkąt z wykrzyknikiem. 2. Nie potrafię oglądać filmów z kolekcji nVODnet, bo poza faktem, że wszystko ładuje się strasznie powoli, to kilkając na dowolnym filmie w okienko "Oglądaj" ładuje mi się player, ale długość filmu to 00:00:00. Po dłuższym czasie nie dzieje się nic i chyba również wyświetla się czerwony trójkąt. 3. Nie mogę wejść do nPortalu, bo tak samo strzałki kręcą się w nieskończoność, a po ok. 10 sekundach wyświetla się czerwony trójkąt na czaszy dekodera. Rzeczy jakie do tej pory za poradą konsultantów zrobiłem: 1. Niezliczone wysyłanie uprawnień w nadziei, że to może coś pomoże. 2. Dokładne sprawdzenie, czy wszystko po mojej stronie jest w porządku, mianowicie: 2a. Połączenie z Internetem jest (na dekoderze można słuchać nRadia). 2b. Sygnał na antenach to odpowiednio: 1.Siła-81% 1.Jakość-100%, 2.Siła-80% 2.Jakość-100%. 2c. Dekoder uzupełniający ma możliwość wypożyczenia filmu i wejścia do nPortalu (oczywiście poza nVODnet, do którego technicznie nie ma dostępu). 3. Po sprawdzeniu tych wszystkich rzeczy zrobiłem kolejno: 3a. Reset fabryczny dekoder bez kasowania dysków. 3b. Reset fabryczny dekoder z kasowaniem dysków. 3c. Zimny reset dekodera (z wyciągniętą kartą). 4. Po wykluczeniu tylu czynników i sprawdzeniu tylu rzeczy ostatnia pani z infolini, z którą miałem przyjemność rozmawiać poleciła mi sprawdzenie dekodera w Waszym serwisie i ewentualną wymianę dekodera. 5.Dziś byłem w serwisie/punkcie sprzedaży nc+ i efekty były takie same jak u mnie w domu, pani z punktu przyjęła moją reklamację i wymieniła dekoder na nowy. 6. Po podłączeniu, zakończeniu aktywacji nowego dekodera i pobraniu nowej konfiguracji w dalszym ciągu mam te same problemy opisywane na początku i te same możliwości jakie miałem wcześniej, czyli np. możliwość korzystania z nRadia, chyba jedynej rzeczy możliwej do zrobienia przez Internet w chwili obecnej... === W odpowiedzi otrzymałem wiadomość, że to na pewno wina karty sieciowej... Wydawało mi się to niemożliwe, żeby drugi dekoder miał tę samą usterkę ale pojechałem do punktu w Mysłowicach, tam się okazało, że poprzednio nie sprawdzali mojego starego dekodera, bo nie było dostępu do internetu, pani w serwisie powiedziała, że to na pewno wina naszego łącza i odesłała nas do Katowic, to punktu gdzie ta możliwość połaczenia z Internetem była.. A na miejscu okazało się, że wszystko jest w porządku. Więc podejrzenie znów padło na moje łącze Internetowe. Jakiś czas temu (w lutym) wymieniałem router i w sumie przez długi czas nie miałem okazji sprawdzić, czy wszystko jest w porządku, bo z funkcji internetowych nie korzystałem. Zrobiłem reset routera do ustawień fabrycznych, ale to nic nie pomogło. Najdziwniejsze jest w tym wszystkim to, że kiedy z routera odepnę kabel internetowy, to dekodera przy konfiguracji internetowej wyraźnie o tym informuję, kiedy wepnę kabel z powrotem, to pojawia się zielona plansza, że wszystko jest dobrze skonfigurowane, a dostęp do Internetu jest. Pomijając fakt, że w tym dekoder może się mylić, a po prostu router w jakiś sposób wprowadzał go w błąd. Problem polega w tym, że o ile od razu postawiłbym na router (którego na chwilę obecną nie mogę podmienić, żeby sprawdzić, czy to wina routera), to od jakiegoś tygodnia uwziąłem się i zacząłem gorączkowo przeglądać filmy na nVODnet+ usiłąc sprawdzić, by zadziałały. I właśnie tam widać, że dostęp do Internetu jest! Obrazki ładują się momentalnie, a niektóre filmy normalnie się odtwarzają, po wyjściu z filmu i chwilę potem wybrania tego samego filmu już odmawia posłuszeństwa i nie działa. Nie mam pojęcia już co o tym myśleć, mam nadzieję, że w jakiś sposób mi pomożecie. Pozdrawiam, Danvlz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 @Danvlz Jaką masz prędkość internetu i u jakiego masz operatora ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danvlz Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 @kolos22 20Mb/s Neostrada, oba dekodery podpięte są pod switcha, a dopiero pod router, przy bezpośrednim połączeniu, również występuję taka sytuacja. Przepustowość między dekoderami to 92Mb/s. Na routerze nie jest ustawione filtrowanie Mac'ów, czy ograniczenia transferów na IP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uszczel Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 I co, wyciągasz pełen 20 z tej Neostrady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danvlz Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 @Uszczel Wyciągam max. 19,5Mb/s ale średnio jest 18 czy 18,5. To ma być rzekomy powód tego, że nbox nie działa jak należy, że nie ładuje się nPortal, nie mogę wypożyczyć filmów na VOD? Na uzupełniającym VOD i nPortal działa, więc to chyba nie jest istotą sprawy, czy ja rzekomo wyciągam pełne 20mb/s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 A robiłeś aktualizację na nBox turbo , bo teraz nPortal nazywa się Portal+ , a kolekcja nvodnet ma teraz nazwę vodnet+ , z kolei nSeriale zamieniły się w Seriale+ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danvlz Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 @kolos22 Na uzupełniającym przed aktualizacją działało, po aktualizacji która była jakiś tydzień temu (na głównym była widoczna aktualka do uzupełniającego, a na uzupełniającym nie, dopiero samo w trybie czuwania się zaktualizowało). Na Turbo wymuszałem szukania aktualki, chyba nawet 10minut szukało, byłem pewien, że coś znajdzie ale niestety nie. Właśnie czekam kiedy będę miał tę aktualizację, bo mam jeszcze nadzieję, że to coś pomoże, że to wina obecnego softu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybi Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Witam, nie chciałem tworzyć osobnego wątku, wydaje mi się, że moje pytanie doskonale nadaje się do już istniejącego. Otóż mam nBoxa i chciałbym go podłączyć do internetu ale za pomocą... Samsunga Galaxy S II, który może służyć jako punkt dostępu. Wydaje mi się, że to jest do wykonania. Samsunga podłączam do nBoxa za pomocą kabla USB, ustawiam telefon w tryb punktu dostępu, ale niestety nie chce mi się dekoder połączyć z internetem. Czy ktoś z obecnych już kiedyś robił taki trick i mógłby napisać, jak to zrobić, by wszystko działało? Z góry dzięki za wszelkie porady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Poprzez kabel USB nie połączysz się nBoxem do internetu.Jedynie przez kartę sieciową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danvlz Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 @cybi Usb nboxa to złącze serwisowe, które do innych celów nie służy. Jedynie co możesz zrobić jak nie ciągnąć kabla (jeśli masz za daleko do routera), to dokupić jakiś prosty Acess Pointa z wifi (ok. 50zł) i poprzez niego ciągnąć wifi z głównego routera, a potem bezpośrednio z AP do dekodera kablem Ethernet. Innej opcji to ja nie widzę. Ewentualnie, co jest jednak droższym rozwiązaniem, to pomyśleć od Powerline, ale to jest droższy zakup (poczytaj sobie w necie o PLC). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Turbo: Kwestia gustu, ale załamałem się, jak zobaczyłem te różowawe kolory Chcę poprzednią kolorystykę Ikony w menu nowe, czarno-białe Po tej aktualizacji coś pozmieniali w mierniku sygnału. Jakość już nie wskazuje 100 % tylko 80. Jak jest u Was ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
corsair28 Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 mnie te kolorki też się średnio podobają, a co do sygnału to z 100 i 85 zrobiło mi się po ok. 50 na obu antenach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QWERTY Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Po tej aktualizacji coś pozmieniali w mierniku sygnału. Jakość już nie wskazuje 100 % tylko 80. Jak jest u Was ? Umnie spało ze 100 na niektórych do 56%, bez sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.