Skocz do zawartości

radzioksp
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj byłem u bliskiej rodziny akurat mają CP, nie było co robić to sobie oglądałem właśnie Polsat Film, po opiniach miałem negatywne nastawienie do tego kanału, a tu miłe zaskoczenie, filmy bardzo ciekawe, sporo które jeszcze nie oglądałem, reklamy nie lecą często może raz może dwa razy w ciągu filmu. Jednak całkowicie zmieniłem pogląd na temat tego kanału, ja jako widz Canal+ oraz AleKino! muszę stwierdzić, że za tą cenę oraz jakość opłaca się ten kanał w CP. :wink:

 

Jednak chyba wezmę CP jak skończy mi się umowa z Cyfrą, na jakość kanałów nie ma co narzekać, jest praktycznie tak samo jak w C+, TVP 1 i 2 trochę gorsze są, reszta tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Należy też dodać, że Polsat Film będzie miał coś wspólnego z kanałami premium - ilość powtórek.

Pokaż mi kanał filmowy, który nie ma powtórek.

Zgadza się. Każdy kanał filmowy ma powtórki, ale wydaje mi się, że kanały premium mają ich wyjątkowo dużo. W ostatnim czasie filmy oglądam wyłącznie na kanałach TVP i Canal+. Stąd moje zdanie o dużej ilości powtórek na kanałach premium. Chyba się zgodzisz, że na Canal+ jest ich sporo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego cyfra_lbn, widzu Canal + oraz Ale Kino ! Gratuluję poczucia humoru .

 

Nie wiem co Ci się nie podoba, pisałem że za tą cenę oferują naprawdę dobry program :read: Do kanału premium im daleko, ale to nie jest kanał premium.

 

reklamy nie lecą często może raz może dwa razy w ciągu filmu

Z polską koncesją nie mogą ich emitować częściej.

 

A TVN jest na innej koncesji? Bo częściej nadaje reklamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

art. 16a

1. Reklamy i telesprzedaż są nadawane pomiędzy audycjami, z zastrzeżeniem ust. 2-7.

 

2. Audycję można przerwać w celu nadania reklamy lub telesprzedaży, o ile nie stanowi to uszczerbku dla wartości audycji i nie narusza uprawnień właścicieli praw autorskich.

 

3. W transmisjach zawodów sportowych zawierających przerwy wynikające z przepisów ich rozgrywania, transmisjach innych wydarzeń zawierających przerwy oraz w audycjach składających się z autonomicznych części, reklamy lub telesprzedaż mogą być nadawane wyłącznie w tych przerwach lub pomiędzy poszczególnymi częściami.

4. Filmy fabularne i filmy telewizyjne, z wyłączeniem serii, seriali i audycji dokumentalnych, trwające ponad 45 minut, mogą być przerwane, w celu nadania reklam lub telesprzedaży, wyłącznie jeden raz podczas każdego okresu pełnych 45 minut. Kolejne przerwy w celu nadania reklam lub telesprzedaży są dopuszczalne, jeżeli film trwa co najmniej 20 minut dłużej niż dwa lub więcej okresów pełnych 45 minut.

 

5. Audycje inne niż określone w ust. 3 mogą być przerywane w celu nadania reklam lub telesprzedaży, jeżeli okres pomiędzy kolejnymi przerwami w danej audycji wynosi w programie telewizyjnym co najmniej 20 minut, a w programie radiowym co najmniej 10 minut.

 

6. Nie można przerywać w celu nadania reklam lub telesprzedaży:

 

1) serwisów informacyjnych i magazynów na temat aktualnych wydarzeń,

 

2) audycji o treści religijnej,

 

3) audycji publicystycznych i dokumentalnych o czasie krótszym niż 30 minut; jeżeli czas ich emisji wynosi co najmniej 30 minut, stosuje się przepisy ust. 2-5,

 

4) audycji przeznaczonych dla dzieci.

 

7. Nie można przerywać w celu nadania reklam lub telesprzedaży audycji w programach publicznej radiofonii i telewizji, z wyjątkiem audycji, o których mowa w ust. 3.

http://www.polskieustawy.com/norms.php? ... 717&head=0

 

Stacje dlatego emitują tyle materiałów autopromocyjnych by wydłużać czas filmu a co za tym idzie zwiększyć liczbę reklam. Kiedyś Polsat za takie działanie miał problemy. Dzisiaj to norma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stacje dlatego emitują tyle materiałów autopromocyjnych by wydłużać czas filmu a co za tym idzie zwiększyć liczbę reklam.

Ja punkt 4 interpretuję w inny sposób. Według mnie długość reklam i materiałów autopromocyjnych nie wpływa na ilość emitowanych reklam. Zamieszczone ilości minut według mnie odnoszą się do długości samego filmu, a nie ile on trwa z reklamami i autopromosami. Nie jest napisane ile może trwać jeden blok reklam a to też jest określone przepisami. Dlatego jest w przerwie reklama - autopromos - reklama. Co z tego, że przerwy są teraz rzadziej niż kiedyś. Stacje i tak zarabiają tyle samo. Kiedyś był jeden blok reklamowy co 20 minut. Teraz są dwa co 45 minut. Na jedno wychodzi. Chociaż ja wolę jedną dłuższą przerwę niż dwie krótsze. Ciekawy jest punkt 3. To dlatego stacje komercyjne nie garną się tak by pokazywać takie zawody jak biegi narciarskie. Nie mogłyby ich przerywać reklamami, tak jak to robi, np. Eurosport.

Gdyby reklamy w Polsat Film mogłyby być emitowane co 5 minut to zapewne tak by się działo. Mimo tego nie krytykuję Polsatu Film za to, że jest. Zawsze dodatkowy kanał na którym kiedyś się coś do obejrzenia znajdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się. Każdy kanał filmowy ma powtórki, ale wydaje mi się, że kanały premium mają ich wyjątkowo dużo. W ostatnim czasie filmy oglądam wyłącznie na kanałach TVP i Canal+. Stąd moje zdanie o dużej ilości powtórek na kanałach premium. Chyba się zgodzisz, że na Canal+ jest ich sporo?

Przecież na tym to polega!

Proszę napisz mi jak Ty sobie wyobrażasz kanał filmowy. Ciągle piszesz, że za dużo powtórek, To co mają emitować? kolorowe pasy? :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A TVN jest na innej koncesji? Bo częściej nadaje reklamy.

Bzdura. Ilość bloków reklamowych nie ma znaczenia, film można przerwać po prostu tylko tyle razy, ile pozwala ustawa o rtv.

 

Przykładowy rozkład bloków reklamowych podczas filmu "Krwawy diament", który pojawi się w TVN jako druga pozycja w piątkowym Superkinie:

 

21:41 Shrek trzeci - po filmie

21:47 Krwawy diament - przed filmem

 

22:20 Krwawy diament - 1 przerwanie filmu / I blok

22:28 Krwawy diament - II blok

 

23:09 Krwawy diament - 2 przerwanie filmu / I blok

23:13 Krwawy diament - II blok

 

23:52 Krwawy diament - 3 przerwanie filmu /I blok

 

0:39 Krwawy diament - po filmie

 

Tego jest tak dużo jak na film, który trwa 140 min?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież powtórki to rzecz naturalna, szczególnie w kanałach filmowych i sportowych. Nie zawsze premierowe emisje muszą gromadzić multum widzów, ludzie często pracują, nie mają czasu, a przecież za emitowane filmy płacą. Dlatego realizuje się powtórki w różnych dniach, o różnych porach, tak aby dostosować się do jak największej ilości odbiorców. W końcu natrafi się na moment, gdy widz będzie zadowolony, bo jak nie obejrzy filmu rano, to zrobi to popołudniu - i na odwrót.

 

Wydaje mi się, że to dotyczy kanałów filmowych na całym świecie. Przecież żaden kanał filmowy nie posiada umów ze studiami filmowymi o takiej wydajności w produkcji filmów, by móc zapełnić cały dzień premierowymi produkcjami - to jest niemożliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie posunięcie Cyfrowego Polsatu z dołączeniem takiego kanału to bardzo dobry ruch. Według mnie kanał jest odpowiedzią na Ale Kino w Cyfrze Plus z tym, że jest dużo lepszy pod względem ramówki, filmy są chyba z lepszych wytwórni, są ciekawsze i przede wszystkim nie ma tak dużo europejskich chał co w Ale Kino. Miałem kiedyś Cyfrę Plus, teraz mam Cyfrowy Polsat. Uważam, że polskim platformom w ogóle brakuje jeszcze dużo dużo do normalnej oferty zbliżonej chociaż by w małym stopniu do zachodnich platform cyfrowych. Nie rozumiem jednak ludzi którzy nie doceniają takiego kanału jak Polsat Film. Ostatnimi czasy Cyfra Plus zrobiła duży krok na przód pod względem oferty, Polsat zrobił pewien krok w kierunku doścignięcia Cyfry, ale wyraźnie brakuje w pakiecie familijnym kanału typu Comedy Central i jeszcze jednego kanału filmowego typu Hallmark lub Movies 24 plus przesunięcie do tego pakietu Kinopolska. Życzę zarządowi podjęcia odpowiednich kroków w kierunku takich zmian oczywiście bez podnoszenia abonamentu i Cyfrowy Polsat będzie nadal nr 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież na tym to polega!

Proszę napisz mi jak Ty sobie wyobrażasz kanał filmowy. Ciągle piszesz, że za dużo powtórek, To co mają emitować? kolorowe pasy? :roll:

Mógłbym Ci odpowiedzieć, że filmy.

Mówiąc to, że kanały premium(Canal+) dają za dużo powtórek mam na myśli mianowicie to, że filmy oglądam głównie w weekendy, w godzinach od 20 - 24. Na przykład w pewny niedzielny wieczór obejrzę sobie film, który mi się spodobał. Za dwa tygodnie znów przymierzam się do obejrzenia jakiegoś filmu o podobnej porze i okazuje się, że to znów ten sam film co dwa tygodnie temu, za kolejne dwa tygodnie znów chcę obejrzeć filom i co? I znów ten sam film co cztery i dwa tygodnie temu, a film coraz mniej mi się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie posunięcie Cyfrowego Polsatu z dołączeniem takiego kanału to bardzo dobry ruch. Według mnie kanał jest odpowiedzią na Ale Kino w Cyfrze Plus z tym, że jest dużo lepszy pod względem ramówki, filmy są chyba z lepszych wytwórni, są ciekawsze i przede wszystkim nie ma tak dużo europejskich chał co w Ale Kino.

Porównanie AK! do Polsatu Film jest lekkim nadużyciem. W tym pierwszym kanale stawiają na kino stricte artystyczne, czasami w ogóle nieznane polskiemu widzowi. Natomiast PF to takie lepsze TV1000 nic poza tym. I nawet te "premiery" w postaci "Marii Antoniny", "Spider Mana 3" czy "Infiltracji" nie robią na mnie żadnego wrażenia gdyż zdążyłem je już zobaczyć na HBO i Cinemaxie w 2008 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiąc to, że kanały premium(Canal+) dają za dużo powtórek mam na myśli mianowicie to, że filmy oglądam głównie w weekendy, w godzinach od 20 - 24. Na przykład w pewny niedzielny wieczór obejrzę sobie film, który mi się spodobał. Za dwa tygodnie znów przymierzam się do obejrzenia jakiegoś filmu o podobnej porze i okazuje się, że to znów ten sam film co dwa tygodnie temu, za kolejne dwa tygodnie znów chcę obejrzeć filom i co? I znów ten sam film co cztery i dwa tygodnie temu, a film coraz mniej mi się podoba.

W niedziele o 20 jest premiera, a że potem (koło 22) trafiasz na ten sam film, to już twój pech :D A tak poważnie, to rzadko jeśli nie wcale, się zdarza że film ma emisje w tym samym dniu tygodnia o tej samej godzinie. Po za tym jest jeszcze C+Film, jak ktoś wspomniał.

 

Jak dla mnie to lepszy jest TV1000 niż PF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie posunięcie Cyfrowego Polsatu z dołączeniem takiego kanału to bardzo dobry ruch. Według mnie kanał jest odpowiedzią na Ale Kino w Cyfrze Plus z tym, że jest dużo lepszy pod względem ramówki, filmy są chyba z lepszych wytwórni, są ciekawsze i przede wszystkim nie ma tak dużo europejskich chał co w Ale Kino.

Porównanie AK! do Polsatu Film jest lekkim nadużyciem. W tym pierwszym kanale stawiają na kino stricte artystyczne, czasami w ogóle nieznane polskiemu widzowi. Natomiast PF to takie lepsze TV1000 nic poza tym. I nawet te "premiery" w postaci "Marii Antoniny", "Spider Mana 3" czy "Infiltracji" nie robią na mnie żadnego wrażenia gdyż zdążyłem je już zobaczyć na HBO i Cinemaxie w 2008 roku.

 

Ale Polsat Film jest przeznaczony głównie do tych , którzy nie mają dostępu do HBO i Cinemaxa . Więc już sobie odpowiedziałaś , dlaczego tobie się ten kanał nie podoba , a niektórym tak .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czego panowie wymagacie od kanałów filmowych, przecież to oczywiste że nie będą co chwile nowości puszczać, choć z reguły od kanału premium wymaga się o wiele więcej niż od kanału takiego jak PF, niektórzy mają tak wyśrubowane wymagania, że dziwię się że nie zainwestujecie w prywatną bibliotekę filmową lub po prostu skorzystać z wypożyczalni filmów.

 

Polsat Film dopiero co zaczął nadawanie, a wy z góry oceniacie ten kanał jako denną masówkę z masą reklam, swojego czasu pamiętam jak Ale Kino! ruszało też jakoś nie powalała na kolana ramówką, z czasem wszystko nabrało innego znaczenia dzięki bibliotece Canal+, myślę że z czasem PF dojdzie do poziomu AK!, ale oczywiste jest to że trzeba czasu. Jedyny defekt tego kanału to te reklamy w trakcie filmu, reszta jest na przyzwoitym poziomie, patrząc na grupę docelową.

 

W CP było za dużo sportu, starają się wycelować w inną kategorie, a tu nagle fala krytyki, jak wam nie pasuje przecież jest C+ czy N z VOD z wielkimi kontraktami, pamiętajcie tylko o jednym nie zapłacicie tam 38zł za abonament tylko minimum 60-90zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...