Skocz do zawartości

Nowości na platformie Cyfra+ - stan aktualny


pitter
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Parametry techniczne:

Hot Bird 9 (13,0°E)

tp. 16 (11,508 GHz, pol. V, SR: 27500, FEC: 5/6, DVB-S/QPSK)

 

ID: TVN HD

PID V: 532 (MPEG-4/HD)

PID A: 820 (pol), 821 (org, AC3)

PID PCR: 532

SID: 15821

PID TXT: 591

PID PMT: 52

Provider: TVN

Dziwne, ale u mnie jest na DVB-S a nie na QPSK, ale widac taki to HD.

Pozdro

 

Na pewno modulacja na tym transponderze jest DVB-S/QPSK :wink:

Twój tuner może "skrócił" opis :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytam i się zastanawiam.

O co chodzi z tą nową wersją softu dla Philipsa? Znowu jest jakaś albo ma być? Czy mówicie o tej, które była kilka tygodni temu?

Bo w sumie u mnie pobrał wczoraj nową listę bez problemów, a soft aktualizował się ostatnio jakieś 2-3 tygodnie temu około.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po raz drugi. Na oficjalnej stronie Cyfry+ w zakładce technologie pojawił się zaktualizowany układ kanałów. Powyżej kanału 900. pojawiło się kilka polskich stacji, m.in. Polsat HD, TVP Historia oraz regionalne ośrodki TVP Info. U mnie kanały kończą się - o ile dobrze pamiętam - na około 950. kanale Telewizją Trwam, która i tak nie odbiera. Co zrobić, aby mięć dostęp do tych kanałów? Dodam, że posiadam dekoder Philips HD PVR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po raz drugi. Na oficjalnej stronie Cyfry+ w zakładce technologie pojawił się zaktualizowany układ kanałów. Powyżej kanału 900. pojawiło się kilka polskich stacji, m.in. Polsat HD, TVP Historia oraz regionalne ośrodki TVP Info. U mnie kanały kończą się - o ile dobrze pamiętam - na około 950. kanale Telewizją Trwam, która i tak nie odbiera. Co zrobić, aby mięć dostęp do tych kanałów? Dodam, że posiadam dekoder Philips HD PVR.

 

Od pozycji 960 wzwyż są kanały DVB-T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie to jeszcze więcej - jak tam widze same plansze reklamujące przyszłe "nowe" kanały. ale już się chyba wszyscy przyzwyczailiśmy do ściemy Panów z cyfry. ja miałem okazję rozmawiać 26.10 z konsultantem telefonicznie, na zakończenie rozmowy powiedział mi żebym przeprogramował 28.10 odbiornik bo będzie masa nowości i co wielka kupa z nowości to tylko nowa lista kanałów i tyle .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rever@O jakiej ściemie piszesz.Przecież Panowie z C+dawno temu mówili jakie kanały HD i kiedy będą dołączone.Ale jak się żyje w "ciemnocie politycznej"to się pisze takie posty.A 27/28 10 dołączono oprócz nowej listy kanałów C+ Go HD i Weekend HD oraz TVN HD.

Wielkie mi coś trzy kanały... gostek który jest konsultantem trąbił o wielu kanałach które wystartują 28 a tu raptem mamy trzy z czego jeden tylko w weekend jak sama nazwa wskazuje. Może się czepiam ale jeżeli wszędzie słyszę o wielkiej rewolucji w ilości nowych kanałów to oczekuje czegoś więcej. I jeszcze jedno jaka nowa oferta przecie te kanału już były w ofercie... a co do ciemnoty politycznej to poczytaj swoje posty. Popieram zdanie ludzi z tego forum co uważają że skoro płacę, i to wcale nie mało, więc mogę wymagać przynajmniej rzetelności informacji ze strony pracowników C+. a jeśli chodzi o ściemę to powiem Ci że wygasa mi umowa w listopadzie i miałem telefon z "SUPER OFERTĄ PROMOCYJNĄ" a że byłem zajęty i nie mogłem wysłuchać tego co Pani miała mi do powiedzenia powiedziałem że w przeciągu godziny oddzwonię, Pani powiedziała że niema sprawy bo ta super oferta jest zapisana w systemie. Dzwonię więc do C+ i co słyszę ??? dla pana nie mamy jeszcze żadnej oferty, więc pytam się dlaczego dzwoniła do mnie Pani z ofertą i w tym momencie Pan z C+ mówi że mam chwilę poczekać, i po chwili oferta się znajduje jakim cudem skoro jej przed dosłownie minutą nie było. no ale to pewnie według "jasnoty politycznej" nie ściema. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi też nowe pakiety sie nie podobają. Albo jest w nich błąd na stronie C+ albo powariowali. Mam obecnie Canal+ Optimum, kończy mi się umowa, a ten nowy Canal

+ Optimum jest bez Eurosportów w SD wg strony internetowej. Zeby mieć Eurosporty (tylko w HD) trzeba wykupic opcje dodatkowa (76 + 11 wg cennika) lub wziąć ten pakiet Superpremium za 99. Paranoja ja podziękuje jesli to sie potwierdzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rever@O jakiej ściemie piszesz.Przecież Panowie z C+dawno temu mówili jakie kanały HD i kiedy będą dołączone.Ale jak się żyje w "ciemnocie politycznej"to się pisze takie posty.A 27/28 10 dołączono oprócz nowej listy kanałów C+ Go HD i Weekend HD oraz TVN HD.

Wielkie mi coś trzy kanały... gostek który jest konsultantem trąbił o wielu kanałach które wystartują 28 a tu raptem mamy trzy z czego jeden tylko w weekend jak sama nazwa wskazuje. Może się czepiam ale jeżeli wszędzie słyszę o wielkiej rewolucji w ilości nowych kanałów to oczekuje czegoś więcej. I jeszcze jedno jaka nowa oferta przecie te kanału już były w ofercie... a co do ciemnoty politycznej to poczytaj swoje posty. Popieram zdanie ludzi z tego forum co uważają że skoro płacę, i to wcale nie mało, więc mogę wymagać przynajmniej rzetelności informacji ze strony pracowników C+. a jeśli chodzi o ściemę to powiem Ci że wygasa mi umowa w listopadzie i miałem telefon z "SUPER OFERTĄ PROMOCYJNĄ" a że byłem zajęty i nie mogłem wysłuchać tego co Pani miała mi do powiedzenia powiedziałem że w przeciągu godziny oddzwonię, Pani powiedziała że niema sprawy bo ta super oferta jest zapisana w systemie. Dzwonię więc do C+ i co słyszę ??? dla pana nie mamy jeszcze żadnej oferty, więc pytam się dlaczego dzwoniła do mnie Pani z ofertą i w tym momencie Pan z C+ mówi że mam chwilę poczekać, i po chwili oferta się znajduje jakim cudem skoro jej przed dosłownie minutą nie było. no ale to pewnie według "jasnoty politycznej" nie ściema. pozdrawiam

rever@ masz tu oficjalny komunikat C+ z 20.10 http://www.cyfraplus.pl/13191157802395, ... yfrze.html i pisze tam jak byk 28.10 będą dołączane 3 kanały HD 4.11 TVN7 i 11.11 pozostałe na których są obecnie plansze kanały 14-19.Więc gostek trąbił dobrze tylko nie dosłuchało się do końca lub ze zrozumieniem i tyle w tej sprawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy utrata kanałów, jakie były w umowie bez podania przyczyny ze strony operatora, nie jest podstawą do wypowiedzenia umowy? Jako użytkownik Optimum i 5xHD straciłem właśnie dostęp do National Geographic Wild. Proszę bardziej doświadczonych uczestników forum o odpowiedź.

 

Przecież masz go na kanale 270!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...