Jump to content

Recommended Posts

Na dniach przymierzam się do zakupu modułu z kartą tivusat.

Zależy mi, aby odbierać już kanały 4K i nie być zmuszony w niedalekiej przyszłości do wymiany modułu.

W ofercie na stronie zaprzyjaźnionego z forum sklepem  znalazłem 2. moduły różniące się na pierwszy rzut oka ceną: 780zł vs. 590zł

https://hollex.pl/tivusat-black-card-cam-w-uhd-p-4529.html

https://hollex.pl/tivusat-karta-cam-w-uhd-p-815.html

Dodatkowo ten pierwszy moduł obecnie jest niedostępny, ale na stronach włoskiego portalu aukcyjnego kosztuje 108€ + przesyłka. Spora różnica cenowa.

Jest szansa, że będzie u Nas taniej?

Co możecie mi podpowiedzieć?

Używać go będę obecnie w TV Samsung, ale jest również przymiarka do dekodera Vu+ Ultimo 4K.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowy moduł Tivusat z tego  linku:

https://hollex.pl/tivusat-black-card-cam-w-uhd-p-4529.html

Ma nową wersję zabezpieczeń CI+ która nie będzie działać w większości TV - dekoderów na linux - E2 tym bardziej.

Nie ma sensu wydawać kasy na ten zestaw. Żadnych nowych kanałów nie odbierzesz.

 

Jak już to kupić starszą wersję zestawu. Informację nasz na PW.

Edited by tweed77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rai 4K działa.

To jedyny działający kanał 4K w ofercie Tivusat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Universe 4K niby wypadł z oferty ale jest lub niby był Museum 4K.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowa karta Tivusat na tą  chwile  pozwala na odbior Museum 4k i My Zen tv 4k.  Co do tego pierwszego kanalu , jako ze odbieram go z platformy Canal+ , moge smialo stwierdzic ze nic tam ciekawego nie ma , no chyba ze ktos jest milosnikiem  sztuki itp.  Po za tymi dwoma kanalami reszta oferty , wlacznie z kanalem RAI 4K jest dostepna z karty zlotej.   Zakup nowego modulu mija sie z celem z dwoch powodow, ceny i mozliwych problemow z uruchomieniem go w certyfikowanym zlaczu CI+ w TV.  

Edited by kedar1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko trzeba sie liczyć że kolejne kanały 4K o ile będą to na czarnej karcie niestety.Więc to chyba jedyny słuszny wybór.Tylko cena trochę wysoka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pewno bedzie tak ,ze ewentualne kanaly 4K  ktore beda wchodzic do oferty Tivusat ,beda dostepne tylko z karty czarnej.  Ale moim zdaniem na ten moment zakup tej karty jest calkowicie zbedny , a juz zakup czegos co moze sprawiac problem z uruchomieniem jest tym bardziej zbedny.  Swoja droga ciekawy jestem czy CI+ ECP  zaskoczy w zwyklym  CI+ w TV .  Bo w dekoderach linuksowych raczej potrzebne beda jakies ,,dodatki,,  ktorych raczej jeszcze nie ma , podobnie jak ,,danych ,, do uruchomienia samej karty w Oscamie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli obecnie inwestycja czy to złotą czy czarną karte jest troche bez sensu.Lepiej chyba sie wstrymać na rozwój wydarzeń.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesli ktos jeszcze nie kupil zadnej z nich to faktycznie lepiej poczekac , w przypadku zlotej na ten moment sa dwa plusy , nizsza cena i pewnosc ze bedzie dzialac w kazdej konfiguracji sprzetowej , czyli  TV  i E2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tylko wiadomo obecnie pogoń za treściami 4K.Kupuje się TV full wypas to chce się wykorzystać ich możliwości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak szczerze mowiac watpie zeby w platformie , ktora z zasady jest bezplatna pojawily sie jakies wartosciowe kanaly 4K.  Zreszta tak ogolnie patrzac jesli chodzi o przekaz satelitarny trudno sie spodziewac jakiejs oszalamiajacej ilosci kanalow UHD  ze wzgledu na brak miejsca na transponderach .  Jesli ktos chce wykorzystywac w pelni mozliwosci TV 4K , jednoczesnie nie ogladajac bzdur tylko dlatego ze sa w wysokiej rozdzielczosci, powinien przeniesc sie do serwisow internetowych takich jak np. Netflix. Tylko tu po pierwsze potrzebne jest stabilne lacze internetowe, a po drugie trzeba placic.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli osoby z wolnym internetem lub limitami mają pooglądane😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam sobie odpowiedziales. Do 4k musi byc  lacze swiatlowodowe. Ale to nie temat o Netflixie, tylko o Tivusat. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, kedar1 napisał:

Do 4k musi byc  lacze swiatlowodowe.

Większej bzdury to ja w życiu nie słyszałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK. Nie musi byc koniecznie swiatlowod, ale chyba zgodzisz sie, ze musi byc stabilne i bez jakichs limitow.

Edited by Barti
Zbędne nadużywanie klawisza spacji. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W moim przypadku stabilna Neostrada 80 Mb/s i Netflix (4K ) , Amazon Prime Video (4K) , YouTube Originals (4K) jest wystarczająca.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie swiatlowod 600 Mb/s tez nie sprawia problemow. Natomiast jak pomysle o czasach, kiedy korzystalem z Neostrady po drucie to krew mnie zalewa. Ale byc moze tylko w mojej okolicy tak "fajnie" dzialala.

Edited by Barti
Zbędne nadużywanie klawisza spacji. Poprawiono post.

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minut temu, kedar1 napisał:

Tak szczerze mowiac watpie zeby w platformie , ktora z zasady jest bezplatna pojawily sie jakies wartosciowe kanaly 4k .  

4K to może nie, ale Rai 8K to już tak. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I co z tego jak nowy zestaw czarna karta + moduł CI+ z zabezpieczeniami ECP w mało którym TV będzie działał. Nawet mogą być problemy z działaniem w dekoderach 4K z legalnym certyfikatem C+ np w Technisat - Katherein - Humax itp.

Do tego ograniczą możliwość nagrywania albo dadzą limit na nagrany materiał do 30 - 90 dni.

ECP = DRM.

Karta czarna / moduł CI+ ECP nie poleci na E2 .

 

Do tego mało który Włoch ;) zdecyduje się na zakup nowego zestawu. 

 

Wszystko idzie w kierunku parowania kart / systemów bez kartowych / dekoderów dedykowanych. 

Na czym twórcy operatorzy mogą się przejechać.

Edited by tweed77

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu można sprawdzić, na jakich TV moduł z ,,czarną" będzie prawidłowo działał (seleziona la marca - cerca)

https://www.tivusat.tv/pages/prodotti/cam/4k-ultra-hd/digiquest-cam-tivusat.aspx

Czytając włoskie forum o tivusat, na razie nie widziałem, żeby ktoś miał jakieś większe problemy z działaniem tego modułu na TV z CI+. Było też taka uwaga, że na dzień dzisiejszy te dodatkowe zabezpieczenia nie są jeszcze aktywowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, mara68 napisał:

Czytając ten artykuł na parabola.cz można sądzić że 4k od RAI też przybędzie

https://www.parabola.cz/zpravicky/30958/rai-chysta-dalsi-tri-kanaly-ve-4k-a-jeden-v-8k/

Podobno Rai 1 4k miałby pojawić się przed olimpiadą w Japonii. Rai 2 4k pod koniec roku 2020 natomiast Rai 3 4k w 2021.

Ja tam nie ufam Paraboli, bo już kilka wtop zaliczyli (min. DAZN2 w TivùSat, czy zmiana 20 w 20 Sport), a tak po za tym, to na digital-forum nie widzę info o Rai 1-3 w 4K, a to z pewnością jest bardziej wiarygodne źródło od Paraboli. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od przedwczoraj jestem posiadaczem ‚złotej’ karty tivùsat i mam pytanie do bardziej zorientowanych w tej materii

1. Czy strona oficjalna:

https://www.tivusat.tv/pages/index.aspx

posiada na tą chwilę aktualny i zaktualizowany wykaz kanałów 4K/HD/SD ?

 

2. Mam też pytanie odnośnie dostępu warunkowego (CA).

Na kanale Rai 4K występują:

- Nagravision (183e), dotyczy kart ‚złotych’ tivùsat ?

- Nagravision (1856), dotyczy kart czarnych (nowych) ?

Znów na kanale Rai 1 HD jest dodatkowo trzeci CA 

- Nagravision (183d), dotyczy kart ‚niebieskich’ ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...