Skocz do zawartości

Echostar DSB-7200 HD & Echostar DVR-7400 HD


Xenomorph
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Do mnie za godzinę ma dzwonić konsultant w sprawie wymiany dekodera. Ciekawe co zaproponuje ? :>

Ech 7200 HD to bezsens :] może na 7400 PVR (to taki żart :lol2: ) a może mają głęboko w magazynach Samsungi HD lub nowy HDS 400 E :idea:

 

No i po ponownym wysłaniu maila :] Dostałem telefon, w imię poniesionych "komplikacji" dostanę na miesiąc pakiet Super Film za darmo. Nie będzie wymiany. Ale dobry i Super Film na święta w sam raz :D Szkoda że Super Film nie obejmuje kanałów HD :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.cyfrowypolsat.pl/telewizja-s ... ar-7400.cp

 

Co w zestawie:

 

* kabel zasilający,

* cyfrowy odbiornik telewizji satelitarnej,

* kabel SCART,

* kabel HDMI,

* pilot zdalnego sterowania,

* dwie baterie (do pilota),

* karta gwarancyjna,

* instrukcja obsługi.

 

Sprzedajecie i nie wiecie co dokładnie sprzedajecie :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni forumowicze;

Czytam niniejszy wątek i widzę, że problem permanentnego resetowania się Echostara 7200 nie jest odosobniony.

W powyższym temacie odbyłem dwie długie rozmowy z centrum obsługi klienta, na temat uszkodzenia tego modelu z winy oprogramowania bądź też tunera (generalnie to nieistotne).

W odpowiedzi słyszę w kółko ten sam tekst: niedługo (niebawem) - bez podania konkretnego terminu, zostanie udostępnione oprogramowanie do aktualizacji firmware (jak mniemam) i problem powinien odejść w niepamięć ... :)

Jak dla mnie jest to bałkot przynajmniej mało konkretny, więc za pośrednictwem infolinii złożyłem reklamację dekodera, niemniej jednak szczerze pragnę wyrazić swoje uwagi co do dzierżawionego przeze mnie sprzętu jak i obsługi klienta na piśmie, włącznie z przekazaniem wyraźnych żądań co do formy rekompensaty za uciążliwości z tym związane.

PYTANIE :

- kilka postów wcześniej forumowicz "radzioksp" sugeruje wysłanie maila do Pani Rzecznik Olgi Zomer - jaki to mail ??? (mogę wysłać na kontakt@cyfrowypolsat.pl, ale nie wiem czy nie zginie w tłumie :read: )

- czy według Waszej wiedzy oddawanie do użytku abonentowi niesprawnego dekodera, bez możliwości jego wymiany na sprawny (kilka dni temu APS odesłał mnie z kwitkiem i kazał czekać na oprogramowanie) może być / jest podstawą do zerwania (wypowiedzenia) umowy z winy CP?

 

Z góry dziękuję za odpowiedź i POZDRAWIAM ...również towarzyszy niedoli :/

 

EDIT:

Kontakt już znalazłem:

Cyfrowy Polsat

Olga Zomer, Specjalista ds. PR

Tel. (22) 356 60 35

e-mail: ozomer@cyfrowypolsat.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Interwencja rzecznika raczej jest wątpliwa.

Fakt, że mail jest podany nie znaczy, że ktoś go czyta :)

 

Z doświadczenia wiem, że skrzynka jest podzielona - maile z domeny cyfrowypolsat, dystrybutor, inwestorzy, satkurier etc. są czytane, a gmail, wp, interia, onet etc. idzie do spamu. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich,

Ja napisałem w czwartek reklamacę na ten dekoder Echostar DSB 7100 i dziś info od CP:

 

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że poniżej opisany problem jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem. Wymieniona usterka zostanie usunięta po wprowadzeniu w najbliższym czasie nowej wersji oprogramowania.Jednocześnie mając na uwadze dalszą współpracę w ramach rekompensaty za problemy, które obecnie mają miejsce, umożliwiamy Panu bezpłatny odbiór Kanałów HBO do dnia 30 grudnia 2009 r.

Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne, a nasza dalsza współpraca będzie przebiegała pomyślnie.

 

I mam rozkodowane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co z tego , że masz odkodowane HBO skoro tuner co chwilę Ci się resetuje .

Jakie to jest oglądanie ?, pozostaje tylko trzymać nerwy na wodzy i żałować że nic nie jesteśmy w stanie zdziałać .

Ale to jest cały CP , co to dla nich odkodować sygnał ? żaden problem , oni za to nie płacą , ale mają na jakiś czas spokój i nikt z abonentów nie interweniuje wyżej , cała sprawa jest załatwiana po cichu .

O to w tym wszystkim chodzi aby nie nagłaśniać całej sprawy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co z tego , że masz odkodowane HBO skoro tuner co chwilę Ci się resetuje .

Jakie to jest oglądanie ?, pozostaje tylko trzymać nerwy na wodzy i żałować że nic nie jesteśmy w stanie zdziałać .

Ale to jest cały CP , co to dla nich odkodować sygnał ? żaden problem , oni za to nie płacą , ale mają na jakiś czas spokój i nikt z abonentów nie interweniuje wyżej , cała sprawa jest załatwiana po cichu .

O to w tym wszystkim chodzi aby nie nagłaśniać całej sprawy .

 

Jutro dzwonię do nich i jeżeli nie wymienią mi dekodera to wysyłam sprawę do UOKiK. Odkodowali mi HBO i Cinemaxy ale pytam co to mi da ?! Jeżeli dekoder tnie się 10 razy dziennie. Popieram w 100 % kolegę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Echostara przesiadłem się, będąc ofiarą chwytu marketingowego Polsatu, który udostępnił dekoder Samsunga, działającego tylko 30 miesięcy. Teraz znowu nagonka na Echostara, który co chwila się wyłącza. Czy tak już będzie cały czas?

 

ale o czym mówisz? :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowy soft (zarówno do 7100 jak i 7200) ma być dzisiaj dostępny po 15, ciekawe czy dobrze go przetestowali i jakie problemy ewentualnie pojawią się po zmianie .

 

p.s. jakby ktoś był zainteresowany to dla użytkowników tych dekoderów ma być przygotowany gratis, ale APS musi wysłać im dane (nr karty i telefon do klienta), więc zawsze coś można zyskać tylko trzeba skoczyć do punktu dzisiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu dzisiejszym o godzinie 15:00 na satelicie zostanie zamieszczony nowy soft dla dekoderów marki Echostar 7100 i 7200, który powinien całkowicie zlikwidować występujący dotychczas problem z restartowaniem się wspomnianych dekoderów.

 

Dla Klientów, którzy zgłosili ww. problem w ramach rekompensaty zostaną nadane specjalnie przygotowany gratis.

Gratisy zostaną nadane tylko na podstawie przesłanych informacji od APSów.

Klienci, którzy zgłaszali ten problem na infolinii Cyfrowego Polsatu również otrzymają rekompensatę.

 

Ze swojej strony dodam, że problem też występował na E7400. ale tym nikt się już nie zajął :?

 

Można powiedzieć, że kto nie zgłosił ten nic nie dostanie :crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...