radzioksp Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Do mnie za godzinę ma dzwonić konsultant w sprawie wymiany dekodera. Ciekawe co zaproponuje ? :> Ech 7200 HD to bezsens może na 7400 PVR (to taki żart ) a może mają głęboko w magazynach Samsungi HD lub nowy HDS 400 E No i po ponownym wysłaniu maila Dostałem telefon, w imię poniesionych "komplikacji" dostanę na miesiąc pakiet Super Film za darmo. Nie będzie wymiany. Ale dobry i Super Film na święta w sam raz Szkoda że Super Film nie obejmuje kanałów HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 28 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 http://www.cyfrowypolsat.pl/telewizja-s ... ar-7400.cp Co w zestawie: * kabel zasilający, * cyfrowy odbiornik telewizji satelitarnej, * kabel SCART, * kabel HDMI, * pilot zdalnego sterowania, * dwie baterie (do pilota), * karta gwarancyjna, * instrukcja obsługi. Sprzedajecie i nie wiecie co dokładnie sprzedajecie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiciak Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 w 7200 nie ma w 7400 JEST, w każdym po kolei z resztą nie mają naklejek, że nie ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bezraj Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 to jest troszkę najbardziej wkurzające - byłem w punkcie i niczego się nie dowiedziałem, wszystko muszę wyciągać tutaj za co wielkie dzięki ale zapłacę tam ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bezraj Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 sorka - nie mogę edytować pytanie o antenę - czy dodawana za 50pln do 7400 antena ma podwójny konwerter? Czy po prostu trzeba dołożyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 w zestawie jest pojedynczy konwerter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donkroko Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Szanowni forumowicze; Czytam niniejszy wątek i widzę, że problem permanentnego resetowania się Echostara 7200 nie jest odosobniony. W powyższym temacie odbyłem dwie długie rozmowy z centrum obsługi klienta, na temat uszkodzenia tego modelu z winy oprogramowania bądź też tunera (generalnie to nieistotne). W odpowiedzi słyszę w kółko ten sam tekst: niedługo (niebawem) - bez podania konkretnego terminu, zostanie udostępnione oprogramowanie do aktualizacji firmware (jak mniemam) i problem powinien odejść w niepamięć ... Jak dla mnie jest to bałkot przynajmniej mało konkretny, więc za pośrednictwem infolinii złożyłem reklamację dekodera, niemniej jednak szczerze pragnę wyrazić swoje uwagi co do dzierżawionego przeze mnie sprzętu jak i obsługi klienta na piśmie, włącznie z przekazaniem wyraźnych żądań co do formy rekompensaty za uciążliwości z tym związane. PYTANIE : - kilka postów wcześniej forumowicz "radzioksp" sugeruje wysłanie maila do Pani Rzecznik Olgi Zomer - jaki to mail ??? (mogę wysłać na kontakt@cyfrowypolsat.pl, ale nie wiem czy nie zginie w tłumie ) - czy według Waszej wiedzy oddawanie do użytku abonentowi niesprawnego dekodera, bez możliwości jego wymiany na sprawny (kilka dni temu APS odesłał mnie z kwitkiem i kazał czekać na oprogramowanie) może być / jest podstawą do zerwania (wypowiedzenia) umowy z winy CP? Z góry dziękuję za odpowiedź i POZDRAWIAM ...również towarzyszy niedoli EDIT: Kontakt już znalazłem: Cyfrowy Polsat Olga Zomer, Specjalista ds. PR Tel. (22) 356 60 35 e-mail: ozomer@cyfrowypolsat.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 30 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Interwencja rzecznika raczej jest wątpliwa. Fakt, że mail jest podany nie znaczy, że ktoś go czyta Z doświadczenia wiem, że skrzynka jest podzielona - maile z domeny cyfrowypolsat, dystrybutor, inwestorzy, satkurier etc. są czytane, a gmail, wp, interia, onet etc. idzie do spamu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakublesniewicz Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 witam wszystkich, Ja napisałem w czwartek reklamacę na ten dekoder Echostar DSB 7100 i dziś info od CP: Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że poniżej opisany problem jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem. Wymieniona usterka zostanie usunięta po wprowadzeniu w najbliższym czasie nowej wersji oprogramowania.Jednocześnie mając na uwadze dalszą współpracę w ramach rekompensaty za problemy, które obecnie mają miejsce, umożliwiamy Panu bezpłatny odbiór Kanałów HBO do dnia 30 grudnia 2009 r. Mam nadzieję, że powyższe informacje okażą się pomocne, a nasza dalsza współpraca będzie przebiegała pomyślnie. I mam rozkodowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 I co z tego , że masz odkodowane HBO skoro tuner co chwilę Ci się resetuje . Jakie to jest oglądanie ?, pozostaje tylko trzymać nerwy na wodzy i żałować że nic nie jesteśmy w stanie zdziałać . Ale to jest cały CP , co to dla nich odkodować sygnał ? żaden problem , oni za to nie płacą , ale mają na jakiś czas spokój i nikt z abonentów nie interweniuje wyżej , cała sprawa jest załatwiana po cichu . O to w tym wszystkim chodzi aby nie nagłaśniać całej sprawy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 kolega wyżej ma rację, jeżeli taka rekompensata was zadowala to CP jest platforma właśnie dla Was:( Przykre, ze ludzie nie walcza o swoje i płacą niemałe pieniadze platformie która ma ich gdzies. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakublesniewicz Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 mój tunek resetuje się raz na właczenie. Czyli jak go włącze to zresetuje się raz i jak go nie wyłacze to się już nie zresetuje. Wieć można spokojnie obejrzeć sobie FILM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzioksp Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 I co z tego , że masz odkodowane HBO skoro tuner co chwilę Ci się resetuje .Jakie to jest oglądanie ?, pozostaje tylko trzymać nerwy na wodzy i żałować że nic nie jesteśmy w stanie zdziałać . Ale to jest cały CP , co to dla nich odkodować sygnał ? żaden problem , oni za to nie płacą , ale mają na jakiś czas spokój i nikt z abonentów nie interweniuje wyżej , cała sprawa jest załatwiana po cichu . O to w tym wszystkim chodzi aby nie nagłaśniać całej sprawy . Jutro dzwonię do nich i jeżeli nie wymienią mi dekodera to wysyłam sprawę do UOKiK. Odkodowali mi HBO i Cinemaxy ale pytam co to mi da ?! Jeżeli dekoder tnie się 10 razy dziennie. Popieram w 100 % kolegę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jochen Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Na Echostara przesiadłem się, będąc ofiarą chwytu marketingowego Polsatu, który udostępnił dekoder Samsunga, działającego tylko 30 miesięcy. Teraz znowu nagonka na Echostara, który co chwila się wyłącza. Czy tak już będzie cały czas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 "4-5 dni i naprawimy usterkę..." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cube Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Na Echostara przesiadłem się, będąc ofiarą chwytu marketingowego Polsatu, który udostępnił dekoder Samsunga, działającego tylko 30 miesięcy. Teraz znowu nagonka na Echostara, który co chwila się wyłącza. Czy tak już będzie cały czas? ale o czym mówisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartrow Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 dzisiaj usłyszałem od pana z CP że 3-4 dni i problem powinien być rozwiązany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian 18 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Chciałbym się dowiedzieć czy istnieje możliwość zgrania nagranego na dysku materiału na komputer ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaFiA_87 Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Nie ma takiej możliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 nowy soft (zarówno do 7100 jak i 7200) ma być dzisiaj dostępny po 15, ciekawe czy dobrze go przetestowali i jakie problemy ewentualnie pojawią się po zmianie . p.s. jakby ktoś był zainteresowany to dla użytkowników tych dekoderów ma być przygotowany gratis, ale APS musi wysłać im dane (nr karty i telefon do klienta), więc zawsze coś można zyskać tylko trzeba skoczyć do punktu dzisiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xenomorph Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 W dniu dzisiejszym o godzinie 15:00 na satelicie zostanie zamieszczony nowy soft dla dekoderów marki Echostar 7100 i 7200, który powinien całkowicie zlikwidować występujący dotychczas problem z restartowaniem się wspomnianych dekoderów. Dla Klientów, którzy zgłosili ww. problem w ramach rekompensaty zostaną nadane specjalnie przygotowany gratis. Gratisy zostaną nadane tylko na podstawie przesłanych informacji od APSów. Klienci, którzy zgłaszali ten problem na infolinii Cyfrowego Polsatu również otrzymają rekompensatę. Ze swojej strony dodam, że problem też występował na E7400. ale tym nikt się już nie zajął Można powiedzieć, że kto nie zgłosił ten nic nie dostanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cube Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 No i co nowy sofcik już działa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzioksp Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Aha. Czyli jak dzwoniłem to dostanę taki sam gratis jak ci co w APS zgłaszali :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abonentCP Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 ja im wysłałem 2 maile w sprawie wyłączania się 7100 bo dodzwonić się do nich to cud i na ani jeden nie odpowiedzieli dodam że maile wysyłałem z icok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzioksp Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 I co to za "gratis" ma być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.