adrian 18 Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Ja chciałem zapytać, czy w nowej promocji Cyfrowego Polsatu, przy podpisaniu nowej umowy dostaniemy dekoder z twardym dyskiem za 149 zł przez cały okres czy tylko przez te 6 miesięcy? A drugie moje pytanie, posiadam Cyfrowy Polsat już ponad 3 lata i chciałbym spytać czy mogę dostać ten dekoder za 149zł przy przedłużeniu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiciak Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 po 1 obecnie nie ma ofert "przedłużeniowych" po 2 opłata 149zł jest opłatą aktywacyjną, jednorazową, płatną przy podpisaniu umowy na pakiet super film na 29 msc (opcja downgrade do F + RM + HBO) opłata 199zł tak samo to aktywacja, ale przy pakiecie SF na 29msc z opcją downgrade do F + RM + HBO LUB F + HBO brak opcji hd7400 przy pakiecie F lub F+RM pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Znajomy kupił dziś CP z dekoderem Echostar DSB 7200HD. Do tej pory miał starego poczciwego Sagema gdzie do dnia dzisiejszego wszystko działało jak należy. Podłączył Echostara pod posiadany już zestaw antenowy i tu niespodzianka na kanałach Polsat, Polsat 2, Polsat Sport i innych z częst. 11.158, TVN, TVN 7, TVN 24 i innych z częst. 11.393 brak sygnału. Reszta kanałów SD i kanały HD działają poprawnie. W takiej sytuacji do wymiany jest konwenter czy raczej ponowne ustawienie anteny i czy Echostary są jakoś wybredne co do starszych konwenterów (zakupiony w 2005 roku) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Najlepiej zmień konwerter i porządnie ustaw antenę i będzie git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Jak by tutaj konwerter miał najwięcej wspólnego, coś jest nie tak z ustawieniem dekodera lub satelity, jeśli na sagemie wszystko chodziło jak trzeba to coś nie tak z dekoderem. Do zwykłego dekodera HD wystarczy nawet 5 letni konwerter. Prawdz uprawnienia, coś musi być nie tak w ustawieniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Dekoder nie jest mój tylko znajomego, który mieszka ponad 20km ode mnie i dzwonił do mnie z tym problemem. Teraz mi pisał na gg, że był u sąsiada i podłączyli dekoder pod jego zestaw antenowy (antena CP) i wszystko działa jak należy. Sprawdzali też przy okazji czy sąsiada Echostar 717 działa na jego antenie i się okazało, że wszystko jest OK. Czyli pewnie konwenter do wymiany ale nie mogę zrozumieć dlaczego ten Echostar 7200HD ma problemy z odbiorem sygnału z tr. 11.1158 i 11.393 skoro pozostałe dekodery Sagem i Echostar 717 działają jak należy a sygnał z kanałów które działają jest na poziomie 75% (dolny pasek). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojak Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Na to wygląda że na tych częstotliwościach gryzie się konwenter z dekoderem, dziwny przypadek, bo przecież dekoder nie powinien mieć problemów z sygnałem SD, czyli na to wygląda że konwenter do wymiany, gdzieś częstotliwości się nie zgadzają. Wydatek nie duży za 40zł można dobry konwenter kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krisss16 Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Ale najpierw, zanim znajomy kupi nowy konwerter, to niech spróbuje delikatnie przekręcić konwerter w uchwycie i sprawdzić wtedy odbiór kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
migdal Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Mailem kiedys taki problem z Samsungiem HD, Dla dekoderow HD wazne jest abys mial dobrze ustawiona antene, jak rownierz sprawdz cala instalacje czy przypadkiem nie masz jakiegos "ducha" na przewodach (tz przewody z oploru nie stykaja sie z rdzeniem (szczegolnie przy Fkach.) CZy masz dobrze podokrecane Fki itp, ja przejrzalem instalacje podokrecalem Fki, ustawilem antene i konwerter na najlepsze paramety i wszystko zaczelo smigac az milo. Niestety dekodery HD potrzebuja lepszego sygnalu niz stare dekodery cyfrowe. Ale nie jest konieczna wymiana konwertera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mh_misiek Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Właśnie wróciłem od znajomego. Winowajcą był konwenter. Wymieniłem na nowy i teraz wszystko jest OK. Aha czy na tym Echostarze 7200HD można np. równocześnie oglądać program poprzez złącze HDMI i poprzez złącze SCART nagrywać ten sam programy na video lub nagrywarkę DVD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smyk Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Mozna, ja mam podlaczonego laptopa w ten sposob i dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logi Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Taki mały humor z APS CP... klienci przychodzą do nas po telefonie na infolinie i opowiadają takie historie. Więc jak tak to zobaczymy co to będzie... informacje już dostałem że w poniedziałek Wiadomo coś już? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaktro Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Na infolinii CP są już dostępne od wczoraj nowe oferty utrzymaniowe. W punktach APS pojawią się lada dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzioksp Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 I jest coś w nich nowego ? Coś zaskakującego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czerwony Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Witam Mam nastepujacy problem z Echostarem 7200 HD. Od jakiegos tygodnia czasu podczas oglądaia jakiegokolwiek kanału dekoder sie wyłącza do stanu czuwania i po jakichś 1-2 min uruchamia się ale wracając nie do ostatnio ogladanego kanalu, tylko jeszcze do poprzedniego. Mam Echostara 7200 od lipca i do tej pory bylo wszystko OK. Pomożcie! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k3333 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 To jest usterka tunera. Nie pozostaje nic innego jak wizyta w APS-ie i wysłanie tunera do naprawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czerwony Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Dzięki za pomoc. Jeszcze jedno nt. tego dekodera. Otoz po instalacji jakiejkolwiek paczki kanalow czy wyszukiwaniu automatycznym, kanaly nowo wyszukane po jakims czasie zostaja usuniete z listy i zostają mi tylko lista polsatowska. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 dekodera Ci nie wymienią (takie zalecenie CP). problem jest znany i trzeba poczekać na nowe oprogramowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NICK0712 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 To jest wina oprogramowania i nawet jakby Ci wymienili dekoder miałbyś to samo, problem jest znany i za pare dni będzie wszystko glanc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janofer Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 To jest usterka tunera. Nie pozostaje nic innego jak wizyta w APS-ie i wysłanie tunera do naprawy. Mam ten sam problem. Dzwoniłem dziasiaj do serwisu gdzie mnie poinformowano, że jest to wina oprogramowania. W ciągu kilu dni ma być nowe oprogramowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakublesniewicz Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 witam, Przy echosiu 7100 mam też ten problem. Jak dzwoniłem ponad miesiąc temu do BOA to gość powiedział że jest uszkodzony tunek. A teraz pewnie mają masę tych problemów z klientami dzwoniącymi do BOA i teraz to nazywa się wina oprogramowania. To dobrze że już wiedza co jest i wyeliminują to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Ale nie dawajcie się tak zbywać, dzwońcie i żądajcie rekompensaty za to że nie możecie oglądać telewizji. Jakby się uprzeć to jest nawet podstawa do rozwiązania umowy, ja wszystkim klientom którzy przychodzą z tym problemem powtarzam żeby nie odpuszczali i należy się więcej niż odkodowane HBO na 2 tyg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czerwony Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 Dzięki za odp. A jednak wina oprogramowania, jest to - jak pewnie zauwazyliscie - bardzo irytujące:) ale grunt ze nie padly nam dekodery. Co do rekompensaty to sobie odpuszczę. Przezylem juz dluuuzsze niemile chwile z netem w TP... No chyba, ze razem uderzymy na CP;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maximuss Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 własnie dziś wysłałem do cyfrowego polsatu odnośnie rozwiązania umowy z powodu resetu echostara, mój sprzet potrafi zresetować sie 12 razy dziennie co jest bardzo uciążliwe jesli ma sie dziecko wpatrzone w ekran. Piszcie na forum czy ktoś bedzie żądał jakąś rekompensatę odnośnie resetu sprzętu, w końcu jest to wina CP... POZDRAWIAM FORUMOWICZÓW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logi Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Wczoraj dzwoniłem na infolinie i pani miłym głosem powiedziała mi, że na dzień dzisiejszy żadnej podmiany na dekoder z twardym dyskiem nie mogą mi zaproponować. Kazała dzwonić 4 lutego ponieważ 3 lutego kończy mi się umowa więc może wtedy będą coś dla mnie mieć. Pozostawie to bez komentarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.