Skocz do zawartości

Echostar DSB-7200 HD & Echostar DVR-7400 HD


Xenomorph
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja chciałem zapytać, czy w nowej promocji Cyfrowego Polsatu, przy podpisaniu nowej umowy dostaniemy dekoder z twardym dyskiem za 149 zł przez cały okres czy tylko przez te 6 miesięcy?

A drugie moje pytanie, posiadam Cyfrowy Polsat już ponad 3 lata i chciałbym spytać czy mogę dostać ten dekoder za 149zł przy przedłużeniu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 1 obecnie nie ma ofert "przedłużeniowych"

po 2 opłata 149zł jest opłatą aktywacyjną, jednorazową, płatną przy podpisaniu umowy na pakiet super film na 29 msc (opcja downgrade do F + RM + HBO)

opłata 199zł tak samo to aktywacja, ale przy pakiecie SF na 29msc z opcją downgrade do F + RM + HBO LUB F + HBO

brak opcji hd7400 przy pakiecie F lub F+RM

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy kupił dziś CP z dekoderem Echostar DSB 7200HD. Do tej pory miał starego poczciwego Sagema gdzie do dnia dzisiejszego wszystko działało jak należy. Podłączył Echostara pod posiadany już zestaw antenowy i tu niespodzianka na kanałach Polsat, Polsat 2, Polsat Sport i innych z częst. 11.158, TVN, TVN 7, TVN 24 i innych z częst. 11.393 brak sygnału. Reszta kanałów SD i kanały HD działają poprawnie. W takiej sytuacji do wymiany jest konwenter czy raczej ponowne ustawienie anteny i czy Echostary są jakoś wybredne co do starszych konwenterów (zakupiony w 2005 roku) :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by tutaj konwerter miał najwięcej wspólnego, coś jest nie tak z ustawieniem dekodera lub satelity, jeśli na sagemie wszystko chodziło jak trzeba to coś nie tak z dekoderem. Do zwykłego dekodera HD wystarczy nawet 5 letni konwerter. Prawdz uprawnienia, coś musi być nie tak w ustawieniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekoder nie jest mój tylko znajomego, który mieszka ponad 20km ode mnie i dzwonił do mnie z tym problemem. Teraz mi pisał na gg, że był u sąsiada i podłączyli dekoder pod jego zestaw antenowy (antena CP) i wszystko działa jak należy. Sprawdzali też przy okazji czy sąsiada Echostar 717 działa na jego antenie i się okazało, że wszystko jest OK. Czyli pewnie konwenter do wymiany ale nie mogę zrozumieć dlaczego ten Echostar 7200HD ma problemy z odbiorem sygnału z tr. 11.1158 i 11.393 skoro pozostałe dekodery Sagem i Echostar 717 działają jak należy a sygnał z kanałów które działają jest na poziomie 75% (dolny pasek).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na to wygląda że na tych częstotliwościach gryzie się konwenter z dekoderem, dziwny przypadek, bo przecież dekoder nie powinien mieć problemów z sygnałem SD, czyli na to wygląda że konwenter do wymiany, gdzieś częstotliwości się nie zgadzają.

Wydatek nie duży za 40zł można dobry konwenter kupić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mailem kiedys taki problem z Samsungiem HD, Dla dekoderow HD wazne jest abys mial dobrze ustawiona antene, jak rownierz sprawdz cala instalacje czy przypadkiem nie masz jakiegos "ducha" na przewodach (tz przewody z oploru nie stykaja sie z rdzeniem (szczegolnie przy Fkach.) CZy masz dobrze podokrecane Fki itp, ja przejrzalem instalacje podokrecalem Fki, ustawilem antene i konwerter na najlepsze paramety i wszystko zaczelo smigac az milo.

Niestety dekodery HD potrzebuja lepszego sygnalu niz stare dekodery cyfrowe. Ale nie jest konieczna wymiana konwertera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Mam nastepujacy problem z Echostarem 7200 HD. Od jakiegos tygodnia czasu podczas oglądaia jakiegokolwiek kanału dekoder sie wyłącza do stanu czuwania i po jakichś 1-2 min uruchamia się ale wracając nie do ostatnio ogladanego kanalu, tylko jeszcze do poprzedniego. Mam Echostara 7200 od lipca i do tej pory bylo wszystko OK.

Pomożcie!:)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

Przy echosiu 7100 mam też ten problem. Jak dzwoniłem ponad miesiąc temu do BOA to gość powiedział że jest uszkodzony tunek. A teraz pewnie mają masę tych problemów z klientami dzwoniącymi do BOA i teraz to nazywa się wina oprogramowania. To dobrze że już wiedza co jest i wyeliminują to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie dawajcie się tak zbywać, dzwońcie i żądajcie rekompensaty za to że nie możecie oglądać telewizji. Jakby się uprzeć to jest nawet podstawa do rozwiązania umowy, ja wszystkim klientom którzy przychodzą z tym problemem powtarzam żeby nie odpuszczali i należy się więcej niż odkodowane HBO na 2 tyg. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie dziś wysłałem do cyfrowego polsatu odnośnie rozwiązania umowy z powodu resetu echostara, mój sprzet potrafi zresetować sie 12 razy dziennie co jest bardzo uciążliwe jesli ma sie dziecko wpatrzone w ekran. Piszcie na forum czy ktoś bedzie żądał jakąś rekompensatę odnośnie resetu sprzętu, w końcu jest to wina CP... POZDRAWIAM FORUMOWICZÓW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj dzwoniłem na infolinie i pani miłym :) głosem powiedziała mi, że na dzień dzisiejszy żadnej podmiany na dekoder z twardym dyskiem nie mogą mi zaproponować. Kazała dzwonić 4 lutego ponieważ 3 lutego kończy mi się umowa więc może wtedy będą coś dla mnie mieć. Pozostawie to bez komentarza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...