migdal Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Wyslij wypowiedzenie i wtedy bedziesz mogl 3 otrzymac cos nowego albo sie z nimi spokojnie rozstac nie czekajac na jakies kolejne obietnice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzioksp Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 A do mnie dziś zadzwonił konsultant i miłym głosem powiedział że wymienią mi dekoder HD na inny (Samsung a może PVR :> w co wątpię), jutro zadzwonią i przedstawią warunki tej wymiany. Jest to moim zdaniem konsekwencja listu (maila) do Pani Rzecznik Zomer w którym wyraziłem swoje ogromne niezadowolenie ze świadczonych usług. Piszcie i tyle, upominajcie się o swoje a pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wytwor Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Dzień dobry, Wczoraj zakupiłam dekoder DVD-7400HD i chciałam się zapytać czy jest możliwość nagrywana i oglądania dwóch kanałów z rożnych pakietów, np nagrywania filmu na TVN(pakiet familijny) i oglądania programu Polsat Futbol(Pakiet Relax mix) chciałam podkreślić że podpisałam umowę na Pakiet Familijny+ Pakiet Super Film, czyli wszystko co oferuje Polsat Cyfrowy. Proszę o odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sqnek Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Jeśli podłączyłeś 2 kable antenowe, to możesz oglądać jakiś kanał i w tym samym czasie nagrywać inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krokodyl Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Jeżeli masz dekoder z nagrywarką podłączony instalacją dwu kablową to możesz oglądać co innego i nagrywać co innego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wytwor Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 mam podlączony, i moge nagrywac np tvn i patrzec na tvn1 po jest w pakiecie familijnym ale nie umiem nagrac filmu i patrzec na mecz ktory leci na kanale ktory jest w pakiecie np relax mix. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 to nie zalezy od pakietu tylko od czestotliwości na jakich nadawane sa kanały. podłącz dwoma kablami do konwertera twin i nie bedzie problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzych3333 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 a masz podłączone dwa kable z tyłu czy jeden ? bo wydaje mi się, że jeden to wtedy będzie ci tylko nagrywał z jednej polaryzacji. Jeśli masz dwa kable to sprawdź ustawienia w menu. Jak dasz konfiguracje to tam 1.konfiguracja ma być na Dual, a nie Loop Through, bo wtedy widzi tylko jeden kabel... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jochen Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Dołączę do niezadowolonych z Echostara 7200, potrafi się kilka razy dziennie wyłączyć. Poradźcie, żądać wymiany na nowy czy czekać na nowe oprogramowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Ja bym żądał wymiany na inny lub anulowania opłaty za abonament. Zapłaciłeś za sprzęt, co Cie interesuje ich oprogramowanie, rekompensata musi być.. za "nerwy Twoje stargane" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Tylko na co oni Echostara 7200 mogą wymienić. Raczej nie będzie to 7400, a na inny 7200 to nie ma sensu. Chyba, że gdzieś mają zabunkrowane Samsungi HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jochen Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 A ktoś wie czy i kiedy będzie nowe oprogramowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon999 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Ja bym żądał wymiany na inny lub anulowania opłaty za abonament. Zapłaciłeś za sprzęt, co Cie interesuje ich oprogramowanie, rekompensata musi być.. za "nerwy Twoje stargane" I to pisze sprzedawca CP:) Dobrze wiesz, że dekodery z ta usterka wymieniac nie mozna bo to nic nie da, w kazdym sie tak dzieje. Co do rzadania rekompensaty, powodzenia:) Juz widze, jak Polsat przychyla sie do prosby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 I na takich jak Ty ten CP najwięcej zarabia. Za długo juz tu pracuję, żeby dawac sie tak zbywać bo widze jak CP traktuje klientów, jak niedorozwiniętych. Dlatego powtarzam wszystkim ktorzy przychodza z ta usterką zeby nie odpuszczali sprawy, bo nowy soft powinien byc już, a tak pewnie do swiat zejdzie. Ale klient ma siedziec cicho i nie ma prawa ubiegac sie o swoje prawa?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simon999 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Ja rowniez siedze w tej telewizji ery kamienia lupanego ladnych kilka lat i znam realia, mozna ich zasypywac mailami, dzwonic a oni i tak maja wiekszosc spraw gleboko. No ale niech ludzie walcza, moze w koncu cos sie zmieni. PS. Na mnie Polsat nie zarabia, mimo ze robie to co Ty w Twoim podpisie to w domu mam obie konkurencyjne platformy EDIT: Do posta ponizej: Swiateczny nastroj juz zagoscil w CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janofer Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Taką odpowiedź otrzymałem dzisiaj z ICOK: Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że poniżej opisany problem jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem. Wymieniona usterka zostanie usunięta po wprowadzeniu w najbliższym czasie nowej wersji oprogramowania. Jednocześnie mając na uwadze dalszą współpracę w ramach rekompensaty za problemy, które obecnie mają miejsce, Pakiet SuperFilm w kolejnym okresie rozliczeniowym będzie nadawany bezpłatnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzioksp Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 Do mnie za godzinę ma dzwonić konsultant w sprawie wymiany dekodera. Ciekawe co zaproponuje ? :> Ech 7200 HD to bezsens może na 7400 PVR (to taki żart ) a może mają głęboko w magazynach Samsungi HD lub nowy HDS 400 E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bezraj Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 witam pytanko o kabel HDMI - czy z 7400 jest on w zestawie czy trzeba dokupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 nie ma zestawie, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bezraj Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 sprawdzone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 mam otworzyć wszystkie pudełka u siebie w sklepie i sprawdzić? nie ma, zresztą na każdym jest naklejka, iż zestaw nie zawiera kabla HDMI. C+ ich nie daje w komplecie, N chyba też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziabolek7 Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 sprawdzone? no proszę ludzie... NIE MA KABLA HDMI W ZESTAWIE!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinemaniac4K Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 W każdym dekoderze 7400 jest kabel HDMI w zestawie.... Nie posiada kabla HDMI model 7200. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bezraj Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 ??? dotarłem do instrukcji -i jest napisane, że jest... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucass Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 tak jest, mój błąd. nie zaglądałem do środka bo na pudełku miałem naklejkę, że w zestawie nie ma. plus dla CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.