Skocz do zawartości

Echostar DSB-7200 HD & Echostar DVR-7400 HD


Xenomorph
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A do mnie dziś zadzwonił konsultant i miłym głosem powiedział że wymienią mi dekoder HD na inny (Samsung a może PVR :> w co wątpię), jutro zadzwonią i przedstawią warunki tej wymiany. Jest to moim zdaniem konsekwencja listu (maila) do Pani Rzecznik Zomer w którym wyraziłem swoje ogromne niezadowolenie ze świadczonych usług. Piszcie i tyle, upominajcie się o swoje a pomoże :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

Wczoraj zakupiłam dekoder DVD-7400HD i chciałam się zapytać czy jest możliwość nagrywana i oglądania dwóch kanałów z rożnych pakietów, np nagrywania filmu na TVN(pakiet familijny) i oglądania programu Polsat Futbol(Pakiet Relax mix) chciałam podkreślić że podpisałam umowę na Pakiet Familijny+ Pakiet Super Film, czyli wszystko co oferuje Polsat Cyfrowy. Proszę o odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz podłączone dwa kable z tyłu czy jeden ? bo wydaje mi się, że jeden to wtedy będzie ci tylko nagrywał z jednej polaryzacji. Jeśli masz dwa kable to sprawdź ustawienia w menu. Jak dasz konfiguracje to tam 1.konfiguracja ma być na Dual, a nie Loop Through, bo wtedy widzi tylko jeden kabel...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym żądał wymiany na inny lub anulowania opłaty za abonament. Zapłaciłeś za sprzęt, co Cie interesuje ich oprogramowanie, rekompensata musi być.. za "nerwy Twoje stargane" :)

I to pisze sprzedawca CP:) Dobrze wiesz, że dekodery z ta usterka wymieniac nie mozna bo to nic nie da, w kazdym sie tak dzieje. Co do rzadania rekompensaty, powodzenia:) Juz widze, jak Polsat przychyla sie do prosby :lol2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I na takich jak Ty ten CP najwięcej zarabia. Za długo juz tu pracuję, żeby dawac sie tak zbywać bo widze jak CP traktuje klientów, jak niedorozwiniętych. Dlatego powtarzam wszystkim ktorzy przychodza z ta usterką zeby nie odpuszczali sprawy, bo nowy soft powinien byc już, a tak pewnie do swiat zejdzie. Ale klient ma siedziec cicho i nie ma prawa ubiegac sie o swoje prawa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rowniez siedze w tej telewizji ery kamienia lupanego ladnych kilka lat i znam realia, mozna ich zasypywac mailami, dzwonic a oni i tak maja wiekszosc spraw gleboko. No ale niech ludzie walcza, moze w koncu cos sie zmieni.

 

PS. Na mnie Polsat nie zarabia, mimo ze robie to co Ty w Twoim podpisie to w domu mam obie konkurencyjne platformy :lol:

 

EDIT: Do posta ponizej: :shock::shock::shock: Swiateczny nastroj juz zagoscil w CP :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taką odpowiedź otrzymałem dzisiaj z ICOK:

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że poniżej opisany problem jest nam znany i pracujemy nad jego rozwiązaniem. Wymieniona usterka zostanie usunięta po wprowadzeniu w najbliższym czasie nowej wersji oprogramowania.

Jednocześnie mając na uwadze dalszą współpracę w ramach rekompensaty za problemy, które obecnie mają miejsce, Pakiet SuperFilm w kolejnym okresie rozliczeniowym będzie nadawany bezpłatnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...