Skocz do zawartości

HBO MaxPak - marudzenie abonentów CP


_MICHAL_
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie skończyłem rozmowę z Panią w BOK i pragnę rozwiać wasze wątpliwości i nadzieje. NIKT ZA DARMO NIE WłąCZY HBO BEZ PODPISANIA UMOWY" :)

 

Ok jasne-tylko jak mam podpisać tą umowę?

Czekając na list od nich i póżniej go odsyłając doczekam kolejnych świąt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było sie dowiedzieć czy jak sobie opłacę sam 25zł do familijnego to mi włączą od najbliższego okresu??

 

A tak teraz sie zastanowiłem,, na [beep]ę mam czekać tyle czasu skoro mogę zamówić HBO przez C+, tylko tylko że będę musiał kawałek iść do innego pokoju aby go oglądać ale jakoś to przetrwam i sobie chyba niebawem wykupie bynajmniej na miesiąc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie!Wy nie wierzcie infolinii bo tam niektórzy nawet nie wiedzą że HBO jest na liście kanałów Cyfrowego Polsatu.Muszą to jakoś udostępnić bo na umowę będziemy czekać miesiąc a CP nie dostał pakietu HBO za darmo i jak nam nie udostępni to musi sam za niego płacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczekajcie spokojnie. Do tej pory nie mieliście i nic wam nie było a teraz usiedzieć nie możecie spokojnie na czterech literach.

 

Pewnie jeszcze nie raz będziecie narzekać na to że macie HBO. a to cena za wysoka a to jakość słaba a to filmy powtarzają i jeszcze wiele innych powodów.

 

Przyślą to przyślą a jak nie to nie. kropka. ja poczekam sobie spokojnie. kilka dni i dopiero później do nich zadzwonię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A można bylo zrobic tak : do początku cyklu rozliczeniowego HBO free, potem w zalezności od opcji przy familijnym 25zł a relax mix 20 zł. W tym czasie listy dochodzą do abonentow i wracaja do CP. Takie moje zdanie można bylo tak zrobić? Albo podobnie? Bo po co podawali ceny pakietu dla róznych opcji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak informuje nas jeden z czytelników, że dostęp do programu w styczniu będą mieć wyłącznie technicy platformy. Aktywacja sygnału nastąpi dopiero w lutym.

No to fajne mają źródło ;p Ciekawe czy przypadkiem nie jest to osoba z tego forum ;p

Ja tam czekam na oficjalne informacje pochodzące z CP, a nie będę wierzył we wszystko co jakiś tam czytelnik im napisał ;]

Wielu już było np. tutaj co mieli różne super informacje, tylko szkoda że jedynie tylko mała część z nich się sprawdzała...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem, co Was w tej platformie trzyma, skoro tak narzekacie?! Póki co nie żyjemy w państwie totalitarnym i można operatora telewizyjnego zmienić - tymbardziej, że na tym rynku jest obecnie bardzo duża konkurencja. Ja w lutym, po 6 latach z C+, wziąłem dodatkowo Nkę, po czym w ciągu 2 miesięcy zdecydowałem, że definitywnie kończę z C+. I co? I jestem zadowolony, płacę, mam, a i nie rzadko za friko coś mi wrzucą (Od lutego nie miałem dostępu tylko do płatnych kanałów z pakietu Style Moda Muzyka - resztę w różnych proporcjach widziałem, mimo, że nie płaciłem). Po co się denerwować i marudzić? Przecież nie ma konieczności korzystania z CP?

 

PS. Faktycznie źródło Media2 kiepskie, ale dziś lepszego nie będzie. Poza tym jak sądzę jest to pewnie jeden z redaktorów lub ktoś zaufany, kto nie wymyślił tego sam a dostał informację z BOK CP. A jeśli BOK działa źle no to już nie jest wina Media2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...