Skocz do zawartości

Oferta platformy CANAL+


DamPrz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krzysiek11:)

Zawsze po podpisaniu umowy na pakiet Entry+ można zrobić podniesienie pakietu (np. na Relax+, Optiumum+ albo Extra+) albo dokupić Dopełnienie do wyższego pakietu (Relax+).

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze mówił @Mikizncplus że te oferty były tylko na mistrzostwa świata. I to w miarę dobre. Bo można było mieć pełny pakiet sportowy albo filmowy. 

 

Sam z tego skorzystałem i jestem zadowolony. Tym bardziej że umowa na 12 miesięcy. 

 

Mogą  być nowe oferty na czarny piątek lub niedługo pojawią się może już świąteczne w listopadzie. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Krzysiek11:) napisał:

Zawsze po podpisaniu umowy na pakiet Entry+ można zrobić podniesienie pakietu (np. na Relax+, Optiumum+ albo Extra+) albo dokupić Dopełnienie do wyższego pakietu (Relax+).

Dziś dzwoniłem w tej sprawie i konsul mi powiedział, że nie ma takiej opcji. Nie ma możliwości podniesienia pakietu na wyższy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)
24 minuty temu, zbig67 napisał:

Dziś dzwoniłem w tej sprawie i konsul mi powiedział, że nie ma takiej opcji. Nie ma możliwości podniesienia pakietu na wyższy

Ostatnio(2-3 tyg. temu) brat umowę podpisał na Relax+ i za 3 dni zwiększył na Extra+ w lepszej cenie (49.99) niż branie tego pakietu na start. (59.99).

Edytowane przez Krzysiek11:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przecież to normalne, na stronie są widoczne aktualnie promowane pakiety a nie wszystkie dostępne. Trzeba poszukać przycisku zobacz inne albo zobacz wszystkie pakiety. Poza tym do kazdego pakietu podstawowego, czyli Entry, Optimum, Extra itd. można dokupić dodatkowe pakiety i kanały premium. A najlepiej znając z grubsza ofertę ze strony i wiedząc na czym nam zależy najlepiej zadzwonić i zamówić przez infolinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, jupiter napisał:

Ale przecież to normalne, na stronie są widoczne aktualnie promowane pakiety a nie wszystkie dostępne. Trzeba poszukać przycisku zobacz inne albo zobacz wszystkie pakiety. Poza tym do kazdego pakietu podstawowego, czyli Entry, Optimum, Extra itd. można dokupić dodatkowe pakiety i kanały premium. A najlepiej znając z grubsza ofertę ze strony i wiedząc na czym nam zależy najlepiej zadzwonić i zamówić przez infolinię.

Wszystko się zgadza. Powtarzam to, co mówił konsul. Przy moim pakiecie Entry+Sport nie mogę go podnieść do wyższego. Na swoim koncie napisałam im wiadomość z prośbą o podniesienie do pakietu Relax+Sport. Też nie do końca wierzę konsulowi. Mnie chodzi tak naprawdę o jeden kanał: TVN24 a jego nie ma w mojej ofercie. Pakietu dodatkowe, które mogę bez problemu dobrać mnie nie interesują. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, zbig67 napisał:

Mam umowę na 12 miesięcy, od 01 października

Informacyjnie dla Ciebie, podpisałem umowę tak samo na pakiet Entry+ z modułem Cam z planem podniesienia pakietu. wczoraj dotarł moduł, ale opcje w strefie abonenta pojawiały się stopniowo. Dzisiaj wskoczyły już pakiety główne. RELAX+ 19,99, Nowy Comfort+ 29,99, Optimum+ 39,99, Extra+ 49,99. Na razie mam Entry, ponieważ kończę jedną umowę w grudniu z ich pudłami. W styczniu załączę to co będzie mnie interesowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak obiecałem informuję zainteresowanych, że udało się załatwić sprawę. Trochę to trwało, dopiero po drugim mailu, w dniu dzisiejszym zadzwonił konsultant i bez żadnego problemu za 19,99 podniosłem do pakietu Relax+. Tak więc ten pierwszy konsul faktycznie gadał głupoty. Ale to dziwne, jak tak można wprowadzać w błąd abonenta. Dobrze, że nagrywają rozmowy. Od razu wydawało mi to dziwne, stąd mój kontakt w Strefie Canal + i zgłoszenie problemu na forum. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi i chęć pomocy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Troche mnie przerażają te nowe ceny w C+.


Od 21 miesięcy korzystam z abonamentu Nowy Comfort+ ze wszystkimi kanałami C+ oraz z dekoderem 4K.

Płacę 59,99zł na miesiąc. Dzwonią do mnie co dwa dni w sprawie przedłużenia o kolejne 2 lata, jedyne co udało mi się wynegocjować to zachowanie obecnych warunków i nowe 10 (12?) kanałów za 54,99zł wliczając wynajem dekodera (5zł).

Czy to dobra oferta, czy lepiej złożyć wypowiedzenie umowy, skoro zostało mi jeszcze 3 miesiące do końca i dalej targować się jeszcze o 5zł? :)


Dzięki,

Paweł

Edytowane przez jfd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witajcie, w lutym kończy mi się umowa i już zaczęły się telefony namawiające do przedłużenia umowy.

Od konsultanta usłyszałem, że lepiej żebym już teraz przedłużył umowę, a nie czekał do przyszłego roku, bo od nowego roku abonament wzrośnie, bo dojdzie opłata medialna.

 

Czy ktoś z Was ma jakieś informacje i może potwierdzić, że coś takiego od nowego roku ma się pojawić, czy było to standardowe straszenie klienta, żeby tu i teraz zdecydował się na przedłużenie?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...