Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość PawelU1981

Oni przyznali sie, ze technicy maja problem z tym tematem. Nawet tu to wstawialem. Ale oczywiscie paru znawcow twierdzilo, ze to tylko moj problem i tylko dotyczy boxa i ze to nie ten temat. 🤣😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następuje przeskok na inny serwer stremingowy cały problem, co łącze to inaczej.

Twoje łącze ma problem z buforowaniem z danym serwerem wiec przeskakuje na inny aż znajdzie ten najlepszy.

 

https://www.atman.pl/lista-wszystkich-uczestnikow-thinx-ix/

szukajcie swojego operatora netu z puntem wymiany ruchu

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, LorDx napisał:

Następuje przeskok na inny serwer stremingowy cały problem, co łącze to inaczej.

Twoje łącze ma problem z buforowaniem z danym serwerem wiec przeskakuje na inny aż znajdzie ten najlepszy.

 

https://www.atman.pl/lista-wszystkich-uczestnikow-thinx-ix/

szukajcie swojego operatora netu z puntem wymiany ruchu

 

 

W ostatni czasie coś musieli poknocić.

Pewnie zamiast poprawić apkę , to może być jeszcze gorzej gdy zwiększy się zainteresowanie aplikacją u kolejnych klientów.

W takiej sytuacji szukać pomocy - rozwiązania przez  UPC, czy po prostu taki jestv " urok" Canal OTT?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbierając fakty to sprawa wygląda tak:

1. Są cofnięcia/zacięcia na różnych łącząch.

2. Na różnych pudełkach: c+, xiaomi, tv z atv.

3. Wszystko działa poprawnie gdy korzysta się przez przeglądarkę.

4. Wcześniej działało ok, a były tylko aktualizacje aplikacji, nie softu dekodera c+.

 

Moim zdaniem winna jest apka na android tv i trzeba czekać na jej poprawkę.

 

Edytowane przez Dr.STech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, LorDx napisał:

Następuje przeskok na inny serwer stremingowy cały problem, co łącze to inaczej.

Twoje łącze ma problem z buforowaniem z danym serwerem wiec przeskakuje na inny aż znajdzie ten najlepszy.

 

https://www.atman.pl/lista-wszystkich-uczestnikow-thinx-ix/

szukajcie swojego operatora netu z puntem wymiany ruchu

 

 

Skąd wiadomo, że następuje „przeskok” na inny serwer streamingowy? Co to znaczy? Jakieś szczegóły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A coś na temat znikających napisów w wersji przeglądarkowej? Oglądam film z napisami polskimi i zwykle po ok. 20 minutach nagle znika tłumaczenie. Pomaga kilkukrotne przełączanie napisy/brak napisów na stopklatce. Ale tylko jak zatrzymamy w momencie, gdy powinny się pojawić. Gdy jest dłuższy fragment bez dialogów, obejście bugu nie zadziała. Mocno irytujące, bo przy gdy przywrócisz napisy i chcesz cofnąć nieprzetłumaczony fragment, znowu znikają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981
1 godzinę temu, Dr.STech napisał:

Zbierając fakty to sprawa wygląda tak:

1. Są cofnięcia/zacięcia na różnych łącząch.

2. Na różnych pudełkach: c+, xiaomi, tv z atv.

3. Wszystko działa poprawnie gdy korzysta się przez przeglądarkę.

4. Wcześniej działało ok, a były tylko aktualizacje aplikacji, nie softu dekodera c+.

 

Moim zdaniem winna jest apka na android tv i trzeba czekać na jej poprawkę.

 

Dokładnie tak jest. Pierwsze problemy zaczęły się w grudniu. Na początku delikatnie, po 16.12. już na poważnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.01.2021 o 13:00, bugmenot napisał:

 

A w OTT C+ zamiast rozwoju jest ciągły regres.

 

Słuszna uwaga. :/

Tym samym, jeśli tego nie naprawią , kolejny kamyczek do ogródka za całkowitą rezygnacją z usług PC+.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, PawelU1981 napisał:

Dokładnie tak jest. Pierwsze problemy zaczęły się w grudniu. Na początku delikatnie, po 16.12. już na poważnie.

 

 

Nie prawda. Problem jest znacznie dłużej. Jak testowałem usługę niedługo po jej starcie to już wtedy to wszystko się działo. Ale fakt, że działo się to znacznie rzadziej niż obecnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PawelU1981
15 minut temu, nix124 napisał:

 

Nie prawda. Problem jest znacznie dłużej. Jak testowałem usługę niedługo po jej starcie to już wtedy to wszystko się działo. Ale fakt, że działo się to znacznie rzadziej niż obecnie.

Ciezko opisac cos jesli mam od 1.12. usluge. Od 3.12 cielo co kilka godzin. Od 16.12. Co kilka minut. Teraz tnie co kilka sekund nawet, jak sa dobre momenty.

Edytowane przez PawelU1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie oglądam telewizji godzinami, tym bardziej telewizji streamowanej przez tą usługę... ;-)

Tym bardziej,  że najbardziej interesuje mnie programy na żądanie.

Może i cięło co kilka godzin..

Obecnie tnie co kilka minut.

Dość irytująca sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Nie oglądam telewizji godzinami, tym bardziej telewizji streamowanej przez tą usługę... ;-)



Ogladam wybrane programy z godzin porannych tzw. Catchup TV.
Czy osoby które mają abo sat z Canal + mogą korzystać z aplikacji Canal + i mieć kanały te co są w nc+ go?
Tak mogą, ale nie jest to oferta 1:1 z tym co jest w NC+GO.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W NC+ GO 720p to były profile "pandemiczne", wcześniej były 1080p i 1080p-1 (ten miał naprawdę sensowną jakość).

Ale nie wiem jak teraz bo już dawno nie miałem potrzeby zaglądać na ten serwis ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

National Geographic, przez ok 10 minut bez przycinek obrazu.

Zmieniłem kanały.

MTV HD , średnio co 1,5 min, do 3 min- stopklatka 

C+ Seriale: co ok 30 sekund.

Planete pobnie jak National Geographic przynajmniej  przez ok 10 min bez efektu " czkawki".

 

Nadal jest płyny obraz..

Edytowane przez lukimann
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...