bobo235 Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 Panowie coś zrobiłem nie tak że w tej nowej usłudze, w aplikacji canal+ na smartfona mam tylko zakładkę "oglądaj za darmo". Za pierwszym razem jak uruchomiłem były inne opcje, zamów coś tam, vod itp. teraz mam tylko to oglądaj za darmo. Chciałem zobaczyć jak wygląda w tej apce kanały TV na zywo a teraz nie mam tego w ogóle. Pytanie też bo rejestrując się w tej apce podałem tylko email. Nie powinno być jakiegoś powiązania z moim kontem czy nr klienta w pc+? W zakładce moje konto mam tylko meila podanego a imię nazwisko brak i subskrypcja nieaktywna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 (edytowane) Ja natomiast korzystam z tej aplikacji. Pomijając jakość techniczna kanałów sportowych, jedynym błędem , o ile to można nazwać błędem był proces rejestracji, zaraz na samym na początku funkcjonowania usługi dla abonentów, gdy za którymś tam razem po kilku próbach zalogowałem się i..od tej pory (odpukać) jest w porządku i w telefonie / lub przez telewizor. Edytowane 4 Października 2020 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 Panowie coś zrobiłem nie tak że w tej nowej usłudze, w aplikacji canal+ na smartfona mam tylko zakładkę "oglądaj za darmo". Za pierwszym razem jak uruchomiłem były inne opcje, zamów coś tam, vod itp. teraz mam tylko to oglądaj za darmo. Chciałem zobaczyć jak wygląda w tej apce kanały TV na zywo a teraz nie mam tego w ogóle. Pytanie też bo rejestrując się w tej apce podałem tylko email. Nie powinno być jakiegoś powiązania z moim kontem czy nr klienta w pc+? W zakładce moje konto mam tylko meila podanego a imię nazwisko brak i subskrypcja nieaktywna.A zalogowałeś się przez strefę klienta ICA ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo235 Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 (edytowane) 49 minut temu, tyrla napisał: A zalogowałeś się przez strefę klienta ICA ? Chyba tak, teraz patrzę że jak loguje się w telefonie ale nie w aplikacji tylko przeglądarce bezpośrednio z linku podanego w ICA to mam inne opcje u góry, typu moja lista, premiery, oglądaj za darmo. Ale dalej nie widzę gdzie jest opcja kanałów na żywo. Ale korzystając z aplikacji i logując się tam to mam tylko zakładkę oglądaj za darmo... Edytowane 4 Października 2020 przez bobo235 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 Jak możesz to zrób zrzut i wklej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobo235 Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 https://zapodaj.net/c571ae2c0b6da.jpg.html Takie coś na telefonie w aplikacji mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 Faktycznie dziwnie to wygląda. Jeżeli masz Twittera napisz do Canal+ OTT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert451 Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 50PUS8535/12 czy ten tv z androidem ktoś używa z OTT Canal+ ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merlin Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 (edytowane) Witam, mam dzisiaj problem z niektórymi kanałami np: Nick Jr. Słyszę tylko głos a obraz jest czarny. Jak wybieram z menu pozycję która leciała wcześniej to po ~14:00 jest wszystko tylko z dźwiękiem. Do ~14:00 wszystko jest ok. Sprawdziłem na AppleTV, Smartphonie (iOS) i komputerze(Chrome) oraz na WiFi i 4G. Także wykluczam błąd po mojej stronie. Pozdrawiam i dzięki za pomoc. Edytowane 4 Października 2020 przez Merlin Dodałem grafika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krycho1990 Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 Obecnie mam tak samo na HBO wiec to u nich jest problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 W przypadku , aplikacji na Android TV nie ma takich problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekwa Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 (edytowane) Witam, Jestem abonentem Canal+. Dzisiaj za pomocą ICA założylem konto Canal+ przez internet i niestety mam problem bo w aplikacji na telefonie (android) jak i w aplikacji android w TV nie działa mi zakładka z telewizją na żywo. W aplikacji, w zakładce Live TV mam info: Materiał wideo o tej tematyce nie jest teraz dostepny. Canal + przez internet moge oglądać jedynie w laptopie. Prosze o pomoc p.s. Witam wszystkich na forum Edytowane 4 Października 2020 przez marekwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 Na początku też tak miałem. Po 2 dniach jak nie będzie działało, to do nich napisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 Usługa będzie aktywna po 24 godzinach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebczak Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 50PUS8535/12 czy ten tv z androidem ktoś używa z OTT Canal+ ?Ja nie używam, ale zastanawiam sie nad zmianą TV i interesuje mnie ten model. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekwa Opublikowano 4 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2020 Dzięki wielkie Panowie za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merlin Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 (edytowane) 14 godzin temu, Merlin napisał: Witam, mam dzisiaj problem z niektórymi kanałami np: Nick Jr. Słyszę tylko głos a obraz jest czarny. Jak wybieram z menu pozycję która leciała wcześniej to po ~14:00 jest wszystko tylko z dźwiękiem. Do ~14:00 wszystko jest ok. Sprawdziłem na AppleTV, Smartphonie (iOS) i komputerze(Chrome) oraz na WiFi i 4G. Także wykluczam błąd po mojej stronie. Pozdrawiam i dzięki za pomoc. Dzięki. dzisiaj już działa. Trochę jest to denerwujące. Akurat jak człowiek chce coś oglądać to zonk Jeśli chodzi o cofanie to mogę tylko ~6 godzin. Też tak macie. Gdzieś w ofercie czytałem że powinno być 48h. Pozdrawiam Edytowane 5 Października 2020 przez Merlin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Cofać można do 8 godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FazaFm Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 Dzięki. dzisiaj już działa. Trochę jest to denerwujące. Akurat jak człowiek chce coś oglądać to zonk Jeśli chodzi o cofanie wstecz to mogę tylko ~6 godzin. Też tak macie. Gdzieś w ofercie czytałem że powinno być 48h. Pozdrawiam„Cofanie wstecz” trochę jak „cofanie do tyłu” sorry Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 (edytowane) Z tym cofaniem, może w przypadku dekodera do tej usługi tu będzie możliwość cofnąć się nawet do kilku dni... Edytowane 5 Października 2020 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Merlin Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 10 minut temu, FazaFm napisał: „Cofanie wstecz” trochę jak „cofanie do tyłu” sorry Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dzięki. Poprawione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirkoz Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 witajcie mam do was pytanie. Dziś dzwoniłem na ica, i powiedziano mi, że Canal+tpi pierwszy miesiąc jest za darmo, a po jego upływie trzeba płacić. Jak to jest w końcu, bo na każdej stronie można wyczytać w necie, że w ramach opłaconego abonamentu, można oglądać canal+ tpi za darmo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 (edytowane) 2 godziny temu, lukimann napisał: Z tym cofaniem, może w przypadku dekodera do tej usługi tu będzie możliwość cofnąć się nawet do kilku dni... To będzie taki wehikuł czasu na Androidzie. Osobiście wolałbym cofać się w lata które zechcę. Tak jak w Powrót do przyszłości @mirkoz Oczywiście, że można za darmo. Każdy abonent ma dostęp. Miesiąc darmowy mają tylko ludzie nie będący abonentemi C+ Edytowane 5 Października 2020 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 6 minut temu, mirkoz napisał: witajcie mam do was pytanie. Dziś dzwoniłem na ica, i powiedziano mi, że Canal+tpi pierwszy miesiąc jest za darmo, a po jego upływie trzeba płacić. Jak to jest w końcu, bo na każdej stronie można wyczytać w necie, że w ramach opłaconego abonamentu, można oglądać canal+ tpi za darmo? Jeżeli masz platformę PC+ to możesz oglądać OTT za darmo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukimann Opublikowano 5 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2020 (edytowane) @ircios to byłoby genialne urządzenie, cofnąć w czasie obraz telewizji do dowolnego czasu .. Mija miesiąc i nadal nie uporządkowali listy, zetem oferta taka sama dla abonentów i dla klientów z zewnątrz. Edytowane 5 Października 2020 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.