Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 11.02.2022 o 08:17, Emilio1985 napisał:

Też tak robilem, ale efekt identyczny. Prościej i szybciej jest dla mnie jednak usunięcie pamięci podręcznej.

Na amazon stick masz wciąż wersje 5.6.1. próbowałem zaktualizować recznie z pliku .apk ale wywaliło info że "aplikacja nie została zainstalowana" Chyba trzeba czekać aż nowa wersja pojawi się łaskawie na appstore.

@paw98 jak dalej Ci nie działa to moze sprawdz jeszcze jakąś starszą wersje apki, albo ręcznie zaktualizuj do najnowszej. Na apkcombo jest juz najnowsza wersja do pobrania - 5.7.1

 

Jaki masz telefon? Masz zaktualizowany system?

 

Ja specjalnie zainstalowałem u siebie na budzetowym oppo a12 i puściłem jakis kanał live i działa.

Mam najnowszą wersję aplikacji , telefon , to Xiaomi redmi 8 . Niestety dalej nie działa , już próbowałem chyba wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, k05 napisał:

Koniec dobrego.

Po 1,5 roku korzystania z darmowych Elevenów - zniknęły mi one z CANAL+Online. 

Chyba ktoś się zorientował w końcu. 🤣

No popatrz, mnie też zniknęły wczoraj, ale myślałem że to po prostu opóźniona aktualizacja uprawnień bo miałem je od początku grudnia do końca stycznia i po wyłączeniu dalej świeciły w C+. 

 

A propos problemów. Od kilku dni u mnie z kolei sporadycznie pojawia się taki problem, że Canal+ powoduje restart MiBoxa. Normalnie działa, czasem przed tym restartem przytnie obraz raz czy dwa i potem pełen restart sprzętu po którym znowu działa. Nie ma przy tym jakiejś reguły tzn potrafi działać kilka godzin, a czasem i po godzinie się zresatrtuje. Co ciakawe nie mam tego na innych aplikacjach VOD stąd, być może przedwczesny wniosek, że to nie sprzęt, ale apka. Albo kombinacja.

 

Wreszcie, sprawdziłem też programy z kluczykiem i o dziwo faktycznie chodzą już normalnie tzn można oglądać. Program w najnowszej wersji, aktualizacja weszła mi na dniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.02.2022 o 00:03, ircios napisał:

A ja wróciłem do 5.6.1

Ta najnowsza zaczęła ciąć po kilku kilkunastu minutach.

Ogólnie to aplikacja Canal+ pozera bardzo dużo pamięci. 

 

Na Firesticku (Model 2021 r. bez 4k), apka zaczyna ciąć po około 3-4 godzinach użytkowania. Na MiBox, czy C+ Box tnie po około tygodniu. Apka na tv TCL P725 z wbudowanym Android TV zaczyna ciąć zaraz po odpaleniu jakiegoś kanału. Telewizor łapie taką traume, że caly Android TV zaczyna mulić niemilosiernie - kafelki z aplikacjami na stronie głównej pojawiają się po kilku minutach...

 

Zainstalowałem apke mierząca zużycie ramu na wyzej wspomnianym firesticku. Przy odpaleniu kanału na zywo, aplikacja zżera mniej więcej dwa razy tyle zasobów co Netflix i trzy razy tyle co Prime Video.

 

Oczywiscie inne aplikacje na wspomnianych sprzętach, takie jak Netflix, PV, Youtube chodzą caly czas płynnie od wielu tygodni.

Edytowane przez Emilio1985
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż @ircios witamy w klubie.

 

Ok, zainstalowałem wersje C+ Online 4.10.2. Ostatnia przed wejściem 5.x.x.

 

Instalka na Amazon Firestick (najnowsza wersja z 2021 r., bez 4k)

 

Na pierwszy rzut oka apka zużywa mniej pamięci niż najnowsza wersja 5.7.1. 

 

Zobaczymy jak będzie zachowywała się dalej. Na tym sticku, apka C+ w najnowszej wersji potrafiła się zacinać po kilku godzinach korzystania.

 

Wersja 4.10.2 ma jeszcze boczne menu... Jeszcze rok temu ten layout był obowiązujący. Dziś wygląda to dramatycznie...

Pamiętacie może w której wersji nastąpiło przejście na górne menu?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Delta21 napisał:

 

To dobra i zła wiadomość. Myślałem, że to mój TV zaczął szaleć, a tu widzę, że grubszy problem.  Napiszę na PW

Czekamy czy inni mają problem z AirPlay na telewizorach od LG. 

Edytowane przez Sentence
Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości.
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na telefonie wyskoczył takie ostrzeżenie przy włączaniu aplikacji:

 

Canal+ nie jest kompatybilne twoim urządzeniem. Nieobsługuje ono Widevine DRM. Możesz nadal korzystać z darmowych materiałów video. Canal+ jest tylko kompatybilne  tylko z urządzeniami z Android posiadającym certyfikat  Google Play Store od Google , niezmodyfikowanymi i nie zrotowanymi.

 

 

O co tu chodzi  ?? Żadne kanały na żywo nie działają  😞

 

Edytowane przez XMAREKK30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Przy instalacji od razu wyskakuje ten sam co wcześniej pisałem , także lipa na całego. Zastanawiam czy mi nie wyłączyli uprawnień na tą usługę ale z drugiej strony  dlaczego skoro mam umowę do końca Kwietnia 2022 ??

 

Zobaczę czy przez stronę działa :) 

 

Edit:

 

Przez stronę działa wszystko jak należy ale z telefonu już nie :( 

Edytowane przez XMAREKK30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...