paw98 Opublikowano 15 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 W dniu 11.02.2022 o 08:17, Emilio1985 napisał: Też tak robilem, ale efekt identyczny. Prościej i szybciej jest dla mnie jednak usunięcie pamięci podręcznej. Na amazon stick masz wciąż wersje 5.6.1. próbowałem zaktualizować recznie z pliku .apk ale wywaliło info że "aplikacja nie została zainstalowana" Chyba trzeba czekać aż nowa wersja pojawi się łaskawie na appstore. @paw98 jak dalej Ci nie działa to moze sprawdz jeszcze jakąś starszą wersje apki, albo ręcznie zaktualizuj do najnowszej. Na apkcombo jest juz najnowsza wersja do pobrania - 5.7.1 Jaki masz telefon? Masz zaktualizowany system? Ja specjalnie zainstalowałem u siebie na budzetowym oppo a12 i puściłem jakis kanał live i działa. Mam najnowszą wersję aplikacji , telefon , to Xiaomi redmi 8 . Niestety dalej nie działa , już próbowałem chyba wszystkiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ator Opublikowano 15 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 21 godzin temu, k05 napisał: Koniec dobrego. Po 1,5 roku korzystania z darmowych Elevenów - zniknęły mi one z CANAL+Online. Chyba ktoś się zorientował w końcu. No popatrz, mnie też zniknęły wczoraj, ale myślałem że to po prostu opóźniona aktualizacja uprawnień bo miałem je od początku grudnia do końca stycznia i po wyłączeniu dalej świeciły w C+. A propos problemów. Od kilku dni u mnie z kolei sporadycznie pojawia się taki problem, że Canal+ powoduje restart MiBoxa. Normalnie działa, czasem przed tym restartem przytnie obraz raz czy dwa i potem pełen restart sprzętu po którym znowu działa. Nie ma przy tym jakiejś reguły tzn potrafi działać kilka godzin, a czasem i po godzinie się zresatrtuje. Co ciakawe nie mam tego na innych aplikacjach VOD stąd, być może przedwczesny wniosek, że to nie sprzęt, ale apka. Albo kombinacja. Wreszcie, sprawdziłem też programy z kluczykiem i o dziwo faktycznie chodzą już normalnie tzn można oglądać. Program w najnowszej wersji, aktualizacja weszła mi na dniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 15 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 Czyli potrzeba było na to ok. 1,5 roku aby rozwiązali problem, o którym wspominasz w ostatnim zdaniu... nieźle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 15 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 Właśnie.Tym bardziej ,że w PlayTV Now nie było tego problemu.Czyli jak się chce to można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2022 A ja wróciłem do 5.6.1 Ta najnowsza zaczęła ciąć po kilku kilkunastu minutach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek Opublikowano 16 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2022 23 godziny temu, paw98 napisał: Mam najnowszą wersję aplikacji , telefon , to Xiaomi redmi 8 . Niestety dalej nie działa , już próbowałem chyba wszystkiego. Na moim Xioami 11 lite 5G działa OK 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 17 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2022 (edytowane) W dniu 16.02.2022 o 00:03, ircios napisał: A ja wróciłem do 5.6.1 Ta najnowsza zaczęła ciąć po kilku kilkunastu minutach. Ogólnie to aplikacja Canal+ pozera bardzo dużo pamięci. Na Firesticku (Model 2021 r. bez 4k), apka zaczyna ciąć po około 3-4 godzinach użytkowania. Na MiBox, czy C+ Box tnie po około tygodniu. Apka na tv TCL P725 z wbudowanym Android TV zaczyna ciąć zaraz po odpaleniu jakiegoś kanału. Telewizor łapie taką traume, że caly Android TV zaczyna mulić niemilosiernie - kafelki z aplikacjami na stronie głównej pojawiają się po kilku minutach... Zainstalowałem apke mierząca zużycie ramu na wyzej wspomnianym firesticku. Przy odpaleniu kanału na zywo, aplikacja zżera mniej więcej dwa razy tyle zasobów co Netflix i trzy razy tyle co Prime Video. Oczywiscie inne aplikacje na wspomnianych sprzętach, takie jak Netflix, PV, Youtube chodzą caly czas płynnie od wielu tygodni. Edytowane 17 Lutego 2022 przez Emilio1985 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2022 (edytowane) Może i tak. Dziwne, że starsza wersja działa bez zarzutu godzinami na Tablecie, na najnowszej po 10 min dramat. Edytowane 17 Lutego 2022 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 17 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2022 @ircios aż z ciekawości zarzucę jakąś starsza wersje apki na firesticka. Najlepiej taką z jeszcze starym dobrym bocznym menu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 17 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2022 Pisałem...tnie mi tylko na najnowszej 5.7.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flisek94 Opublikowano 17 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2022 Czy wam tez nie udaje się puścić live kanałów przez AirPlay? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 17 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2022 @flisek94 bez problemu puszczam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 17 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2022 16 minut temu, flisek94 napisał: Czy wam tez nie udaje się puścić live kanałów przez .... Bez problemów dziala streamowanie obrazu z smartfona na TV, nie tylko AirPlay. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 17 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2022 Czy wam tez nie udaje się puścić live kanałów przez AirPlay?Tak jak napisała @Delta21 , działa bez problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emilio1985 Opublikowano 17 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2022 Cóż @ircios witamy w klubie. Ok, zainstalowałem wersje C+ Online 4.10.2. Ostatnia przed wejściem 5.x.x. Instalka na Amazon Firestick (najnowsza wersja z 2021 r., bez 4k) Na pierwszy rzut oka apka zużywa mniej pamięci niż najnowsza wersja 5.7.1. Zobaczymy jak będzie zachowywała się dalej. Na tym sticku, apka C+ w najnowszej wersji potrafiła się zacinać po kilku godzinach korzystania. Wersja 4.10.2 ma jeszcze boczne menu... Jeszcze rok temu ten layout był obowiązujący. Dziś wygląda to dramatycznie... Pamiętacie może w której wersji nastąpiło przejście na górne menu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flisek94 Opublikowano 17 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2022 A puszczacie to może na telewizory LG? Bo mi nagle siadło to zupełnie. Mogę puścić z VOD z Canal+, ale live-kanały za Chiny nie chcą iść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 17 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2022 24 minuty temu, flisek94 napisał: A puszczacie to może na telewizory LG? Mogę puścić z VOD z Canal+, ale live-kanały za Chiny nie chcą iść. Rzeczywiście, nie chcą ruszyć bezpośrednio na LG-ku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flisek94 Opublikowano 17 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2022 11 minut temu, Delta21 napisał: Rzeczywiście, nie chcą ruszyć bezpośrednio na LG-ku Też wyskakuje Ci wtedy ten ekran AirPlay z nazwą sieci i nazwą telewizora? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 17 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2022 52 minuty temu, flisek94 napisał: Niestety tak I czy kliknę kod jednorazowy czy za każdym razem - nic się nie rusza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flisek94 Opublikowano 17 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2022 (edytowane) 50 minut temu, Delta21 napisał: To dobra i zła wiadomość. Myślałem, że to mój TV zaczął szaleć, a tu widzę, że grubszy problem. Napiszę na PW Czekamy czy inni mają problem z AirPlay na telewizorach od LG. Edytowane 17 Lutego 2022 przez Sentence Nie cytujemy ostatniej odpowiedzi w całości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 (edytowane) U mnie na telefonie wyskoczył takie ostrzeżenie przy włączaniu aplikacji: Canal+ nie jest kompatybilne twoim urządzeniem. Nieobsługuje ono Widevine DRM. Możesz nadal korzystać z darmowych materiałów video. Canal+ jest tylko kompatybilne tylko z urządzeniami z Android posiadającym certyfikat Google Play Store od Google , niezmodyfikowanymi i nie zrotowanymi. O co tu chodzi ?? Żadne kanały na żywo nie działają Edytowane 18 Lutego 2022 przez XMAREKK30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 A jaki masz telefon ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 Samsung Galaxy S20 FE 5G. W nocy normalnie działało a przed wyjściem z pracy nagle taki komunikat wyskoczył po włączeniu aplikacji. Telefon posiada Android 12. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 A spróbuj odinstalować i na nowo zainstalować aplikację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XMAREKK30 Opublikowano 18 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2022 (edytowane) Przy instalacji od razu wyskakuje ten sam co wcześniej pisałem , także lipa na całego. Zastanawiam czy mi nie wyłączyli uprawnień na tą usługę ale z drugiej strony dlaczego skoro mam umowę do końca Kwietnia 2022 ?? Zobaczę czy przez stronę działa Edit: Przez stronę działa wszystko jak należy ale z telefonu już nie Edytowane 18 Lutego 2022 przez XMAREKK30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.