Skocz do zawartości

CANAL+ online - oferta dla abonentów platformy CANAL+


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka,

Mam problemik z Canal+ Online, może ktoś cos miał podobnego i będzie coś mógł pomóc/doradzić. 

Otóż, chciałem sobie dziś pooglądać na kompie meczyki, ale niestety jakimś dziwnym trafem jakość obrazu to była jakaś pikseloza dramatyczna pomimo iż ustawiłem najwyższą jakość w odtwarzaczu. Taka sytuacja jest na każdej przeglądarce. Z opcji debug przy odtwarzaniu wynika tak jakby odtwarzacz Canal+ myślał że jest bardzo słaby net, a net u mnie działa git.

 

 

Obraz2.png

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Zuzia używam właśnie Microsoft Edge. Problem jest tylko z C+ online, inne serwisy VOD bez problemu działają. Z tych opcji debugowania wychodzi tak jakby C+ Online cały czas miał limit na dane nałożone, mimo że nic nie zmieniałem. Na Chrome wskakuje na kilka sekund 1080p po czym zrzuca ponownie do najgorszej jakości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ramiros15  na Microsoft Edge jeszcze do niedawna działało. Canal+ ma ambicję na najbardziej restrykcyjny DRM ze wszystkich serwisów. Stream żąda weryfikacji Verified Media Path (VMP).

5 minut temu, Arkon napisał:

Oby jak najwięcej osób napisało reklamacje, może to ich zmusi do naprawy.

Ja zgłosiłam do supportu. Bez przekonania, bo wiem, że raczej już nie obniżą wyśrubowanego poziomu zabezpieczeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam znowu inny problem. O ile kanały na żywo działają bez zarzutu to odtwarzanie materiałów z biblioteki to ostatnio nie lada wyczyn. Co chwile tnie, przerywa, kółko się kręci. Według mnie - gdyby byl to problem internetu to raczej kanały Live też by nie działały. Z drugiej strony problem występuje na ich boxie. Na telefonie jest ok. Więc może to nie do końca wina aplikacji. 

 

Szczerze mówiąc to dziwię się, że nie potrafią ogarnąć tego wszystkiego. Konkurencja coraz większa, a u nich ciągle to samo. Osobiście, gdybym nie miał tv-sat i skorzystałbym z oferty on-line, by sprawdzić tę usługę to raczej bym już do niej nie wrócił. Nie wiem jak oni chcą klientów zdobyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, ramiros15 napisał:

@Zuzia używam właśnie Microsoft Edge. Problem jest tylko z C+ online, inne serwisy VOD bez problemu działają. Z tych opcji debugowania wychodzi tak jakby C+ Online cały czas miał limit na dane nałożone, mimo że nic nie zmieniałem. Na Chrome wskakuje na kilka sekund 1080p po czym zrzuca ponownie do najgorszej jakości.

Na której wersji Windowsa masz zainstalowaną MS Edge i którą wersję?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem, że to forum techniczne, ale apki powinny działać wszędzie i to w dobrej jakości. Naprawdę mnóstwo ludzi nie zna się na tych wszystkich narzędziach, przystawkach. A tu C+ na tym działa, a na czym innym słabo, podobnie Viaplay. To mocno zniechęca do streamingu w Polsce. Wszyscy powinni wziąć przykład z Netflixa, oni chyba nawet na starej Nokii działaliby rewelacyjnie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chwaliłem aplikację, ale ostatnio gdy próbuję skorzystać z treści na żądanie ...kręci się tylko kółko.

Czasami kilka razy trzeba tak spróbować, żeby zaskoczyło.

Treści live na razie ok, nie mam zastrzeżeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na urządzeniu certyfikowanym L1 działa mi restrykcyjny Amazon w 1080p i to nawet w Kodi. Zaś apka C+ tylko w SD (kanały TV). Nie będę wymieniała połowy urządzeń specjalnie dla C+.

 

Zwłaszcza, że do niedawna na nich wszystko z C+ działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na PC w 1080p są się odtworzyć tylko na Windows 10 i tylko na Microsoft Edge. I to nie na każdym sprzęcie. Na moim laptopie dla przykładu niby włącza się maksymalna jakość, ale treści na życzenie bardzo dużo zielonych artefaktów mają. Kiedyś się śmiałem z zagorzałych przeciwników DRM, ale patrząc na takie coś coraz bardziej widzę, że mają chyba rację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyglada u Was obecnie Canal+Sport2? U mnie to tragedia, obraz wyglada jakby przesypywał się piasek. Na innych kanałach jest Ok, choć mam wrażenie ze jakość kanałów Eleven mocno poleciała w dół. Odtwarzam na Mi Box S, na iPhone jest trochę lepiej, choć też bez szału. Tak jak kilka miesięcy temu byłem z aplikacji zadowolony, to teraz coraz więcej z nią problemów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo chciałem napisać.

Przed chwilą wyłączyłem apkę.

Z przykrością muszę skorygować swój poprzedni post.

Oglądałem na Android 7.

Faktycznie coś nie tak jest z apką.

Nawet Viaplay  przyznaję teraz rację jak opisywał kiedyś  @bgmnt -ma lepszą jakość.

Jeszcze sprawdzę na boxie od Play, a naprawdę było dobrze wcześniej.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Screen z "Cały ten Futboll. Przemysław Frankowski", który leciał w momencie gdy pisalem posta. To nie zależy od źródła, coś źle poustawiali przy kompresji.

To z meczu, który leci teraz ;).

Każdy ruch przy zbliżeniu, totalna rozsypka obrazu.

azz.jpg

aaazz.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...