czerstwy Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 Idzie włączyć nasze napisy ale to tłumaczy wszystko a to co jest w innym języku niestety na górze ekranu. Ale już gzieś widziałem taką popelinę też w innym serwisie. Czy to taki problem by wszystko przetłumaczył lektor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbtowiec Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 Napisów w tym serwisie nie włączam, potem trzeba się naklikać, aby je wyłączyć, często nie chcą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 A, lektor tłumaczy tylko j.angielski? Czyli robią tak jak w oryginale. Na rynku angielskim nie istnieje lektor, więc tam gdzie jest inny język dają napisy. Dla kochających lektora rzeczywiście może być problemem, bo dialogi po albańsku są długie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 Tak tylko angielski . I albo włączysz napisy i masz śmiecenie ekranu i tłumaczenie na dole lub na górze ekranu albom lektor i tłumaczenie w formie napisów ale na język chyba angielski. 6 minut temu, dvbtowiec napisał(a): Napisów w tym serwisie nie włączam, potem trzeba się naklikać, aby je wyłączyć, często nie chcą Też na początku tego nie robiłem ale jak dużo nie rozumiesz to co to za ogladanie? Już miałem całkiem wyłączyć ten serial ale zapowiada się dość ciekawie. Ale zaraz wpadnie @mingo i napisze chłopie serwis kosztuje tylko 12.50 zł to co ty oczekujesz by wszystko tłumaczyli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swordfish Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 Sam serial jest bardzo mocny. Tarantino przy tym to bajeczki dla małych dzieci. Przez wykorzystanie różnych kultur narodowościowych jest ciekawy w oglądaniu. Nie jest typowym kryminałem jak są seryjnie kręcony. Ma bardzo "operowy" rozmach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 Faktycznie masz rację oglądam chyba 3-4 odcinek i sceny dość brutalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymek13 Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 Witam. Czy odpalają Wam się filmy na tv samsung z tizenem 5.5. Od wczoraj czarna plansza i kręci się kolorowe kółko. Resety, ponowna instalacja nic nie daje. Na android tv działa bez problemu. Support skyshowtime porażka, nie wiedzą nic. Dodam, że do filmu jak są jakieś dodatki działają normalnie, a film się nie ładuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 na tizenie 4.0 nie ma tego problemu tylko lektor stereo brzmi jakby przez ścianę krzyczał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymek13 Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 Próbowałem już wszystkiego. Nie wiem co powoduje błąd, a pomoc skyshowtime poprostu nie istnieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 musisz chyba poczekać aż jakąś łatkę poprawią, miałem podobnie wcześniej na tizenie z HBO MAX i c+ a na android tv (google chromecast) wszystko działało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
killerów dwóch Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 (edytowane) Tizen 5 wszystko działa super. Telewizor Samsung Q80RAT Edytowane 5 Marca 2023 przez killerów dwóch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 Czy dobrze mi się wydawało, że właściciel tego serwisu jest jednocześnie właścicielem kanałów Nickelodeon? Moje dzieci oglądały na tych kanałach serial iCarly, który był nadawany z polskim dubbingiem, a tutaj chciały obejrzeć i nie ma przy nim wcale polskiego tłumaczenia(nawet napisów). W tym serwisie jest też kontynuacja tego serialu(z 2021 roku 10 lat po zakończeniu tamtego) tylko już spod szyldu Paramount+ i w nim są polskie napisy. Jeszcze lepsze, że nie można tam w wyszukiwarce go znaleźć(brak wyników wyszukiwania) tylko trzeba przeklikać się ręcznie aż się na niego trafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banera Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 W dniu 4.03.2023 o 16:24, Arkon napisał(a): Czy to prawda, że na android tv w Philipsach ta apka działa słabo? U mnie na Philips z android tv ( android 8 ) oprócz tych sporadycznych przycięć przy oglądaniu nie występują większe problemy. No może jeszcze te wkurza trochę zmiana napisów ale jak się to raz ustawi i się tym nie bawi to można o tym zapomnieć. Domniemam, że apka jest mocno obciążająca dla mojego, już leciwego tv (model z 2016r.) i dlatego momentami zdarzają się "ścinki" ale przynajmniej jest dostępna normalnie do ściągnięcia przez sklep, bo np. hbo max muszę ręcznie już aktualizować. W ogóle śmieszna historia z apką hbo była bo w dzień premiery nie była ona dostępna w sklepie na tv. Po kontakcie z hbo kazali mi czekać aż będzie dostępna. Czekając, napisałem do pomocy technicznej philips z pytaniem czy na mój model apka będzie dostępna i Ci powiedzieli, że problem leży po stronie wydawcy, czyli hbo. Na drugi dzień dostałem wiadomość od supportu philips, żebym sprawdził czy aplikacja jest już dostępna i faktycznie była. Zainstalowałem, sprawdziłem i wszystko było ok oprócz tego, że nie miałem dźwięku 5.1. Zgłosiłem problem do hbo i dostałem standardowe rozwiązania problemu czyli odinstalować aplikację, zrestartować tv, itp. Myślę sobie, że co mi tam szkodzi spróbować i odinstalowałem apkę, restart tv, wchodzę do sklepu i... apki nie ma Była tam cały jeden dzień. Po telefonie do hbo Pani stwierdziła, że albo mam czekać albo po prostu mój tv nie spełnia wymagań na aplikację i dlatego jej nie ma. I tak już jej więcej nie zobaczyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbtowiec Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 10 minut temu, Banera napisał(a): Domniemam, że apka jest mocno obciążająca dla mojego, już leciwego tv (model z 2016r.) i dlatego momentami zdarzają się "ścinki" Oj zapewniam Cię że nowe telewizory także mają z tym problem. Ze wzgl. na obraz kupowałem model z najwyżej półki LCD Sony, który jest bogato wyposażony jeśli chodzi o procesor i pamięć operacyjną. W działaniu szybki, nie mam żadnych uwag jeśli chodzi o szybkość działania Android TV, a przycinki przy oglądaniu serwisu są i tylko na nim. Wiele wskazuje że te błędy są po stronie serwisu, być może metody buforowania, a nie samego odbiornika czy internetu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 Nie chciałbym chwalić dnia przed zachodem słońca. ale po twardym restarcie telewizora, czyli wyłączeniu telewizora z gniazdka i jego ponownym włączeniu apka zaczęła lepiej pracować, nie odstaje płynnością od innych aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbtowiec Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 Prawdopodobnie wyczyściłeś czyli uwolniłeś pamięć podręczną. Gdyby sytuacja się powtórzyła może spróbować zrobić czyszczenie pamięci podręcznej w ustawieniach aplikacji w menu systemu Android TV. Powinno dać podobny rezultat. Ciekawe na jak długo Ci to pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 (edytowane) W sensie nie zdarzają się już żadne przycinki podczas odtwarzania materiałów? U mnie na Philipsie ogólnie oprócz tych przycięć i braku ścieżek audio DD+ nie było innych problemów. Być może dlatego, że w moim telewizorze mam już 3GB RAMu. Inni tu zgłaszali, że aplikacja bardzo przymula telewizor i to zostaje nawet jak się ją już zamknie. Edytowane 6 Marca 2023 przez strzala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbtowiec Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 Ja mam taki zwyczaj że na noc wyłączam przedłużacz, a więc odcinam całkowicie zasilanie od odbiornika. Może dlatego u mnie nie ma tragedii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 8 minut temu, strzala napisał(a): U mnie na Philipsie ogólnie oprócz tych przycięć i braku ścieżek audio DD+ nie było innych problemów. Być może dlatego, że w moim telewizorze mam już 3GB RAMu. Jaki masz model Philipsa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 @aro 55PUS9206 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ronnie84 Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 Czemu temat z ofertą programową jest zamknięty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nino Quincampoix Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 Dzisiaj pojawiła się aktualizacja SST z 1 marca na Android TV Philips wersja 1.9.12 Niestety nie rozwiązuje problemu, nadal zacinają się inne aplikacje a nawet dźwięk na dekoderze Ultrabox 4K PC+ jeśli nadawany jest DD 5.1 SST po tej aktualizacji chodzi trochę lepiej, jakby mniej przycinek ale nadal występują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strzala Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 Ciekawe, w jaki sposób są udostępniane te aktualizacje. U mnie jest wersja 1.8.73 i żadnej aktualizacji nie widzi nawet przy ręcznym wyszukiwaniu Szukając w internecie tej nowej wersji aplikacji znalazłem na apkmirror tę wersję, ale nie SkyShowtime tylko Peacock. Są tam też wcześniejsze wersje i można zauważyć, że te 2 aplikacje mają te same numerki wersji. Dotyczy to zarówno aplikacji na Android TV jak i na zwykłego Androida. Ktoś tu już kiedyś pisał, że aplikacja SkyShotime jest oparta na aplikacji Peacock, ale nie wiedziałem, że aż do takiego stopnia. Jeszcze mam pytanie, czy tę nową wersję dostałeś na polskim IP, czy może mieszkasz gdzieś za granicą albo korzystasz z vpna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 7 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2023 Nie wiem czy wersja androida ma tu znaczenie od dostępności aktualizacji ale w przypadku samsungów znaczenie ma wersja tizena - przynajmniej tak było w przypadku aktualizacji APV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nino Quincampoix Opublikowano 7 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2023 (edytowane) @strzalaMieszkam w PL, Android TV 8, spróbuj wyłączyć z prądu TV może tak wymuszisz aktualizację. Edytowane 7 Marca 2023 przez Nino Quincampoix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.