Skocz do zawartości

SkyShowtime


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

45 minut temu, spotify napisał(a):

Zuza - to kosztuje 12,50 a nie jak obecnie konkurencja bez promocji na rok z góry po ok 30zł (z Netflixem w 720p łącznie). Więc jaka cena, taka technika.

Technika swoją drogą, ale jak to porównać z serwisem, który ma kilka tys. pozycji. Nie przemawia też do mnie argument, że jak tanio to nic już nie wymagać. To niech zrobią drożej, a porządnie albo jakąś pakietyzację. 

 

8 minut temu, jupiter napisał(a):

Ja nawet nie mam szansy wypróbować, z niewiadomych przyczyn po wprowadzeniu danych osobowych i danych karty płatniczej nie aktywowała się subskrypcja ale niestety aktywowało się samo konto klienta i teraz mam możliwość wykupić tylko za 24,99 bez promocji bo debilny system myśli że nie jestem nowym klientem. Support nie odpowiada na maile, w kolejce do czatu jest ponad 100 osób cały dzień - ogólnie tragedia

Spróbuj przez przeglądarkę w ten sposób aktywować promocję:

promo2.jpg

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Zuzia napisał(a):

 Nie przemawia też do mnie argument, że jak tanio to nic już nie wymagać.

Do mnie też nie. Ani technika ani biblioteka. A z mojej strony wcześniej był sarkazm. Ludzie za "darmo" (12,50) wszystko wezmą a reszta ich nie obchodzi. I rzucili się a przez pocztę pantoflową rzucą kolejni jak na otwarcie MediaMarkt.

Swoje już wyraziłem w tym temacie. Platforma SkyS (nie wiem komu przeszkadzał skrót SS) na ten moment w ogóle nie w moim zainteresowaniu. Z drugiej strony liczyłem też na D+ i do dzisiaj miałem go od debiutu tylko raz na 1 miesiąc. Tam też dla mnie bieda aż piszczy (to już na padace NF więcej oglądałem)

Edytowane przez spotify
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Malcolmjcrobinson napisał(a):

Aplikacja uruchamia się, a następnie zatrzymuje.

U nnie działa normalnie, może to wina rodzielczości, ja mam ustawione na auto. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ja sprawdziłem u siebie jak wygląda sytuacja z dźwiękiem 5.1.

"JP dominion", "Czarny telefon", "Ambulans", "Wiking", " TG Maverick" śmigają u mnie w 5.1 z POLSKIM AUDIO. Na wszelki wypadek podkreślam.

Więc proszę o nie wydawanie wyroków ogólnych na podstawie jednostkowych przypadków.

Trzeba sprawdzić u siebie i samemu się przekonać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, domin107 napisał(a):

Samsung Tizen

Nie chodzi o jednostkowe przypadki lecz inny typ urządzeń, na Android, Apple TV było sprawdzane. Czyli ścieżki 5.1 są, skoro Tizen je zyskał. To znaczy, że na innych urządzeniach też będą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, domin107 napisał(a):

Ok, ja sprawdziłem u siebie jak wygląda sytuacja z dźwiękiem 5.1.

"JP dominion", "Czarny telefon", "Ambulans", "Wiking", " TG Maverick" śmigają u mnie w 5.1 z POLSKIM AUDIO. Na wszelki wypadek podkreślam.

Na Apple TV 4K 2022 i soundbarze samsung q990b raportuje stereo.

Zresztą widać zmianę jeśli chodzi o dźwięk na tym (gdzie jest polski lektor) i poprzednim zdjęciu które zamieściłam, a tam była oryginalna ścieżka ;)

B5292-E36-8-C42-479-B-8-D03-8-D431-B479-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, ja sprawdziłem u siebie jak wygląda sytuacja z dźwiękiem 5.1.
"JP dominion", "Czarny telefon", "Ambulans", "Wiking", " TG Maverick" śmigają u mnie w 5.1 z POLSKIM AUDIO. Na wszelki wypadek podkreślam.
Więc proszę o nie wydawanie wyroków ogólnych na podstawie jednostkowych przypadków.
Trzeba sprawdzić u siebie i samemu się przekonać.
Jak to sprawdzasz? Na słuch?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, lakiman napisał(a):

Wtedy pewnie promocja 50% na zawsze przestałaby być aktualna..

W przypadku takiej umowy z operatorem.

Wtedy może być za free dołączone😄

 

3 godziny temu, czerstwy napisał(a):

...Ja na poczatek jesem zadowolony jeden serial oglądam i mam troche do zobaczenia co może być naprawdę ciekawe....

No w końcu z czegoś jesteś zadowolony 🙂

2 godziny temu, czerstwy napisał(a):

Kolejny raz zakończyłem oglądanie w trakcie odcinka wracam i odcinek wznowiony od początku. Zaczyna mnie to denerwować. Nie mam zamiaru pamiętać w której minucie dany odcinek zakończyłem oglądać.

Sprawdzałem na 2 urządzeniach. Na jednym zakończyłem, na drugim wznowiło od momentu zakończenia na pierwszym.  Tak samo na jednym. Była kontynuacja. 

 

1 godzinę temu, matinen napisał(a):

Na ten moment nie ma PL napisów w Mavericku?

 

Godzinę temu, matinen napisał(a):

Ok, dzięki. Zasugerowałem się wpisem który zacytowałem.

 

Odpowiedź była zaraz pod tym postem, ktory zacytowałeś, że napisy są. 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat na Amazona nie narzekam stosunek ceny do zawartości i jakości. Netflix podobnie choć ta kasza na ekranie to też nie jest atut. Aż specjanie teraz przerwałem mecz by sprawdzić i to dziadostwo znowu puściło odcinek a zakońćzyłem ok 26 minuty.Teraz trzeba będzie na kartce zapisywać gdzie się zakończyło. Pierwszy serwis gdzie takie cuda mam.A szczęście że przynajmniej ten sam odcinek i sezon uruchamia😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...