Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czytam, czytam

Doszedłem że musze wymienic dekoder za co zapłace aktywację bodajże 49zł

Nie do końca wiem jaki wysoki abonament musze miec żeby nie płacić czynszu...70 zł czy 80zł?

I jak ten abonament osiągnąć... w krótszych umowach jaki jest koszt familijny max?

Co muszę do niego dobrać żeby osiągnąć pułap kwotowy?

teraz mam umowę 24/6 i płace 30 zł +5 zł czynsz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

70 przy umowie dwuletniej, przy 15-miesięcznej - 80. Ale skoro tak naprawdę chcesz zostać przy FMaxHD, to chyba średni interes. 8 miesięcy dopłacania do droższego pakietu, 49 za aktywację - impreza wyjdzie na zero za ładne kilka lat.

Edytowane przez rsw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, forresty napisał:

 

 

Sprawa załatwiona. Poszło za 3 razem gdy dostałem 24mc/20zł i 3 mc gratis. Sam się zdziwiłem ze takie oferty dają. To dość atrakcyjna oferta dla ludzi którzy są wrażliwi na cene (emeryci itp). Kiedyś tego nie było. Może ktoś wie co się stało że dają takie umowy? Konkurencji nowej nie mają przecież. Moze internet trochę im wysysa klientelę?

Raczej takie umowy mogą dostać osoby które wiedzą ,że są takie umowy lub dość dobrze prowadzą negocjacje. Podobnie jest z umową 12 miesięczną.A tak jest oferta w standardowej cenie na 24 lub 15 miesięcy.Może być też na 29 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.09.2019 o 20:56, wuzel napisał:

Raczej takie umowy mogą dostać osoby które wiedzą ,że są takie umowy lub dość dobrze prowadzą negocjacje. Podobnie jest z umową 12 miesięczną.A tak jest oferta w standardowej cenie na 24 lub 15 miesięcy.Może być też na 29 miesięcy.

Już nie pamiętam co mi tam wcześniej proponowali, ale na pewno była oferta wyższego pakietu za 50zł. Już się nie pytałem co tam dają więcej w tym pakiecie, ale podejrzewam że to Familijny MaxHD w normalnej cenie. Ktoś wie co dają w za te pieniądze? Jak odmówiłem to po prostu zapytałem się co dostanę na 24mc i usłyszałem ze jak się zdecyduję w tej rozmowie to będzie  24/20 i tak też wziąłem bo w sumie to umowa nie dla mnie tylko dla ojca a jemu to zupełnie wystarcza Familijny HD

 

Jeszcze mam takie pytanie. Dziś otrzymałem info że jedzie do mnie kurier  z czymś z POlsatu. Nigdy mi niczego nie przesyłali przy aneksowaniu umowy. O co tu chodzi i czy trzeba coś podpisać czy to tylko dostarczenie aneksu? Umowa nie jest na mnie tylko na ojca - nie wiem czy kurier wymaga dowodu bo inaczej to ojca będę musiał fatygować

Edytowane przez forresty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.09.2019 o 14:29, mietekzuqwertyl napisał:

Wypowiedzenie złożone, umowa do lutego 2020 r. Dzwonił konsultant oferta to co mam [Pakiet Familijny Max HD|Film HD|Sport HD|Cinemax HD|On The Go|Eleven Sports HD|2xMR] na 12/3 za (79,99*9+0*3)/12=59,99 zł/mies. Ale uwaga jeden dekoder MR z którego chcę zrezygnować mogę odesłać na ul. Łubinową w W-wa i tylko tam, po wprowadzeniu do systemu będzie inna propozycja. A więc nie trzeba zawierać nowej umowy żeby pozbyć się MR. Pakiet Polsat Sport Premium +10 zł/mies. a pakiet Ekstraklasa +20 zł/mies.

Przedłużyłem umowę na takich samych warunkach jak miałem na 12/3 miesięcy. Konsultant dorzucił HBO i PSP na 1 m-c. PSP tylko w umowie na 24 m-ce. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie nie. Nie dostałem sms-a z potwierdzeniem jak kiedyś było. Przysyłają kuriera a to dość kłopotliwe rozwiązanie bo umowa jet na ojca, jego często nie ma. Pewnie konsultantka zapomniała po prostu. Nie wiem czy da mi podpisać na jego dowód. jak nie to będzie tak jeździł do jutra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ostatnio chyba w kwietniu aneksowałem to pytali czy potwierdzenie SMS czy na maila. Wysłał tu i tu i mogłem wybrać sposób. Przeczytałem warunki na mailu i kliknąłem. Unikńąlem w ten sposób wizyty kuriera. Teraz pocztą tradycyjną już nie wysyłają warunków aneksu jak to było dawniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak - zgadza się. właśnie przed chwilą mi to powiedział. Kurier już był i dał mi do podpisania umowę, ale tak jakoś dziwnie bo kazał się podpisać tylko nazwiskiem a teraz widzę że na 2 stronach jeszcze POlsat życzył sobie dat a kurier nie zwrócił na to uwagi wiec możliwe że jeszcze raz będzie musiał jeździć. A w ogóle to najlepiej jak zrobię cesję na mnie i będzie święty spokój . Nie wiem... to wystarczy tylko do Przedstawiciela podejść i podpisać jakiś papier czy słać coś do Warszawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ;) Obecnie posiadam Familijny Max HD+ Sport HD + Cinemax HD + Film HD od dłuższego czasu i płacę z 3 multiroomami 79.99. Mam umowę na czas nieokreślony i chciałbym mieć dodatkowo do tego on the go + wymienić dekoder główny na pewno na evoboxa i ewentualnie multiroomy i tutaj mam pytanie do was...
1. Czy dzwoniąc do DUK mogę zachować obecne warunki w umowe 12/3 + dostać on the go? 
2. Czy nie będzie problemu z wymianą dekodera głównego na evoboxa i czy będzie wiązało się to z jakimiś opłatami? 
3. Czy po przejściu powiedzmy nowej umowy na czas nieokreślony on the go będzie działać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw to złóż rezygnację a później dzwoń do DUK. ?

1. Przy umowie 12/3 opcja OTG jest płatna 5 zł dodatkowo. 

2. Wymiana głównego na Evobox PVR HD 49 zł +5 zł czynszu co miesiąc , wymiana dodatkowych po 29 zł każdy. 

3. Tak będzie działać. 

Tylko warto się zapoznać najpierw z tematem bo jeśli chcesz wymienić dekodery główny to najkrótsza umowa będzie 15/1 i przy pakiecie który posiadasz będziesz miał naliczany 5 zł czynsz za dekoder główny. W sumie Tobie najbardziej opłaca się skorzystać z oferty za 70 zł np. pakiet Familijny Max, Film, Sport, Cinemax, OTG i tu do wyboru PSP lub Eleven Sport HD w opcji 24/4 wtedy cena pakietu wyniesie 70 zł, OTG będzie bez dopłaty, nie będzie czynsz za dekoder i opłata za 3 MR wyniesie 15 zł więc łącznie zamkniesz się w kwocie 85 zł. 

Edytowane przez Nowy 123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Pakiet "na próbę". Temat być może nie w tym dziale ale traktuje to zapytanie jako kontynuację zapytania o warunki przedłużenia umowy z przed 2-ch miesięcy.

 

Jak wspomniałem, jakiś czas temu przedłużyłem umowę CP. Podczas rozmowy konsultant przekazał mi informację, że w okresie umowy mogę bezpłatnie (testowo), na jeden miesiąc, włączyć dowolny pakiet (np. sport premium). Mogę to zrobić w dowolnym czasie trwania umowy. 

Dzisiaj, gdy chciałem to zrobić, w CP usłyszałem, że to nie prawda i muszę zapłacić 30 zł miesięcznie za pakiet. O co tu za przeproszeniem? Ja coś nie dosłyszałem czy nie zrozumiałem czy tez konsultant CP zwyczajnie mnie okłamał czy też (jak to poprawnie politycznie winno zabrzmieć) minął się z prawdą?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Asper napisał:

coś nie dosłyszałem czy nie zrozumiałem czy tez konsultant CP zwyczajnie mnie okłamał

Zgłoś skargę przez ICOK, opisz sytuację i żądaj odsłuchania rozmowy z konsultantem- to będzie najprostsza metoda wyjaśnienia sytuacji, jeśli masz rację i konsultant rzeczywiście zapewnił ci to co mówisz to myślę że otrzymasz ten miesiąc a ramach przeprosin drugi wcale by nie był nadmiarem sprawiedliwości

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Asper napisał:

Witam,

Pakiet "na próbę". Temat być może nie w tym dziale ale traktuje to zapytanie jako kontynuację zapytania o warunki przedłużenia umowy z przed 2-ch miesięcy.

 

Jak wspomniałem, jakiś czas temu przedłużyłem umowę CP. Podczas rozmowy konsultant przekazał mi informację, że w okresie umowy mogę bezpłatnie (testowo), na jeden miesiąc, włączyć dowolny pakiet (np. sport premium). Mogę to zrobić w dowolnym czasie trwania umowy. 

Dzisiaj, gdy chciałem to zrobić, w CP usłyszałem, że to nie prawda i muszę zapłacić 30 zł miesięcznie za pakiet. O co tu za przeproszeniem? Ja coś nie dosłyszałem czy nie zrozumiałem czy tez konsultant CP zwyczajnie mnie okłamał czy też (jak to poprawnie politycznie winno zabrzmieć) minął się z prawdą?

 

 

1 godzinę temu, Asper napisał:

 

Dzięki. Już zgłosiłem. 

 

Witam. Przykro mi, że spotkała Cię taka sytuacja. Proszę, podaj mi numer karty do dekodera w wiadomości prywatnej, a postaram się przyspieszyć realizację. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...