Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Źle kalkulujesz. :) Chodzi o to że jeśli weźmiesz umowę 15/1 i abonament za 70 zł to oprócz aktywacji (49 zł za główny i 29 za dodatkowy dekoder) będziesz płacił 5 zł miesięcznie czynszu za udostępnienie dekodera. Chyba że weźmiesz umowę 24/4 lub umowę 15/1  ale z abonamentem za 80 zł to wtedy nie będziesz płacił co miesiąc 5 zł za dekoder PVR. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, Nowy 123 napisał:

wtedy nie będziesz płacił co miesiąc 5 zł za dekoder PVR. 

I kiedyś w przyszłości jak nawet zmniejszysz zobowiązanie to dekoder będziesz miał gratis a jak się wpakujesz w czynsz to będziesz go płacił do usr:censored: ... czyli aż podpiszesz nową umowę z darmową wersją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Nowy 123 napisał:

Źle kalkulujesz. :) Chodzi o to że jeśli weźmiesz umowę 15/1 i abonament za 70 zł to oprócz aktywacji (49 zł za główny i 29 za dodatkowy dekoder) będziesz płacił 5 zł miesięcznie czynszu za udostępnienie dekodera. Chyba że weźmiesz umowę 24/4 lub umowę 15/1  ale z abonamentem za 80 zł to wtedy nie będziesz płacił co miesiąc 5 zł za dekoder PVR. 

 

W sumie już mam 5 zł czynszu za Sagem ESI-88.

Szczerze mówiąc wymiana dekodera w ogóle się nie kalkuluje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Z dyskiem jest tylko dekoder Evobox PVR HD ale dostępny od pakietow za 40 zł + czynsz oczywiście. Przy Familijnym możesz otrzymać co najwyżej HD 5500s za 1 zł lub Evobox lite HD za 29 zł. Umowa na 24 miesiące bez gratisów, cena pakietu Familijnego HD 20 zł. Chyba że umowa bez dekodera to wtedy 24/3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj przedłużyłam umowę na telewizję. Miałam 15/3 i pakiet za 60 zł.

Wymieniłam dekoder z ESI-88 na Evoboxa PVR. Miałam 6 miesięcy do końca starej umowy. Nie wysłałam wypowiedzenia, ponieważ nie chcieli mi przyjąć w salonie firmowym CP/Plus. I w tym samym salonie dostałam bez wypowiedzenia, z wymianą dekodera umowę 15/1 i 60 zł za pakiet (pakiet taki jak miałam) + 5 zł czynsz za dekoder. Razem do zapłaty mam 65 zł. Za aktywację dekodera zapłaciłam jednorazowo 49 zł. Zapłaciłam też za nowy talerz i konwerter.

Nasz forumowy Specjalista Cyfrowy Polsat pisał mi, że nie może dać mi krótkiej umowy, więc się nie dogadaliśmy.

Być może oferta z DUK byłaby korzystniejsza, tylko dla mnie byłoby problemem żeby odebrać przesyłkę od kuriera (a kupowałam nowy talerz, konwerter no i oczywiście dekoder) i dlatego wolałam przedłużyć umowę stacjonarnie, bo do razu mogłam wszystko odebrać.

Na stronie CP pisze, że można przedłużać umowy na 7 miesięcy przed końcem, więc czy warto wysyłać wypowiedzenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam forum więc wiem co mogłabym dostać. Wypowiedzenia miałam napisane, tylko nie chcieli przyjąć w salonie firmowym CP/Plusa. Zadzwoniłam do DUK i konsultant z DUK poradził, abym zrobiła zdjęcie wypowiedzeniu i wysłała e-mailem, ale też mówił o umowie na 24/4. Gdyby nie wymiana dekodera to miałabym teraz umowę 12/3.

Mnie zależało żeby odebrać "zabawki" od razu. Nie mogę siedzieć w domu i czekać na kuriera. I dlatego nie przedłużałam tej umowy z DUK. Uważam, że umowa 15/1 nie jest najgorsza, jeszcze mogłam dostać 29/4 + 5 zł czynsz, lub 29 miesięcy, bez gratisów i bez czynszu za dekoder. Wybrałam 15/1 z czynszem 5 zł.

Za konwerter i antenę zapłaciłam 109 zł (to jest komplet). Konwerter unicable jest z trzema wejściami. Jest dobry dla tych co mają w domu więcej telewizorów. Ja mam jeden telewizor więc mogłabym mieć konwerter z jednym wejściem unicable. Ale ten z jednym wejściem byłby droższy niż ten z trzema, który jest w komplecie z talerzem (70).

Fachowiec, który montował mi antenę na balkonie, mówił, że lepszy jest talerz większy. Taki chcieli mi sprzedać w innym punkcie CP chyba za 108 zł (sam talerz), ale pracownik  punktu nie mógł znaleźć konwertera, więc tam nic nie załatwiłam. A tam ceny konwerterów różne, od 69 zł,  85 zł, 160 zł. Ja się nie znam więc wolałam kupić komplet, który sprzedaje CP, żeby nie było później problemów z dekoderem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, stef63 napisał:

Wypowiedzenia miałam napisane, tylko nie chcieli przyjąć w salonie firmowym CP/Plusa.

Na szkoleniach mają wbijane do łbów że wypowiedzenie można składać na miesiąc przed końcem, nie zwracaj na to uwagi- żądaj przyjęcia i zarejestrowania, w razie problemów w obecności pracownika zadzwoń na infolinię CP i złóż oficjalne zażalenie na działalność APS(jestem przekonany że nawet nie zdążysz numeru CP wystukać), ja podobny tekst kilka dni temu usłyszałem, ale dość stanowczym głosem dałem do zrozumienia że nie będę dyskutował- pomogło, po dwóch dniach z DUK już zaklepałem umowę taką jaką chciałem

(w czym bardzo pomógł mi kontakt na PW z @Specjalista Cyfrowy Polsat jak by co to tez możesz z jego pomocy skorzystać bo jest w temacie obcykany i skory do pomocy.)

Edytowane przez OlafS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ramach "negocjowania" przedłużenia umowy, konsultant zaproponował mi gratisowe włączenie pakietów (np. eleven) na 1 dowolny miesiąc. Czyli nie na pierwszy miesiąc a dowolnie przeze mnie wybrany. Czy tak faktycznie jest, że umowa zacznie działać a ja np. w czwartym miesiącu na jeden miesiąc włączę sobie eleveny a w ósmym miesiącu włączę sobie sport premium??? Oczywiście za free...

Edytowane przez Asper
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Asper napisał:

W ramach "negocjowania" przedłużenia umowy, konsultant zaproponował mi gratisowe włączenie pakietów (np. eleven) na 1 dowolny miesiąc. Czyli nie na pierwszy miesiąc a dowolnie przeze mnie wybrany. Czy tak faktycznie jest, że umowa zacznie działać a ja np. w czwartym miesiącu na jeden miesiąc włączę sobie eleveny a w ósmym miesiącu włączę sobie sport premium??? Oczywiście za free...

Witam. Tutaj nie jestem w stanie zweryfikować, jakie oferta została Ci przedstawiona. W celu dobrania warunków, możesz napisać do mnie wiadomość prywatną, wówczas konsultant oddzwoni w tej sprawie i będziesz mógł dopytać o wszystkie szczegóły. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Specjalista Cyfrowy Polsat a co to za różnica jaka oferta została przedstawiona? Pytanie brzmi: Czy jeśli nie uruchomi dodatkowych pakietów od razu podczas przedłużenia tylko w trakcie umowy w dowolnym miesiącu to czy otrzyma je przez pierwszy miesiąc za darmo? Odpowiedź brzmi : Tak będą przez pierwszy miesiąc za darmo. Taka opcja jest zawsze i przypada raz na jedno przedłużenie umowy. 

  • Dzięki 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei polecam kontakt z kolegą @Nowy 123 w celu przedłużenia umowy po wysłaniu wypowiedzenia ?

Przedłużone 3 umowy z maksymalnymi gratisami na 1 miesiąc na warunkach jakie chciałem otrzymać?

Rzeczy niemożliwe załatwia "od ręki" - na cuda trzeba chwilę poczekać. Ja czekałem 1 dzień ??

Edytowane przez Ceberebek
  • Popieram 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Ceberebek napisał:

Ja z kolei polecam kontakt z kolegą @Nowy 123 w celu przedłużenia umowy po wysłaniu wypowiedzenia ?

Przedłużone 3 umowy z maksymalnymi gratisami na 1 miesiąc na warunkach jakie chciałem otrzymać?

Rzeczy niemożliwe załatwia "od ręki" - na cuda trzeba chwilę poczekać. Ja czekałem 1 dzień ??

Tak, za kilka miesięcy tak zrobię, bo inny nasz user już nie pracuje w CP... ?

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...