NightRider Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Na Twoją niekorzyść niestety jest fakt podpisania umowy przed zapoznaniem się z nią. Skoro gość oferuje umowę na 24 miesiące z odpowiadającym mi pakietem, podsuwa kilka dokumentów do podpisania to człowiek się zbytnio nie wczytuje w takie rzeczy, szczególnie, że to nie jakaś firma "kogucik" i zawsze wszystko się zgadzało. Wróciłem się jak to ujrzałem to też mu zawierzyłem i w sumie odpowiedział poprawnie bo 29 miesięczną umowę można wypowiedzieć 6 miesięcy przed i przedłużyć na korzystniejszych warunkach ale, gdyby mnie nie oszukał to 24 miesięczną też mogę wypowiedzieć 6 miesięcy przed, a to duża różnica. Czego to ludzie nie zrobią dla prowizji sprzedażowych A najgorsze, że ciężko cokolwiek udowodnić i na infolinii po przedstawieniu sprawy już tacy mili i skorzy do pomocy nie są jak byłem na wypowiedzeniu, a wręcz [beep]cy i broniący sprzedawcy, że widziałem co podpisywałem. Czy jest sens użerać się z takimi ludźmi w salonie czy lepiej od razu jak mówisz pisać do CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Nie ważne, czy firma kogucik, z kogucikiem, czy bez niego. Najważniejsze kwestię zawsze warto sprawdzić, bo oprócz cwanych zagrywek sprzedawcy mogą się też zdarzyć zwyczajnie błędy. Tutaj jednak mówimy o cwaniactwie sprzedawcy i grą słów, ale ja nazywam to oszustwem. Bo tak to należy chyba nazwać. Zostaje CI tylko pismo. Choć tak jak Ci wcześniej napisałem, na Twoją niekorzyść jest Twój podpis pod umową. Choć nie skreślaj definitywnie swoich szans. Domagaj się umowy na 24 miesiące, którą Ci przedstawiono. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) Czy ktoś negocjował umowe z osobami z forum za pośrednictwem PW które rzekomo pracują w duk ? Nie pytam o konkretne nicki ale o sam fakt. Bo dostałem 2 wiadomości w mojej sprawie, nie ufam tym z aps, a tym bardziej tu z forum. Bez urazy. Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez xut2zs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Tak, ja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Jesteś zadowolony ? Zrobili cię w ....? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) Dostałem to co chciałem. Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez SatExpert Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xut2zs Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 No to to wiem , Akurat piszę na trzeźwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the cable guy Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Skoro gość oferuje umowę na 24 miesiące z odpowiadającym mi pakietem, podsuwa kilka dokumentów do podpisania to człowiek się zbytnio nie wczytuje w takie rzeczy, szczególnie, że to nie jakaś firma "kogucik" i zawsze wszystko się zgadzało. To już wiem czemu przy ostatniej umowie, kiedy czytałem całość przed podpisaniem i zadawałem pytania to facet tak przewracał oczami. Widocznie powinienem mieć przekonanie, że CP to nie jest firma "kogucik". Oj jaki ja jestem nieufny. Nie wiem jak można cokolwiek podpisać bez czytania! Według mnie nic się nie da ugrać. Chyba, że się pójdzie do sądu, a patrząc że nie chce ci się nawet umowy przeczytać, a może uważasz że nie masz czasu na takie rzeczy to przyznaj się, że zrobiłeś z siebie i.diotę i uszanuj warunki podpisanej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Jesteś zadowolony ? Zrobili cię w ....? Ja też polecam śmiało kontakt z tymi osobami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRider Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 To już wiem czemu przy ostatniej umowie, kiedy czytałem całość przed podpisaniem i zadawałem pytania to facet tak przewracał oczami. Widocznie powinienem mieć przekonanie, że CP to nie jest firma "kogucik". Oj jaki ja jestem nieufny. Nie wiem jak można cokolwiek podpisać bez czytania! Według mnie nic się nie da ugrać. Chyba, że się pójdzie do sądu, a patrząc że nie chce ci się nawet umowy przeczytać, a może uważasz że nie masz czasu na takie rzeczy to przyznaj się, że zrobiłeś z siebie i.diotę i uszanuj warunki podpisanej umowy. I.diote to zrobili ze mnie. Jeśli ich pracownik coś ustala słownie to powinno tak być. Jakoś wcześniej nie miałem takich problemów u tego czy innego operatora. Równie dobrze mogli mnie oszukać ludzie z infolinii bo są takie przypadki, że wychodzą później jakieś dodatkowe koszty itp. a umowy nie masz od razu w ręku ale tą formą przysługuje 10 dni na rozwiązanie umowy i wszystko jest do udowodnienia bo rozmowy są nagrywane. Nie czuje się winny tej sytuacji i to moim zdaniem tak jak napisał @swojadroga jest ewidentnym oszustwem do tego pewnie stosowanym powszechnie głównie na starszych ludziach, którzy się nie znają i są zdani na takich sprzedawców. A najlepsze jest to, że obsługiwał mnie kierownik salonu, który tam długo pracuje, więc to żadna pomyłka świeżego pracownika. Sam pracuje w handlu i doradztwie technicznym na szeroką skalę i za każdego klienta mam % ale gdybym stosował takie praktyki wprowadzające w błąd klientów szybko bym stracił pracę. A to że człowiek ciągle zalatany i nie ma czasu to już inna sprawa. Trzeba się uczyć na błędach napewno nie skorzystam już z usług tego salonu ani nikomu go nie polecę. Zrobię tak jak napisał @swojadroga poleci skarga i reklamacja może akurat się uda trzeba spróbować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) Jak podpisywałem umowę w APS to Pani sama pokazywała na umowie: jaki pakiet, jego cena, okres umowy i data płatności. Do takiego APS-u chce się wracać. Wiedzą że zadowolony klient wróci. Ostatnio jak zanosiłem wypowiedzenie aby mieć Rodzinny HD za piątaka sama pracownica powiedziała: niestety u mnie tego nie da się załatwić, tylko w DUK. Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez maks27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marwol Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) Czy ktoś negocjował umowe z osobami z forum za pośrednictwem PW które rzekomo pracują w duk ? Nie pytam o konkretne nicki ale o sam fakt. Bo dostałem 2 wiadomości w mojej sprawie, nie ufam tym z aps, a tym bardziej tu z forum. Bez urazy. Ja. I nie jestem zadowolony. Odwolywalem sie i poprzez "normalny" DUK dostałem lepsza ofertę. Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez marwol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NightRider Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) Jak podpisywałem umowę w APS to Pani sama pokazywała na umowie: jaki pakiet, jego cena, okres umowy i data płatności. Do takiego APS-u chce się wracać. Wiedzą że zadowolony klient wróci. Ostatnio jak zanosiłem wypowiedzenie aby mieć Rodzinny HD za piątaka sama pracownica powiedziała: niestety u mnie tego nie da się załatwić, tylko w DUK. No i tak powinno być w każdym salonie. Mi się trafił normalny konsultant DUK, który mnie pocieszył, że 6 miesięcy przed mogę złożyć wypowiedzenie i do nich zadzwonić to zawsze będzie krócej. Bo obsługa klienta miła i skora do pomocy nie była i mieli to gdzieś bo umowa podpisana, a do tego zniechęcali do reklamacji. A co najlepsze chcieli mi wcisnąć telefon albo internet z plusa. PS: Mówiłem dzisiaj gościowi w APS, że w umowie wbite są złe dekodery to mówił, że to bez znaczenia i samo się ustawi, a teraz mój główny dekoder pokazał komunikat multiroomu żeby przełożyć kartę. Przez 6 lat nie zirytowała mnie ta firma jak dzisiaj Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez NightRider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 1 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2018 (edytowane) Nie wszyscy siedzą na forum sat kuriera.Mam znajomych co są w cp już kilka lat,i jak się dowiedzieli na jakich warunkach można przedłużyć umowę,to niedowierzali.Sam teraz predłużam,ale schodzę,na niższy pakiet więc trzeba 4 miechy przed.Zadzwoniłem do duk i typ mi mówi że familijny hd za 40 zł jak coś.Jak mu powiedziałem że chce za 20 to się nieźle zmieszał,i powiedział że oddzwoni jak juz bedzie sie dało zejść na niższy pakiet.Nie wszyscy pilnują tych 6 miesięcy i latają z wypowiedzeniami.... Edytowane 1 Sierpnia 2018 przez Max2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaeres Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Pakiety z PSP masz opisane w tym temacie. Link jest nawet w mojej sygnaturce. Dziękuję za podpowiedź ale w Twojej rozpisce nie ma informacji o wymianie dekoderów. Stąd moje pytanie czy mogę ugrać wymianę na EVOBOX bez dodatkowych opłat ? Interesuje mnie Rodzinny HD +Cinemax HD +Eleven Sports HD +Polsat Sport Premium za 60 zł / umowa 24/6 i ta wymiana dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 (edytowane) Dziękuję za podpowiedź ale w Twojej rozpisce nie ma informacji o wymianie dekoderów. Stąd moje pytanie czy mogę ugrać wymianę na EVOBOX bez dodatkowych opłat ? Interesuje mnie Rodzinny HD +Cinemax HD +Eleven Sports HD +Polsat Sport Premium za 60 zł / umowa 24/6 i ta wymiana dekodera. Przy tej konfiguracji z wymianą dekodera otrzymasz 4 miesiące gratis a nie 6. 49 zł aktywacja +5zł czynszu za dekoder. Edytowane 2 Sierpnia 2018 przez Nowy 123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Ja. I nie jestem zadowolony. Odwolywalem sie i poprzez "normalny" DUK dostałem lepsza ofertę.To pewnie nie był pracownik DUK-u tylko że zwykłej infolinii, bo tam są gorsze oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 (edytowane) Dzwoniła do mnie pani z DOKU najpierw przez 10 minut przekonywała mnie że na 24 to się nie da a potem się okazało że się jednak da efekt dla tych co będą przedłużać: 6 miesięcy do końca umowy aneks 24/6 standard z forum czyli: Familijny Max HD+ Film HD +cinemax HD + Sport HD+eleven +PSP +1 multiroom+CP GO + 5zł czynszu za EVO z którego odziwo dalej nie da się zejść mimo że wycofali HD 7000 i dla nowych klientów chyba tego czynszu nie ma.... po wyłączeniu vod w lutym abonament 90zł Lepiej się tego zrobić nie dało nawet abonenci NC+ mają za darmo do końca roku a ja mam do lutego chiałem jeszcze hbo go ale teraz jak jest "uwolnione" to wykupie sobie tylko na "grę o tron" i zrezygnuje:D Edytowane 2 Sierpnia 2018 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietrek1 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Bez Cinemax HD, coś drogo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 (edytowane) Cinemax jest tylko zapomniałem napisać jest niestety sztywny tzn nie da się go wyłączyć choć chętnie bym to zrobił W zasadzie jedyne czego mi w mojej umowie brakuje to dekodera 4k który pewnie gdzieś do stycznia pojawi się w ofercie ,no i jestem ciekawy czy ten evobox lite faktycznie wyeliminuje przekładanie kart z multiroom ale cóż za wcześnie Pani zadzwoniła...... a mogła zadzwonić 20 sierpnia....... Edytowane 2 Sierpnia 2018 przez _Artek_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandi0109 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 (edytowane) Miałem już nową umowę za 75zl PremiumMax Plus czy jak to się zwie... przez 12 msc, zaś 100 zł przez 2 lata. Odstąpiłem od umowy i wróciłem na stare warunki premium Max plus Mr 54.99 zł. Tv jako usługa rabatowana. Poczekamy na lepszą ofertę. Na razie jestem wolny od długoterminowej umowy Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka Edytowane 2 Sierpnia 2018 przez mandi0109 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 @NightRider jeśli gościu źle wpisał dekodery to same się nie zamienią i dekoder główny będzie teraz dodatkowym. A odnośnie Twojej sprawy to jak byś poszedł do APS-u i powiedział, że czujesz się oszukany bo umowa jest na 29 miesięcy a nie na 24 i że to co Ci powiedział jest bajką + dodał jeszcze sytuację ze zmienionym dekoderami to facet może tą umowę anulować nawet jak zawarles ją w APS. Pod warunkiem że on przyzna się do błędu i zrobi zgłoszenie o anulacje umowy. A reklamacja do firmy nic Ci nie da bo przeczytałeś warunki umowy i taką odpowiedź dostaniesz. Jedyne co to możesz gościa postraszyc reklamacją na punkt sprzedaży to będziesz miał większe szanse że anuluje Ci tą umowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andy_LIszowski Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Nie anuluje. Mam w rodzinie podobną sprawę. APS wprowadził w błąd, umowa weszła w życie i reklamacje odrzucone. APS przyznaje się do wprowadzenia w błąd a Polsat nic sobie z tego nie robi. Umowa trwa i są wezwania do zapłaty. Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy 123 Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Uwierz mi, że do 72godzin od podpisania pracownik sam z siebie może to anulować pod warunkiem że chce anulować i nie musi robić żadnej reklamacji oraz zgody. A sprawa druga to co pracownik APS-U mówi Tobie a co pisze w systemie są to dwie różne sprawy. Uwierz mi ze nie jedno widziałem i nie są to informacje wyssane z palca bo inaczej bym się nie udzielał w tej kwestii ale co ja tam wiem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2018 Witam Umowa kończy się 12.02.2018 r. Jutro składam wypowiedzenie w APS. Obecnie mam: Premium (Familijny Max HD, Film HD, Sport HD, Cinemax HD i HBO HD) za 79,99zł + włączony Pakiet Eleven Sports (15zł) + multiroom (5zł) = razem 99,99zł Interesuje mnie oferta z Elevenem w pakiecie i PSP, czyli: Premium MAX+Polsat Sport Premium+Pakiet VOD za 120 zł, 110 zł po wyłączeniu VOD. Plus 5zł za multiroom. Chciałbym również wymienić dekodery. Podstawy na Evoboxa. Drugi to HD 3000. Mam kilka pytań: Na jaki lepszy dekoder mogę wymienić HD 3000? Tylko HD 5500s, czy jest jakiś inny dostępny? Ile kosztuje aktywacja tych dwóch dekoderów i czy będę musiał płacić czynsz za Evoboxa? Czy najkrótsza umowa, na jaką mogę liczyć to 24/4? Czy on the go (za 5 zł/mies.) mogę aktywować później, czy tylko przy przedłużaniu umowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.