Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie :)

 

Mam teraz: Familijny Max HD + HBO HD HBO GO + Cinemax HD + Multiroom za 69,90 zł + 10 zł multirooom.

Umowa 15/3, kończy się za 6 miesięcy.

 

Czy jeżeli wypowiem teraz umowę  to jestem w stanie dostać 12/3 w takim samym pakiecie, jak powyżej?

 

Czy Universal HD jest gwarantowanym kanałem przy moich powyższych warunkach? Nie mogę znaleźć tego w panelu ICOK.

Edytowane przez Barti
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przypominam, że to jest temat o ofertach dla abonentów. Temat o możliwości rozwiązania umowy z powodu zmiany warunków umowy, znajduje się tutaj: https://forum.satkurier.pl/topic/5940-zmiany-w-ofercie-kana%C5%82ach-cp-czy-mo%C5%BCna-wypowiedzie%C4%87-umow%C4%99/page-324?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie proszę o odpowiedz na pierwszą część mojego pytania :), dotyczącą możliwości utrzymania dotychczasowych warunków wypowiadając teraz na 6 miesięcy przed końcem umowy.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chcesz to samo co masz, to umowę możesz wypowiedzieć na 6 miesięcy przed końcem. Jeżeli miałeś 15/3, to teraz możesz mieć 12/3. Dla Ciebie nie ma znaczenia czy masz Universal Chanel, bo w wypowiedzeniu nie powołujesz się na usunięcie tego kanału, tylko wypowiadasz bo masz 6 miesięcy do końca umowy.

 

W wypowiedzeniu piszesz:

Wypowiadam umowę o świadczeniu usług zawartą w dniu xxxxx między mną a Cyfrowym Polsatem S.A, ze skutkiem na koniec ostatniego okresu rozliczeniowego określonego w umowie.

Wypowiedzenie składasz w punkcie CP lub Plusa, czekasz na telefon lub sam dzwonisz do DUK i mówisz co chcesz.

Telefon do DUK jest na forum w wątku o telefonach i adresach.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ciekawe, bo jakiś czas temu jak wypowiedziałem umowę to mi to za 5 zł proponowali. :) Dobra, wypowiem umowę przez Universal i sprawdzę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostaniesz to samo, co masz teraz, jednak zarówno przy umowie 12-miesięcznej, jak i 15-miesięcznej dostaniesz teraz gratis 3 miesiące, a nie 5 (bez wymiany sprzętu) lub 1 miesiąc zamiast 3-ech (z wymianą sprzętu). Skoro teraz masz umowę na 15 miesięcy to następną możesz dostać na 12.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Złożyłem wczoraj wypowiedzenie z powodu Universal Ch. Dziś przedłużona, 24/7. Gdybym wziął Evobox, darmowych byłoby 5.

Mój ojciec posiada umowę na Premium MAX (+ 1 multiroom) od marca 2017. W ofercie oczywiście pakiet Film z Universal Channel.

 

Wystarczy złożyć wypowiedzenie i kolejnego dnia dzwoni DUK z propozycją jak u kolegi @Toyoty? Czy trzeba udać się znowu do APS po powyższą ofertę?

 

W przypadku, gdyby nie chcieli dać to czekać do końca grudnia i 2 stycznia 2018r. podpisać nową umowę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta świąteczna tak wygląda. Już to tłumaczyłem. Umowa podpisana do końca listopada dawała 8 miesięcy bez opłat, w grudniu daje 7 miesięcy bez opłat, a w styczniu będzie 6 miesięcy bez opłat. Działa to dokładnie w ten sam sposób, jak w ofertach dla nowych klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swojądroga, jak mam to rozegrać?

 

1) Złożyć wypowiedzenie w APS -> Czekać na telefon z DUK -> Przedłużyć ofertę z 7 darmowymi miesiącami?

 

2) Złożyć wypowiedzenie w APS -> Udać się znowu do APS -> Przedłużyć ofertę z 7 darmowymi miesiącami? O ile jest to wgl możliwe w takim wydaniu?

 

3) Złożyć wypowiedzenie w APS -> Czekać do końca grudnia -> Udać się znowu do APS ->  Podpisać nową umowę na 6 darmowych m-cy?

 

Przepraszam, że tak pytam, ale nie chce wpakować ojca na żadną minę. Nie znam procedur CP, bo sam jestem abonentem nc+.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek11:)

@shevchenko1987,

Złożyć wypowiedzenie w APS, po kilku godzinach zadzwonić do DUK na nr 222 127 128, powiedz, że dzwonisz w imieniu ojca, podasz jego dane, zapytaj czy dotarło wypowiedzenie, powiedz jakiej oferty oczekujesz i ją otrzymasz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...