Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No to, bierz telefon do ręki i dzwoń.

Dzwonisz na nr 22 212 71 28 (to jest tel do DUK).

Pytasz czy dotarło Twoje wypowiedzenie i jak konsultant potwierdzi, to pytasz czy są dla Ciebie jakieś oferty utrzymaniowe.

Dobrze by było, byś sam wiedział co chcesz dostać.

Jeżeli miałeś ostatnio umowę na 15 miesięcy lub dłuższą, to teraz możesz dostać umowę na 12 miesięcy w tym 3 miesiące gratis.

Jeżeli chciałbyś wymienić dekoder, to możesz dostać umowę na 12 miesięcy, ale wtedy jest już tylko 1 miesiąc gratis. Jak pakiet chcesz i za ile, to chyba wiesz?

Jak już będziesz po rozmowie z DUK, to podziel się z nami swoją wiedzą.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, HBO i Cinemax można było wykupić jako pakiety: HBO HD HBO GO + Cinemax HD lub łączony HBO Cinemax HD i ten łączony zestaw właśnie został wyłączony. Teraz sobie zerknij w cennik pakietów: pakiet Cinemax HD kosztuje 15zł, pakiet HBO HD HBO GO kosztuje 30zł, pakiet HBO Cinemax HD kosztował 35zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 października kończy nam się okres promocyjny na pakiet

Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD - umowa była na 24 miec 6 miesiećy gratis. 

Co dalo średnią kwotę 44,99 z dekoderem Sagem.

 

Dziś oferta na 24 mies/ 6 miesięcy gratis - co daje podobną cenę - czyli albo 59,99 i 6 miesięcy gratis albo przez cały okres

pormocyjny 44,99

Dodatkowo On the Go za free na cały okres promocyjny i VOD 6 miesięcy gratis.

Przy czym Pan nie był skory zamienić dekoder Sagema na inny.

Tu też się zastanawiamy nad opcją bez dekodera ale musimy sprawdzić czy nasz TV ma taką możliwość.

 

Czy ktoś ten pakiet wynegocjował na mniejszy okres umowy albo taniej ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawiązując do mojego posta https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-stałych-abonentów-cp/?p=1277784

Dzisiaj przedłużyłem umowę na 24 m-ce w tym 6 m-cy gratis. Pakiety: Familijny Max HD+Film HD+Sport HD+Cinemax HD+On The Go+VOD+Eleven Sports HD+2xMR za 79,99 zł czyli ostatecznie (po wyłączeniu VOD) wychodzi średnio 59,99 zł przez całą umowę. Mogłem wziąć umowę na 24/6 lub 12/3 przy tej samej cenie. Wymiana HD7000 na Evobox to plus 5zł i minimalna umowa na 24 m-ce.

W tabeli nr 5 w pakiecie Film HD mam wpisany Universal Chanel HD. Czyli można w styczniu zrezygnować bo ten kanał ma się wycofać w Polski? Dziwne ale w umowie mam taki zapis: 

W ramach Promocji Abonent otrzymuje: Okres Promocyjny obejmujący:- Obniżoną opłatę Abonamentową za dostęp do pakietu Eleven Sports HD do dnia 31.03.2020 z możliwością przedłużenia

EDIT:

O znalazłem http://icyfrowypolsat.pl/zmiany-w-kanalach-gwarantowanych-umowa/

Od 14 lipca 2017r. Cyfrowy Polsat wprowadza zmiany w pakietach Telewizji Satelitarnej:

Kanał Universal Channel HD, który był gwarantowany w Pakiecie Film HD, zostanie przeniesiony do kanałów nadawanych promocyjnie (niegwarantowanych).

Kanał Super Polsat, który w dokumentach występował jako gwarantowany, zostanie przeniesiony do kanałów nadawanych promocyjnie (niegwarantowanych).

Zmiany dotyczą umów zawieranych od 14.07.2017 r.

Czyli się pofarciło :D

Edytowane przez mietekzuqwertyl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknąłbyś do właściwego tematu: https://forum.satkurier.pl/topic/5940-zmiany-w-ofercie-kanałach-cp-czy-można-wypowiedzieć-umowę/page-314#entry1278980to byś dotarł do tej samej informacji.

 

Jeśli chodzi o Eleven do końca marca 2020r., to jest data końca obecnej umowy między CP i Elecen.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej jestem tu nowy bardzo prosił bym was o pomoc. A więc tak moja umowa z CP kończy się 13 sierpnia bieżącego roku, 12 lipca wypowiedziałem umowę i teraz czekam na telefon od CP. Nie potrafię za bardzo się targować więc pomyślałem że napiszę na forum w wy coś mi pomożecie. Mam pakiet Familijny Max + Sport + Film i posiadam dekoder HD 5000 nie mam żadnych multiroomów ani telefony z plusie itd. Umowa była podpisana bodajże na dwa lata i pamiętam płaciłem za dekoder 49 zł i co miesiąc płaciłem 59.90 zł. Nie przedłużyłem umowy w punkcie bo stwierdziłem że przez telefon zyskam więcej ale właśnie nie wiem do końca ile więc piszę. Do tego co mam chciał bym tylko dobrać Eleveny. Proszę powiedzcie co mam mówić albo na co przystać albo się targować jak zadzwonią do mnie. Chciał bym zostać przy tych pakietach co mam plus te Eleveny no i może wymiana dekodera na Evobox ale jak będzie dużo bardziej korzystniejsze na starym dekoderze to może zostać. Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka oferta wchodziłaby w grę w moim przypadku:

Abonent z 6-letnim stażem, który nigdy nic nie zmienial i ciągle ma tą samą umowę, a teraz liczy na korzystniejszą ofertę, z większą ilością kanałów, ale za niską cenę.

No widzisz- gdybyś zmieniał to z tych 6 lat co najmniej ze 2 miałbyś za friko a dziś kończył byś 4-5 umowę a tak... no cóż,ale lepiej późno niż wcale.

Nie podałeś co masz i czego chcesz więc można Ci tylko powiedzieć że bez łaski przysługuje Ci umowa 12/3 lub w przypadku zmiany dekodera na inny np. na Evobox to wtedy 15/1.

Chcesz więcej porad- napisz co masz i co ewentualnie byś chciał,wtedy łatwiej o sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych forumowiczów! :)

Mojej koleżance za niewiele ponad miesiąc kończy  się umowa, doradziłem jej złożenie rezygnacji ( tak też zrobiła) czeka teraz na telefon z duk. Ja osobiście posiadam pakiet premium to mniej więcej orientuje się w umowach. Koleżanka posiada niższy pakiet stąd prośba do was co można ugrać podczas rozmowy z konsultantem DUK.

 Oto szczegóły posiadanego obecnie pakietu.

-Pakiet Rodzinny

-dotychczasowy miesięczny abonament 24,90 zł

-jeden dekoder hd 6000 bez multiroomu

 

Doradzam koleżance przejście na pakiet Familijny Max HD (sport+film+cinemax), wymienienie dekodera na Evobox i dobranie 2x multiroom.

Czy ktoś z Szanownych Państwa mógłby mi udzielić informacji za ile idzie coś takiego ugrać, na jak długo 12,15 czy 24. czy w ogóle uda się wymienić ten sprzęt, jakie multiroomy dadzą 2000,3000 czy nowsze? Za wszelkie informacje dziękuję.

Aktualnie na stronie CP jest happy hour i mam porównanie ile nowy klient musi zapłacić za aktywacje itp, Czy w razie wymiany koleżanka musiałaby coś dopłacać (jakąś aktywacje). Jeśli zaś jako multiroom zaproponowali by dekoder 2000 albo 3000 to czy dekoder który aktualnie posiada mogłaby go używać jako jeden z multiroomu a drugi by CP dołożył? Dziękuję

Edytowane przez Uncharted-4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa 15/1.

Familijny Max Hd + Sport HD + Film HD + Cinemax HD(59,99 zł) + Evobox(5 zł) + MR1(10 zł) + MR2(5 zł) = 79,99 zł/msc.

Dedodery do MR: HD3000, HD5500s(polecany), HD6000.

Może przenieść obecny dekoder główny na MR.

Przy aktywacji do zapłaty Evobox(49 zł) + MR1(29 zł) + MR2(29 zl) = 107 zł lub 72 zł, jeśli obecny dekoder zostanie jako MR.

 

Aha i jeszcze do takiego zestawu polecany zestaw antenowy Unicable.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...