Gość Krzysiek11:) Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Pisane sto razy, nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paw98 Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Dlatego chciałem, abyś sprawdził w umowie, bo póki co wygląda, że pakiet dodatkowy masz obowiązkowy i nie możesz z niego zrezygnować, aby nie stracić rabatu smartDOM. Jednak moge zrezygnowac ze Sportu bez konsekwencji Moge rowniez dezaktywowac Sport i kupic Eleveny. Wszystko z opcja zachowania rabatu SmartDom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Loret Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) Witam, posiadam dekoder Sagemcom ESI-88. Padł dysk (chyba), już drugi raz w tym dekoderze. Jakieś półtorej roku temu, dysk wymieniono mi w APS-ie w ciągu 5 min. Tym razem zadzwoniłem więc do APS-u, chcąc zapytać czy mogę podjechać na wymianę dysku. Usłyszałem, że dysków już nie ma, dekoderów na wymianę również i powinienem podpisać aneks na nową umowę z nowym dekoderem, tj. Evoboxem. Szczerze, to nie bardzo zależy mi na nowym dekoderze, bo nie znam się na technice satelitarnej, a bodaj w temacie z Evoboxem czytałem o konieczności wymiany przynajmniej części instalacji antenowej? Piszę w tym temacie, gdyż od grudnia mam 15/5 i chciałbym złożyć niedługo wypowiedzenie by wrócić do 12/5... Czy naprawdę nie da się podmienić dysku, bo ich już po prostu w APS-ach nie ma i muszę przejść na nowy dekoder + aneks? Jeśli tak to jak to najtaniej zrobić? Posiadam pakiet Familijny HD + MR za 54,99zł (w tym dzierżawa dekodera 10zł) i więcej kanałów ani usług nie potrzebuję... Edytowane 26 Października 2016 przez Maciej Loret Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 1. Czasami w punkcie nie maja dyskow/dekoderow to normalne ale masz przeciez kilka punktow chyba w swoim miescie/ inny miescie? Tam sprobuj. 2. Do evoboxa nie trzeba wymieniac zestawu antenowego ale mozna. 3. Skoro od grudnia masz 15/5 to juz teraz mozesz miec nowa umowe bo 10 miesiecy minelo. 4. Napisz jak Ty widzisz ta dzierzawe za dekoder, bo ja nie wiem jak Ty to rozumiesz. masz pakiet Familijny co kosztuje 39,99 + 10zl za dzierzawe dekodera glownego i 5zl za usluge multiroom czy masz pakiet Familijny co kosztuje 39,99 + 5zl za dzierzawe dekodera glownego i 10zl za usluge multiroom ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ceberebek Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Witam, posiadam dekoder Sagemcom ESI-88. Padł dysk (chyba), już drugi raz w tym dekoderze. Jakieś półtorej roku temu, dysk wymieniono mi w APS-ie w ciągu 5 min. Tym razem zadzwoniłem więc do APS-u, chcąc zapytać czy mogę podjechać na wymianę dysku. Usłyszałem, że dysków już nie ma, dekoderów na wymianę również i powinienem podpisać aneks na nową umowę z nowym dekoderem, tj. Evoboxem. Szczerze, to nie bardzo zależy mi na nowym dekoderze, bo nie znam się na technice satelitarnej, a bodaj w temacie z Evoboxem czytałem o konieczności wymiany przynajmniej części instalacji antenowej? Piszę w tym temacie, gdyż od grudnia mam 15/5 i chciałbym złożyć niedługo wypowiedzenie by wrócić do 12/5... Czy naprawdę nie da się podmienić dysku, bo ich już po prostu w APS-ach nie ma i muszę przejść na nowy dekoder + aneks? Jeśli tak to jak to najtaniej zrobić? Posiadam pakiet Familijny HD + MR za 54,99zł (w tym dzierżawa dekodera 10zł) i więcej kanałów ani usług nie potrzebuję... Ściemniają Cię na MAXA Sam ostatnio (kilka/-kilkanaście) dni temu wymieniałem uszkodzonego ESI na ESI w punkcie Plusa. Bez żadnych problemów i "nowych" aneksów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek234 Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 W sobotę złożone wypowiedzenie ( 1dzień po upływie 6 miesięcy do końca 24 miesięcznego kontraktu), dzisiaj rozmowa z miłym Panem z DUK i nowa umowa 15/3 ze zwiększeniem pakietu na Premium Max i wymianą dekodera głównego na EVOBOX. A podobno miało się nie dać tak wcześnie wg ściemniaczy z dwóch APSów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) Witam, posiadam dekoder Sagemcom ESI-88. Padł dysk (chyba), już drugi raz w tym dekoderze. Jakieś półtorej roku temu, dysk wymieniono mi w APS-ie w ciągu 5 min. Tym razem zadzwoniłem więc do APS-u, chcąc zapytać czy mogę podjechać na wymianę dysku.1)* Usłyszałem, że dysków już nie ma, dekoderów na wymianę również i powinienem podpisać aneks na nową umowę z nowym dekoderem, tj. Evoboxem. Szczerze, to nie bardzo zależy mi na nowym dekoderze, bo nie znam się na technice satelitarnej, a bodaj 2)*w temacie z Evoboxem czytałem o konieczności wymiany przynajmniej części instalacji antenowej? Piszę w tym temacie, gdyż od grudnia mam 15/5 i chciałbym złożyć niedługo wypowiedzenie by wrócić do 12/5... Czy naprawdę nie da się podmienić dysku, 3)*bo ich już po prostu w APS-ach nie ma i muszę przejść na nowy dekoder + aneks? Jeśli tak to jak to najtaniej zrobić? Posiadam pakiet Familijny HD + MR za 54,99zł (w tym dzierżawa dekodera 10zł) i więcej kanałów ani usług nie potrzebuję... *1) Trafiłeś na wrednego naciągacza,jeśli dalej koniecznie chcesz mieć ten model to pozostaje Ci tylko szukać w innych APSach,być może łatwiej będzie Ci znaleźć PVR7000 dość podobny,ale zawsze miałem odczucia że Sagemcom był mi jakiś "przytulniejszy" (miałem oba) a jeśli nic z tego Ci nie wyjdzie to nawet jutro zanieś wypowiedzenie do APSu i po niedzieli możesz być już z nową umową i nowym dekoderem. Byś ewentualnie nie został do tego czasu bez dekodera to po prostu wyjmij dysk i odpal dekoder,może mieć początkowo "jakiś protest" gdzieś tam trzeba kliknąć na pilocie OK by zaczął działać jak zwykły dekoder bez dysku. *2) Jeśli byś wziął jednak Evoboxa a nie chcesz nowego konwertera montować to zapewniam Cię że na instalacji po ESI-88 będziesz miał 110% tego co miał Sagemcom a gdy zmienisz to powiedzmy 150% tak że jak nie chcesz to nic zmieniać nie musisz. *3* Kolejne kłamstwo- od kilkunastu dni znów są osiągalne,jedyny aneks jaki podpiszesz to będzie albo z tym(po wymianie)15/5 ,albo Evobox 15/3 na żadne inne aneksy się nie gódź Ps.Nie bój się Evoboxa- opanujesz go prędzej niż kiedyś Sagemcoma Edytowane 26 Października 2016 przez fezuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Loret Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Witam, odpowiem hurtem, żeby nie cytować wielu postów. 1. oczywiście zadzwonię do innego APS-u w poszukiwaniu Sagemcoma a nawet samego dysku 2. obecny aneks obowiązuje mnie od 25.12.2016, więc 10 mies. rzeczywiście minęło wczoraj 3. familijny HD za 39,99; dzierżawa 10zł; MR 5zł 4. wiem, że aneks nie jest koniecznością przy wymianie dekodera, byłoby to niejako przy okazji 5. dekoder jest dzierżawiony - czy wobec tego CP nie powinien go jednak wymienić na dowolny (nie gorszy dekoder)? 6. co zyskam podłączając Evoboxa zamiast Sagemcoma bez żadnych zmian w instalacji, a co jeśli jakichś zmian dokonam (i ile to będzie kosztowało ?) ? ... 7. dekoder od miesiąca już chodzi bez dysku, szkoda trochę nagrań... co gorsza od wczoraj chyba coś się z nim niedobrego dzieje, bo drugi dzień z rzędu trzeba wyciągać i wkładać kartę, żeby działał 8. dziękuję za wszystkie dotychczasowe rady 9. Sagemcoma polubiłem, wystarczy mi do szczęścia, niemniej Evoboxa się nie boję (przynajmniej od strony opanowania) Tak więc jeśli nie znajdę na szybko w APS-ie Sagemcoma, to pozostaje Evobox i tu poproszę o skrót (albo link do strony w temacie Evoboxa, bo tam jest ponad 100 stron) co mogę zyskać/stracić w stosunku do obecnego Sagemcoma - finansowo (np. opłata jednorazowa), sprzętowo (tego się najbardziej boję, bo ja się na tym nie znam, nie mam też w pobliżu nikogo, kto się tym para, a mieszkam na wiosce)... Nie ma żadnych możliwości, żeby wymieniać kable, idą przez kilka pomieszczeń, pochowane częściowo w ścianach... Co gorsza na stronie CP z Familijnym HD nie da się wziąć Evoboxa??? A MR kosztuje od 15zł? Mam nadzieję, że przy aneksowaniu umowy da się wziąć przy ww. pakiecie Evoboxa a MR pozostanie na poziomie 5zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Nie zawsze jest to złośliwość APS-u, faktycznie są APS-y, które nie mają na stanie ESI-88, ani dysków do nich. Tutaj masz opisane kombinacje wymian dekoderów: https://forum.satkurier.pl/topic/7612-wymiany-uszkodzonego-dekodera-cyfrowego-polsatu/?p=1106323 Evobox jest nowy i wspierany przez producenta (CP), ESI-88 nie jest już wspierany, a wcześniej, czy później odejdzie w głębokie zapomnienie. Evobox ma usługi interaktywne i jego szybkość działania przemawia na plus nawet na instalacji dwuprzewodowej. Reszty dowiesz się w temacie Evobox. ESI-88 według mnie powinno się zawsze wymieniać w komplecie (dekoder + dysk), bo często winny jest dekoder, a nie dysk. Wybierając przedłużenie umowy z EVOBOX, będziesz miał 5zł drożej od dotychczasowej płatności. 39,99zł abonament + 10zł czynsz + 10 MR. Aktywacja EVOBOX jednorazowa 49zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 (edytowane) odpowiem hurtem, żeby nie cytować wielu postów. Zrobię prawie tak samo 3. familijny HD za 39,99; dzierżawa 10zł; MR 5zł Jak już będziesz negocjował to spróbuj(zaproponuj) zaproponować podniesienie pakietu np.do Familijny MAX HD,ale żeby Ci zjechał multiroom na "0" może się udać a jak nie to nikt cie bił nie będzie 5. dekoder jest dzierżawiony - czy wobec tego CP nie powinien go jednak wymienić na dowolny (nie gorszy dekoder)? Jedyny (nie gorszy) na który bez problemów wymienią to tylko PVR7000 6. co zyskam podłączając Evoboxa zamiast Sagemcoma bez żadnych zmian w instalacji, a co jeśli jakichś zmian dokonam Obejrzyj sobie choć pierwszą cześć-tu masz link: https://satkurier.pl/news/127808/wideotest-dekodera-evobox-pvr-cyfrowego-polsatu.html (i ile to będzie kosztowało ?) ? ... Antena + konwerter 129,00 (konwerter jesteś praktycznie w stanie sam wymienić anteny ruszać nie musisz) oczywiście + 49,00 za aktywację 7. dekoder od miesiąca już chodzi bez dysku, szkoda trochę nagrań...znam ten ból 9. Sagemcoma polubiłem, wystarczy mi do szczęścia, niemniej Evoboxa się nie boję (przynajmniej od strony opanowania) Jak by co to na pewno nie pożałujesz a jako że miałem te co wymieniłem wcześniej powiem Ci że ten to jak byś się przesiadł ze starej "sześćdziesiątki" na nowego Jon Deera przesiadł- wiem co mówię bo znam i jedno i drugie Co gorsza na stronie CP z Familijnym HD nie da się wziąć Evoboxa??? A MR kosztuje od 15zł? Mam nadzieję, że przy aneksowaniu umowy da się wziąć przy ww. pakiecie Evoboxa a MR pozostanie na poziomie 5zł? O widzisz, ale już z Familijnym MAX HD da się (przynajmniej tak strona CP podaje) - http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa/oferta-tv.cp W razie czego kolejny powód, by nieco pakiet podnieść. Edytowane 27 Października 2016 przez swojadroga Nie zamieszczamy treści swojego postu w obszarze cytowania. Poprawiono post. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Sztywne ceny MR: https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-stałych-abonentów-cp/?p=1176956 Przy Familijnym Max HD czynsz też wynosi 10zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 To dlaczego na stronie przy Familijnym Max HD z Evo jest 5zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Tutaj mamy temat o ofertach dla obecnych abonentów, nie dla nowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 No ja , ale zabajerować zawsze może. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Witam, Na 85% w maju przyszłego roku rozstaję się z NC+ po blisko 7 latach współpracy. Mimo, że mam jeszcze 6 miesięcy do końca wątpię, aby pojawiła się "dobra" oferta. Płacę teraz u nich 93,00zł za wszystko (prócz VOD i porno)- wiem, że tej ceny nie utrzymam, ale żeby za pakiet Extra/Canal+/HBO/Cinemax/History,History2 krzyczeli, aż 102,98zł miesięcznie, to jest dla mnie lichwa!!! Podwyżka mniej za więcej, bo odłączam filmbox, eleven, sandace, adventure i mam płacić więcej za mniej? Nie doczekanie! Dlatego postanowiłem, że wypełnię obecny kontrakt, który obowiązuje mnie do końca kwietnia i od maja robię przesiadkę na Polsat (szczerze wątpię, aby się sensowna oferta pojawiła) Drodzy posiadam już od 3 lat Polsat, w chwili obecnej jestem posiadaczem RodzinnyHD, SportHD. Umowę w sierpniu przedłużyłem na 24 miesiące w tym 8 miesięcy bez opłat. Gdybym chciał w maju aneksować obecny kontrakt z marszu na Premium MaxHD - to czy jest szansa, abym mógł dostać promocję x miesięcy za na przykład tyle, a potem standard? I czy możliwe byłoby uzyskanie umowy na 15 miesięcy i czy mógłbym wymienić Sagema na Evoboxa? W maju będzie 16/15 miesięcy obecnej umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 Będzie jeszcze za wcześnie, aby uzyskać dobrą ofertę. Tę dostaniesz, gdy do końca okresu oznaczonego zostanie Ci mniej, niż 6 miesięcy. Ale zawsze możesz próbować, może fakt podwyższenia abonamentu i wymiana dekodera spowoduje, że będą w stanie coś zaoferować. Chociaż szczerze wątpię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gursonek Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 @Cabott - Dziękuję za informację, ale mi nie chodzi o promocję "x miesięcy gratis", bo 16/15 miesięcy do końca umowy to zdecydowanie za wcześnie. Czytam obydwa wątki regularnie i wiem, że aby dostać darmowy okres musi być 6 miesięcy do końca obecnego aneksu - przy założeniu, że nie schodzę niżej z pakietu, lub 3-4 miesiące, kiedy chcemy wziąć niższy pakiet, oczywiście te dwie wersję muszą być podparte wypowiedzeniem. Mnie bardziej interesuję wariant taki, że mając 16/15 miesięcy do końca, chce pakiet PremiumMaxHD z Evoboxem w opcji 15 miesięcy w promocji 3 miesiące za 59,90zł, a 12 kolejnych za 99,90zł. Wiem, że to bardzo słaba oferta, jednak nie zamierzam zostać bez TV w maju, lub płacić znacznie więcej za mniej w NC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Benobi Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Chciałbym jeszcze o coś zapytać. Nowy aneks wejdzie u mnie w życie 28 listopada (12/5). Po jakim czasie mogę już wysyłać wypowiedzenie, by otrzymać znowu nową ofertę z darmowymi miesiącami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 (edytowane) Aneks wchodzi w życie w dniu zawarcia umowy, pakiety i płatności wchodzą w życie z najbliższym cyklem rozliczeniowym. Z pakietami jednak jest tak, że wielokrotnie uruchomienie ich następuje już w dniu zawarcia umowy, ale nie jest obligatoryjne. Nowe, atrakcyjne warunki na dzień dzisiejszy pojawiają się już na pół roku przed zakończeniem okresu podstawowego umowy. Czy tak będzie nadal, to nikt z nas Ci nie zagwarantuje. Edytowane 28 Października 2016 przez swojadroga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Jest jeszcze do wyrwania pakiet Mini za 4,90 zł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Ktoś kilka(naście) stron temu lub w innym wątku pisał, że dostał Mini HD w tej cenie na 18 miesięcy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Za 4,90 Mini HD już nie ma. Jest za 4,99. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 (edytowane) Za 4,99 jestem w stanie wziąć ze względu na sprawę z innego wątku. Edytowane 29 Października 2016 przez torre24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 Jaki masz pakiet obecnie? Jest to umowa uprawniająca do rabatów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
torre24 Opublikowano 30 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2016 (edytowane) Umową uprawniającą jest telefon. Obecny pakiet to Rodzinny HD, jest on na wypowiedzeniu (do 9 grudnia) i nie jest związany ze Smartdomem. Nowa umowa ma być rabatowana 50% no ale jak stoi w regulaminie nie mogę odłączyć posiadanych już usług aby tenże rabat utrzymać. Tak więc albo mini za piątaka albo skorzystanie z możliwości zwrotu w ofercie"Telewizja na próbę". Edytowane 30 Października 2016 przez torre24 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.