Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W nawiązaniu do ww. poruszonego pytania....

 

W przyszłym miesiącu wysyłam wypowiedzenie, teraz mam pakiet Familijny HD 5/15.

Gdybym tym razem wziął pakiet Familijny Max HD jako minimalne zobowiązanie w 5/12 (oferta elastyczna),  a następnym razem chciałbym wrócić do pakietu Familijnego HD to będę mógł dostać 5/15 czy przy zejściu na niższy pakiet będą kręcić nosem i dadzą dłuższą umowę, ewentualnie mniej darmowych miesięcy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dół się nie da przy SmartDom. Tzn. da się, ale wtedy przepadają rabaty. Pozdrawiam.

 

No chyba, ze internet ma rabat smartdom(jest produktem nr 2) i mamy tylko 2 produkty.

To istnieje pewne rozwiazanie ;)

By rabat nadal obowiazywal na internecie a zmniejszyc abonament na telewizji :P

 

OK, rozumiem. Ja akurat nie mam "Smart Domu". W Cyfrowym Polsacie nie mam nic poza telewizją satelitarną. Nie mam też żadnych usług w sieci Plus.

 

Dzisiaj po południu złożyłem w APS-ie w Opolu wypowiedzenie mojej umowy o abonament. Teraz więc pozostaje tylko czekać na telefon z DUK z ofertą na jej przedłużenie. :)

Ciągle zastanawiam tylko się nad tym, czy pozostać przy tych pakietach, które mam obecnie (patrz: moja sygnaturka na forum), czy jednak "wskoczyć piętro wyżej" i wybrać pakiet Premium... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie... Ja to bym tak chciał tę paczkę HBO i jednocześnie nie chciał... :?:roll:

Więc nadal sam nie wiem... Ale bardziej chyba skłaniam się ku temu, aby jednak przejść na ten pakiet Premium.

Jakby mi dali za te 79,99 zł (płatne po okresie darmowym) to jestem skłonny na to przystać.

Jeszcze się jednak zastanowię nad tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie kanały HBO nie są warte tych pieniędzy. CINEMAXy aktualnie stanową mocną alternatywę. Osobiście miałem pakiet HBO jeszcze za kencji nc+ i powiem szczerze że teraz od 2 miesięcy oglądałem znacznie więcej ambitnych filmów niż przez 2 lata na HBO.

Przed dokonaniem wyboru polecam zapoznać się z ramówką wybranych stacji i zadać sobie kluczowe pytanie co tak naprawdę mnie interesuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie kanały HBO nie są warte tych pieniędzy. CINEMAXy aktualnie stanową mocną alternatywę.

Nie przesadzaj,jak mówi powiedzenie "wart Pat pałaca a pałac Paca"

no chyba że jesteś "filmofilem" i bierzesz wszystko co tylko pod tę kategorię podpiąć  można,ja mam i jedno i drugie i gdyby nie głupi układ pakietyzacji nie miał bym żadnego bo zawartość nie jest warta nawet jednej opłaty do kupy,

czasem coś tam znajdę ale jak to jest jeden flim na miesiąc-dwa to są to najdroższe "VODy" z całej kolekcji a wcale na życzenie nie są :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem dzisiaj od Cyfrowego Polsatu SMS'a o takiej oto treści:

"Witaj. Mamy dla Ciebie wyjątkową ofertę! Zadzwoń: 222 127 128 w celu zapoznania się z jej szczegółami (opłata zgodnie z cennikiem Twojego operatora). Pozdrawiamy."

 

Rozumiem, że ten SMS jest w związku ze złożeniem przeze mnie kilka dni temu wypowiedzenia umowy w APS-ie Cyfrowego Polsatu?

Czy ten numer telefonu podany w tym SMS-ie to jest numer do DUK? Bo z tego, co kojarzę to do DUK był chyba inny numer... :roll:

I co też w związku z tym? Nadal czekać na telefon z ich strony (do tej pory nikt jeszcze nie dzwonił), czy też samemu zadzwonić pod wskazany w tym SMS-ie numer?

 

 

Edycja - godz. 15:30 :

Wiem już, że ten numer telefonu podany w wyżej wymienionym SMS-ie to jest numer do DUK Cyfrowego Polsatu.

Sprawdziłem w moim telefonie i to jest ten sam numer. Mam go od dawna zapisany w moim telefonie. ;)

 

Czyli co? Dzwonić samemu pod ten numer, czy czekać na ich telefon do mnie? A może oni już w ogóle do mnie nie zadzwonią, skoro wysłali mi takiego SMS-a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem dzisiaj od Cyfrowego Polsatu SMS'a o takiej oto treści:

"Witaj. Mamy dla Ciebie wyjątkową ofertę! Zadzwoń: 222 127 128 w celu zapoznania się z jej szczegółami (opłata zgodnie z cennikiem Twojego operatora). Pozdrawiamy."

 

Rozumiem, że ten SMS jest w związku ze złożeniem przeze mnie kilka dni temu wypowiedzenia umowy w APS-ie Cyfrowego Polsatu?

Czy ten numer telefonu podany w tym SMS-ie to jest numer do DUK? Bo z tego, co kojarzę to do DUK był chyba inny numer... :roll:

I co też w związku z tym? Nadal czekać na telefon z ich strony (do tej pory nikt jeszcze nie dzwonił), czy też samemu zadzwonić pod wskazany w tym SMS-ie numer?

 

Pewnie masz w ICOK wyłączną zgodę aby do ciebie dzwonili i dlatego dostałeś SMS-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się chyba zgapiłam. Zupełnie zapomniałam, że jestem na umowie promocyjnej i nie wiem czy mogę coś jeszcze negocjować. Umowę miałam podpisana 02.07.2015 na 15m-cy. Wychodzi na to, że teraz skończyła mi się promocja. Warto wysyłać wypowiedzenie, jeżeli tak to czy mozna zrobić to przez ich stronę czy od razu dzwonić do DUK?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się chyba zgapiłam. Zupełnie zapomniałam, że jestem na umowie promocyjnej i nie wiem czy mogę coś jeszcze negocjować. Umowę miałam podpisana 02.07.2015 na 15m-cy. Wychodzi na to, że teraz skończyła mi się promocja. Warto wysyłać wypowiedzenie, jeżeli tak to czy mozna zrobić to przez ich stronę czy od razu dzwonić do DUK?

Wyslac wypowiedzenie to mozesz tylko listem poleconym.

Masz tez mozliwosc zostawienia w punkcie.

Innej opcji nie ma.

Hmm, nie wiem, nie przypominam sobie. Gdy poprzednio składałem wypowiedzenie umowy (przy poprzedniej umowie) to wtedy do mnie DUK zadzwonił... :roll: I to dość szybko, bo jakoś po 3-4 dniach chyba.

W tamtym roku zmienilo sie prawo telekomunikacyjne, ktore mowi ze nie mozna telefonowac do klienta ktory nie wyrazi na to zgody.

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tamtym roku zmienilo sie prawo telekomunikacyjne, ktore mowi ze nie mozna telefonowac do klienta ktory nie wyrazi na to zgody.

 

OK, rozumiem. Nie pamiętam tylko, czy podczas poprzedniego przedłużania mojej umowy wyrażałem taką zgodę, czy też nie... :roll:

No, ale nic. Jutro najwyżej "tyrknę" do DUK, jak znajdę na to czas. ;) A jak nie jutro to najwyżej we wtorek, bo w niedzielę i w poniedziałek raczej nie będę miał na to czasu.

Rozumiem, że w soboty DUK też pracuje? Bo jutro właśnie jest sobota.

 

Co do pakietu to zdecydowałem, że jednak zostanę przy tym, co mam obecnie. Jakoś tak nadal "kusi" mnie pakiet Premium, ale prawda jest taka, że ja filmy dość rzadko oglądam. Nie mam po prostu na to czasu. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam
Wczoraj minęło pół roku do końca obecnej 24-miesięcznej umowy. W tej chwili mam Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD.
Jutro planuję wizytę w APS w celu wypowiedzenia umowy i liczę na co najmniej 15/3 przy zmianie pakietu na PremiumMax + wymiana dekodera na Evobox. Czy ostateczna cena na w/w pakiet to 99,99zł czy też jako przedłużający umowę mogę liczyć na jakąś obniżkę np na 89,99zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...