Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To jaka kombinacja jest możliwa, aby mieć w jednym abonencie HBO i Cinemaxy? Oferta Premium?

 

Nie masz wyboru:

1. Premium + HBO GO + sVOD za 99,99zł z minimalnym obowiązkiem Familijny Max HD + HBO Cinemax HD + HBO GO za 69,99zł, dostępne w każdym wariancie umowy.

 

Te opcje też spełnią Twoje wymaganie pakietowe, ale według mnie nie warto przy Twoich potrzebach.

1. Premium + HBO GO za 89,99zł z minimalnym obowiązkiem Familijny Max HD + HBO HD HBO GO za 59,99zł, dostępne w wariancie 24 miesiące.

2. Familijny Max HD + HBO HD HBO GO za 69,99zł z minimalnym obowiązkiem Familijny HD + HBO HD HBO GO za 59,99zł, dostępna w wariancie 24 i 29 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przeczytałem zgodnie z zaleceniami ostatnie 20 kilka stron i mam taki mętlik w głowie że nie wiem co mogę ugrać...

 

 

Obecnie mam:

 

Data wejścia w życie umowy / zmiany:
04.02.2016
 
Pozostały okres obowiązywania umowy:
4 miesiące 
 
Bieżący okres rozliczeniowy:
04.10.2016 - 04.11.2016
 
Pakiet podstawowy:
Pakiet Familijny Max HD
 
Pakiety i usługi dodatkowe:
Pakiet Film HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD, Usługa Multiroom HD

 

 

 

Jutro ma dzwonić konsultant. Interesuje mnie umowa możliwie najkrótsza. Chętnie zrezygnuję z pakietów sportowych (bo mnie to nie interesuje) bajek dla dzieci (bo już wyrosły) i TV TRWAM (nawet dopłacę żeby go nie było ;-) )

 

 

Może ktoś podpowie coś ciekawego ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedziałem umowę z Familijny Max HD i 2xMR za 64,90zł

Zadzwonili z DUK, propozycja 24/8 za 64,90zł, odmówiłem

Umowa kończy mi się za miesiąc, zastanawiam się czy to już ostateczna propozycja była czy jeszcze zadzwonią?

Pani z DUK podziękowała za współpracę i już. Tak łatwo by rezygnowali z klientów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze trzeba było wypowiedzenie wysłać nawet 5 miesięcy temu,dawno by koło Ciebie skakali a ty byś właśnie pomału kończył darmowe miesiące z umowy 12/5, teraz też spokojnie Ci taką dadzą,jeśli nie zmienisz pakietu,ale widocznie trafiłeś na olewającego sprawę konsula,spokojnie poczekaj kilka dni a jak się niecierpliwisz to zadzwoń,po propozycji DUK  powiedz że jak Ci dadzą to co masz, za te same pieniądze,umowa na 12 miesięcy w tym 5 gratis to przyjmujesz i "jedziesz dalej"

 

Ps.Jeżeli chciałbyś np. podnieść abonament to też nie ma przeciwwskazań byś taką umowę dostał(chyba że taką miałeś teraz to wtedy 15/5)

Edytowane przez fezuj
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie wysłane.

Do końca umowy zostało 4 miesiące,ostatnia umowa 5/12
obecnie posiadam:

Familijny Max HD + Pakiet Film HD, Pakiet HBO HD HBO GO, Pakiet Sport HD, Pakiet Cinemax HD, Usługa Multiroom HD za 89,99

 

Na co można liczyć przy przedłużeniu tego pakietu??? Żaden internet i telefon nie wchodzi w rachubę, tylko telewizja.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa kończy mi się za miesiąc, zastanawiam się czy to już ostateczna propozycja była czy jeszcze zadzwonią?

Pani z DUK podziękowała za współpracę i już. Tak łatwo by rezygnowali z klientów?

 

Wydaje mi się że mają obecnie mniejsze parcie aby starać się o utrzymanie klienta.

Ja złożyłem ostatnio wypowiedzenie w aps-ie, i nikt już potem nie zadzwonił. Wcześniej nigdy takiej sytuacji nie miałem, aby przez zakończeniem wypowiedzianej umowy nikt się nie odzywał z DUK.

Edytowane przez HDMan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moją obecną umowę mam od 3 lutego br. na okres 12 miesięcy. Z tego, co mi iCOK pokazuje, pozostało mi jeszcze "tylko" 4 miesiące do końca obecnej umowy.

Obecnie posiadam wszystko to, co w mojej sygnaturce na forum. Abonament za to mam w wysokości 69,99 zł miesięcznie.

Myślę, aby w najbliższych dniach złożyć w APS-ie Cyfrowego Polsatu wypowiedzenie mojej umowy.

Wiem, że jeśli teraz przedłużę umowę to dostanę ją tym razem znowu na 15 miesięcy, w tym 5 miesięcy gratis (sprzętu nie wymieniam na inny).

Zastanawiam się też, czy teraz przy okazji kolejnego przedłużania umowy nie "awansować" na pakiet Premium. ;):roll:

I w związku z tym mam pytania:

Czy pakiet Premium jest jeszcze obecnie dostępny na przedłużenie umowy za kwotę 79,99 zł? Oczywiście opłata ta już po pięciomiesięcznym okresie darmowym.

Jeśli ten pakiet jest dostępny w tej cenie to będzie w niej ujęty też Multiroom z jednym dekoderem, który od samego początku mojej "przygody" z Cyfrowym Polsatem mam gratis? Obecnie też posiadam bezpłatnie na cały okres umowy Katalog VOD i Ipla Mix. Z tych dwóch ostatnich jestem gotów zrezygnować, jeśli przewyższałoby to kwotę 79,99 za pakiet Premium. I tak z nich praktycznie nie korzystam.

Generalnie chodzi mi to, że mając obecnie nadpłatę na koncie CP w wysokości ok. 180 zł, myślę nad przejściem na pakiet Premium, ale chciałbym go uzyskać za nie więcej, niż 79,99 zł miesięcznie, płatne po okresie darmowym.

Jest na to szansa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że mają obecnie mniejsze parcie aby starać się o utrzymanie klienta.

Ja złożyłem ostatnio wypowiedzenie w aps-ie, i nikt już potem nie zadzwonił. Wcześniej nigdy takiej sytuacji nie miałem, aby przez zakończeniem wypowiedzianej umowy nikt się nie odzywał z DUK.

 

No to przeciez jak CI zalezy na umowie to sam zadzwon, CP ma tylu klientow ze ciezko wszystkimi sprawami sie zajac, wiele po prostu przemyka nietknieta.

Moją obecną umowę mam od 3 lutego br. na okres 12 miesięcy. Z tego, co mi iCOK pokazuje, pozostało mi jeszcze "tylko" 4 miesiące do końca obecnej umowy.

Obecnie posiadam wszystko to, co w mojej sygnaturce na forum. Abonament za to mam w wysokości 69,99 zł miesięcznie.

Myślę, aby w najbliższych dniach złożyć w APS-ie Cyfrowego Polsatu wypowiedzenie mojej umowy.

Wiem, że jeśli teraz przedłużę umowę to dostanę ją tym razem znowu na 15 miesięcy, w tym 5 miesięcy gratis (sprzętu nie wymieniam na inny).

Zastanawiam się też, czy teraz przy okazji kolejnego przedłużania umowy nie "awansować" na pakiet Premium. ;):roll:

I w związku z tym mam pytania:

Czy pakiet Premium jest jeszcze obecnie dostępny na przedłużenie umowy za kwotę 79,99 zł? Oczywiście opłata ta już po pięciomiesięcznym okresie darmowym.

Jeśli ten pakiet jest dostępny w tej cenie to będzie w niej ujęty też Multiroom z jednym dekoderem, który od samego początku mojej "przygody" z Cyfrowym Polsatem mam gratis? Obecnie też posiadam bezpłatnie na cały okres umowy Katalog VOD i Ipla Mix. Z tych dwóch ostatnich jestem gotów zrezygnować, jeśli przewyższałoby to kwotę 79,99 za pakiet Premium. I tak z nich praktycznie nie korzystam.

Generalnie chodzi mi to, że mając obecnie nadpłatę na koncie CP w wysokości ok. 180 zł, myślę nad przejściem na pakiet Premium, ale chciałbym go uzyskać za nie więcej, niż 79,99 zł miesięcznie, płatne po okresie darmowym.

Jest na to szansa?

Jest na to 100% szansa bo to zwyczajna umowa dla osob przedluzajacych umowe i bedacych w CP.

Pakiet premium za 79.99(premium max, jak chcesz eleveny i  CP go to juz 99.99).

Ipli i VOD nie bedzie w tej ofercie za 79.99, skoro multiroom  masz od poczatku za 0zl to i pozostanie on za tyle.

Polecam zlozyc jak najpredzej wypowiedzenie w APS(zalezne kiedy masz okres rozliczeniowy) aby po prostu nie placic za dodatkowy rachunek, nadplata bedzie cyklicznie pobierana po tych 5 darmowych miesiacach.

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet premium za 79.99(premium max, jak chcesz eleveny i  CP go to juz 99.99).

 

Nie, mi by wystarczył sam pakiet Premium, bez "Max", czyli bez Elevenów. Te kanały akurat mnie nie interesują. :>

Dzięki za odpowiedź!

 

Aaa, jeszcze taka jedna mała sprawa:

Gdzieś kiedyś mi się obiło (nie wiem, być może tu na forum o tym czytałem), że jak np. teraz przy przedłużaniu umowy podniósłbym sobie mój obecny pakiet na pakiet Premium to potem, przy kolejnym przedłużaniu umowy jeśli zechciałbym powrócić do niższego pakietu (np. do tego, który mam obecnie) to wtedy Cyfrowy Polsat robi przy tym niejako problemy, tzn. nie pozwala obniżyć pakietu i tym samym abonamentu. Że zmiana pakietu tylko "w górę", a "w dół" już nie. Prawda to? :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...