poselsuski Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 @mirko1801ICOK pokazuje Ci teraz opłatę 15 zł? Generalnie tak czy siak, można wrócić do punktu wyjścia - stare pakiety nie są dostępne w ANEKSIE. Bo to co zaproponowała Ci konsultantka to nie jest przedłużenie a w praktyce mogą być to dwie opcje: a) jeśli opłata na czasie nieokreślonym wzrasta + 10 zł (tu właśnie pytanie co pokazuje Ci teraz ICOK) mają możliwość "przestawienia" tego i zostawienia opłaty z czasu określonego. b) mają bajzel w systemach i po prostu są świadomi tego, że nawet pomimo zapisu +10 zł w umowie na czasie nieokreślonym, opłata w praktyce jednak nie wzrasta i jedyne co pani konsultant zrobiła to przekonanie Cię do wycofania wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 (edytowane) Ja nie miałem umowy na czas nieokreślony, moja umowa była 24 miesięczna i obowiązywała do 4-05-2021r. Po zakończeniu mojej umowy i bez jej wypowiedzenia płacił bym 15zł. za Rodzinny HD. Teraz w ICOK jest już poprawione i nadal jest opłata 5 zł. za miesiąc. https://zapodaj.net/c13631b38961e.png.html https://zapodaj.net/5f4b48a3a2a00.png.html Edytowane 4 Maja 2021 przez mirko1801 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 (edytowane) @mirko1801 zasiałeś tylko ferment w temacie. Napisałeś w niedzielę, że przedłużyłeś umowę Rodzinny HD na kolejne 24 miesiące za 5 zł. Potem już, że umowa bezterminowa i bez aneksu. A tak naprawdę to samo byś uzyskał, gdybyś nie wysyłał wypowiedzenia, bo system jak widać nie podnosi ceny + 10 zł na czasie nieokreślonym. Pytanie jak długo to będzie trwało, bo to pewnie kwestia jednej decyzji "góry" i umowy na czasie nieokreślonym dostaną +10 zł dopłaty. Edytowane 4 Maja 2021 przez maniek357 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Dokładnie. Wg regulaminu ma być 15 zł i w każdej chwili taka kwota może pojawić się na fakturze, i w sumie lepszym rozwiązaniem byłoby jednak podpisać aneks za piątaka i mieć pewne kolejne 24 miesiące w tej kwocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 21 minut temu, maniek357 napisał: @mirko1801 zasiałeś tylko ferment w temacie. Napisałeś w niedzielę, że przedłużyłeś umowę Rodzinny HD na kolejne 24 miesiące za 5 zł. Potem już, że umowa bezterminowa i bez aneksu. A tak naprawdę to samo byś uzyskał, gdybyś nie wysyłał wypowiedzenia, bo system jak widać nie podnosi ceny + 10 zł na czasie nieokreślonym. Pytanie jak długo to będzie trwało, bo to pewnie kwestia jednej decyzji "góry" i umowy na czasie nieokreślonym dostaną +10 zł dopłaty. Jesteś w błędzie. W systemie było już 15zł. za pakiet. Dopiero po rozmowie przez telefon z panią z DUK cena została skorygowana na 5 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirkoz Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Witam Mam następujący problem. Za 3 miesiące kończy mi się umowa z Canal+ na pakiet comfort+ wraz z dostępem do paczki kanałów Canal+ ( w tym C+4K UHD). Za wszystko płacę 69,99. jako sprzęt mam własnościowy moduł CAM CI+ Canal+. Chcę przejść do konkurencji, czyli do Cyfrowego Polsatu i zostać abonentem pakietu L wraz z dostępem do opcji Ekstraklasa (za wszystko płaciłbym 70 zł). I t u zaczynają się schody. Chcę wziąć od Cyfrowego Polsatu moduł CAM CI+. Na czacie CP odpisują mi że nie dają modułu. Paradoks sytuacji polega na tym, że mam już 1 umowę z CP na pakiet rodzinny HD z sprzętem właśnie modułem CAM CI+ Cyfrowego Polsatu (umowa podpisywałem zdalnie w sierpniu 2020r. na infolinii cyfrowego polsatu). Dlaczego na pakiet S dają moduł, a na pakiet l już nie? czegoś tu nie rozumiem. Skoro potencjalny abonent chce, to w czym problem? Mam swój dekoder, i na nim wspomniany moduł działa. w czym leży problem? A może, jak w Canal+, wciskają swój badziew, tj. dekodery. Proszę o merytoryczną odpowiedz, jak dostać ten moduł na pakiet L. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Zapytaj w punkcie stacjonarnym. Faktycznie na stronie WWW nie ma możliwości wyboru modułu do pakietu M i L. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 @mirko1801Na sto procent widziałeś w ICOK kwotę 15 zł opłaty za kolejny miesiąc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Tak. Dlatego dzisiaj dzwoniłem z pretensjami, ale wytłumaczyli mi, że były wolne dni i nie mogli poprawić danych na koncie ICOK. Teraz jest już wszystko w porządku i poprawnie. W tej chwili jest jeszcze lepiej aniżeli bym podpisał nową umowę bo za pakiet będę płacił stałą cenę bez względu na czaso-okres korzystania z Rodzinnego HD. Pakiet Rodzinny HD (karta w moim prywatnym module) jest wykorzystywany tylko na działce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 (edytowane) Ok. Można to podsumować więc tak: 1. Stare oferty (w starych cenach) w rozumieniu przedłużenia umowy - NIE SĄ dostępne. 2. Na przykładzie opisanej historii można dojść do wniosku, że jeśli już ktoś posiada pakiet typu Rodzinny HD za 5 zł, Familijny HD za 20zł itd. + posiada zapis +10 zł na czasie nieokreślonym + w ostatnim okresie rozliczeniowym ICOK pokaże mu opłatę o 10zł wyższą -DUK po wypowiedzeniu ma możliwość "przestawić" w systemie by dodatkowych 10 zł na czasie nieokreślonym nie było. Edytowane 4 Maja 2021 przez poselsuski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 (edytowane) Stare umowy na przedłużenie są dostępne. Sam jestem tego przykładem. Miałem Rodzinny HD - po przedłużeniu nadal mam Rodzinny HD. Umowa przedłużana pod koniec kwietnia 2021 roku. Edytowane 4 Maja 2021 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 @tweed77Cały czas mowa o starych pakietach w starych wariantach cenowych - typu Rodzinny za 5zł. Edytowałem poprzedniego posta, żeby nie było wątpliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klakier7 Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Mnie w tym całym zamieszaniu najbardziej interesuje: Data wejścia w życie umowy / zmiany: Bo, co to właściwie było? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoY RidE Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 Umowa mi się kończy za 3 miesiące i coś mi się wydaje, że nowe pakiety to jakaś kpina? Aktualnie mam: Pakiet Familijny Max HD Pakiet Sport HD Pakiet Cinemax HD Pakiet Film HD Pakiet Polsat Sport Premium Pakiet Eleven Sports HD + multiroom i to wszystko za 85 srebrników. Pytanie czy w tych nowych pakietach idzie coś dorwać lepszego w tej samej cenie bądź to samo w niższej cenie? Trochę bujam w obłokach, ale co tam... za chwilę wroga propaganda telefonistów z Polsatu będzie mnie nękać telefonami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 @JoY RidETo co masz obecnie umowa 12 miesięcy x 50 zł + 12 miesięcy x 110 zł, ew. bez kanałów Filmbox 12x50 + 12x100zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoY RidE Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 (edytowane) a w ogóle jak te nowe pakiety wypadają na tle starych? Można je traktować jako konkurencyjne pod względem ilości kanałów i czy są adekwatne do ceny? 9 minut temu, poselsuski napisał: @JoY RidETo co masz obecnie umowa 12 miesięcy x 50 zł + 12 miesięcy x 110 zł, ew. bez kanałów Filmbox 12x50 + 12x100zl. ekspress odpowiedź W jaki sposób można to se załatwić? Np. przez propozycję i inicjatywę własną w rozmowie z konsultantem? Czy trzeba męczyć bułę aż jaśnie konsultant się zlituje. Edytowane 4 Maja 2021 przez JoY RidE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 4 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2021 @JoY RidEPakiety co do zawartości w twoim przypadku to praktycznie żadna różnica. W porównaniu do poprzedniej oferty pakiet Filmbox został wydzielony osobno. Trzeba złożyć wypowiedzenie umowy i poczekać na telefon z DUK. Dzwonią zwykle do kilku dni od zarejestrowania wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan69 Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 11 godzin temu, klakier7 napisał: Mnie w tym całym zamieszaniu najbardziej interesuje: Data wejścia w życie umowy / zmiany: Bo, co to właściwie było? To był jeden epizod z konsultantką który o niczym świadczy i nic nie wyjaśnia, anulowała wypowiedzenie abonenta za jego zgodą i cel osiągnęła. Nie ma umowy, nie ma pewności czy w następnym okresie rozliczeniowym będzie 5 zł czy 15. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perdos Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 @stan69 Dokładnie. Anulował wypowiedzenie więc obowiązują go warunki z obecnej umowy, która przeszła na czas nieokreślony i zgodnie z tą umową cena może wzrosnąć o 10 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirko1801 Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 1 godzinę temu, perdos napisał: @stan69 Dokładnie. Anulował wypowiedzenie więc obowiązują go warunki z obecnej umowy, która przeszła na czas nieokreślony i zgodnie z tą umową cena może wzrosnąć o 10 zł. Nic nie wzrośnie. Umowa została przekształcona na czas nieokreślony i cena 5 zł. będzie obowiązywała tak długo , puki nie rozwiążę tej umowy. Mam nagraną rozmowę telefoniczną i nasze wspólne ustalenia. Pani konsultantka takie warunki gwarantowała. Wypowiedzenie anulowałem tylko dlatego, że umowa moja przejdzie na czas nieokreślony z ceną 5 zł. niezmienną przez cały okres. Podobną umowę mam na pakiet Mini HD już kilka lat (wprawdzie nie korzystam z tego pakietu, ale 4,90 zł. to nie pieniądz) i nic się nie zmienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perdos Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 @mirko1801 Masz potwierdzenie aneksu tej umowy na czas nieokreślony z kwotą 5 zł/miesiąc? Jeśli nie, to wiąże cię poprzednia umowa. To co zrobiła konsultantka nie jest pewne, bo nie została zawarta żadna nowa umowa. Ona wycofała wypowiedzenie (to jest pewne) a rabat mogła ci dać jednorazowy. Jeśli za miesiąc, dwa czy pół roku podniosą ci abonament o 10 zł to żadna reklamacja nie pomoże, bo nie zawarłeś żadnej nowej umowy. Z pakietem Mini HD nic się nie zmienia, bo nie masz w tamtej umowie zawartej podwyżki po przejściu umowy na czas nieokreślony, więc jakim prawem ma się coś zmienić? Oczywiście życzę ci, żeby było tak jak myślisz i żeby warunki nigdy się nie zmieniły. Po prostu nie możesz być tego pewien, bo obowiązuje cię umowa, w której jest zapis o podniesieniu abonamentu o 10 zł przy przejściu umowy na czas nieokreślony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poselsuski Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 Akurat jeśli ma tę rozmowę dobrze poprowadzoną i faktycznie padły tam określenia typu - cały czas 5 zł na czasie nieokreślonym - to jak najbardziej ma skuteczną możliwość dochodzenia swoich praw. Wątpię zresztą by ktoś dla umowy na poziomie 5 zł chciał bawić się w zagrywki typu "przez jeden miesiąc obniżymy o 10 zł, a następnego miesiąca - podwyższymy o 10zł". Totalnie bezcelowe. Generalnie spore zamieszanie, ale być może (podkreślam być może) jest to jakaś furtka dla osób, które są zdeterminowane by utrzymać starą ofertę, w starym wariancie cenowym. Generalnie niczym się specjalnym nie ryzykuje, a przetestować warto. Może z czasem pojawią się tu podobne przypadki. Zobaczymy wtedy czy to jednorazowy "gest" konsula czy faktycznie jakaś realna opcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max2 Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 To jest tak ,że umowa przechodzi na czas nieokreślony,i z reguły cena zostaje ta sama,mimo iż jest w umowie,że 10 zł wiecej.Też konczy mi sie umowa i konsultant z duk powiedział,żeby nic nie ruszać,ale w każdej chwili mogą tą cenę podnieść.Niema żadnych aneksów do tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perdos Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 @poselsuski Dochodzenie praw zakończy się po prostu możliwością zakończenia umowy, co i tak może zrobić, bo jest na nieokreślonym. Wiążące jest to co na umowie + to co konsultant obieca przy podpisaniu nowej umowy. Tu nowej umowy nie ma. Z drugiej strony dziwna sytuacja, bo to chyba pierwszy przypadek z którym się spotykam, kiedy komuś ICOK pokazał do zapłacenia więcej o te 10 zł na czasie nieokreślonym. @mirko1801 Na pewno miałeś w zakładce płatności do zapłaty 5 zł tutaj: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 5 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2021 Ja już miałem kilka przypadków, że konsultant obiecał co innego, a miałem co innego. Zawsze taka reklamacja była rozpatrywana pozytywnie. Raz nawet konsultant obiecał to, czego nie mogli dać na papierku. Wtedy umowa była inna, a ofertę miałem inną. Ale to było w konkurencji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.