Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 Jeśli się nie dogadają, to my nie będziemy mogli wypowiadać umów z powodu usunięcia kanałów z oferty.

Najlepsze jest to że w dzisiejszych czasach brzmi to niemal że prawa ręka nie mogłaby się dogadać z lewą ręką,

Po jakiego grzyba w umowach nadal istnieje ta regułka, skoro CP wykupiło ponad 50% udziałów w Eleven Polska :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po złożeniu wypowiedzenia na 6 m-cy przed zakończeniem umowy czyli po 9.08.2018 r nie będzie taniej ? Cena podana przez Ciebie to chyba cena dla nowego abonenta.

 

Kiedy można liczyć na ciekawe opferty przedłużeniowe na pakiet Rodzinny HD z Cinemax I On The Go za cenę 14,99 zł ?

Czy jest szansa na umowę na 12 m-cy ? pośba do "swojadroga" o radę

Edytowane przez Flaga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tej dacie też. Jeśli Eleven Sports przedłuży umowę z CP lub CP z Eleven Sports.

Kiedy można liczyć na ciekawe opferty przedłużeniowe na pakiet Rodzinny HD z Cinemax I On The Go za cenę 14,99 zł ?

Czy jest szansa na umowę na 12 m-cy ? pośba do "swojadroga" o radę

Rodzinny HD + Cinemax HD, to koszt 20zl. OTG, to kolejne 5zl. Umowa 12 miesięcy z 3 miesiącami bez opłat wchodzi w rachubę po złożeniu wypowiedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po moim ostatnim przedłużeniu umowy nadal mam dostęp do kanałów Eleven i w nowej umowie również mam ten zapis "W ramach Promocji Abonent otrzymuje: Obniżoną opłatę Abonamentową za dostęp do pakietu Eleven Sports HD do dnia 31.03.2020 z możliwością przedłużenia". Żadnych pakietów przy tym nie zmieniałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

--->the cable guy
No nie do końca, 6 okresów przed końcem umowy odblokowane są już wszystkie oferty z okresem bezpłatnym. Natomiast jeżeli pozostało więcej niż 6 miesięcy do końca umowy to oczywiście aneks będzie bez okresu bezpłatnego, ale również oferta na 24 miesiące nie będzie dostępna, a do wyboru będzie umowa na 29 lub nawet 36 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powodem jest podpisanie 42 cykle temu umowy z czynszem za sprzęt. Jak zostanie Ci trochę mniej do końca obecnej umowy, to możesz ją przedłużyć zdając jednocześnie obecny dekoder z czynszem oraz pobrać nowy w ofercie bez czynszu. Oczywiście jeśli taka będzie. Niestety ten ruch spowoduje konieczność uiszczenia opłaty aktywacyjnej nowego, bezczynszowego dekodera, zgodnie z wybraną ofertą.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest w tym jakaś logika........ za 24 miesiące pewnie będzie dekoder 4k znowu z czynszem...... ale dzięki za info po uwzględnieniu  6 darmowych miesięcy umowa i tak wychodzi taniej niż nowa bez czynszu niemniej jednak przy poprzednim aneksie wymieniłem hd7000 na evo tylko dlatego że po 2 wymianach na kolejne 7000 dalej zacinało kanały na evo wszystko śmiga ok..... dobrze że wycofali ten HD7000 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo za 3 lata będziesz płacił 3x tyle co nowi już nie mówiąc o tym że będą nowe dekodery a mi za 2 lata jak umowa przejdzie na czas nieokreślony to wynegocjuje coś fajnego, po za tym 3 lata to ja nie wiem czy będę tyle żył :D  

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

--->the cable guy

No nie do końca, 6 okresów przed końcem umowy odblokowane są już wszystkie oferty z okresem bezpłatnym. Natomiast jeżeli pozostało więcej niż 6 miesięcy do końca umowy to oczywiście aneks będzie bez okresu bezpłatnego, ale również oferta na 24 miesiące nie będzie dostępna, a do wyboru będzie umowa na 29 lub nawet 36 miesięcy.

Poczekam spokojnie. Pewnie niedługo wypadnie jakiś kanał i negocjacje będą miały sens. Podpisanie umowy na 36 miesięcy to przecież brzmi jak żart. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś będzie w stanie mi pomóc i dać namiar do właściwej osoby w CP?

Umowę mam do końca roku. Miesiąc temu wysłałem wypowiedzenie. Później napisałem na adres specjalista@cyfrowypolsat.pl prośbę o ofertę ale nie dostałem odpowiedzi. Następnie dostałem trzy telefony w odpowiedzi na zgłoszenie w formularzu kontaktowym, że chcę przedłużyć umowę, ale za każdym razem dostałem informację, że jest jakiś problem i zablokowano możliwość przedłużenia oraz że się skontaktują z właściwym działem i na pewno oddzwonią. W ostatniej rozmowie usłyszałem, że to przez problem z okresem rozliczeniowym i najdalej za dwa tygodnie go usuną. Niedługo miną te dwa tygodnie i nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...