Skocz do zawartości

PROMOCJE, oferty dla stałych abonentów Polsat Box


koteczek19
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przeczytam ostatatnie 20 stron, więc orientuję się mniej więcej w temacie. Mam jedną umowę Familijny Max HD + Sport za 60zł i drugą umowę Premium za 90zł. Obie umowy wypowiadam jutro w APR, w związku z zakończeniem nadawania CBS Drama. Czy zdążę jeszcze załapać się na przedłużenie w trybie 12/5? Jak szybko mogę dzwonić do DUK po złożeniu wypowiedzenia w APR (w sensie jak szybko będą mieli w systemie, że umowa jest wypowiedzona)? I ostatnie pytania, abonament na Premium widziałem, że niektórzy zbijali do 79,99zł, jest to nadal do zrobienia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sensu panikować. Informacje podane tutaj to nic oficjalnego, a tylko forumowe dywagacje, które jak zauważyłem często mijają się z prawdą i potrafią wprowadzić w błąd. Z resztą teksty typu " pokaz to na papierze jesli nie to wnioskuje o ban dla Ciebie" albo "niech udowodni pokazując screena" tylko potwierdzają mi, że użytkownicy za bardzo wierzą w jakieś niepisane zasady ofert.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 2 kolejnych umowach 15/5 i 12/5 i składaniu wypowiedzenia 5 miechów przed końcem umowy ludzie płacili tylko kilka razy abonament co przy podzieleniu całkowitego kosztu przez liczbę miesięcy w czasie których korzystali z oferty daje śmiesznie małe pieniądze co miesiąc. Teraz koszty wzrosną tylko trochę. A dodatkowo można je obniżyć dzięki SmartDom.

Serio, jak co niektórzy macie aż takiego węża w kieszeni, że chcielibyście żeby Polsat dawał wam TV za darmo to przenieście się do konkurencji i płaćcie krocie za to samo co w CP + kilka kanałów z "super hiper extra kontentem" (czyli paczka C+).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sensu panikować. Informacje podane tutaj to nic oficjalnego, a tylko forumowe dywagacje, które jak zauważyłem często mijają się z prawdą i potrafią wprowadzić w błąd. Z resztą teksty typu " pokaz to na papierze jesli nie to wnioskuje o ban dla Ciebie" albo "niech udowodni pokazując screena" tylko potwierdzają mi, że użytkownicy za bardzo wierzą w jakieś niepisane zasady ofert.

.

To jest oficjalne info - wkrótce zostanie to podane na światło dzienne.

Edytowane przez SatExpert
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

​Witam. Posiadam pakiet Familijny Max HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD. Umowa 12/5. Po opłaceniu jednego abonamentu złożyłem wypowiedzenie i dziś przedłużyłem kolejny raz umowę na 15/5  w cenie 59,99zł bez wymiany sprzętu. Nie zwiększałem abonamentu i system pozwolił na nową umowę.  Konsultantka z DUK potwierdziła że od miesiąca lutego wchodzą nowe umowy dla klientów przedłużających umowę bez wymiany sprzętu 15/3, 12/3. Niestety ograniczają ilość bezpłatnych miesięcy. Nie pytałem jaka będzie sytuacja z  bezpłatnymi miesięcami przy wymianie dekodera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużyłem dziś umowę z CP na pakiet FMax HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + CP Go za 64,99 zł. Stara umowa to 12/5, a nowa 15/5 z tym samym pakietem za 64,99 zł.  Mój okres rozliczeniowy zaczyna się 11 dnia miesiąca. Pierwszy raz udało mi się przedłużyć abonament po opłaceniu 1 miesiąca. Tydzień temu konsultant z DUK poinformował mnie, że nie może zaoferować umowy 15/5, a jedynie 24/8. Prawdopodobnie system po pewnym czasie odblokował lepsze umowy dla mnie.

Dodatkowo przyznano mi pakiet VOD na 5 mies., HBO GO oraz Eleven na 1 miesiąc. Jeśli nie chcemy później płacić za te 3 dodatkowe pakiety to należy pamiętać o wyłączeniu pakietu HBO i Eleven w ciągu pierwszego okresu rozliczeniowego, a w przypadku VOD w ciągu pierwszych 5 miesięcy rozliczeniowych.

Edytowane przez 89damian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przedłużyłem dziś umowę z CP na pakiet FMax HD + Film HD + Sport HD + Cinemax HD + CP Go za 64,99 zł. Stara umowa to 12/5, a nowa 15/5 z tym samym pakietem za 64,99 zł.  Mój okres rozliczeniowy zaczyna się 11 dnia miesiąca. Pierwszy raz udało mi się przedłużyć abonament po opłaceniu 1 miesiąca. Tydzień temu konsultant z DUK poinformował mnie, że nie może zaoferować umowy 15/5, a jedynie 24/8. Prawdopodobnie system po pewnym czasie odblokował lepsze umowy dla mnie.

W podobnej sytuacji jestem, ale dzwoniąc po ofertę, nic nie ma, cykl na 15go mam, powiesz mi kiedy zawierałeś umowę 12/5?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W podobnej sytuacji jestem, ale dzwoniąc po ofertę, nic nie ma, cykl na 15go mam, powiesz mi kiedy zawierałeś umowę 12/5?

Starą umowę zawarłem przez telefon 6 sierpnia 2016. Dzisiejszą umowę przedłużyłem z konsultantem po przedzwonieniu na numer 222-127-128. Tydzień temu dzwoniłem z kolei na numer 222-127-137. Próbuj dzwonić na oba numery. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...