Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oferta ze strony NC+ 5 miesięcy za 0 zł 10 po 79.90 zł czyli klasyczny łamaniec do tego luty za free.Czyli to co zakładałem sobie średnia poniżej 50 zł wliczając w to luty.Wymiana dekodera tylko Turbo niby na Wifi najwięcej skarg i reklamacji na infolinii.Starałem się wywalczyć średnią opłatę ale niestety 54.90 zł walczyłem również o Hustler 3D HD też nie dało rady.Zadzwoniłem sam by sprawdzić co dokładnie mam zdać(nie pamiętałem jakie kable się znajdują w zestawie)Oferta odrzucona mają się jeszcze kontaktować.

A powiedź mi co tam wchodziłoby na ten pakiet? 6xC+ i HBO na całą umowę? Jakie dekodery?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie dzisiaj zadzwonili z ofertą chociaż umowę mam do połowy Maja i tak na szybko wyraziłem wstępne zainteresowanie. Jednak na spokojnie patrząc to chyba nic specjalnego mi nie zaoferowali bo Comfort+Multi+, do tego Premium Sport czyli Canał+Sport , Famili1,2 w cenie 64.90zł. na 15m-cy. Dotychczas mam Comfort+Multi+ za 29zł w umowie 12m-cy z własnym Modułem Nc+Mix. Przysłali mi wiadomość i gdy się zdecyduję to mam im wysłać potwierdzenie , a jeżeli nie potwierdzę , lub zaznaczę opcję że rezygnuję to umowa nie zostanie zawarta i zastanawiam się czy nie będzie jakiś ;problemów ; po odrzuceniu propozycji..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wygląda tak,

 

pakiet

Comfort+

opcje dodatkowe:

Multi+

EXTRA+

Premium Sport &Film

Filmbox

Cinemax

Redlight HD

HBO

Hustler HD

Adventure TV HD

H2

 

 

Płatności i rozliczenia

 

Twoje saldo wynosi:

-38,97 zł

normalnie to 36,98 zl, bowiem jest zaleglosc do wyrównania, i taka kwote przez 5mies.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oferta ze strony NC+ 5 miesięcy za 0 zł 10 po 79.90 zł czyli klasyczny łamaniec do tego luty za free.Czyli to co zakładałem sobie średnia poniżej 50 zł wliczając w to luty.Wymiana dekodera tylko Turbo niby na Wifi najwięcej skarg i reklamacji na infolinii.Starałem się wywalczyć średnią opłatę ale niestety 54.90 zł walczyłem również o Hustler 3D HD też nie dało rady.Zadzwoniłem sam by sprawdzić co dokładnie mam zdać(nie pamiętałem jakie kable się znajdują w zestawie)Oferta odrzucona mają się jeszcze kontaktować.

A powiedź mi co tam wchodziłoby na ten pakiet? 6xC+ i HBO na całą umowę? Jakie dekodery?

Umowa zakończona z końcem stycznia było Univers+6C+HBO dekoder Newbox.Odpowiednik tego bez wymiany dekodera w tym łamańcu +luty za free.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka razy może i było ostro.Dziś z gościem rozmawiałem normalnie i przedstawiałem swoje argumenty a on swoje.Dekodera nie da się dostać nawet jak ich będziesz na kolanach prosił.Stałej ceny też nie chcą dać za 49.90 zł.Choć konsul był bardzo miły i nawet nie odpowiedział mi na pytanie które dzwoniąc mu zadałem tylko przekonywał mnie do pozostania .Powiedziałem że muszę się zastanowić bo poczyniłem pewne kroki by nie pozostać bez sygnału.I choć nie są to jeszcze decyzje wiążące to muszę się zastanowić i wszystko przeanalizować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę aż tak długiej umowy.Musieli by mnie dobrze zmotywować nie tylko tą stałą ceną.Ale ta propozycja musi paść z ich strony a jak na razie to ja muszę się o wszystko dopytywać i z nich wyciągać.To nie ja jestem konsultantem to oni powinni mi pokazać inne opcje i warianty by mnie zachęcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej ja wlasnie mialem telefon z krk umowa do konca lutego . wypowiedzenie wysłane juz w listopadzie dopiero dzis pierwszy telefon . Wczesniej mialem fullextra za 99zl teraz zaproponowali to samo za 89 ale powiedzialem ze nie potrzebuje cinemaxów i filmboxow wiec cena zeszła do 79.90

 

dziękujemy za skorzystanie z oferty/usługi:

 

COMFORT+ 59zł

Multi+ 15zł

Premium Sport &Film 69zł

HBO 25zł

EXTRA+ 30zł

CANAL+ VOD 0zł

REDLIGHT HD 15zł

 

Będą na nie przysługiwały poniższe promocje:

 

Comfort+ 29,90 zl 15 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

CANAL+VOD 0zl 15m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Extra+ 10 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Multi+ 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Premium Sport&Film 40 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Redlight HD 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

HBO 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

 

wziolem na 15m ale proponowala tez na 24

 

Co myslicie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mnie udało się zejść ze 139 zł na 71,89/6 m oraz 91,89/9 m średnio 83,89/m-c. W zestawie mam:

COMFORT+

EXTRA+

MULTI+

PREMIUM SPORT

PREMIUM FILM

HBO

CINEMAX

History HD

H2 HD

CANAL+VOD

nc+go

MR Premium

Podobnie jak kolega @czerstwy walczyłem, bezskutecznie, do końca stycznia br. o wymianę dekodera...dziś nieco żałuję.

Wypowiedzenie złożyłem już w listopadzie 2014 (umowa do końca stycznia 2015). Pierwszy tel. na początku roku. Nie odbieram (wcześniej w lipcu i wrześniu 2014r. skutecznie wypowiedziałem dwie umowy z nc+ i c+ - ze względu na perturbacje, niekompetencje konsultantów i negatywne rozpatrzenie mojej reklamacji). W tym samym dniu email imienny od konsultanta z działu Działu Utrzymania Stałego Klienta, z propozycją korzystnych zmian. Byłem zaskoczony, ponieważ pierwszy raz tak podszedł do mnie ktoś z NC+. Postanowiłem odebrać i ponegocjować. Kolejny telefon dosłownie z rana w dniu następnym i... moje kolejne zaskoczenie na dzień dobry cena 59,90 za powyższe bez H2 HD +20 MR Premium. Nie zgodziłem się... chcialem jeszcze wifi premiumboxa. Kolejna tura negocjacji tydzień później bez zmian... z obu stron. Potem cisza. Ostatni tydzień stycznia 3 telefony z nc+, których nie mogłem odebrać. 31 stycznia br. zadzwoniłem sam do DUSK (tutaj to DUK :P) chciałem się ostatecznie dogadać i zonk cena 10 zł wyższa (rozmawiałem zawsze z tym samym konsultantem). Udało się tylko utargować dodatkowo H2 HD za 1,99.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej ja wlasnie mialem telefon z krk umowa do konca lutego . wypowiedzenie wysłane juz w listopadzie dopiero dzis pierwszy telefon . Wczesniej mialem fullextra za 99zl teraz zaproponowali to samo za 89 ale powiedzialem ze nie potrzebuje cinemaxów i filmboxow wiec cena zeszła do 79.90

 

dziękujemy za skorzystanie z oferty/usługi:

 

COMFORT+ 59zł

Multi+ 15zł

Premium Sport &Film 69zł

HBO 25zł

EXTRA+ 30zł

CANAL+ VOD 0zł

REDLIGHT HD 15zł

 

Będą na nie przysługiwały poniższe promocje:

 

Comfort+ 29,90 zl 15 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r.

CANAL+VOD 0zl 15m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Extra+ 10 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Multi+ 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Premium Sport&Film 40 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

Redlight HD 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

HBO 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r.

 

wziolem na 15m ale proponowala tez na 24

 

Co myslicie ??

 

Jaka była wersja tej umowy na 24 miesiące.Bo ta jest droga.

 

79.90 z Cmax, Fbox, Sundance, History i HBO go ;) Oczywiście zMR Cameleon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Od kilku dni czytam o ofertach jakie dostajecie i mało mnie nie trafia. To co mi zaproponowali, to Comfort+ Extra+ i Multi+ za 59,90 + 10 za multiroom premium. Niby teraz płacę prawie tyle samo (69 zł) za to samo, ale czytając co inni dostają można się nieco wkurzyć. Może inne oferty są dla byłych abonentów Cyfry i N-ki ? Ja miałem N przed połączeniem.

 

Telefonów było kilka, umowa do końca marca a zaczęli dzwonić pod koniec grudnia, ale cały czas to samo, ewentualnie proponowali History czy jakiś inny średnio ciekawy kanał, ale HBO czy Canal+ to już wykluczone w tej cenie.

Więc 2 tygodnie temu poszło wypowiedzenie i od tej pory cisza, przestali dzwonić.

 

Dziś sam zadzwoniłem pod pretekstem czy wypowiedzenie dotarło, sądziłem że będą pytania dlaczego, może jakaś przyzwoita propozycja, ale takiej rozmowy się nie spodziewałem. Tak, wypowiedzenie jest zarejestrowane, czy mogę jeszcze w czymś pomóc. I wszystko. :shock:

Więc podziękowałem, czekam co będzie dalej, jeszcze prawie 2 miesiące zostały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze ze wyczuwaja juz jak ktos dzwoni i chce sie dogadac to cene podnosza, lepiej tak jak czerstwy napisal zadzwonic mozna i zapytac gdzie dekoder oddac i jakie kable tak zrobie dzien przed koncem umowy powinno byc dobrze:-)

Nie pokazywać że zależy bo to mogą wykorzystać.Nawet dziś jak dostałem ofertę która mi pasuje zacząłem ściemę walić dając im do zrozumienia że nie są jedyni i wyjątkowi a ich obecny brak sygnału mam daleko w poważaniu.Na pewno mi to nie zaszkodzi a pomóc może.A zadzwonić konsultantowi kazałem dziś jutro lub kiedy będzie miał ochotę.Bo dając sobie tylko 2-3 godziny na zastanowienie to wiadomo że walę ściemę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...