Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

do kiedy masz umowę ? ja złożyłem chyba z 3 tyg temu i też brak odzewu ale mam do stycznia więc kupa czasu

Spokojnie ja składałem wypowiedzenie miesiąc temu i też nie dzwonili.Umowa też do końca stycznia.Ale jak mają dzwonić z słabymi ofertami to niech lepiej wcale nie dzwonią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pracowałem jako konsultant w nc+ przy przedluzaniu umów i dobra rada: jeśli ktoś chce mieć naprawdę dobre warunki i chce płacić za to co chce oglądać to niech lepiej sam sobie przejrzy ofertę w internecie lub przejdzie się do salonu, o obniżce abonamentu nie ma mowy przez telefon poza przypadkami MR lub czasem da się zrabatować "wyjątkowo" dekoder ale tak naprawdę najczęściej wciska się oferty "najlepsze dla państwa" ale to po prostu odgórne polecenie jak najbardziej podwyższać abonament i jeśli nikt nie chce płacić więcej za to samo co mają inni albo obniżyć abonament niech nie wierzy że "nie da się i już" i się lepiej nie da nabrać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm... jakoś mi to nie gra... jak przychodziłem do punktu NC+ i mówiłem co mam i za co (przy okazji pytając co mogą mi zaproponować), to widziałem podziw (no może złe słowo, bardziej zaskoczenie) w oczach pracownika pt. jak temu facetowi się to udało mieć co ma?!

gdzie więc jest prawda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pakiet Comfort+Extra można mieć bodajże za 49zl przy przedłuzaniu i zazwyczaj są jakieś HBO albo filmboxy do tego, jeśli ktoś chce mieć kanały Canal + najlepiej od razu brać filmowe i sportowe bo to korzystniejsze niż sam film lub sport i zazwyczaj też mozna wynegocjować jakieś gratisy

 

@llmario stare pakiety np Universe czy Platinum byly znacznie lepsze niż to co teraz jest, w Universie miało się kanały Canal + w cenie w której teraz ma się tylko Comfort+Extra. I spróbuj tu klientowi który ma wszystkie kanały Canal+ i płacił 49 spróbować to samo sprzedać tylko że dużo drożej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to co masz obecnie czyli Universe+ 6xC tylko ze bez HBO(chyba ze np na 6 msc) dostalbys teraz w pakiecie Premium Sport&Film i przez tel najlepsza cena jaką byś dostał to 69,90. Nie wiem jak jest w salonie ale podejrzewam że podobnie.

 

HBO nie wezmę, jak nie będzie na cały okres free, bo tego nie potrzebuję...

Comfort+Extra+Pace i 6xC+ mnie interesuje w cenie 50zł max. - kanały będę miał te same, co w dotychczasowej ofercie (te które oglądam) a z racji braku HBO liczę na mniej abo...

w razie W - to jakoś przełknę stratę piłki nożnej ale za porównywalny pakiet będę płacił 39zł w CP...

a jak nie, zawsze ponad 20 kanałów z powietrza a reszta w necie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mikun87

Najlepiej to poczekaj do ostatniego tygodnia, obecnie to przedstawiaj swoją jak najmniejszą kwotę za abonament.

Jeżeli masz własny sprzęt to masz niezależne karty Kameleona i zaproponują Ci Sagemcoma HD, spróbuj powalczyć o Pace PVR HD 500 GB.

Po dogadaniu niech przynajmniej skorygują te podwyższone opłaty lub dadzą darmowe 1-2 m-ce abonamentu

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa kończy mi się z końcem grudnia. Od września spamują przez telefon, ale niezbyt ciekawie, więc wypowiedzenie wysłane :-) Jestem zainteresowany ofertą z internetem. I tu ciekawostka: dla przedłużających oferta Orange rok za darmo, drugi rok za 49,90 czyli 25 zł/miesięcznie trzeba doliczyć do rachunku. I brak routera. A dla nowych klientów znacznie lepiej: można mieć np. pakiet za 69,90 (taki by mi wystarczył) z internetem i routerem LTE przenośnym. No bajka dla mnie! I co, muszę wyjść z nc żeby potem wejść jako nowy??? Bez sensu.

Obecnie mam Comfort+ i 6xC+. Ostatnia rozmowa z nc+ to oferta Comfort+ Extra+ i 6xC+ za średnio 69,90 (59,90 w pierwszym roku i 79,90 w drugim). Ewentualnie przy rezygnacji z 6xC+ cena spada do 49,90 (Comfort+ Extra+). No i do tego musiałbym doliczyć internet średnio 25 zł/miesięcznie = 75 zł/mies. Ale nie wiadomo, czy do tak "biednego" ;-) pakietu można dokupić internet... (nie miałem nerwów do sprawdzania tego) no i trzeba dokupić router LTE osobno... nieciekawie, prawda?

Czy ktoś ma tv+internet od nich? Ktoś brał już w tej nowej promocji i jaką cenę uzyskał? Mnie zależałoby na routerze przenośnym LTE, no i jak najniższej cenie, nawet kosztem dodatkowych kanałów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do internetu, dla mnie osobiście to wgle nie opłacalna oferta z tym internetem, 20gb na miesiac to wcale nie tak dużo przy takich kosztach, chyba lepiej internetu poszukać oddzielnie

 

Co do kanałów Canal + to najniższa oferta jest za 59,90 ale wtedy jest to albo pakiet sport (sport,family,family+) albo film(canal+,film,film2), jak ktoś chce mieć wszystkie to najniższa 69,90.

 

@dartman

mówię o ofertach przez telefon, gdzie pracowałem i o ofertach proponowanych z systemu przez konsultantów. Przez telefon pozostawić klienta przy takim samym abonamencie było niepożądane przez pracodawców i bardzo tępione, obniżanie to już wgle inna bajka(no chyba ze miał MR). Nie znam ofert w salonie ale wydaje mi się że one są korzystniejsze bo tam jest większe nastawienie na zatrzymanie klienta niż na zwiększenie jego pakietu. Zdarzali się klienci którzy w momencie rozmowy zajrzeli na stronę NC+ z ofertą dla nowych i wtedy już był koniec rozmowy bo to co można mu było zaproponować to nic w porównaniu z ofertą dla nowych(klient płacił np 49 a na stronie jak byk że nowi płacą 39,9 za to samo i do tego przez pol roku za darmo). Są promocje że nawet przy samym Comforcie+Extra przy 15msc dostawało się HBO na poł roku ale to też nie było zbyt częste.

 

@pio221

Jeśli wypowiedzenie listem poleconym wyslane na adres Skrytka pocztowa 8 02-100 warszawa i podpisane wlasnorecznie i na bank dotrze do nich 30 dni przed koncem umowy to nie ma się co martwić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dzwonić do centrum abonenta 22 310 45 45. Najlepiej wysyłać. W punkcie niekoniecznie wszystko zrobić tego samego dnia, nie ma nagrania rozmowy więc i reklamacja nie musi zostać przyjęta (taka taktyka, nie rozwiązałeś - albo przedłużasz albo płacisz dużo więcej przez 3 msc). Na słuchawce klientów informowaliśmy tylko o możliwości rezygnacji listem poleconym więc w innych sytuacjach się nie orientuję ale tu jest podobny problem do twojego.

 

http://forum.ncplus.pl/forum/showthread.php?t=69170

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako nowy użytkownik nie mogę odpisywac na prywatne wiadomości ale dostałem pytanie odnośnie comfort+extra i mezzo. najtansza opcja w systemie to comfort + który jest za 29,90, extra przy tej opcji to dodatkowo 20 zl. Są promocje że np comfort+ jest za 39,90 a extra za 10 i np hbo do tego ale ogólnie nie było w systemie nic tanszego dla opcji comfort+extra niż za 49,90(opcja extra przy samym Comforcie to koszt zazwyczaj 20, przy pakietach premium to 10). Konsultanci nie mogą rabatować takich rzeczy jak Mezzo, Noc, Sundance, to było zawsze w stalej cenie(zdarzały się wyjątki ale o tym dowiadywaliśmy się dopiero pózniej, po wybraniu konkretnej oferty wyskakiwały jakieś tam jej szczególy i np to co można dorzucić za darmo), ale przy samym Comforcie niewiele można było manewrować poza możliwością dorzucenia HBO albo Filmboxów.

 

Dlatego po najlepsze oferty wybrać się do salonu, telefoniczni sprzedawcy korzystają z nieuwagi i zagadania rozmówcy żeby przedać pakiet, w salonie bardziej będzie im zależeć na zatrzymaniu klienta i mają większą elastyczność jesli chodzi o rabaty,gratisy itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u konsultanta prawie nic by nie wynegocjował (wszystkie filmboxy i hbo i pakiety do ktorych moglismy to dorzucac zmienialy sie co chwile), teraz dostalby to zapewne w cenie 69,90 i dorzucili by jeszcze Canal +VOD(dorzucane przy filmowych Canal+) czyli biblioteka 9 filmow z Canal+ z czego 3 zmieniaja sie co tydzien, podejrzewam ze w salonie dostałby podobnie, być może udałoby się jeszcze wymienić dekoder(w zależności jaki był do tej pory, jeśli miał jakikolwiek dekoder SD też może chcieć wymiany na HD)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swoją drogą to bardzo dużo płacił za to co miał, przez telefon będą próbowali wcisnąć coś podobnego byle nie obniżyć, a w salonie wszystko można przeczytać doczytać i dopytać i płacić za to co się chce płacić, nawet jak jest napisane maczkiem na dole strony to jednak będzie,konsultanci nie mowią zazwyczaj o wszystkim.

 

@lukx95 znów powtarzam że pracowałem na przedłużaniu umów telefonicznie, tzn dzwonilismy do klientów i proponowaliśmy to co mogliśmy (jednego dnia musieliśmy np podwyższać o 10zl, innego można było zachować mu abonament) i mowię tu o ofertach z naszego systemu jakie konsultant(dzwoniący do Ciebie od nas) mógl Ci zaproponować i wśród tych ofert nie było nic tańszego niż 49,90. Skoro już tam nie pracuję to po co mam ściemniać? Naściemniałem się już na słuchawce i po poczytaniu dziś masy artykułow na temat robienia w konia klientów postanowiłem trochę odrobić swoje grzechy i napisać jak to było z naszej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...