Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!

 

Chciałbym przedłużyć umowę mam pakiet za który płacę 109 zł, umowa kończy mi się we wrześniu. Czy jak złożę wypowiedzenie to dostane lepszą ofertę ??, chciałbym zostać przy tym samy pakiecie.

 

Z góry dzięki za odp ;)

 

Wszyscy mamy taką nadzieję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Z koncem wrzesnia konczy mi sie umowa w ramach ktorej obecnie mam pakiet silver z dodatkami rozszerzony do platinu, za ktory place 69zl.

Pierwsze telefony z ich strony juz byli i zaproponowali:

sport&film

Hbo 7m-cy 0zl

Wymiana dekodera umow na 15 m-cy za 79,99.

Oczywiscie odmowilem.wypowiedzenie wyslane w tym tygodniu wiec podejrzewam ze nie zarejstrowali jeszcze.

Prosilbym o wasza podpowoedz ktore z obecnych pakietow programowo odpowiadaja starym pakieta silver i platinum zebym wiedzial o ktore walczyc podczas rozmow z konsultantami.

Nie pytam o jaka oferte moge walczyc bo wiem ze jeszcze sporo czasu ale podobnie jak rok temu chce sie odpowiednio przygotowac na ostateczna rozmowe pod koniec umowy aby wywalczyc satysfakcjonujace mnie warunki.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Często to zaglądam i czytam, rzadziej zabieram głos. Dziwią mnie dwie rzeczy mianowicie ludzie piszący " jakie kanały odpowiadają starym pakietom?, albo co to jest extra i jakie kanały się do tego zaliczają?". Przecież wystarczy wejść na stronę nc+ i znaleźć pożądane informacje. Druga sprawa to "szukający akceptacji" czyli "... przedłużyłem za XX zł, czy dobrze zrobiłem?" przecież każdy ma swój rozum i wie czy dajmy na to 20 zł to dla niego dużo, czy mało. Ludzie pomyślcie trochę a zobaczycie, że to naprawdę nie boli. Zaraz pewnie wyleje się na mnie fala krytyki ale mam to gdzieś. Mam po prostu dość czytania w/w postów. Sam mam umowę do końca lipca i cierpliwie czekam. Zadzwonią to będziemy negocjować, nie zadzwonią to oddam dekoder. Na nc+ świat się nie kończy.

Pozdrawiam wszystkich szczególnie krytyków :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem zmigrowanym z Cyfry abonentem NC+, mam kartę Cameleon.

Miałem już 3 czy 4 rozmowy i za każdym razem konsultancie byli zdziwieni słysząc co chcę mieć (minimalny pakiet plus wszystkie kanały Canal+, mam bogaty pakiet Polsat na CAM CI+ i nie zależy mi na innych, b. drogich pakietach NC+). Mój akceptowalny próg abonamentu na coś zawierającego te Canały plus to ok. 50 zł.

I co ciekawe, za każdym razem dzwoni inna osoba, która nie zna tych uwag, proponuje mi jakiś kosmicznie drogi pakiet, nikt chyba nie notuje w systemie moich uwag, , czasami proponują mi dekoder, którego nie potrzebuję.

To taka ciekawostka.

Widzę, że po połączeniu platform cena NC+ jest rażąco wysoka np. w porównaniu z Polsatem (też mam), czasami pakietu Canal+Start za 39 zł już z dawno odeszły.

Polityka oferowania Canal+ tylko w b. drogich pakietach świadczy o tym, że cała ta oferta jest nic nie warta i mają świadomość, że tylko Canal+ jest ich unikalną wartością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że po połączeniu platform cena NC+ jest rażąco wysoka np. w porównaniu z Polsatem (też mam), czasami pakietu Canal+Start za 39 zł już z dawno odeszły.

Polityka oferowania Canal+ tylko w b. drogich pakietach świadczy o tym, że cała ta oferta jest nic nie warta i mają świadomość, że tylko Canal+ jest ich unikalną wartością.

 

Nie wiem czy ceny są rażące ale z pewnością rażące jest podejście do klienta. Chory system negocjacji cen gdzie ktoś, kto ma co robić i nie ma czasu godzinami siedzieć na forach, wysyłać co rok wypowiedzenia itp. jest z góry skazany na "zrobienie w bambuko". Możesz być 10 lat w c+ a i tak nie dostaniesz takiej ceny jak ktoś, kto przedłuża umowę po roku ale z wysłaniem wypowiedzenia. :/ To taka moje subiektywna ocena.

 

Co do wartości pakietów. Zależy co kto lubi. Jeśli lubisz filmy czy muzykę alternatywę znajdziesz. Jeśli lubisz np. piłkę w ligach europejskich czy LM to alternatywy nie masz. I tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowę miałem do końca Października 2014 roku na pakiet NC+ Universe+ za 49 zł czyli miałem 10 zł rabatu.

Przy pierwszym telefonie od konsultantki dostałem ofertę taką samą co miałem czyli pakiet Comfort+ Multi+ Extra+ za 49.90 zł (90 gr wiecej bo się pakietyzacja wiadomo zmieniła ale nadal 10 zł rabatu!).

Podziękowałem za ofertę bo uważałem że mi prezent sie jakis należy za wierność jako abonent jeszcze z czasów Cyfry Plus. Poprosiłem o pakiet HBO za friko na cały okres umowy i byłem gotowy przedłużyć ją na 2 lata.

Pani mi odp. że to nie możliwe i że jedynie może mi zaoferować w prezencie usługę NC+go na cały okres umowy. Ja korzystam z własnego dekodera Ferdek Ariva 150 Combo bo mam kartę Cameleon wiec NC+ go odpada i obstałem przy pakiecie HBO.

Drugi telefon z tą samą ofertą a ja nadal dziękuje za NC+go i upieram się na pakiet HBO w prezencie. Nadal odp. że taka oferta jest niemożliwa dla mnie i jedynie NC+go. Pani mnie uprzedziła że jeśli nie przyjmie oferty która mi daje to po zakończeniu obecnej umowy będę płacił za ten sam pakiet co teraz mam już nie 49 zł a 59.90 zł. Ja na to że jak nie dostanę od nich lepszej oferty to się z nimi pożegnam i wysyłam wypowiedzenie umowy. Pani sprytnie do mnie że jeśli wypowiem umowę to mi zabiorą kartę Cameleon i już jak będę chciał wrócić do nich to jej z powrotem nie dostanę tylko sparowanego Conaxa i odbiór na własnym sprzęcie nie będzie możliwy (szantaż jak widać już stosują!). Ja na to trudno to wezmę ofertę TNK ze niesparowaną kartą Conax. Pożegnałem się i przerwałem połączenie/

Dzisiaj trzeci telefon aż z głównej siedziby NC+. Pan przedstawia się że jest z NC+ mnie pyta o dane abonenta a potem pyta się dlaczego chcę wypowiedzieć umowę podobno bo takie info dostał o jego kolegów z infolinii a ja odpowiedziałem co i jak.

Oferta od Pana to ten sam pakiet za 49.90 zł plus pakiet HB0 na 6 miesięcy a jak przedłuże umowę na 2 lata to na 9 miesięcy gratis a po tym okresie zostanie pakiet HBO wyłączony bez dodatkowego dalej naliczania do abonamentu.

Przedłużyłem. Karta Camaleon zostaje u mnie nadal.

Jednak można.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błyskawiczna akcja wypowiedzenia umowy (wygasała z końcem sierpnia) wczoraj w punkcie bo wcześniejsze oferty poniżej krytyki. Gość próbował tez mi coś zaproponować ale to tez nie było nic warte, jeszcze mnie straszył że teraz działy utrzymaniowe zostały przeniesione do punktów ale tak czy siak podziekowałem Panu.

Dziś po 9-tej zadzwonił konsul z DUKu z Krakowa. Powiedziałem co chcę, czyli to co w podpisie tyle że HBO na 5 m-cy a on zaproponował mi to bez wahania łamańca za 53,26 zł.

Trochę sobie teraz pluję w brodę że nie powiedziałem HBO na cały okres umowy, no ale trudno. Niemniej mam co chciałem na kolejne 15 m-cy

Powodzenia dla wszystkich negocjujących

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Wypowiedzenie złożone, umowa do końca sierpnia. Obecnie mam universe+ i 6xC+ (platyna bez opcji internetowych, dekoder pace 500 GB) za 59 pln.

Chcę utrzymać to co mam, dostać na cały czas umowy paczkę HBO i HBO GO.

Pierwszy telefon do Krakowa w celu potwierdzenia otrzymania wypowiedzenia i od razu oferta:

 

Umowa 24 m-ce

- comfort extra

- sport&film

- HBO 9 m-cy gratis

- Filmbox 9 m-cy gratis

- canal+VOD

 

Pierwsze 12 m-cy płatne 49,90 zł a później ... 79,90 zł. Oczywiście podziękowałem, poprosiłem o kontakt z lepszą ofertą. Pytanie do Was ile mogę maksymalnie wytargować? Dzięki za odp. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem od nich sms że kończy mi się promocja na abonament i że mają dla mnie specjalną ofertę, żebym nie zwlekał i zadzwonił na numer 343414246.

Jako że pamięć mam dobra ale krótką, chciałem się dowiedzieć kiedy dokładnie kończy mi się umowa. Zadzwoniłem na numer podany w smsie czyli 343414246

i usłyszałem "Nie ma takiego numeru". A to ci niespodzianka pomyślałem i zadzwoniłem na 222200191 (mam go wpisanego jako DUK nc+), po paru minutach oczekiwania miły konsultant poinformował mnie że jak nie podpiszę nowej umowy to za to co teraz mam (w stopce) będę płacił ponad 150 zł. Radośnie poinformował mnie że on mi może zaoferować to samo co teraz mam (bez Mezzo) w super promocyjnej cenie 82 zł (czy cos koło tego).

Jako że z koniem nie ma się co kopać, poprosiłem go podanie daty kiedy kończy mi się umowa, okazało się że z końcem października a te gigantyczne 150 zł płaciłbym od listopada.

 

Grzecznie spytałem się czy w tak nowoczesna firma jak oni przyjmują wypowiedzenia podpisane podpisem elektronicznym i wysłane emailem, okazało się że aż tak postępowi nie są i muszą dostać papier z moim odręcznym podpisem, wysłany zwykła pocztą lub złożony u dystrybutora. No to już niedługo wpłynie im taki dokument a z negocjacjami poczekamy do października.

 

:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów

obecnie mam CANAL+ PLATINUM, HBO, MULTIROOM STANDARD, NAJEM PACE, NETVOD+ PAK. Płaciłem 6m - 99, a teraz 119. Umowa do końca sierpnia, wypowiedziana dzisiaj. Obecnie kilka telefonów zaczęli od 129 teraz 119, jednak i tak jest to dużo.

Jaka jest realna kwota do wynegocjowania za ten pakiet ? Co obecnie jest odpowiednikiem PLATINUM ?

Czytałem oczywiście około 30 postów wstecz, jednak nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, dziękuję za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiedzenie zarejestrowane umowa do końca września

 

Obecnie Pakiet platinium , HBO,Cinemax,Filmbox, multiroom Cemeleon, 1szt. pece pvr 99zł

 

Propozycja z dziś to samo za 99,90zł na 24miesiące, nie zgodziłem się ponieważ walczę o drugiego pece prv w tej samej cenie. W tym momencie jeżeli dobrałbym drugiego pece prv musiałbym dopłacić 20zł wiec wtedy 119,90zł.

 

Mam jeszcze dużo czasu do końca września ale myślę że aktualna propozycja nie najgorsza. Jak myślicie co mogę jeszcze wywalczyć za 100zł abonamentu sundence i history?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Konsul coś probóbował mnie krecić że nie da sie już dobrac pece drugiego ale wiem że jest taka możliwość bo pisałem do ncplus 2m-c temu w tej sprawie. Narazie plan taki że czekam do września dobieram sobie pece do umowy za rozpoczęty m-c nie place już 20zl i wtedy walcze o przedłużenie na w/w warunkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ircios

 

Tak jak pisałem w połowie kwietnia dostałem odpowiedz na maila że istnieje możliwość dobrania Pece pvr(box+) za 20zl/-m-c. Koledzy wiec nie można wierzyć we wszystko co powie konsul mi też wciskał że nie można w ncplus dobrać box+ do umowy że to jedynie Cyfrowicze. Kiedy powiedziałem że mam taka informację na mailu od nich powiedział że być może....:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...