Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, wowo napisał:

Dopełnienie z Comfortu do Extra kosztuje 10 zł a ile kosztuje dopełnienie z Optimum do Extra?

 

Umowę mam do końca roku ale w związku z tym że moduł słabo działa w Technisacie rozważam szybsze przedłużenie umowy by moduł wymienić na 4K.

Ceny przedłużeniowe to 22,50 zł za Comfort i 25 zł za Optimum.

u mnie z optimum do extra to 10 zł 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wowo napisał:

..Umowę mam do końca roku ale w związku z tym że moduł słabo działa w Technisacie rozważam szybsze przedłużenie umowy by moduł wymienić na 4K.

Rozważ lepiej kupno tv z tunerem sat z wejsciem CI+ ECP jak nie masz, lub dekoder z E2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi dekoderami to też nie wiadomo jak dobrze będzie moduł współpracował ani jak długo.

 

Telewizora nowego nie planuję póki co kupić więc z niechęcią ale wydaje się że przedłużenie umowy i 4K to jedyna i ekonomiczna opcja.

 

Nie ma problemu z dopełnieniem z Comfortu do Extra za 10 zł? Czy próbują wciskać za 15 zł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.10.2020 o 13:54, MikaaaPika napisał:

Umowa przedłużona.Sama zadzwoniłam na krakowski DUK.Dostałam to co chciałam od razu ,beż żadnej łaski.Optimum + 24,99 zł, Wymiana Pace Pvr na 4K z dyskiem 1 Tb za 5 zł/m 0 zł za aktywację,Dekoder już działa,MR po cyfrze,w opcjach dodatkowych dostałam filmbox na 24 m za 0 zł, Hbo i Cinemax na 5m 0 zł z możliwością wyłączenia. W opcjach dodatkowych pojawiło się dopełnienie do Extra+ za 10 zł, w prognozach jest 39,99zł 

 

Podasz mi nr telefonu?  Iezko bylo wynegocjować takie warunki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czółko!

 

Do tej pory extra z canal za 79,90, hbo z hbo go za 5,00 najem za 5,00 i eleven za 15,90 wyłącz i włacz. Razem 105,89 zł.

Chcę mistrzowską piłkę gratis i niech tak zostanie. Nic więcej i spokój z tymi negocjacjami.

NIkt nie chce mi tego dać i jeszcze 2 zł więcej wołają, mówiąc że już nie ma wyłącz i włącz elevenów w tej opcji.

 

Jak wypowiedzieć przez strefa canal plus? tylko wiadomość czy z załącznikami musi być? 

Jak wypowiem dadzą mi to od razu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak przepuszczałem zrobili mnie w konia podpisaniu wczoraj umowy przez internet dziś się pojawiła opcja wymiany dekoderów na ultra box 4k z dyskiem 10 zł bez 5 opłata miesięczna aktywacja 99 zł konsultant przez telefon zapewnial o 5zł i nic  nie było o aktywacji 

Proszę powiedzieć jak mogę odstąpić od umowy i czy poniosę jakieś koszty z tym związane 

Bardzo nie ładne zagrywki  tylko czekają aby nas naciągnąć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, zebek6 napisał:

Tak jak przepuszczałem zrobili mnie w konia podpisaniu wczoraj umowy przez internet dziś się pojawiła opcja wymiany dekoderów na ultra box 4k z dyskiem 10 zł bez 5 opłata miesięczna aktywacja 99 zł konsultant przez telefon zapewnial o 5zł i nic  nie było o aktywacji 

Proszę powiedzieć jak mogę odstąpić od umowy i czy poniosę jakieś koszty z tym związane 

Bardzo nie ładne zagrywki  tylko czekają aby nas naciągnąć 

@zebek6 Jeśli przedłużałeś umowę i dostałeś do tego ofertę wymiany dekodera głównego na inny, to jak zaakceptujesz ofertę przedłużenia umowy poprzez link w mailu, to uzgodniona oferta na wymianę dekodera będzie widoczna wtedy jedynie dla pracownika salonu w systemie. Nigdy oferty na wymianę sprzętu nie są ujęte w tabelce z ofertą na przedłużenie umowy. Także jak masz już aktywowaną nową ofertę na przedłużenie umowy, to udaj się np. jutro w celu wymiany do salonu CANAL+.

Edytowane przez lukx95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na stronie canałplus na moim koncie pojawiła się ta oferta i jest tak opisana 

Kolsuntant zapewnial mnie ze po wymianie dekodera z dyskiem  będę płacił 5zl  i ani słowa o aktywacji 

Ofertę wczoraj aktywowałem 

W umowie nie było nic o wymianie dekodera 

Obiecane miałem słownie przez telefon a oferta wymiany pojawiła się dziś na mojej stronie klienta 

 

Edytowane przez zebek6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@zebek6 Oferty na wymianę sprzętu, które Ci się teraz wyświetlają w Strefie CANAL+ są ofertami standardowymi i nimi się nie kieruj. Dlatego jeśli otrzymałeś do oferty na przedłużenie umowy ofertę wymiany dekodera na 4K UltraBox+ z dyskiem za 0 zł aktywacja i 5 zł miesięcznie, to tak będzie i ta uzgodniona oferta na wymianę sprzętu będzie widoczna tylko i wyłącznie w systemie w salonie dla pracownika punktu. Także tak jak we wcześniejszym poście wspomniałem udaj się do salonu celem wymiany sprzętu.

Edytowane przez lukx95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry,

 

Posiadam umowę do końca roku: obecnie Comfort 22,50, C+ 25,00 z MR 0,00.

Głownie zależy mi na wymianie dekodera Pace PVR, który losowo potrafi się zawieszać i pomaga jedynie reset w starym stylu, czyli rozłączenie kabla sieciowego. Konsultanci twierdzą, że nie mają możliwości wymiany na inny dekoder za 0,00 zł/m.

Podejrzewam próbę naciągnięcia na 5zł/m ?, możecie podpowiedzieć o jaki dekoder mogę walczyć przy przedłużeniu umowy bez dodatkowej opłaty? (na 4k mi nie zależy).

 

Z góry dziękuję,

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaproponowano mi telefonicznie przedłużenie kończącej się umowy ale od razu z Netflixem w abonamencie.

Moje pytania: czy w trakcie dwuletniej umowy nie będę mógł zrezygnować z Netflixa? Bo obecnie mogę to zrobić w każdej chwili.

No i druga strona medalu: czy w umowie jest zastrzeżenie, że w przypadku podniesienia cen przez Netflix to cena abonamentu również wzrośnie? Bo teraz głośno, że lada miesiąc Netlix podniesie swoje ceny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, zebek6 napisał:

Tak jak przepuszczałem zrobili mnie w konia podpisaniu wczoraj umowy przez internet dziś się pojawiła opcja wymiany dekoderów na ultra box 4k z dyskiem 10 zł bez 5 opłata miesięczna aktywacja 99 zł konsultant przez telefon zapewnial o 5zł i nic  nie było o aktywacji 

Proszę powiedzieć jak mogę odstąpić od umowy i czy poniosę jakieś koszty z tym związane 

Bardzo nie ładne zagrywki  tylko czekają aby nas naciągnąć 

Po co od razu odstępować? Jeśli satysfakcjonuje Cię to co było ustalone telefonicznie, wystarczy zareklamować jako niezgodność usługi z umową.

Jeśli zapis rozmowy potwierdzi ustalenia, to powinieneś dostać to co chciałeś.

Odstąpienie od umowy to jednak kłopot, trzeba znowu przystąpić do targowania,

nie widomo z bieżącym okresem (oddawać sprzęt, czy nie), więc jeśli celem nie jest zakończenie współpracy z NC+, to chyba lepiej reklamować.

Kilkakrotnie reklamowałem i zawsze z pozytywnym efektem.

 

Ale pewnie jest tak jak pisze Luks95 - więc może lepiej zadzwonić do DUK i się upewnić.

Przy ostatnim przedłużaniu też wymieniałem na dek 4k coś z kosztami wymiany w umowie się nie zgadzało,

ale pomimo tego płacę tyle ile ustaliłem telefonicznie -> 5zł. (chociaż też dzwoniłem się upewniać - trzeba być jednak zawsze czujnym)

Edytowane przez arzak
Edit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Umowa do końca listopada 2021r. Extra+, 6C+, Eleven, Mistrzowska Piłka - 81.89zł.

 

Dzisiaj dostałem telefon z nr: 574 030 441, odnośnie tego, że jestem długoletnim abonentem blablabla i chcą zaproponować mi nagrodę w postaci nowej umowy na 24 miesiące. Dostaję to samo co mam powyżej w cenie 59.99 zł (pierwsze 5 miesięcy za darmo, pozostałe płatne w podanej kwocie), a także nowy, niezależny dekoder.

 

Ktoś jest w stanie odpowiedzieć mi czy to nie jest jakaś ustawka, czy legitna oferta jakie się zdarzają długoletnim (nieco ponad 6 lat) klientom? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic tylko brać ;) Obecną umowę dociągnąć do końca końca listopada, a później skupić się tylko na nowej :)

Tak na poważnie - to podpucha jak nic. Tak jak pisali wcześniej - dzwoni firma zewnętrzna (nie Canal+). Ktoś sprzedał bazę danych Canal+ dlatego mają więdze odnośnie twoich danych i twojego abo. Proponują Ci wzięcie drugiej umowy. Wątpię, że na tych warunkach co napisałeś. Moim zdaniem lepiej być ostrożnym, ale dobrze by też było żebyś wyciągnął od nich jak najwięcej informacji, żeby ostrzec innych ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...