Szakal_86 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Mam pytanie odnośnie pakietu Eleven. Moja umowa kończy się we wrześniu 2016. Pakiet Eleven w cenie promocyjnej 7,95 zł kończy się w październiku. Konsultant twierdzi, że nie może mi przy ewentualnym przedłużeniu umowy teraz dać pakietu Eleven na cały okres trwania przedłużonej umowy. Ktoś to może potwierdzić lub zaprzeczyć? Jeżeli faktycznie się nie da to w jakiej cenie obecnie jest ten pakiet. Na moim koncie w opcjach dodatkowych tego nie mogę sprawdzić bo mam obecnie pakiet aktywny, a nie wiem czy cena 11,90 zł, która obowiązuje przy wzięciu nowej umowy jest taka sama jak przy dobraniu tego pakietu podczas trwania umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boguslaw Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Miałem Extra+ w cenie 39,90 zł. Oczywiście za to samo zaproponowali mi 44,90 zł. Jako, że coraz mniej oglądam TV zdecydowałem się na mniejszy pakiet. Udało się uzyskać Comfort+ za 29.99 zł na 24 miesiące, chociaż wcześnie zarzekali się, że 34,99 zł to najniższa z możliwych opcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Comfort+ można wyrwać jeszcze taniej za 24,99 a byli też tacy co poniżej 20 dostawali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemm82 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 (edytowane) Moje 2 ostatnie rozmowy z konsultantami NC+ (umowa do końca lipca): Początek lipca: - Już Pan podjął decyzję o rozstaniu z NC+? - No tak - Aha, to proszę pamiętać o oddaniu dekodera, do widzenia! Dzisiaj: - Mamy zarejestrowane Pana wypowiedzenie. Czy to Pana ostateczna decyzja? - No raczej tak... - Aha, to proszę pamiętać o oddaniu dekodera, do widzenia! Byłem ciekaw czy chociaż spróbują coś zaproponować, ale nie Edytowane 14 Lipca 2016 przez przemm82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Skoro powiedziałeś, że to ostateczna decyzja, to co będą w zbędną dyskusje uderzać. Papa i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemm82 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 (edytowane) Dla mnie OK - trochę się tylko zdziwiłem, że nawet mnie nie próbowali przekonać żebym został, bo przy poprzednich przedłużeniach tak łatwo za wygraną nie dawali. No ale cóż, widać teraz mają inne podejście. Jak to powiedziałeś: papa i tyle! EDIT: Gdyby ktoś był zainteresowany tym, co miałem ostatni raz proponowane to było to 8xC+ i HBO na 6 miesięcy z automatycznym wyłączeniem za 79.90 (umowa 24 miesiące). Oczywiście opcja z HBO na całą długość umowy nie wchodziła w grę. Edytowane 14 Lipca 2016 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zito Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Comfora można wyrwać za ~30 - a ile w tym momencie wołają za gołe E+ ?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nev92 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 (edytowane) OK, ale to co masz to nie jest aktualny TOP. Jest już ustalone, na czym polega LIVE 160. Chyba, że i tak nie wykorzystasz pełnego NC+GO to OK... Na czym polega LIVE 160? Pytałem dwa razy konsultanta czy w ncplusgo.pl będę miał wszystkie 6 C+, które mam w pakiecie, odpowiedział, że tak. Wszystko się zgadza? Dostałem ofertę: Wybrane usługi Pakiet Extra+CANAL+(6)LIVE 160, HBO,, Eleven Sports, Filmbox Pack Wybrane promocje Extra+ z CANAL+ (6) LIVE 69,99 zł 24 m dla Abonentów, HBO 0 zł 6m dla Abonentów Edytowane 14 Lipca 2016 przez nev92 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strashak Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Jako długoletni klient, co prawda z najniższym pakietem Mini 4,90 cena obniżona o 10zł myślę nie jest przesadzona. rozbawiłeś mnie niezmiernie dzisiaj. Podczas wyborów kiedy pokazują wyniki ten ma tyle a ten tyle a na koniec jest hasło mamy oczywiście 1% błędu statystycznego. Podejrzewam, ze Ciebie jako "długoletniego"klienta nikt nie traktuje poważnie z taka oferta. Jesteś wyjątkowy bo jesteś w tym jednym procencie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbigorro Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Byłem ciekaw czy chociaż spróbują coś zaproponować, ale nie Poczekaj do zakończenia umowy albo do okresu po umowie, a przed oddaniem dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiGi Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 @strashak: Miło mi, że poprawiłem komuś humor. Jakoś w nc+ też nikt nie traktuje poważnie mojego wypowiedzenia i twardo stoją przy swoich marnych ofertach, choć pakiet nie należy do najtańszych (powaga zacznie się z momentem oddania sprzętu). Co do Polsatu, w którym jestem już od 7 lat, bywało różnie. Były różne pakiety, począwszy od Familijnego po Rodzinny, skończywszy na tym nieistniejącym w ofercie. Co nie zmienia faktu, że gdy z nimi rozmawiam, nie traktują mnie jak "błąd statystyczny," a wręcz przeciwnie, jak klienta, który chce przejść z konkurencji i nabyć konkretny pakiet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rgronim Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Witajcie! Uderzam do was z małym pytankiem i liczę na odpowiedź kompetentnych osób. Z końcem sierpnia kończy mi się umowa z nc+. W obecnej umowie płacę z MS bodajże 10zł. Czy jest możliwość zbicia ceny do 0zł? Używam Sagem boxa, jeśli ma to jakieś znaczenie i i o ile używane do tego są jakieś inne dekodery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelZ Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Witam wszystkich. Jak dotąd miałem Extra + 8 Canal+, Eleven z Mediaboxem za 67,85. Umowa skończyła się w lipcu, oczywiście wypowiedziana. Telefony non-stop ze standardowymi ofertami czyli Extra + 6 C+ za 69,90, z 8 C+ i HBO (24 miesiące) za 79,90.Kiedy mówiłem, że chcę coś mniejszego ponieważ prawie nie ogladam telewizji kończyło się na ofertach: Start za 19,90 + 5 mediabox Comfort za 39,90 + 5 mediabox Extra za 49,90 + 5 mediabox i wmawianiem, że taniej nie dostanę. Takie oferty do samego końca, nawet po wygaśnięciu umowy. Przełom nastąpił 12 dnia po zakończeniu umowy, gdy już jechałem oddać dekoder i nie zależało mi. Najpierw miły konsultant zaproponował to samo co zawsze. Odmówiłem. Zapyta,ł co skłoniłoby mnie do pozostania? Powiedziałem, że Comfort za mniej niż 30 zł (tyle byłem skłonny przeznaczyć za dostęp do kilku kanałow których i tak nie oglądam) I dostałem za 24,99 + 5 za mediaboxa czyli za cenę która mnie satysfakcjonuje.Podejrzewam, że gdybym powiedział, że chcę to za 19,90 też dostałbym. Dodam jeszcze że 15 miesięcy wcześniej też powiedziałem czego chcę i to dostałem ostatniego dnia umowy. Wniosek: Nie ma sensu odbierać 3 telefonów dziennie (tyle było przez ostatni miesiąc - odebrałem zaledwie kilka), nie ma sensu się kłócić, straszyć odejściem itd. Trochę cierpliwości a dostaniecie co chcecie. Oczywiście w ramach rozsądnego podejścia ceny do oferty z obu stron. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martinos Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 [...] Nie ma co się wiązać umową na Eleven i H1/H2, czy innymi dodatkami........ Taniej wychodzi w opcji włącz-wyłącz Hej Ircios, możesz to rozwinąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarek007 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Nie raz już było o tym pisane. Zamawiasz opcję dodatkową pierwszego lub drugiego dnia miesiąca i ten miesiąc masz za darmo, płacisz dopiero za drugi miesiąc. Pod koniec drugiego miesiąca opcję wyłączasz, na początku następnego miesiąca włączasz ponownie i tak w koło Macieju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 @strashak: Miło mi, że poprawiłem komuś humor. Jakoś w nc+ też nikt nie traktuje poważnie mojego wypowiedzenia i twardo stoją przy swoich marnych ofertach, choć pakiet nie należy do najtańszych (powaga zacznie się z momentem oddania sprzętu). Co do Polsatu, w którym jestem już od 7 lat, bywało różnie. Były różne pakiety, począwszy od Familijnego po Rodzinny, skończywszy na tym nieistniejącym w ofercie. Co nie zmienia faktu, że gdy z nimi rozmawiam, nie traktują mnie jak "błąd statystyczny," a wręcz przeciwnie, jak klienta, który chce przejść z konkurencji i nabyć konkretny pakiet. Nieistniejącym? Widać masz blade pojęcie o ofercie. Pora zrozumieć, że bogate pakiety za 53 zł niestety się skończyły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszek78 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Witam . Posiadam to co mam w stopce plus Eleveny do końca pażdziernika . Obecnie płace 77,95 . Umowa do końca lipca . Oferty jakie otrzymałem do tej pory były aż śmieszne nawet powyżej 100zł za Extra+ z 6xCanal+ . Dziś oferta Extra+ 6xC+ Eleven do końca pazdziernika i HBO ( na 12 miesięcy gratis ) w cenie średniej 86,27 . Czy to waszym zdaniem dobra oferta ,jeśli nie to co moge jeszcze ugrać . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Janeknc+ Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Dla mnie OK - trochę się tylko zdziwiłem, że nawet mnie nie próbowali przekonać żebym został, bo przy poprzednich przedłużeniach tak łatwo za wygraną nie dawali. Przy ostatnich dwóch telefonach, bodajże z początkiem lipca, nawet nie wiem, jaka była propozycja, bo jej nie wysłuchałem. Na samym początku po przedstawieniu się konsultanta podziękowałem za rozmowę oświadczając, że definitywnie rezygnuję i nie interesuje mnie dalsze korzystanie z usług NC+, gdyż przechodzę do konkurencji. Dziś kolejny telefon, nie wiem jaka oferta, gdyż nie miałem możliwości rozmowy, ma dzwonić jutro. Doradzam dużo cierpliwości i spokoju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MZKS1929 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 HBO na caly kontrakt i 8C+ to chyba max, co mozna wyciagnac w cenie do 80zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zed37 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Witam wszystkich. Jak dotąd miałem Extra + 8 Canal+, Eleven z Mediaboxem za 67,85. Umowa skończyła się w lipcu, oczywiście wypowiedziana. Telefony non-stop ze standardowymi ofertami czyli Extra + 6 C+ za 69,90, z 8 C+ i HBO (24 miesiące) za 79,90.Kiedy mówiłem, że chcę coś mniejszego ponieważ prawie nie ogladam telewizji kończyło się na ofertach: Start za 19,90 + 5 mediabox Comfort za 39,90 + 5 mediabox Extra za 49,90 + 5 mediabox i wmawianiem, że taniej nie dostanę. Takie oferty do samego końca, nawet po wygaśnięciu umowy. Przełom nastąpił 12 dnia po zakończeniu umowy, gdy już jechałem oddać dekoder i nie zależało mi. Najpierw miły konsultant zaproponował to samo co zawsze. Odmówiłem. Zapyta,ł co skłoniłoby mnie do pozostania? Powiedziałem, że Comfort za mniej niż 30 zł (tyle byłem skłonny przeznaczyć za dostęp do kilku kanałow których i tak nie oglądam) I dostałem za 24,99 + 5 za mediaboxa czyli za cenę która mnie satysfakcjonuje.Podejrzewam, że gdybym powiedział, że chcę to za 19,90 też dostałbym. Dodam jeszcze że 15 miesięcy wcześniej też powiedziałem czego chcę i to dostałem ostatniego dnia umowy. Wniosek: Nie ma sensu odbierać 3 telefonów dziennie (tyle było przez ostatni miesiąc - odebrałem zaledwie kilka), nie ma sensu się kłócić, straszyć odejściem itd. Trochę cierpliwości a dostaniecie co chcecie. Oczywiście w ramach rozsądnego podejścia ceny do oferty z obu stron. To jesteś szczęściarzem u mnie do końca oferowali to samo nawet już w okresie oddania sprzętu. .. zaledwie jeden telefon po zakończeniu umowy z ofertą extra 6c+ za 69.90 nic taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheyk20 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Panowie, umowę miałem do końca lipca i niestety nie zdążyłem zadziałać z wypowiedzeniem.Wczoraj przedłużyłem z extra / 6C / HBO / H1+H2/ MR / Filmbox na miesiąc za 85 PLN w umowie na 24msc.Była szansa bez wypowiedzenia wyrwać to taniej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelZ Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Była szansa dostać do tego dwa pozostałe C+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheyk20 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Nie było potrzeby, bo w ogóle tych kanałów nie oglądałem. Pytanie, czy to co mnie interesuje i to co mam dało się wyrwać taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marceliszpak Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Pytanie, czy komuś z pakietu Superpremium 8C+ za 99 zł udało się ostatnio zejść na Extra 6/8C+ za kwotę ok. 80 zł? Umowę mam do końca lipca, a oni tylko to samo i nie ma opcji zejścia pakiet w dół. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiGi Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Nieistniejącym? Widać masz blade pojęcie o ofercie. Pora zrozumieć, że bogate pakiety za 53 zł niestety się skończyły. W takim razie pokaż mi kolego w ofercie pakiet MiniHD? To pakiet widmo obecny wyłącznie dla osób które go pozostawiły dla nowych nie do zdobycia. To prawda bogate pakiety skończyły się ale w nc+ w imię ich chorej polityki firmy, jednak inaczej to wygląda w CP i postaram się to udowodnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.