Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przypomnijcie mi czy przy wysyłaniu wypowiedzenia liczy sie data wpływu do operatora czy data stempla pocztowego?

Według przepisów KC liczy się data, kiedy druga strona umowy (operator) otrzymała wypowiedzenie, chyba, że w umowie określono to inaczej.

Data stempla pocztowego jest ważna jedynie w przypadku korespondencji z sądami i innymi urzędami administracji państwowej, gdzie jest to określone ustawowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli ścisłości, niby grosze ale proponuję nie padać ofiarą zabiegu starego jak świat: superpremium z 6xC+ to bardziej 95 niż 94 zł :wink:

 

Nie doczekałam się zejścia z ceny za superpremium. Zostały mi dwa dni. Ponieważ nie zamierzam płacić więcej niż teraz, postanowiłam uszczuplić swój stan posiadania o niewiele dla mnie wartą paczkę C+. I w związki z tym dostałam ofertę na 30 miesięcy: extra, hbo (bez hbo go) i cinemax w formie straszliwego łamańca ze średnią miesięczną 73,92. Uprzedzam ew. pytania, czemu w takim razie nie CP - jestem niestety mocno przywiązana do kanałów których nie da mi CP : planete+, Ale kino + i domo+ ( które obok masy szajsu ma też świetne programy o architekturze). Mało poświęcam (wedle moich potrzeb filmowych oczywiście) a oszczędzam 11 pln, bo za superpremium płacę teraz 84.99

Edytowane przez melania
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

taki mam pakiet:

 
Pakiet
Comfort+
Opcje dodatkowe
Premium Sport & Film
Extra+
Multi+
Multiroom Standard
Czynsz najmu sprzętu
 
umowę miałam na 24 m-ce i pierwsze pół roku za darmo, teraz płacę 94,90.
 
Jest szansa na zejście do 70zł??na ta chwilę ich oferta to 94,90 czyli bez zmian, wypowiedzenie wysłane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś czwarty telefon z nc+ , po około miesięcznej przerwie od ostatniej oferty. Niestety, na razie bez zmian: superpremium+(z 8xc+) , MR (2xcameleon), eleven - wszystko na 12 m-cy w cenie 107,94 zł. Natomiast z 6xc+ za 102,94 zł. Na razie nie przyjęta, umowę mam do 31.08, więc wysyłam wypowiedzenie i zobaczymy czy coś z tego będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś pierwsza oferta od nc+ umowa do 31 lipca, wypowiedzenie złożone, i oferta to Extra+6xC+ eleven to 69,90 + 12zł za eleven+ najem mediaboxa 5zł można zejść z tej opłaty za dekoder? oferta jak na 1 ok, ale ten nieprzyjemny głos konsultantki to porażka.. Wyrwał ktoś ostatnio extra 6xC+ za 59,90 bez nc+ go?

Edytowane przez dominik49
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem dziś w sprawie doprecyzowania co zawiera VIP+ i dostałem kolejną wersję propozycji, tym razem na VIP+ Max za 198 zł. Krótko - wszystkie kanały i całe VOD jakie tylko jest. Tak naprawdę dobija mnie tylko:

 

1. Nie ma gwarancji, że dołączane w tym czasie (2 lata) nowe kanały "z automatu" zaświecą u mnie,

 

2. Eleven'y policzone za 15,90 nie za 11,90.

 

 

Ponawiam moje pytanie - warto, czy odpuścić i czekać na lepszą ofertę?

 

 

Do końca obecnej umowy mam jeszcze sporo czasu, więc aż tak bardzo nie muszę się śpieszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Decydująca jest data stempla pocztowego.

Jednak, tak jak mówi @grzechuu, korzystniej jest złożyć wypowiedzenie w APS-ie. Wówczas abonent otrzymuje potwierdzenie, a wypowiedzenie od razu rejestrowane jest w systemie.

 

To tak na marginesie, bo nie o tym jest niniejszy wątek. :read:

Nie decyduje żadna data stempla pocztowego tylko data wpływu.Stempel decydował gdy wypowiedzenie było z powodu usunięcia kanału gwarantowanego.Temat ten był już przerabiany wielokrotnie na forum.

Edytowane przez czerstwy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umowa do czwartku - do tej pory w ICA miałem dostępne Extra+ i 6xC+ za 69,99... dziś jest tylko jedna oferta - Comfort+ za 39,99 :)

 

gdzie u Ciebie wyswietlaja sie te oferty w ICA ? w "szczegoly mojej oferty" mam przycisk "sprawdz nowa oferte dla ciebie", ktory mnie prowadzi "przedluz umowe" na ktorej nic nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie decyduje żadna data stempla pocztowego tylko data wpływu.Stempel decydował gdy wypowiedzenie było z powodu usunięcia kanału gwarantowanego.Temat ten był już przerabiany wielokrotnie na forum.

Dokładnie, moje musiało dotrzeć do końca czerwca, a u mnie APS zamknięty do 30.06 z powodu choroby, więc poszedł (wczoraj) polecony, dla pewności priorytet, już doszedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie oferty z dzisiaj:

 

Superpremium 6C+ HBO i Cinemax - 94,99 na 24 miesiące - i tu uwaga, do tej oferty brak Canal+ VOD (choć teraz posiadam)

Superpremium 8C+ HBO i Cinemax - 99,99 na 24 miesiące - jest Canal+ VOD

 

nic wielkiego, ale i tak wysyłam wypowiedzenie jakbym czasem nie przedłużył to po sierpniu mogli by mnie ładnie ogolić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem dziś w sprawie doprecyzowania co zawiera VIP+ i dostałem kolejną wersję propozycji, tym razem na VIP+ Max za 198 zł. Krótko - wszystkie kanały i całe VOD jakie tylko jest. Tak naprawdę dobija mnie tylko:

 

1. Nie ma gwarancji, że dołączane w tym czasie (2 lata) nowe kanały "z automatu" zaświecą u mnie,

 

2. Eleven'y policzone za 15,90 nie za 11,90.

 

 

Ponawiam moje pytanie - warto, czy odpuścić i czekać na lepszą ofertę?

 

 

Do końca obecnej umowy mam jeszcze sporo czasu, więc aż tak bardzo nie muszę się śpieszyć.

Skoro masz czas, to czekaj. Oferta warta max 150 jak dla mnie i brak czasu na obejrzenie powtórek w VOD i innych usługach. Do tego jeszcze wałek na Eleven robią . Ty to wszystko ogarniasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Dostałem odpowiedź na reklamację.

 

Szanowny Panie, dziękuję za zgłoszenie z 22 czerwca 2016 roku. Uprzejmie informuję, iż rozmowa telefoniczna z 18 czerwca 2016 roku została odsłuchana. W jej trakcie został Pan zapewniony o możliwości wymiany terminalu na WiFi PremiumBox+ z Opłatą Aktywacyjną w kwocie 29 zł i miesięcznym czynszem najmu w wysokości 5 zł. Wyjaśniam, że obecnie ze względów technicznych i proceduralnych, w ramach Umowy ze sprzętem własnościowym nie jest możliwe pobranie u Autoryzowanego Przedstawiciela dekodera na zasadzie dzierżawy. Pana Umowa może być kontynuowana wyłącznie z obecnie użytkowanym terminalem. Jednocześnie informuję, że nie jest znany termin, kiedy powyższa procedura ulegnie zmianie. W wyniku powstałego błędu, wiadomość e-mail z ofertą nie została wygenerowana przez system. W razie chęci korzystania z innego dekodera, ma Pan możliwość podpisania nowej Umowy w dowolnej ofercie w punkcie dystrybucyjnym. Lista placówek znajduje się na stronie internetowej www.ncplus.pl w zakładce „strefa abonenta/punkty obsługi nc+”. Kontrakt proszę zawrzeć po 30 czerwca 2016 roku. Kontrakt numer  zostanie rozwiązany 30 czerwca 2016 roku na podstawie złożonego wypowiedzenia. Przepraszam za powstałe niedogodności i wierzę, że przedstawione wyjaśnienia przyjmie Pan ze zrozumieniem. W razie pytań zapraszam do kontaktu za pośrednictwem serwisu https://moje.ncplus.pl (zakładka „Napisz do nas”). Wszelkie informacje dostępne są także w Telefonicznym Centrum Abonenta pod numerami 801 044 944 lub 22 310 47 47.

 

Rozumiem że opłata za nową umowę wyniesie tyle ile mi przedstawiono w rozmowie telefonicznej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanawiam sie czy mozna złozyć reklamacje na złożona ofertę ? jezeli jednego dnia oferują mi Extra z 6 x C+ za 59,99 a po paru dniach które uzgodniliśmy na podjęcie przeze mnie decysji twierdzą ze to błąd systemowy i nie było takiej oferty ....

 

 

mozna pod coś takiego złozyć reklamacje ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...