ircios Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 A widzisz. .... Lecz nie zmienia to faktu, że mogłeś edytować post Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szarik Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 witam i mnie dopadł zaszczyt przedluzania umowy z NC+. Ostatnie kilka lat korzystalem z pomocy na forum i zawsze dobrze na tym wychodzilem. niestety po formacie stracilem dane do konta i musialem na nowo sie zarejestrowac. Co moge ugrac? w tej chwili place chyba 59zł- mam wszystkie canal plus- w bo na tym mi najbardziej zalezy (pilka nozna). Mam tez wiekszosc kanalow HD. aaaa i co najwazniejsze - multiroom. Jeden dekoder Philips HD, a drugi PVR HD. Co moge w tej chwili ugrac? Wypowiedzenia jeszcze nie wysłałem, czy jest szansa utrzymac dotychczasowa oferte, bo nie sadze ze moga zaproponowac mi cos lepszego. dzieki za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kroczek12 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Witam, Więc po oddaniu jednego z dekoderów Pace przedłużyłem dotychczasową umowę (Comfort+, Multi+, Ekstra+, 6xC+, HBO, Multiroom Standard, Najem PVR) za kwotę 49,90zł / msc. Chyba jest OK, czuje że lepiej sie nie da... dziękujemy za skorzystanie z oferty/usługi: COMFORT+ 59zł Multi+ 15zł Premium Film 49zł HBO 25zł EXTRA+ 30zł CANAL+ VOD 0zł MULTIROOM STANDARD 20zł NAJEM PVR 20zł Premium Sport 49zł NETVOD+ KONTO PODST 1,99zł Będą na nie przysługiwały poniższe promocje: Comfort+ 29,90 zl 15 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r. Multi+ 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Extra+ 10 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Premium Sport 5 zl dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Premium Film 5 zl dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. HBO 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. nc+go TV 0zl 15m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Najem ultraBox+ 0 zl przez 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Multiroom Standard 0 zl 15 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 To jak za free Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kroczek12 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 No do free już niewiele brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chris35 Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Zaczelo sie. Dzis telefon i oferta 89,90 za to co mam w tej chwili: c+ silver, multiroom, pace i sagemcom. Gratis HBO 6mies. Trzeba pisac wypowiedzenie i skonczyc idiotycznymi ofertami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkakakozi Opublikowano 19 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2015 Witam. Na chwilę obecną posiadam pakiet Canal+ Silver. Umowa do końca marca, wypowiedzenie wysłane dwa dni temu. Od jakiegoś czasu dostawałem telefony z propozycją przedłużenia umowy jako, że NC+ troszczy się o klienta i nie chce aby skończyła mi się promocyjna oferta na owy pakiet. Najlepsze co do tej pory usłyszałem to dodatkowy kanał Canal+ Sport plus któryś z kanałów Sundance lub History gratis i z łaski NC+ Go TV, a wszystko to za magiczną kwotę 69,90 co czyni ten pakiet droższym od obecnego o 5,90. Dzisiaj z oferty zniknęły dwa wymienione wcześniej programy i dostęp do Go TV, jednak cena bez zmian przy czym miła rozmówczyni stwierdziła, że jest to prawdopodobnie ostatni telefon z propozycją . Dodam, iż do tej pory dzwoniono z numeru warszawskiego 4551245. Pozostaje nic innego niż czekać i się samemu przekonać. Pozdrawiam i życzę wytrwałości. Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chriss84 Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Hej, kontaktowałem się dziś z DUK. Powiedzieli mi , że można już przy przedłużeniu wymienić dekoder na Premiumboxa+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awakam Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 @kroczek12,świetna oferta Chyba właśnie w taką będę celował w przyszłym roku. No chyba, że będzie szansa na jeszcze lepszą ofertę, ale raczej ciężko o to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buniaku Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Hej, kontaktowałem się dziś z DUK. Powiedzieli mi , że można już przy przedłużeniu wymienić dekoder na Premiumboxa+. A wiesz coś na temat opłat? Dzierżawa i aktywacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Zapewne podobnie jak za mediaboxa a na bank nie mniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irbis Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Witam, otrzymałem spoko ofertę jeśli chodzi o kanały, ale doszła opłata (20zł) za mediaboxa, wysoka, bo posiadam MR. Czy po oddaniu dodatkowego dekodera cena za najem mediaboxa spadnie do normalnej, tzn 5zł/24m lub 10zł/15m? Z MR chciałem i tak zrezygnować, dekoder dodatkowy jest już zwrócony do punktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buniaku Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Zapewne podobnie jak za mediaboxa a na bank nie mniej. kingofsouth pisał w wątku o WiFi Premiumbox+ że można wymienić dekoder w każdym "APS" koszt 30 pln + 10 pln opłata miesięczna do abonamentu, jak dla mnie znośna opcja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cactus Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Witam Mam pytanie o sytuacje gdy zgodzimy sie na otrzymanie oferty do potwierdzenia na maila. Jak niektórzy twierdzą na tym forum jest to równoznaczne z anulowaniem wypowiedzenia. Czy ktos zna jakis punkt w regulaminie albo inna podstawe prawną która to potwierdza? Jeszcze nie zgodziłem sie na żadna ofertę nawet telefonicznie ale wole wiedziec wczesniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 @Buniaku Koszt wymiany w dowolnym momencie trwania umowy-tak jak to "promo" z okazji urodzin Canal+ o którym pisze Kolega kingofsouth będzie się różnić od warunków wymiany podczas aneksu. Zresztą chyba tak samo było i z mediaboxem, że w APS można wymienić dekoder w trakcie trwania umowy tylko opłaty były lekko mniej korzystne niż te podczas aneksu. @cactus W regułce którą czyta konsultant a ty wyrażasz zgodę wyraźnie jest zaznaczone, że odstępujesz od złożonego wypowiedzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Witam Mam pytanie o sytuacje gdy zgodzimy sie na otrzymanie oferty do potwierdzenia na maila. Jak niektórzy twierdzą na tym forum jest to równoznaczne z anulowaniem wypowiedzenia...... To nie jest stwierdzenie tylko fakt.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cactus Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Niby tak ale czyta tez reszte punktow umowy np jakie kanaly i za jaka kase bedziemy mieć a potem odrzucając w mailu te warunki odrzucamy też punkt o rezygnacji z wypowiedzenia. Czy ja gdzieś robię błąd w rozumowaniu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Czyta co najwyżej listę kanałów niegwarantowanych. Odrzucasz ofertę a nie odstąpienie od rezygnacji. Jeżeli odrzucisz ofertę a mimo wszystko będziesz chciał skutecznie zakończyć umowę winny jesteś ponownie złożyć wypowiedzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irbis Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 dziękujemy za skorzystanie z oferty/usługi: COMFORT+ 59zł NAJEM MEDIABOX+ 20zł Multi+ 15zł Premium Film 49zł HBO 25zł HISTORY HD 1,99zł EXTRA+ 30zł CANAL+ VOD 0zł Premium Sport 49zł Będą na nie przysługiwały poniższe promocje: Comfort+ 29,90 zl 24 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r. Multi+ 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Extra+ 10 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. HBO 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Premium Film 5 zl dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Premium Sport 5 zl dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. History HD 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Najem mediaBox+ 5 zl przez 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Z dekoderem 54,9 przez 24 miesiące. Dla mnie oferta zadowalająca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kibo no Hikari Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 @irbis nie bądź taki skromny, bo to świetna oferta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dangorka Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Dostałem dzisiaj fajną propozycję z numeru krakowskiego, paczka canalu + (canal+, film i film 2) za 10 zł z okazji 20-lecia Canalu +. Mam pakiet sportowy + HBO, płacę do tej pory 94,90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ACpiorunDC Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Witam Korzystał ktoś z opcji w ICA w zakładce oferty Oferta przedłużenia umowy z nc+ W związku z tym że jesteś naszym stałym Abonentem, przygotowaliśmy dla Ciebie ofertę specjalną - dotyczącą przedłużenia Twojej umowy z nc+. Prosimy o pozostawienie aktualnego numeru telefonu, a nasz konsultant skontaktuje się w celu przedstawienia oferty. Interesuje mnie też ile upłynęło u was czasu od podania nr kontaktowego i wysłania prośby o kontakt? Czy w takim przypadku oferty będą/mogą być słabsze z powodu, ' iż sam proszę to pewnie mu zależy więc wciśniemy cokolwiek " z porównaniu do tych co "sami dzwonią" do klienta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 cyfra.tv To prawda, że już nie są przyjmowane zwroty w punktach sprzedaży jak ktoś chce zwrócić dekoder np. Sagemcom z Multiroomu i zostać na samej karcie? Chodzi mi o klientów mających na starych zasadach Multiroom dwie karty Cameleon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rygiel1974 Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 W poniedziałek zdałem swojego Sagemcoma DSI 83 bez żadnych problemów mam dwie karty i Pace PVR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Czemu nie mogę go zdać? Zawsze można było oddać i zostać na Multiroomie na samej karcie. Jako główny mam Pace PVR 500 GB a jako dodatkowy Sagemcom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.