ircios Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Odbierz tylko jeden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Ja dwa właśnie odebrałem i co teraz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marekpolek Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Czy przy przedłużaniu umowy albo i wcześniej można zwrócić dekoder Sagemcom (do MR) bez ponoszenia kary ? Mam go nieodpłatnie ale nie korzystam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Tak możesz nawet jutro iść do punktu i go zwrócić. Wpierw radze Ci przedzwonić do punktu danego gdzie chcesz iść czy przyjmą ten dekoder. Jeśli powiedzą, że nie ma możliwości przedzwoń na infolinie główną nc+ i powiedz jaka sytuacja i żeby zainterweniowali. Bo ty masz prawo oddać dekoder i zostać na samej karcie Cameleon Tu masz link do punktów nc+: http://ncplus.pl/strefa-abonenta/autory ... ty-nc-plus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pincet Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Ja dwa właśnie odebrałem i co teraz? To odnieś do APS jeden albo schowaj do szafy i czekaj, aż się zorientują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VincentV Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Witam, co do oferty nie dopytuje, to rzecz indywidualnych preferencji i negocjacji. Chodzi mi o temat multiroom, chciałbym skorzystać z tej oferty Multiroom standard. Część z was dostaje to za darmo, np. Multiroom Standard 0 zl 15 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r Pytanie co to jest to Multi standar za 0zł? Czy to jakaś dodatkowa karta Co z 2 dekoderem Box+ w takiej sytuacji, żeby skorzystać z tej usługi multiroom muszę go kupić na wolnym rynku, czy negocjować nc+ jego dostawę? Dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asffaf Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 A jaki masz główny dekoder? Jeśli nigdy nie posiadales MR to nie ma możliwości mieć go za 0 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VincentV Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Turbobox po N telewizja Co zatem moge wynegocjować w zakresie MR, jeśli go nie miałem wcześniej ? Chodzi mi o usługę MR jak i dodatkowy dekoder. Jak to wygląda w praktyce w negocjacjach: usługa MR a dodatkowy dekoder Box+ W zasadzie z multiroomu będę korzystał za kilka miesięcy, ale chciałbym już to wynegocjować w tym rzucie, bo umowę dostanę pewno na min 15m Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Nie dostaniesz za free. Dostaniesz WiFi box. Aktywacja jak Ci się uda 0 . Kilka miesięcy za free, a reszta po 10 zł. np. 6m/0 i 9m/10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makami2020 Opublikowano 24 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2015 Kurde też łasiłem się na MR za free nawet mógłbym kupić już sobie dekoder na allegro, ale jak mówicie że nie dają za free nowym klienta(jeśli nie miało się go wcześniej)to trzeba przeanalizować swoje wymagania i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin82 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Witam, Mam umowę do końca lutego. Obecnie pakiet Universe+ z 6 x C+ oraz 3 x HBO za 59 zł. Wypowiedzenie wysłane w styczniu. Nie było nawet jednego telefonu w sprawie przedłużenia. Podpowiedzcie co robić. Czy mam do nich dzwonić ostatniego dnia? 1 marca będę miał wyłączony sygnał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1984 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Zadzwon ostatniego dnia z zapytaniem gdzie masz zdac sprzet.cos zaoferuja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin82 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 A jak nie zaoferują? Na moim przykładzie widać że wysłanie wypowiedzenia nie zawsze działa i nie spowoduje lawiny telefonów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzyszt0f Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 COMFORT+ 59zł Multi+ 15zł Premium Film 49zł HBO 25zł EXTRA+ 30zł CANAL+ VOD 0zł MULTIROOM STANDARD 20zł NAJEM PVR 20zł Premium Sport 49zł Będą na nie przysługiwały poniższe promocje: Comfort+ 29,90 zl 15 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r. Multi+ 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Extra+ 20 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Premium Sport 5 zl dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Premium Film 5 zl dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. HBO 0 zl 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Multiroom Standard 0 zl 15 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r. Najem ultraBox+ 0 zl przez 15 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Ja to dostałem a miałem umowę do końca lutego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asffaf Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 A jak nie zaoferują?Na moim przykładzie widać że wysłanie wypowiedzenia nie zawsze działa i nie spowoduje lawiny telefonów. Może zły numer telefonu zostawiłes i nie można się do Ciebie dodzwonić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin82 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 A jak nie zaoferują?Na moim przykładzie widać że wysłanie wypowiedzenia nie zawsze działa i nie spowoduje lawiny telefonów. Może zły numer telefonu zostawiłes i nie można się do Ciebie dodzwonić. Dobry mają numer, rok temu jakoś wydzwaniali non stop. Być może ugrałem bardzo dobrą ofertę i teraz już im nie zależy na mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asffaf Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 A jesteś pewny że złożone jest wypowiedzenie na koniec lutego 2015? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin82 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 A jesteś pewny że złożone jest wypowiedzenie na koniec lutego 2015? Tak - na 100 % Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
asffaf Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Dziwne, pewno gdyby wiedzieli jak się z Tobą skontaktować to by ktoś zadzwonił. Zależy im na każdym kliencie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin82 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Ponieważ nie dzwonili, ja sam zadzwoniłem i przedłużyłem umowę na 24 miesięcy, 64.90 zł za miesiąc Comfort+ 34,90 zl 24 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r. Multi+ 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Extra+ 10 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Premium Sport 10 zl dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Premium Film 10 zl dlaAbonentow z dnia 22.12.2014 r. HBO 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Cinemax 0 zl 24 m dla Abonentow z dnia 22.12.2014 r. Najem ultraBox+ 0 zł przez 24 m dla Abonentów Multiroom Standard 0 zl 24 m dla Abonentów z dnia 22.12.2014 r. Uważam że jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buniaku Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 @marcin82 ja też mam umowę do końca lutego, też wypowiedzenie wysłane i 1 tel 3 tyg temu, bez konkretów bo była jakaś awaria system i konsultantka miała oddzwonić za 30 min a do dziś cisza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VincentV Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Też mam do końca lutego i w okresie wypowiedzenia tylko jeden telefon 3 tygodnie temu. Pani powiedziała że lepszej oferty już nie dostanę, zaznaczy to w systemie:) Czekam jednak do końca. Dwóch znajomych przeszło na cyfrowy polsat i telefony obudziły się 3 dni przed końcem umowy z dobrymi ofertami. Pomimo, że faktycznie nie byli już zainteresowani, mieli już umowę z polsat dzwonili z NC nawet w ostatnim dniu umowy, żeby zmienili zdanie. Jak będzie zobaczymy, może będę pierwszym który nie przedłuży umowy. Myslę, że dzwoniąc do nich oddajemy pole, bo zamykamy drogę ich kontaktu z DUK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadzi Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Też miałem do końca lutego, ale od złożenia rezygnacji ani jednego telefonu (wcześniej kilka dziennie). Dziś w końcu sam do DUK zadzwoniłem i dostałem: COMFORT+ 59zł NAJEM MEDIABOX+ 20zł Multi+ 15zł Premium Film 49zł HBO 25zł EXTRA+ 30zł CANAL+ VOD 0zł Premium Sport 49zł Będą na nie przysługiwały poniższe promocje: Comfort+ 29,90 Multi+ 0 zl Extra+ 20 zl Premium Sport 5 zl Premium Film 5 zl HBO 0 zl Najem mediaBox+ 5 zl Dostałem to co chciałem, choć na początku powiedział, że ta oferta 84 złote. PS: @marcin82 zaakceptowałeś ofertę z maila?? Bo ja mam jakieś problemy techniczne na ich stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczelinaa Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Ja też mam umowę do końca lutego zadzwoniłem sam do nich i dostałem co poniżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin82 Opublikowano 25 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2015 Też miałem do końca lutego, ale od złożenia rezygnacji ani jednego telefonu (wcześniej kilka dziennie). Dziś w końcu sam do DUK zadzwoniłem i dostałem: COMFORT+ 59zł NAJEM MEDIABOX+ 20zł Multi+ 15zł Premium Film 49zł HBO 25zł EXTRA+ 30zł CANAL+ VOD 0zł Premium Sport 49zł Będą na nie przysługiwały poniższe promocje: Comfort+ 29,90 Multi+ 0 zl Extra+ 20 zl Premium Sport 5 zl Premium Film 5 zl HBO 0 zl Najem mediaBox+ 5 zl Dostałem to co chciałem, choć na początku powiedział, że ta oferta 84 złote. PS: @marcin82 zaakceptowałeś ofertę z maila?? Bo ja mam jakieś problemy techniczne na ich stronie Tak zaakceptowałem, bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.