Skocz do zawartości

Oferty - dla stałych abonentów platformy CANAL+ (wyłącznie pytania i odpowiedzi dot. bieżących ofert!)


marcin7650
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@tweed77

Dzięki wielkie za wyjaśnienie. Czyli krótko mówiąc dla 1,5zł różnicy nie ma sensu składać wypowiedzenia i użerać się telefonicznie z konsultantami bo do tej pory odebrałem kilkadziesiąt telefonów i zawsze słyszałem to samo "specjalnie dla mnie ekstra za 45zł z najmem bo dużo nowych kanałów dodali i takich ofert jak miałem to już nie ma"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tweed77 napisał:

Jak przejdziesz na czas nieoznaczony to będziesz płacił tyle ile masz w prognozie.

Czy to się dotyczy wszystkich ?

Obecnie płacę 107,99 , prognoza na 1 miesiąc okresu nieoznaczonego u mnie to 114,99. Dziś kolejny telefon, dzwonią jak najęci po kilka razy dziennie. Po usłyszanej ofercie, powiedziałam że mi się nie opłaca pakować w nową umowę na dwa lata która jest słabsza programowo a droższa. Usłyszałam, że ta cena to tylko za pierwszy miesiąc...potem będę płacić za to co mam 210

zł . Jak to w końcu jest ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Beaa napisał:

Obecnie płacę 107,99 , prognoza na 1 miesiąc okresu nieoznaczonego u mnie to 114,99. Dziś kolejny telefon, dzwonią jak najęci po kilka razy dziennie. Po usłyszanej ofercie, powiedziałam że mi się nie opłaca pakować w nową umowę na dwa lata która jest słabsza programowo a droższa. Usłyszałam, że ta cena to tylko za pierwszy miesiąc...potem będę płacić za to co mam 210

zł . Jak to w końcu jest ?

 

... aż sobie wszedłem na konto i cały czas mam  o 4zł więcej od tego co było na umowie oznaczonej. Teraz i dwa miesiące do przodu. Telefonów ostatnio nie mam wogóle, jeden ale nie zdążyłem odebrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ponownie ja. Przypomnę warunki mojej umowy.

 

Comfort z Canal + 90 zł, Eleveny 16 zł, Multiroom 10 zł, wynajem dekodera 5 zł. Razem 121 zł.

 

Dzoniłem pod ten numer podany wyżej do Krakowa o ile zdązyłem się tutaj zerientować. Mówię, ze uwowa kończy się jutro, mam zarejestrowane wypowiedzenie. I czekam na propozycje. Pani mówi, że bla bla bla i 106 zł i nic mniej. Po czym wyskakuję z tekstem - 'wiem, ze sprzedajecie pakiet Comfort za 22,50 i paczkę Canal + za 25 zł przez pierwsze 6 miesięcy - co Pani na to ?' - a ona :'ale pana nie obowiażuje taka promocja, bo pan ma wyższy pakiet'. Nie wiem co to oznacza z tym wyższym pakietem, czy mi ciśnie kit zebym sie zgodził na te 106 ? Zaprzeczyła, że mógłbym skorzystać z takiego czegoś. Mam dzwonić i próbowac dalej ? Ewentualnie jak podejść ? Od razu na wstepie zaznaczyc ze 'interesuje mnie tylko i wyłącznie comfort i canal + za 47,50 + tamte dodatki, a jak nie to wara' ? Bo jak mówie 'czekam na propozycje' to mi wyskakuja z 106 zł, a potem zaprzeczaja, ze mnie te 47,50 w ogole dotyczy...

Edytowane przez Lisek88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.09.2018 o 12:57, wally79 napisał:

Umowa do końca grudnia 2018 oczywiście już wypowiedziana. Obecnie pakiet VIP+MAX za 189,99 a do tego mediabox+ za 5 zł oraz 3xmultiroom (karty cameleon) Wifibox+ po 10 zł każdy. Co daje 224,99. Przed chwilą telefon od nich z informacją że nie mają dla mnie ofert przedłużenia. ? Ja się pytam: to po co ten telefon z ich strony? ? Celuje w VIP+Max za 179,99 a do tego 3xEleven za 0zł, Liga Mistrzów za 0 zł, opcja Canal+ 4K Ultra HD za 0 zł do końca umowy i wymiana dekodera na 4K w cenie za 0 zł - skoro nowi mają za 0 zł to dlaczego nie mają dać przy przedłużeniu? Interesuje mnie umowa na 24 miesiące. Jestem zdecydowany na wymianę cameleonów na caymany.

@puszczyk83 Zapewne trafiliśmy na tą samą osobę ? dzwonili do mnie z nr 22 3586219

Dziś kolejny telefon ze strony nc+ z numeru 22 3586219. Znowu trafiam na tą samą kobietę, która mówi mi że nie ma dla mnie ofert przedłużeniowych. W co oni grają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatni dzień na negocjacje i zdecydowałem się na przedłużenie.

Aktualnie to co w stopce.

 

Dzisiejszy wybór to:

Umowa na 24 mce z pierwszymi 3 miesiącami GRATIS.

Extra +

8xC+

3xHBO

Eleven na 24 mce

Mistrzowska Piłka na cały sezon + zobowiązanie, że jak będą dalej współpracować z Polsatem to nie będzie dodatkowej opłaty za kolejny sezon

MediaBOX

MR

BOX+ wymieniamy na nowszy za 0zł

FilmBOX Pack na 2 m-ce GRATIS

 

Łamaniec: 3x0zł i 21x 111,89zł

Średnia miesięczna: 97,90zł.

 

W sumie jestem zadowolony, bo mam to samo a 9zł taniej.

 

Edytowane przez Martinos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Lisek88 napisał:

To ponownie ja. Przypomnę warunki mojej umowy.

 

Comfort z Canal + 90 zł, Eleveny 16 zł, Multiroom 10 zł, wynajem dekodera 5 zł. Razem 121 zł.

 

Dzoniłem pod ten numer podany wyżej do Krakowa o ile zdązyłem się tutaj zerientować. Mówię, ze uwowa kończy się jutro, mam zarejestrowane wypowiedzenie. I czekam na propozycje. Pani mówi, że bla bla bla i 106 zł i nic mniej. Po czym wyskakuję z tekstem - 'wiem, ze sprzedajecie pakiet Comfort za 22,50 i paczkę Canal + za 25 zł przez pierwsze 6 miesięcy - co Pani na to ?' - a ona :'ale pana nie obowiażuje taka promocja, bo pan ma wyższy pakiet'. Nie wiem co to oznacza z tym wyższym pakietem, czy mi ciśnie kit zebym sie zgodził na te 106 ? Zaprzeczyła, że mógłbym skorzystać z takiego czegoś. Mam dzwonić i próbowac dalej ? Ewentualnie jak podejść ? Od razu na wstepie zaznaczyc ze 'interesuje mnie tylko i wyłącznie comfort i canal + za 47,50 + tamte dodatki, a jak nie to wara' ? Bo jak mówie 'czekam na propozycje' to mi wyskakuja z 106 zł, a potem zaprzeczaja, ze mnie te 47,50 w ogole dotyczy...

 

 

Lisek88 jestem w podobnej sytuacji, dla mnie też nie ma takiej oferty tylko że ja mam umowe do końca listopada.Poczekaj jak ci wyłączą sygnał i wtedy dzwoń do krakowa.Daj znać na forum jak poszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze : co mi da dzwonienie po wyłączeniu sygnału, jak umowa mi sie skończy to jest chyba 'po wszystkim', wiec nie wiem o co chodzi - co miałaby dać moja interwencja juz 'po czasie' ?

 

Druga kwestia jest taka również, być może ma to jakieś znaczenie w moim przypadku - za późno wysłałem wypowiedzenie i automatycznie umowa przedłuża mi sie o miesiąc/dwa - do końca hmmm, listopada (jeśli dobrze pamiętam ?) Popełniłem bład, bo wysłałem wypowiedzenie dwa tyg przed końcem umowy, a powinienem to zrobić dwa miesiące przed bodajże. Może to ze względu na to nie chcą mi zaoferować nic 'mniej' cenowo teraz, bo i tak musze odczekać te dwa miesiące aż mi zgodnie z zasadami umowa wygaśnie - teraz musi być automatycznie przedłużona o dwa miesiące ze wzgledu na pozne wysłane wypowiedzenie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Lisek88 bo dałeś sobie wcześniej wcisnąć wysoki pakiet to i teraz też chcą taki tobie wcisnąć.

Nic dziwnego postaw się na ich miejscu - stracą kilkadziesiąt złotych ;)

Więc się nie ma czemu dziwić.

 

Mogłeś wcześniej dzwonić i stanowczo stwierdzić czego chcesz i w jakiej cenie - przetrawili by to i się zgodzili.

 

Dziś też pracują i też mogą przedłużyć z tobą umowę.

Tylko grzecznie i stanowczo stwierdzasz na jakich ty warunkach możesz przedłużyć umowę.

 

Wypowiedzenie składa się nie później niż miesiąc przed końcem umowy.

Jak ci się umowa kończyła z ostatnim dniem września to wypowiedzenie trzeba było wysłać w połowie sierpnia.

 

Teraz pozostaje poczekać do końca października i w tym czasie dać im jasno do zrozumienia że tylko Comfort+ wraz z 8cC w cenie nie większej niż 50 zł cię interesuje.

 

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, tweed77 napisał:

@Lisek88 bo dałeś sobie wcześniej wcisnąć wysoki pakiet to i teraz też chcą taki tobie wcisnąć.

Nic dziwnego postaw się na ich miejscu - stracą kilkadziesiąt złotych ;)

Więc się nie ma czemu dziwić.

 

Mogłeś wcześniej dzwonić i stanowczo stwierdzić czego chcesz i w jakiej cenie - przetrawili by to i się zgodzili.

 

Dziś też pracują i też mogą przedłużyć z tobą umowę.

Tylko grzecznie i stanowczo stwierdzasz na jakich ty warunkach możesz przedłużyć umowę.

 

W poniedziałek także możesz przedłużyć umowę.

 

 

W moim przypadku też wczoraj oferty dla mnie nie było a dziś już znalazło się coś ciekawego. Wg mnie są konsultanci, którzy dzwonią z ofertą oraz tacy, którzy dzwonią aby przedłużyć umowę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lisek88 wypowiedzenie musisz wysłać zawsze miesiąc wcześnie. Tak więc pewnie teraz umowe masz do końca października, tak więc dopiero w październiku będą jakieś sensowne oferty.A zakończenie umowy o niczym nie świadczy gdyż masz 14 dni na zwrot sprzętu i wtedy spokojnie możesz wznowić swoją umowe bez żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zbliza sie kolejne przedluzenie. Aktualnie posiadam:

- Extra+                       59,99

- nc+ go TV                   0,00

- HBO                             0,00

- HBO GO                       8,00

- Multiroom                 10,00

- WiFi Premiumbox+

- WiFi Box+

Miesiecznie 77,99zl.

 

Kanaly sportowe mnie nie interesuja (dadza to ok, lecz parcia nie mam), chcialbym to co mam plus paczka C+, Cinemaxy i Filmboxy,

Czy sa realne szanse na to za ta sama cene co mam?

Wypowiedzenie wyslane, umowa do 31.10

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Umowa do końca roku. Przedwczoraj oferta z Krakowa. Superpremium+,(99zł)Paczka Eleven (7,95zł), Paczka Filmbox (5zł)+ sportklub (1,99zł) +najem wifipremiumboxa+ (5zł), razem 119zł. Czy to dobra oferta? Dotychczas miałem extra+ z canal+ za 116zł. Da radę jakoś to jeszcze potargować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.09.2018 o 19:08, shevchenko1987 napisał:

-> Canal+ 6x - 69,99 zł / 24 m-ce lub 72,50 zł / 15 m-cy

-> Eleven - 7,95 zł lub 11,90 zł

-> Mistrzowska Piłka - 0 zł / 5 zł / 10 zł

-> Dekoder Wifi Premiumbox+ - płacisz coś obecnie za niego?

-> Multiroom z dekoderem WiFi BOX+ - pewnie 10 zł.

 

Canal+6x - masz na myśli pakiet Extra+ z 6xC+, zgadza się?

Aktualnie mam moduł CAM, więc za dekoder podstawowy Premiumbox+ przyjąłbym 5zł tak jak dla nowych klientów.

Ze Eleveny już mi proponowali 7,95zł, wiec tego bym się trzymał.

Za Mistrzowską Piłkę załóżmy 5 zł.

Podsumowując, wychodzi 97,94/24 m-ce lub 100.45/15 m-cy

 

W czwaretk konsultantka zaproponowala mi ten pakiet za 119,99zł na 24 m-ce i stwierdziła, że umów na 15 m-cy w ogole nie ma - była też rozmawiać z przełożonym, ale wrocila z informacją, że to jest najlepsza oferta jaką może mi zaproponować.

Ogólnie rzecz biorąc, to nawet ta oferta przy cenach, które podałeś, nie wydaje się być jakaś super - co jakiś czas na ncplus pojawia się na 2-3 dni oferta z abo 79,99zł/m-c, co przy dodaniu opłat za dekoder i MR, daje 94,99zł/m-c przy umowie na 24 m-ce - wychodzę z założenia, że oferta, którą mam dostać za przedłużenie powinna być conajmniej taka sama, a raczej lepsza - jak sądzisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, mateusz14422 napisał:

Pakiet extra z Canal można mieć za 79,90 zł.

A do tego HBO :)

 

34 minuty temu, cavalier napisał:

 

Canal+6x - masz na myśli pakiet Extra+ z 6xC+, zgadza się?

Aktualnie mam moduł CAM, więc za dekoder podstawowy Premiumbox+ przyjąłbym 5zł tak jak dla nowych klientów.

Ze Eleveny już mi proponowali 7,95zł, wiec tego bym się trzymał.

Za Mistrzowską Piłkę załóżmy 5 zł.

Podsumowując, wychodzi 97,94/24 m-ce lub 100.45/15 m-cy

 

W czwaretk konsultantka zaproponowala mi ten pakiet za 119,99zł na 24 m-ce i stwierdziła, że umów na 15 m-cy w ogole nie ma - była też rozmawiać z przełożonym, ale wrocila z informacją, że to jest najlepsza oferta jaką może mi zaproponować.

Ogólnie rzecz biorąc, to nawet ta oferta przy cenach, które podałeś, nie wydaje się być jakaś super - co jakiś czas na ncplus pojawia się na 2-3 dni oferta z abo 79,99zł/m-c, co przy dodaniu opłat za dekoder i MR, daje 94,99zł/m-c przy umowie na 24 m-ce - wychodzę z założenia, że oferta, którą mam dostać za przedłużenie powinna być conajmniej taka sama, a raczej lepsza - jak sądzisz?

 

Tak, miałem na myśli 6xC+ ;)

 

Zgadzam się, że oferta dla stałego klienta powinna być co najmniej równa tej promocyjnej dla nowego, ale niestety nie zawsze tak jest. To jest biznes i im hajs się musi zgadzać. Czasem lepiej jest zakończyć obecną umowę i wziąć nową na nowych, lepszych warunkach.

 

Pani kłamała, bo umowy na 15 m-cy są jak najbardziej dostępne. Tylko kit wciska by Cię uwiązać z nimi jak najdłużej i jak najdrożej się da. Czekaj na lepsze oferty, bo tutaj cierpliwość to klucz do zwycięstwa ;)

Edytowane przez shevchenko1987
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...