marcinza Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) Czy jest mozliwa zamiana uszkodzonego HD 6000 na Evobox? Mój HD 6000 szwankuje i myślę nad jego wymianą na sprawny. Uda się na evobox, czy raczej tylko ten sam model Edytowane 23 Lutego 2016 przez Mr. Orbita Łączę z wątkiem o dekoderach, temat na granicy umów, dekoderów, ale osobny wątek IMHO zbędny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Przedłuż sobie umowę to będziesz mieć EVOBOXa inaczej niestety możesz pomarzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinza Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Umowę przedluzylem tydzień temu. Dostałem 12na5 z wymianą dekodera proponowali 15na3 więc średnio się to opłacało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSZtm Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) Dokladnie jak kolega napisal. Albo mr i evo + wymiana na hd6000. Co dokladnie sie dzieje Ci z hd6000? Srednio sie oplacalo mowisz.. a pomysl logicznie czy masz zamiar zmieniac operatora? Jak nie to pomyslales bez logiki. Edytowane 23 Lutego 2016 przez WSZtm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinza Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 (edytowane) Dlaczego bez logiki? Wolę mniej płacić niż mieć nową skrzynkę pod telewizorem. Ta umowę mam na 12m. Wypowiem ją po 6 i wtedy zastanowię się nad Evo Mój HD 6000 czasami się restartuje Edytowane 23 Lutego 2016 przez marcinza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Dlaczego bez logiki? Wolę mniej płacić niż mieć nową skrzynkę pod telewizorem. Ta umowę mam na 12m. Wypowiem ją po 6 i wtedy zastanowię się nad Evo no i znow dostaniesz 15/3 Wiec gdzie tu logika? Znów będziesz mieć tą samą możliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinza Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Tego nie wiadomo po za tym obecnie evobox jest jeszcze trochę niedopracowany z tego co wyczytałem. Więc wolę poczekać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabott Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Ale się nie restartuje. Evobox generalnie jest ok, ale jak ktoś nie potrzebuje dekodera z kilkoma głowicami, to można zostać przy hd6000. Te dwa dekodery to IMO spory przeskok cywilizacyjny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kyczniker Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Tego nie wiadomo po za tym obecnie evobox jest jeszcze trochę niedopracowany z tego co wyczytałem. Więc wolę poczekać Tak informacyjnie tylko powiem że CP ma uniemożliwić takim klientom proceder 12/5 potem wypowiedzenie 6 miesiecy wczesniej i 15/5. A więc powodzonka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławomir Pawłowski Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Witam. Kolega ma zamiar podpisać umowę poprzez internet z CP na pakiet Premium+ HBO GO w Smartdomie. Niestety nie ma telewizora LCD, tylko zwykły kineskopowy CRT 29 cali, tylko z złączem Scart. Teraz od 15 lutego do każdej umowy można jako dekoder PVR dostać tylko Evoboxa. Czy jeśli konsultant oddzwoni w sprawie umowy, to czy można poprosić o dekoder PVR HD7000 lub Sagemcoma ESI-88? Koledze zależy na nagrywaniu jednego kanału i oglądaniu drugiego i funkcji Time Shift. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Dekodery HD7000 i Sagemcom ESI-88 zostały już wycofane z oferty Cyfrowego Polsatu. Nie są one już też dostępne na wymianę przy przedłużaniu umowy. Pozostają one dostępne jedynie na tzw. wymianę serwisową, w sytuacji, gdy mamy już jeden z tych modeli i ulegnie on awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly1982 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Ciekawe kiedy CP zrobi wyprzedaż tych dekoderów ? Wyjdzie im to taniej niż utylizacja. Sagema wiadomo co z nim można zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek.g Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) Dostanę jawnej k*****y z tymi dekoderami od CP. Miałem HD3000 - podczas uruchamiania dekoder próbował się zaktualizować i przy tym zapętlał. Pomagało jedynie przełączenie go w tryb oszczędzania energii, tj. bez automatycznej aktualizacji. Poszedłem wymienić. Problem uznano za wadę i dostałem nowiuśkiego HD5500s - działał 5 dni. Podczas któregoś kolejnego uruchomienia pojawiał się incydent z Aktualizacja Programu TV, proszę czekać..., o którym pisałem wcześniej. Pomogło przywrócenie ustawień fabrycznych... Chwilowo, bo problem z aktualizacją programu powrócił. Znowu sprzedałem mu przywracanie i... koniec.Dekoder wyłączył się na amen, a ja zostałem bez telewizji na weekend. Czy tylko ja mam takie szczęście do pomarańczowych pudełek, czy to norma? Edytowane 27 Lutego 2016 przez przemek.g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) Nie wiem kto Ci poradził ciągłe przywracanie ustawień fabrycznych, ale to jest głupota, która prowadzi do takich efektów. Twój problem to nieczytanie komunikatów na ekranie. To nie jest aktualizacja oprogramowania a aktualizacja EPG czyli Programu TV. W treści komunikatu jest jasno napisane gdzie możesz wyłączyć aktualizacje. Ponadto aby dekoder szybko się uruchamiał zmień w Ustawieniach tryb ECO na Monitorowanie. Wszystko w temacie. Edytowane 27 Lutego 2016 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek.g Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) @up Dwukrotnie sprzedałem mu ustawienia fabryczne, ponieważ dwukrotnie wystąpił ten sam problem - który za pierwszym razem właśnie przywrócenie do ustawień fabrycznych zażegnało. Ja wiem co jest napisane na ekranie i wiem czym różni się program TV od oprogramowania dekodera. Nigdzie nie napisałem, że problem w przypadku HD3000 i HD5500s jest ten sam, tylko że w obu przypadkach efekt jest identyczny - zostałem bez telewizji. Problem polegał na tym, że każdorazowe uruchomienie programu TV na dekoderze kończyło się ww. komunikatem, niezależnie od trybu, w którym dekoder pracował. Różnica jest taka, że w trybie monitorowania problematyczny komunikat pojawiał się okresowo przy uruchomieniu sprzętu, a w trybie oszczędzania energii - dopiero po wciśnięciu EPG na pilocie. To ja się pytam - po co ta opcja jest, skoro każde jej uruchomienie ucegla dekoder? Żeby menu symetrycznie na ekranie wyglądało? Edytowane 27 Lutego 2016 przez przemek.g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rotalplus Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 No to w końcu komunikat był o czym: aktualizacji oprogramowania czy aktualizacji EPG? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek.g Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 (edytowane) Problem z aktualizacją oprogramowania występował na HD3000. EPG funkcjonowało poprawnie. Ten dekoder wymieniono mi od ręki na HD5500s, który fabrycznie miał najnowsze oprogramowanie. Na otrzymanym HD5500s od początku wystąpił problem z aktualizacją EPG. Edytowane 27 Lutego 2016 przez przemek.g Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Polecicie jakiś może dysk 2 TB który funkcjonował by z dekoderem CPT? Czy żaden nie funcjonuje 2TB z dekoderem? To już wtedy może być 1 TB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dolek69 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Witajcie, W marcu planuję zakup abo cp i chciałbym poradzić się w wyborze dekoderów. Od ręki na infolinii mają HD6000 jako główny i HD2000 jako multiroom. Wiem, że co jakiś czas pojawiają się dostępne HD5500s, tylko pytanie czy warto na nie poczekać? Te modele istotnie będą się różniły? Mój poprzedni post chyba został usunięty, więc jeśli ten równieź nie spełnia jakichś norm, lub jest w nieodpowiednim miejscu proszę o pouczenie. Wybacznie, nowy tu jestem pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CPNews Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 @dolek69 Idź do punktu APS,tam możesz wziąć najnowszego EVOBOXA,a do multiromu np. HD 5500s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigi1966 Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 Problem z aktualizacją oprogramowania występował na HD3000. EPG funkcjonowało poprawnie. Ten dekoder wymieniono mi od ręki na HD5500s, który fabrycznie miał najnowsze oprogramowanie. Na otrzymanym HD5500s od początku wystąpił problem z aktualizacją EPG. Po co kolega przywraca ustawienia fabryczne? Wystarczy restart przez wyjęcie na minute wtyczki zasilacza dekodera i to zawsze pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasir Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Panowie. Prośba o pomoc. Nie jestem abonentem CP. Chciałbym pomóc "niegramotnemu" znajomemu wymienić dekoder HD5000 na coś lepszego. Często dekoder ten sprawia kłopoty - samoistnie zmienia ustawienia rozdzielczości obrazu. Znajomy jest w trakcie trwania umowy. Jak to zrobić? Jaki optymalny dekoder polecacie? Jakie byłyby związane z nim opłaty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 (edytowane) Najprościej to niech grata weźmie pod pachę i w pierwszym lepszym APSie wymieni na inny sprawny a jeśli coś więcej to niech wypowie umowę jeśli do końca obecnej jest mniej niż 6 miesięcy to zadzwonią i coś wybierze. Poczytaj kilka ostatnich stron w temacie: https://forum.satkurier.pl/topic/12802-promocje-oferty-dla-sta%C5%82ych-abonent%C3%B3w-cp/page-393 to zorientujesz się co w trawie piszczy i może mu coś podpowiesz Edytowane 2 Marca 2016 przez fezuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nasir Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 dziękuję za radę Jaki dekoder można polecić jako najbardziej niezawodny i stabilny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 2 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Z jakiego chcesz wymienić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.