Krzycho. Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 A jeśli miałby to być któryś z dekoderów CP bez opcji pvr? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Z tych polsatowskich to raczej HD3000 lub HD6000. Dekodery te wprawdzie mają też funkcję PVR, ale nie mają wbudowanego dysku. Do tych dekoderów jest tylko zewnętrzny polsatowski dysk 320 GB podłączany kabelkiem USB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzycho. Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 No tak tylko że mi przysługuje wymiana na coś bez pvr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paskud Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Bierz w takim razie HD6000 lub HD3000. Bez dodatkowego dysku podpinanego do USB nie będzie tunerem PVR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Dokładnie, jak mówi @Pytacz. Polsatowski dysk zewnętrzny na USB nie stanowi kompletu z dekoderem HD3000, czy HD6000. Jest on dostępny jako nieobowiązkowa opcja dodatkowa, obecnie bodajże za 210 zł na własność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzycho. Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Jednak udało mi się znaleźć dekoder Samsunga to już mój 3 samsung (ten sam model) od 2008 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Znalazłem dzisiaj swój stary dekoder Samsung DSB S305G. Mam zamiar skorzystać z oferty prepaid, ale po wyszukaniu aktualnej listy kanałów wyskakuje mi komunikat: "Błąd nr 09 - Problem z kartą". Domyśliłem się, że pewnie trzeba ponowić sygnał. I tutaj rodzi się właśnie pytanie: czy dekoder musi być włączony na określonym kanale? Pytam, bo na TV 6 nie wiem czemu, ale nie mam sygnału, mimo tego, że na nc+ działa bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolos22 Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Wyłącz z sieci i włącz ponownie dekoder . Napisz , czy dalej masz problem z TV6 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabar Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Masz aktualną wersję oprogramowania? Tu masz opisane jak zaktualizować, bo z automatu nie przejdzie: viewtopic.php?f=7&t=803&start=1455#p689382 Przed aktualizacją również nie miałem sygnału na niektórych tp, a później nagle zatrybiły. Niewykluczone też, że będziesz musiał ręcznie wpisać parametry tp, bo zdaje się, że na niektórych częstotliwościach były nieaktualne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 4 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2013 Dobra, dzięki za info, dzisiaj już nie mam siły i ochoty się z tym bawić, ale jeszcze spróbuję za kilka dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 8 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2013 Zrobiłem to, co radził @Grabar i nagle zaskoczyło. Ponowiłem sygnał, teraz tylko wpłacić kasę i czekać na czwartkowe mecze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony1910 Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Otóż dziś dostałem od CP dekoder HD 6000 i HD3000 do multiroomu. Do HD 6000 podłączyłem wszystkie 3 kable. Po właczeniu dekodera pisało mi, że brak sygnału. Chciałem zastosować ustawienia fabrcyczne i w mocy i sygnale anteny pasek jest " nie naładowany". W czym tkwi problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Problem w tym, że dekoder nie dostaje sygnału z anteny satelitarnej. Sprawdź kabel wtyk F (antenowy), kabel antenowy i ewentualne łączenia, antenę, konwerter i najważniejsze czy antena jest ustawiona na Hot Birda. Jak dekoder dostanie sygnał z satelity Hot Bird zacznie działać a właściwie będzie gotowy na odbiór aktywacji na kanale nr 13. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony1910 Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Wszystko działało pięknie, bez żadnych zakłóceń. Problem się pojawił dziś przed 12 gdy zmieniłem stary dekoder na nowy... Może coś z kablem jest nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 My tutaj szklanej kuli nie mamy i czary mary nie robimy. Napisałem Ci co masz sprawdzić. Zacznij od wtyczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony1910 Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Problem w tym, że dekoder nie dostaje sygnału z anteny satelitarnej. Sprawdź kabel wtyk F (antenowy), kabel antenowy i ewentualne łączenia, antenę, konwerter i najważniejsze czy antena jest ustawiona na Hot Birda. Jak dekoder dostanie sygnał z satelity Hot Bird zacznie działać a właściwie będzie gotowy na odbiór aktywacji na kanale nr 13. Ok, działa dzięki Mam jeszcze 2 pytania: Podpisując umowę miałem mieć zapewnione dostęp do wszystkich kanałów przez 6 miesięcy, a nie mam do nowo dodanych? Jakiś błądm czy od razu się skontaktować z BOK? Zamówiłem też multiroom. Mam antenę chyba 60 cm. Czy można dokupić do starej anteny ( ok. 8 lat) podwójny konwenter czy lepiej jakąś nową antenę? Bo coś czytałem, że im większa antena tym lepsza jakość obrazu. I czy do multiroomu oprócz antenty z podwójnym konwenterem potrzebny jakiś kabel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Bo coś czytałem, że im większa antena tym lepsza jakość obrazu. I czy do multiroomu oprócz antenty z podwójnym konwenterem potrzebny jakiś kabel? Może nie tyle lepsza jakość obrazu, co większa odporność na zakłócenia, np. w czasie deszczu. Z podwójnego konwertera (tzw. Twin) musisz oczywiście pociągnąć dwa kable. Jeden do twojego dotychczasowego dekodera, a drugi osobno do drugiego dekodera Multiroom. Antenę też najlepiej od razu wymienić na większą, np. 80-tkę. Wówczas odbiór będzie "pewniejszy", zwłaszcza kanałów HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony1910 Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Reasumując dokupić antene 80tke z Twin oraz dwa kable? Tylko jakie te kable? Może głupie pytanie, ale dla mnie to czarna magia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flis Opublikowano 9 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2013 Triset 113 zewnętrzny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barti Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 Reasumując dokupić antene 80tke z Twin oraz dwa kable? Tylko jakie te kable? Może głupie pytanie, ale dla mnie to czarna magia Tak, najlepiej od razu kup antenę 80-tkę, do tego konwerter Twin, kable to hmm... takie, jakie się stosuje do anten satelitarnych, czyli koncentryczne. Może też być ten zaproponowany wyżej przez kolegę @Flis. Nie zapomnij też o wtyczkach typu F. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek85 Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 WItam w kwietniu zakupiłem "pakiet Rodzinny HD" CP do tego dekoder ECHOSTAR DSB-717. Po zainstalowaniu sprzętu, wszystkie programy w wersji HD wyświetlały komunikat z prośbą o kontakt z operatorem. Dzwonię, mówię jaki mam problem a Konsultant uprzejmie informuje, że zakupiłem dekoder, który nie ma "funkcji HD". Moje pytanie dlaczego nikt mnie o tym nie poinformował w momencie składania zamówienia- pozostało bez odpowiedzi (najwyraźniej to logiczne ze nie musze oglądać programów HD). Fakt może i jest trochę w tym mojej winy, bo nie poczytałem o sprzęcie- wydawało mi się, że osoba która prezentuje mi ofertę ma większą wiedzę niż ja, a skoro biorę pakiet gdzie są dostępne programy HD, to raczej w ogóle nie powinno być opcji wyboru tego modelu dekodera. POradźcie co zrobić, bo wątpię by reklamacja została pozytywnie rozpatrzona, a w chwili obecnej lepszą jakość programu mam "z anteny", niżeli z CP. JEdyna rada konsultanta...podpisać kolejną umowę tym razem juz na 29 miesięcy dokonać opłat za dekoder, aktywację itd. Może ktoś ma podobny problem i wie jak go rozwiązać będę wdzięczny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciu Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Wygląda na to, że rzeczywiście jedyne, co możesz zrobić, to podpisać nową umowę. Ale dziwi mnie to, że jeszcze dają do umowy takie dekodery jak Echostar. Pewnie go mieli na stanie i wcisnęli go Ci wykorzystując Twoją niewiedzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Reklamuj. Powinni to uznać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek85 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 I oto jaką odpowiedź dostałem: Szanowny Panie Uprzejmie informujemy, że proponujemy przedłużenie Umowy na okres 15 miesięcy (promocja JS48) na Pakiet Rodzinny HD, z podmianą dekodera na udostępniony dekoder HD w cenie 69 zł. Przez 1 miesiąc opłata za ww. pakiet będzie wynosiła 0 zł/mies. Po okresie promocji minimalny Pakiet z którego może Pan korzystać to Mini HD w cenie 14,90 zł/mies., zaś maxymalny to Rodzinny HD w cenie 24,90 zł/mies. Pakiety można zmieniać w każdym okresie trwania umowy, przy czym zmiana będzie obowiązywać wraz z rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robson415 Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Witam,to jest mój pierwszy post więc nie wiem czy w dobrym miejscu go piszę. Mój problem polega na tym że mam Cp za czym nie przepadam ale rodzice tak. I kończy mi się umowa, mogę mój mini hd 2000 wymienić na Pvr hd 7000 który z nich jest lepszy? Ten drugi jest nowy, ale podobno nie ma 1080p tylko i. Zawsze odtwarzam obraz w 1080p ale być może to tylko jest napisane, bo w specyfikacji mini hd2000 też jest napisane 1080i. A więc który dekoder wybrać ? Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.