Skocz do zawartości

Odbiorniki Polsat Box - pytania, problemy, komentarze


mpotasznik
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Znalazłem dzisiaj swój stary dekoder Samsung DSB S305G. Mam zamiar skorzystać z oferty prepaid, ale po wyszukaniu aktualnej listy kanałów wyskakuje mi komunikat: "Błąd nr 09 - Problem z kartą". Domyśliłem się, że pewnie trzeba ponowić sygnał. I tutaj rodzi się właśnie pytanie: czy dekoder musi być włączony na określonym kanale? Pytam, bo na TV 6 nie wiem czemu, ale nie mam sygnału, mimo tego, że na nc+ działa bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz aktualną wersję oprogramowania? Tu masz opisane jak zaktualizować, bo z automatu nie przejdzie:

viewtopic.php?f=7&t=803&start=1455#p689382

Przed aktualizacją również nie miałem sygnału na niektórych tp, a później nagle zatrybiły.

 

Niewykluczone też, że będziesz musiał ręcznie wpisać parametry tp, bo zdaje się, że na niektórych częstotliwościach były nieaktualne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że dekoder nie dostaje sygnału z anteny satelitarnej. Sprawdź kabel wtyk F (antenowy), kabel antenowy i ewentualne łączenia, antenę, konwerter i najważniejsze czy antena jest ustawiona na Hot Birda. Jak dekoder dostanie sygnał z satelity Hot Bird zacznie działać a właściwie będzie gotowy na odbiór aktywacji na kanale nr 13.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym, że dekoder nie dostaje sygnału z anteny satelitarnej. Sprawdź kabel wtyk F (antenowy), kabel antenowy i ewentualne łączenia, antenę, konwerter i najważniejsze czy antena jest ustawiona na Hot Birda. Jak dekoder dostanie sygnał z satelity Hot Bird zacznie działać a właściwie będzie gotowy na odbiór aktywacji na kanale nr 13.

 

Ok, działa dzięki :smile: Mam jeszcze 2 pytania: Podpisując umowę miałem mieć zapewnione dostęp do wszystkich kanałów przez 6 miesięcy, a nie mam do nowo dodanych? Jakiś błądm czy od razu się skontaktować z BOK?

 

Zamówiłem też multiroom. Mam antenę chyba 60 cm. Czy można dokupić do starej anteny ( ok. 8 lat) podwójny konwenter czy lepiej jakąś nową antenę? Bo coś czytałem, że im większa antena tym lepsza jakość obrazu. I czy do multiroomu oprócz antenty z podwójnym konwenterem potrzebny jakiś kabel?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo coś czytałem, że im większa antena tym lepsza jakość obrazu. I czy do multiroomu oprócz antenty z podwójnym konwenterem potrzebny jakiś kabel?

Może nie tyle lepsza jakość obrazu, co większa odporność na zakłócenia, np. w czasie deszczu. :)

Z podwójnego konwertera (tzw. Twin) musisz oczywiście pociągnąć dwa kable. Jeden do twojego dotychczasowego dekodera, a drugi osobno do drugiego dekodera Multiroom. Antenę też najlepiej od razu wymienić na większą, np. 80-tkę. Wówczas odbiór będzie "pewniejszy", zwłaszcza kanałów HD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumując dokupić antene 80tke z Twin oraz dwa kable? Tylko jakie te kable? :) Może głupie pytanie, ale dla mnie to czarna magia :)

Tak, najlepiej od razu kup antenę 80-tkę, do tego konwerter Twin, kable to hmm... takie, jakie się stosuje do anten satelitarnych, czyli koncentryczne. Może też być ten zaproponowany wyżej przez kolegę @Flis. Nie zapomnij też o wtyczkach typu F. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

WItam

 

w kwietniu zakupiłem "pakiet Rodzinny HD" CP do tego dekoder ECHOSTAR DSB-717. Po zainstalowaniu sprzętu, wszystkie programy w wersji HD wyświetlały komunikat z prośbą o kontakt z operatorem. Dzwonię, mówię jaki mam problem a Konsultant uprzejmie informuje, że zakupiłem dekoder, który nie ma "funkcji HD". Moje pytanie dlaczego nikt mnie o tym nie poinformował w momencie składania zamówienia- pozostało bez odpowiedzi (najwyraźniej to logiczne ze nie musze oglądać programów HD). Fakt może i jest trochę w tym mojej winy, bo nie poczytałem o sprzęcie- wydawało mi się, że osoba która prezentuje mi ofertę ma większą wiedzę niż ja, a skoro biorę pakiet gdzie są dostępne programy HD, to raczej w ogóle nie powinno być opcji wyboru tego modelu dekodera. POradźcie co zrobić, bo wątpię by reklamacja została pozytywnie rozpatrzona, a w chwili obecnej lepszą jakość programu mam "z anteny", niżeli z CP. JEdyna rada konsultanta...podpisać kolejną umowę tym razem juz na 29 miesięcy dokonać opłat za dekoder, aktywację itd. Może ktoś ma podobny problem i wie jak go rozwiązać będę wdzięczny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I oto jaką odpowiedź dostałem:

Szanowny Panie

 

Uprzejmie informujemy, że proponujemy przedłużenie Umowy na okres 15 miesięcy (promocja JS48) na Pakiet Rodzinny HD, z podmianą dekodera na udostępniony dekoder HD w cenie 69 zł.

Przez 1 miesiąc opłata za ww. pakiet będzie wynosiła 0 zł/mies. Po okresie promocji minimalny Pakiet z którego może Pan korzystać to Mini HD w cenie 14,90 zł/mies., zaś maxymalny to Rodzinny HD w cenie 24,90 zł/mies. Pakiety można zmieniać w każdym okresie trwania umowy, przy czym zmiana będzie obowiązywać wraz z rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,to jest mój pierwszy post więc nie wiem czy w dobrym miejscu go piszę.

 

Mój problem polega na tym że mam Cp za czym nie przepadam ale rodzice tak.

I kończy mi się umowa, mogę mój mini hd 2000 wymienić na Pvr hd 7000 który z nich jest lepszy?

 

Ten drugi jest nowy, ale podobno nie ma 1080p tylko i.

Zawsze odtwarzam obraz w 1080p ale być może to tylko jest napisane, bo w specyfikacji mini hd2000 też jest napisane 1080i.

A więc który dekoder wybrać ?

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...