Skocz do zawartości

CANAL+ online - pytania, problemy, komentarze


Sentence
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Ja dzisiaj dostałem dwie. Obie powiązane z Canal+Online. Ogólnie były pytania jak z tego korzystam, czy bardziej z tv czy z aplikacji, jakie są wady i zalety C+Online, kto z tego korzysta w moim domu, co bym dodał do oferty C+Online, czego brakuje w C+Online, jakie prawa sportowe chciałbym oglądać w C+Online. Miałem też wybrać inne serwisy streamingowe z których korzystam, a następnie ułożyć je w kolejności od tego z którego korzystam najczęściej do tego z którego korzystam najrzadziej. 

 

W zeszłym tygodniu była ankieta na temat odbioru serialu "Algorytm miłości". 

 

Ogólnie za każdym razem jak dostaje ankietę to biorę w nich udział. 

 

Tym razem, przy okazji, wypowiedziałem się na temat ich "wspaniałej" oferty filmowej w ostatnich miesiącach. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.05.2024 o 14:00, Gizior89 napisał(a):

Jednak warto było im 4 litery pomęczyć 

2tyg nie minęło i znowu powrót do 540p na samsungach a52s 5g i a54 5g.

Masakra co oni robią z tą apką na androidzie. Całe szczęście przez przeglądarkę jest HD i FHD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki błąd mi się pokazuje:

Błąd techniczny 

Wystąpił błąd techniczny. Spróbuj ponownie za chwilę.

Błąd: EESPT-LoadService

 

Ponownie instalowałem aplikację, restartowałem urządzenia, łącznie z odłączaniem od prądu i dalej to samo. Chwilę przed pokazaniem się błędu ekran jakby zmniejsza się do lewej górnej krawędzi tv. 

 

Sprzęt: Samsung, Smart TV z 2019 r. 

 

Wysłałem maila do pomocy C+, ale to pewnie potrwa. Dodam, że miałem dłuższą przerwę w korzystaniu z aplikacji, dawniej śmigała normalnie. Net mam kablem połączony TV z routerem.

 

Pomożecie? :)

Edytowane przez damian1979
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, damian1979 napisał(a):

Ponownie instalowałem aplikację, restartowałem urządzenia, łącznie z odłączaniem od prądu i dalej to samo. Chwilę przed pokazaniem się błędu ekran jakby zmniejsza się do lewej górnej krawędzi tv. 

 

Sprzęt: Samsung, Smart TV z 2019 r. 

 

Czyściłeś pamięć podręczną programu ?

Jeśli nie, to: Pomoc > Menedżer Urządzeń TV > Zarządzaj Pamięcią masową > Wyświetl listę aplikacji...

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...