Skocz do zawartości

MAX (dawniej HBO Max) - oferta programowa


darius010
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

21 godzin temu, Gizior89 napisał:

Każdy ma swój sposób na marketing. D+ codziennie się reklamuje i w tv i w radiu, co raz więcej widać APV w tv, N namalował ogromny mural z Wiedzminem. C+ widać wszędzie na bilbordach tam gdzie jest kopana albo żużel. Widać że wszyscy na swój sposób walczą o klienta. Jednak HBO chyba najsłabiej w tym segmencie wygląda. Przynajmniej w mojej okolicy i w mediach które śledzę.

Zgoda że HBO ma bardzo słaba reklamę. NAWET nie są w stanie dotrzeć do ludzi z przekazem o premierach WB po 45 dniach od premiery. A to i tak wierzchołek góry lodowej, ostatnio zepsuli na androida i tak średnia aplikacje działa teraz u mnie tragicznie po ostatniej aktualizacji.No ale wyrównuja wszystko ofertą....

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.07.2022 o 21:05, Kazekk napisał:

@spotify oczywiście masz rację w przypadku HBO oraz Netflixa, ale niestety błądzisz, jeżeli chodzi o Disney’a. Kompletnie nie doceniasz siły bibliotek absolutnie kultowych marek typu Obcy, Predator, itp., które wreszcie można zobaczyć w dobrym „telewizyjnym”

Ależ kompletnie doceniam, bo widzę, jak zdobywa rynek. Ludzie się rzucili na nostalgię (bajki z dzieciństwa), Marvele i SW. I stare kultowe filmy. Natomiast Ty nie widzisz pewnych rzeczy. Po pierwsze - gdyby nie wygrzebali z szaf swoich tytułów starych i na tym co dzisiaj jest w modzie (marki) to czym by walczyli z konkurencją? Przecież Disney w Polsce nie ma praktycznie żadnych umów na licencję czegokolwiek a na deser - ich produkcje premierowo zazwyczaj lądują na konkurencji przez trwające umowy.

Po drugie - każda wytwórnia się licząca obok Disney (Paramount, MGM teraz Amazon, Warner czy Universal) mają marki. Wg specjalistów zachodnich najwięcej marek i franszczyzn ma Disney i WB.

Dorosłym z czasem nostalgia minie, obejrzą co chcą obejrzeć, przejedzą się na jedno kopyto Marvele i SW (na tym się Disney skupia) i co dalej? Nowości praktycznie że żadne i HBO w miesiącu ma więcej premier seriali na licencji/Originals niż Disney w pół roku albo więcej (dla dorosłych). A do tego dorzucisz filmy tak samo z różnych źródeł na licencji i okazuje się, że HBO ma więcej premier w miesiącu łącznie niż Disney+ w roku. A gdzie jeszcze Netflix z ilością premier?

Netflix natomiast nie ma marek jeszcze znaczących, więc zgarnia co się da. Może mu coś już wyszło z Wiedźminem (pomijam jakość tego tworu) ale już jakaś marka poszła w świat. Do tego Stranger Things i koniec.

Stąd taka walka na treści u Netflixa, bo wie, że jeśli chce powalczyć z największymi, muszą mieć marki.

  

13 godzin temu, matinen napisał:

The Affair to kolejny serial który zacząłem oglądać z polecenia i właśnie wyleciał. Nie rozumiem porządków w takiej skali.

To nie serial HBO ;) Więc mieli prawo. I tak był bardzo długo na HBO.

 

 

10 godzin temu, radef napisał:

Dlaczego nie ma 4K? Nie wiem, ale mam wrażenie, że choć my tego nie widzimy tak jak w Warnerze, gdzie jednak starcia na linii Warner-HBO-Turner są od lat i z tego prawdopodobnie wynika usuwanie części tytułów z biblioteki HBO Max, to w tym wypadku też jest taki problem, tylko z ledwie co dołączonymi do Disneya FX i Hulu. Ale mam nadzieję, że zostanie on rozwiązany.

Też nie wiem. Pam & Tommy w 4K, Dropout i Dopesick w FHD. Jedne produkcje mają tłumaczenie takie, inne mają takie. Był śmiech z HBO ale widać, że Disney+ też nie ogarnia. Chociaż HBO jest na tyle konsekwetne, że seriale nagrywa w FHD (pomijam Ród Smoka) i nie znajdziesz w 4K pirata. To samo z premierami. HBO ma jeszcze opóźnienia ale przynajmniej nie czekamy jak na Disney+ po 2 miesiące na seriale.

Nie wiadomo nadal co z HULU, bo 33% należy do Comcast i Disney jeszcze nie podjął decyzji. Wg spekulantów, może Disney z HULU zrezygnować, tym bardziej, że ponoć w Indii mają "wtopę".

Co do starć WB Turner. Tam nie ma starć. Pisałem już kiedyś. Warner ma pod sobą wiele spółek i jest wielką korporacją. W wielu korpo na świecie, każda spółeczka ma budżet - na treści/wydatki/zyski i jest rozliczana osobno. Jeśli nagra serial TNT albo film Warner Bros czy New Line Cinema nie oznacza, że z automatu będzie na HBO. Muszą się między sobą dogadać.

Obecny szefuncio właśnie to robi. Kasuje "niepotrzebne" komórki, spółeczki gdzie kasa jest wydawana na lewo i prawo i chce to "wrzucić" w jeden worek. Kilka marek i kilka "wytwórni" to dodatkowe koszty. Po co kilka brandów, kilka spółeczek jak i tak prawie wszystko jest od jednego. Pod "jeden" dach to mniej kosztów stałych. Koszty, które WB wydawał milionami rocznie a przez to - jest dzisiaj gdzie jest. Patrz - kolejny właściciel

10 godzin temu, radef napisał:

Tylko wiesz jest problem - HBO podczas zmiany HBO Go w HBO Max próbowało sprzedać ludziom w kampaniach marketingowych, że teraz nie będą już tylko HBO, lecz będą zawierać sporą liczbę produkcji z całej biblioteki Warnera, w tym Cartoon Network. A zaledwie 3-4 miesiące po starcie okazało się, że są prowadzone działania, które de facto są rozbieraniem po kawałku HBO Max i powrót do HBO.

No pewnie, że jest problem. Każdy to widzi. Również o tym pisałem. HBO MAX wystartowało przed fuzją i przed przejęciem władzy nowego CEO Discovery. AT&T nie miał żadnego pomysłu, więc wrzucił wszystko do jednego worka i jedziemy w świat. Ale biznes im się nie zgadzał. Jak widać, mieli w D robienie porządków i rekonstrukcję wielkiego korpo Warner. Przyszedł nowy, ambitny i właśnie to robi. Jeśli uważa, że zostały popełnione błędy i nie zgadza mu się z jego wizją czy planem, to robi po swojemu. Pisałem o tym, że to najgorsze co mogło spotkać HBO MAX, bo powinni dopiero teraz wystartować. A AT&T chciał jak najszybciej zysków a później się pozbył problemu, którego nie ogarniał. I teraz mamy co mamy. Bałagan, brak organizacji a przede wszystkim wtopa wizerunkowa. Całe szczęście, że HBO sie broni treściami, bo byłoby bardzo słabo.

10 godzin temu, radef napisał:

 I jeżeli ciebie nie interesują jakościowe animacje, które dostarcza Cartoon Network (jak chociażby "Pociąg do nieskończoności"), to okej.

Ale jednak jakąś część klientów to interesuje i może być niezadowolona z takich działań HBO. I według mnie, ale to jest osobista opinia, platforma taka jak HBO skupiająca się głównie na kontencie HBO, bez sporej biblioteki tytułów dla szerokiej widowni, wcześniej lub później zostanie na marginesie walki pomiędzy VOD.

Kto powiedział, ze mnie nie interesuje? Skoro robili badania i obecni widzowie szukają innych treści, to po co to trzymać, jeśli i tak oglądalność będzie mizerna? A czytał Pan, co chce Netflix zrobić? Też sie zastanawia, czy nie usuwać Originalse, które nie mają oglądalności ze swojej platformy i sprzedawać ich innym podmiotom (na licencji)

Również o tym pisałem. Największe hity HBO to filmy oraz seriale, które powstają głównie w Ameryce lub w Europie w kooperacji ze SKY czy BBC. Co z tego, że mają świetne seriale europejskie, węgierskie, rumuńskie itd jak nie ma oglądalności na tych tytułach (zazwyczaj) na świecie. Przeciętny widz europejski nie obejrzy dobrego dramatu na HBO, bo woli papkę na konkurencji do kotleta - bo uwaga, na HBO trzeba sie skupić. Więc rozumiem - sprzedać licencję na jakiś czas, zarobić, zrobić kilkanaście hitów, napędzić platformę userami, odzyskać sprzedane licencje itd. Gdy subskrypcji będzie mieć po 150-200mln na świecie, to nawet jak seriale stare nie będą mieć oglądalności ogromnej, znajdą się tacy co to będą oglądać. Będzie to opłacalne, bo przy tylu userach i potencjalnych hitach, ludzie zerkną na coś co nie widzieli (lub zapomnieli).

Nie ma co oceniać dzisiaj, bo HBO MAX dopiero się kształtuje za nowymi sterami.

Teraz jest wielki plan naprawczy. Rozumiem to podejście biznesowe ale czy będzie to działać - diabli wiedzą. Okaże sie za jakiś czas a nie za tydzień czy dwa. Jest takie przysłowie "who ever does the opposite of conventional wisdom wins the markets." A nowy szef dopiero zaczął porządki i rządzi "100 dni"

Netflix jest poukładany i jest w stanie szybko zareagować. To samo Disney+, który też jest rozpędzony. Wiele marek, dobre zarządzanie daje efekty. Pomijam treści ale chodzi o sam fakt prowadzenia firmy.

HBO (a właściwie całe WB) dopiero zaczyna się układać, tworzyć cel (pisałem o tym jako porównaniu do pociągów). Zatrudnili znane nazwiska z MGM jak Michael De Luca i Pamele Abdy. Niedawno dołączył do nich były szef Disneya Alan Horn. Ponadto nowy CEO WBD jest w stałym kontakcie z Peterem Rothem, który przez wiele lat kierował Warner Bros. Television Group. Itd

Zaczynają też więcej nagrywać produkcji do przeciętnego widza, żeby napędzić ilość userów. Dobrze, że te przeciętne to tylko dodatek a nie jak najwięksi D I N- dobre to dodatek.

I tak HBO sobie dobrze radzi z takim bałaganem bo taki Peacock to szoruje dno....

10 godzin temu, radef napisał:

Przecież nie napisałem, że nie było reklam, ale z tego co widziałem - to bardziej reklamowano tym niż serialami własnymi HBO. A "Harry Potter" został wymieniony, ponieważ patrząc na twoje wypowiedzi, to do końca nie wiem, czy on pasuje do twojej wizji HBO. Przecież to produkcja familijna. I według mnie to jak reklamowano HP pokazuje, że tego typu tytułów dla całej rodziny HBO po prostu potrzebuje, niezależnie co ty sądzisz.

Nie wiem jak patrzysz albo to co chcesz. HBO reklamuje się własnymi produkcjami. Tylko nie reklamuje się takim rozmachem jak Disney czy Netflix. Jako fan Disneya pewnie tylko produkcje ich na HBO widziałeś reklamowane ;), bo to się Ci rzucało w oczy.

Nie wiadomo co z tymi familijnymi, bo nie było oficjalnego info od HBO/WB. To tylko "spekulacje". A familijny HP to głównie filmy, na które Warner stawia bo liczą się dla niego kina. Jakby nie stawiał na familijne to by nie planował

https://filmozercy.com/wpis/bedzie-starcie-supermana-i-czarnego-adama-tyle-ze-w-animacji-the-rock-przypomina-o-scenie-po-napisach-w-dc-liga-super-pets

Jak widać, do kina ludzie familią pojdą oglądać i się WB to opłaca. Natomiast platforma HBO na dzień dzisiejszy nie ma takiego widza i szukają bajek przede wszystkim na znanym z tego na całym świecie Disneyu. HBO nie ta publika i nie ten wiek.

 

10 godzin temu, radef napisał:

Zresztą lektory HBO są cały czas w stereo, co w obecnych czasach jest równie archaiczne co obcięte wersje do 16:9.

Ale przynajmniej jest do zdecydowanej większości tytułów polska ścieżka dźwiękowa (lektor/dubbing) czego o całej konkurencji nie możesz powiedzieć.

 

Edytowane przez spotify
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kolos22 napisał:

Czyli koniec HBO MAX???

Polecam z dużym dystansem traktować info od nich. 

Jednak to platforma należy do Warner & Discovery. HBO jest jednym z kluczowych elementów tego seriwsu, ale czy serwis ma mieć w nazwie hbo ? Nie wiem.

Chciałbym znać lepszą propozycję.

Nazwa jest mi obojętna, ale chciałbym mieć w jednym seriwsie treści hbo, tvn, discovery i europsortu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, domin107 napisał:

Chciałbym znać lepszą propozycję.

Nazwa jest mi obojętna, ale chciałbym mieć w jednym seriwsie treści hbo, tvn, discovery i europsortu.

Tvn i Eurosport raczej pozostaną w Playerze. Łączenie filmów, dokumentów i sportu live nie wychodzi najlepiej. Poczytaj fora o c+ i viaplay

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, bgmnt napisał:

Jak mogły być problemy licencyjne z tytułami, które same wyprodukowali?

Były oszczędności i zostało to już dość gruntownie opisane i wyjaśnione.

Nie do końca

https://www.imdb.com/title/tt4269716/companycredits?ref_=ttrel_ql_4

https://www.imdb.com/title/tt9677638/companycredits?ref_=tt_dt_co

https://www.imdb.com/title/tt3186130/companycredits?ref_=tt_dt_co

https://www.imdb.com/title/tt8332130/companycredits?ref_=tt_dt_co

Jak widać, nie zawsze jest producentem albo nie zawsze tylko ONI jako HBO występują jako producenci. 4 pierwsze lepsze przykłady.

Natomiast są dwie wersje - wg HBO to licencje, wg źródeł prasy amerykańskiej - brak oglądalności, to wypad. Może kiedyś wróci.

Zresztą z tymi licencjami zawsze jest bałagan. Breaking Bad znany jako serial AMC, tak naprawdę prawa ma Sony. Ted Lasso od Apple to prawa ma WBTV. I wiele wiele innych przykładów, choćby wiele produkcji sygnowanych HULU czy FX a nawet Showtime.

9 godzin temu, domin107 napisał:

Ponoć już jest koniec z nieplanowanym usunięciami poszczególnych tytułów.

Miało to związek z fuzją z discovery. Były problemy licencyjne i to była ponoć jedyna ścieżka. 

Na jesieni ma być nowa platforma.

Bedzie dużo więcej pozycji w 4k.

Starsze produkcje dostaną lifting jak Gra o tron.

Może w końcu jakieś porządne porządki. Najpierw trzeba zrobić bałagan (krok w tył), żeby później z tego chaosu zrobić dwa kroki do przodu. Nie jestem szefem, więc na razie patrzę na te zmiany i wiem dlaczego się dzieją. Czy przyniosą oczekiwany skutek, to się okaże za jakiś czas. Nie dzisiaj, nie jutro - nie za miesiąc.

Liczę, że to co się dzieje teraz, to przyniesie oczekiwany efekt (lepszy silnik platformy, więcej w 4K, 24 klatki itd)  i w końcu HBO zacznie wykorzystywać swój potencjał, bo na razie to... (wstawić epitet wg własnego uznania).

Edytowane przez spotify
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.07.2022 o 20:48, spotify napisał:

Każda platforma kieruje swoją ofertę do innego widza, do innego wieku itd. Netflix i Disney+ biją się praktycznie o widza w tej samej kategorii wiekowej i przede wszystkim o tą masówkę.

Nie walczą o tego samego widza. Netflix robi jednak dużo więcej ciekawszych produkcji, z szerokiego zakresu a Disney klepie głównie Marvele, superbohaterów i bajeczki dla dzieci. To całkowicie inne platformy. Ilościowo nadal na Netflixie wychodzi najwięcej dobrego, chociaż też najwięcej tandety. No i Disney+ z HBO mają tę wadę, że posiadają prawa do wielu produkcji a nie wrzucają tego na serwis, choćby stare kultowe animacje od CN.

2 godziny temu, domin107 napisał:

Poczytaj wywiad z prezesem. On chce mieć wszystko w jednym worku. 

Player może nie doczekać zimy.

 

Największa głupota, bo widz TVNowy na pewno nie zapłaci 30 zł miesięcznie za content HBO/WB. A wątpię by tworzono specjalny tani pakiet dla produkcji Player i TVN. Player ma u nas mocną pozycję i tylko głupiec by to likwidował.

2 godziny temu, spotify napisał:

Netflix natomiast nie ma marek jeszcze znaczących, więc zgarnia co się da. Może mu coś już wyszło z Wiedźminem (pomijam jakość tego tworu) ale już jakaś marka poszła w świat. Do tego Stranger Things i koniec.

Niewiele się znasz, ale pierwszą marką Netflixa był Domek z kart (House od Card), później Orange Is The New Black a gdzieś po drodze Ozark czy The Crown.

Edytowane przez bredny
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, bredny napisał:

 

Największa głupota, bo widz TVNowy na pewno nie zapłaci 30 zł miesięcznie za content HBO/WB. A wątpię by tworzono specjalny tani pakiet dla produkcji Player i TVN. Player ma u nas mocną pozycję i tylko głupiec by to likwidował.

A wiadomo na czym najbardziej zależy użytkownikom playera?

Bo moim zdaniem nikt nie ma playera, żeby mieć tylko treści tvn.

Playera mają ludzie bo tam można było mieć tanio c+ razem z hbo i do tego treści tvn i discovery.

Tvn moim zdaniem nie jest motorem napędowym playera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

113 tytułów usunięto z HBO Max w tym bardzo wiele znów bez zapowiedzi.

Wyleciało sporo filmów, seriali zewnętrznych (np. "Mr. Robot", "Psi Patrol" czy tytuły Hulu jak "Lekkie jak piórko", nowe "Cztery wesela i pogrzeb" czy "Paragraf 22") i kilkanaście seriali BBC (np. "Straż", "Malory Towers", "Trygonometria"), a także pojedyncze Originalsy (np. "Elliott z planety Ziemia" czy "Święty i spółka" - o tej produkcji nie słyszałem, a ma szalone 1.2/10 na IMDB).

https://upflix.pl/aktualnosci/aktualizacja-oferty-hbo-max-duzo-tytulow-zniknelo-z-katalogu-bez-zapowiedzi-2022-08-02

 

Po tych zmianach, HBO Max ma w ofercie 1763 pozycje (dane z Upflix), więc zależnie jak porównywać, działający od 2 miesięcy Disney+ jest już bardzo blisko konkurenta z 1755 pozycjami wg Upflix, lub już HBO wyprzedził (Dsny.pl pokazuje 1784 tytuły).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Pawop napisał:

Batgirl nie będzie ani w kinach, ani w HBO Max.

To widzę plan oszczędzania idzie pełną parą hop siup i 90 mln $ do kosza...

 

10 minut temu, Pawop napisał:

Co do Elvisa to są sprzeczne informacje, jedne mówią o premierze na jesieni, inne o przyszłym roku.

“Elvis” Hitting HBO Max Next Week

https://www.darkhorizons.com/elvis-hitting-hbo-max-next-week/

Edytowane przez 2PaC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...