Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 i HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, mam pytanie - co się mogło stać w moim tunerze? 

 

Mam taką sytuację, że zmieniałem antenę, i po zmianie anteny wyszukało mi 28 kanałów - ale antenę tylko testowo postawiłem - i po zakończeniu skanowania dałem opcję "Wyjdź". 

 

Problem jest w tym, że po powrocie do listy kanałów po zakończeniu skanowania telewizji naziemnej... nie dodało mi tych kanałów! U mnie lista kanałów kończyła się na Canal+4K. 

 

I nie mam pojęcia, co się stało... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EDIT: Po ponownym przeskanowaniu pasma DVB-T... dalej nie ma kanałów NTC dodanych do listy - a wyszukało 50 kanałów w dobrej i stabilnej jakości obrazu i dźwięku... ale najciekawsze działo się później - po odłączeniu kabla Ethernet wskoczyły mi tylko kanały NTC, ale po podłączeniu kabla Ethernet... dalej mam tylko kanały NTC! Tuner zepsuty? Nie mam pojęcia... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

witam,

postanowiłem zacząć korzystać z Wolf Launchera i wszystko się udało mój Canal+ Box się odmienił na lepsze. mam tylko problem z aplikacją do Canal+, ponieważ jak próbuję otworzyć to wyskakuje że są problemy techniczne. Zainstalowana jest z pendriva bo jak wchodzę do sklepu google to mam tylko aplikację Canal+Box. Może jest jakaś wersja która działa prawidłowo lub muszę wykasować aplikację Canal+Box bo mam wrażenie że one jakoś sobie przeszkadzają ?

3 godziny temu, beny beny napisał(a):

witam,

postanowiłem zacząć korzystać z Wolf Launchera i wszystko się udało mój Canal+ Box się odmienił na lepsze. mam tylko problem z aplikacją do Canal+, ponieważ jak próbuję otworzyć to wyskakuje że są problemy techniczne. Zainstalowana jest z pendriva bo jak wchodzę do sklepu google to mam tylko aplikację Canal+Box. Może jest jakaś wersja która działa prawidłowo lub muszę wykasować aplikację Canal+Box bo mam wrażenie że one jakoś sobie przeszkadzają ?

problem rozwiązany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

Na Skyshowtime nie mam dźwięku. Robiłem już chyba wszystko- restartowałem boxa, odinstalowywałem aplikacje, wylogowywałem się z niej i logowałem ponownie, a nawet zamieniłem kabel hdmi na inny. We wszystkich innych aplikacjach mam dźwięk, a w tej nie. Jak to naprawić? Wczoraj dźwięk jeszcze działał.

Edytowane przez fruvita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 12.03.2024 o 22:10, fruvita napisał(a):

Witam,

 

Na Skyshowtime nie mam dźwięku. Robiłem już chyba wszystko- restartowałem boxa, odinstalowywałem aplikacje, wylogowywałem się z niej i logowałem ponownie, a nawet zamieniłem kabel hdmi na inny. We wszystkich innych aplikacjach mam dźwięk, a w tej nie. Jak to naprawić? Wczoraj dźwięk jeszcze działał.

Problem już nieaktualny. Dźwięk znów działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.11.2021 o 20:14, sp3ps napisał(a):

znalazłem ten plik i zassałem właśnie , tylko nie bardzo wiadomo jak tego użyć 

Super wiadomość że jest możliwy reset boxa tylko mógł byś napisać jak przeprowadzić całą procedurę ??

Zrobiłam tak: sformatowalam pendrive 128MB , ale nie szybkim formatowaniem - to ważne!!!!, tylko pełnym , skopiowałam rozpakowany folder (po ściągnięciu go rozpakowałam na komputerze i potem do skopiowałam na pendriva), wyłączyłam dekoder, włożyłam pendrive'a do portu USB dekodera, zostawiłam połączenie HDMI, żeby wiedzieć, co się dzieje, następnie włączyłam dekoder i zaczęło się. Po  wyłączeniu się dekodera, a przed ponownym uruchomieniem go wyjęłam pendrive. Po przywróceniu ustawień fabrycznych, co jest komunikowane na TV, zaktualizowałem aplikacje canal + i to wszystko. Oczywiście potem było ustawienie sieci, szukanie kanałów, takie standardowe czynności. Mam androida 10, wszystko hula. Zalogowałam się do canal+, wyświetlił mi się kod. Gdyby nie było konta, to można na canal+ utworzyć i wpisać wyświetlony kod. Wszystko hula. Potwierdzam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 8.04.2024 o 15:03, Wodnik Szuwarek napisał(a):

Prawdopodobnie koniec produkcji tego boxa, bo od kliku miesięcy nie ma dostaw do sklepów. Ostatnie sztuki za 400 zł są jeszcze w Media Expert i na Allegro.

Box ma 4 lata, więc czas na nowy.

Czyżby rychłe pojawienie się Global One lub, znanego z Afryki, Decodeur Connecte?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może celują od razu w Google TV i nie bawili się w dawanie aktualizacji Androida dla wycofywanego dekodera. Choć niestety znając C+ i ich olewanie naszego rynku i dawanie nam zawsze sprzętu gorszego sortu niż we Francji szczerze wątpię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś byłby w stanie mi pomóc uruchomić PCM w tym upośledzonym dekoderze? Kupiłem soundbar i próbuje go połączyć złączem optycznym i za nic [beep]ę nie ma dźwięku. Soundbar oraz przewód jest ok bo przy drugim telewizorze działa. Zmieniłem nawet na wolf launcher bo myślałem że coś się zmieni w możliwościach konfiguracji ale nic z tego. Na chwilę obecną działa po bluetooth ale irytuje mnie głośny komunikat połączenia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...