Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 i HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, piotrekj66 napisał:

Dlaczego nie ma w sklepie?

Dlatego, że box nie ma certyfikacji dla Amazona - tak ktoś wcześniej pisał w tym wątku. 

Trzeba ściągnąć np z linka poniżej (przewiń w dół i będziesz miał listę wersji od najnowszej do najstarszej), wgrać na pendrive, zainstalować i korzystać 🙂

 

https://apkpure.com/pl/prime-video-android-tv/com.amazon.amazonvideo.livingroom/versions?_gl=1*37zbvu*_ga*YW1wLVJFdjlvVDJIUkE4WW83cFNiN0tSZlBaRm5WR1RmSnFTWXlSeFZyUHhFcjk5dmlNaUF5Z1dmclpueGpOekc4Y1I.

Edytowane przez mike102
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Emilio1985 napisał:

Spróbuj ustawić inną paletę kolorów. Opcje te znajdziesz w tym samym miejscu gdzie rozdzielczosci.

 

Kiedy dostałeś aktualizacje? 

 

Zostaw na kilka godzin pilot bardzo blisko dekodera. Najlepiej na noc, albo jak pójdziesz do pracy.

 

@electro69 te opcje o ktorej mowilem masz w ustawieniach c+ boxa, tam gdzie rozdzielczosc. Jest to nowa opcja, ktora pojawila sie wraz z aktualizacja. Jeśli nie masz tam zadnej takiej opcji, to możliwe ze dlatego ze tv jest full hd.

 

Byc moze koledze @Drze obraz sie krzaczy, bo cos jest nie tak z przestrzenia kolorow. 

 

NIc mnie nie zaskoczy.

Sprawdziłem wszystkie ustawienia kolorów, dalej śnieży:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, mironiusz napisał:

Czy u was też poziom głośności przeskakuje o dwie "kreski"?

 

U mnie dzieje się to samo (od momentu, gdy dokonałem aktualizacji do Androida 10). Trudno jest wyważyć dźwięk, gdy korzysta się z pilota od dekodera (albo jest za cicho, albo za głośno; nie można wyśrodkować). U mnie jest tylko 8 poziomów głośności. 

 

Do tego sam pasek głośności jest dwukrotnie wyższy niż wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, grreg2084 napisał:

U mnie dzieje się to samo (od momentu, gdy dokonałem aktualizacji do Androida 10). Trudno jest wyważyć dźwięk, gdy korzysta się z pilota od dekodera (albo jest za cicho, albo za głośno; nie można wyśrodkować).

No właśnie, zastanawiam się czy przywrócenie do ustawień fabrycznych może rozwiąże problem?

Masz Wolf Launchera czy standardowy Launcher Canal+?

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mironiusz napisał:

Masz Wolf Launchera czy standardowy Launcher Canal+?

 

Standardowy.

 

Szkoda, że na Android TV nie działają żadne aplikacje typu "Volume Styles" itp., które by pozwoliły zarządzać paskiem głośności (np. zwiększyć liczbę poziomów głośności z 8 do 16 itp.; wtedy problem by automatycznie zniknął).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, mironiusz napisał:

No właśnie, zastanawiam się czy przywrócenie do ustawień fabrycznych może rozwiąże problem?

Masz Wolf Launchera czy standardowy Launcher Canal+?

U mnie z paskiem i poziomem głośności podobnie. Nie przywracałem jednak ustawień fabrycznych po aktualizacji. Może niech ktoś się wypowie kto przywracał po aktualizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Emilio1985 napisał:

@Drze a inny kabel/port HDMI? Albo restart dekodera? Masz w ustawieniach telewizora jakieś opcje dotyczące HDMI? U mnie po aktualizacji boxa w ogóle nie było rozdzielczości 4k 50Hz do wyboru (telewizor z Android TV). Przyczyna leżała w ustawieniach HDMI w telewizorze.

zmienialem kable i porty HDMI w amplitunerze, do ktorego podlaczony jest rzutnik. Narazie zamowilem nowy kabel, jakis niby lepsiejszy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć , słuchajcie czy Wam też poblokowało kanały np eska tv po23:00 po aktualizacji androida na canal+box? Mam zainstalowanego wolf lanch + apke do kanałów ( tak jak pisało na 88 stronie ) i wszystko działało do momentu aktualizacji :(  ktoś już sobie z tym poradził ? Też u Was ten problem występuje ? Proszę o wsparcie , dzięki z góry 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Mastaomen napisał:

Cześć , słuchajcie czy Wam też poblokowało kanały np eska tv po23:00 po aktualizacji androida na canal+box? 

A box masz aktywowany? 

Ja co prawda mam androida 9 i boxa bez aktywacji i wszystko działa. 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.05.2022 o 13:38, Drze napisał:

zmienialem kable i porty HDMI w amplitunerze, do ktorego podlaczony jest rzutnik. Narazie zamowilem nowy kabel, jakis niby lepsiejszy. 

zmiana kabla i reset urzadzenia nic nie pomogly, dalej sniezy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.05.2022 o 11:07, itale napisał:

Po aktualizacji do AndroidTV 10 wyskakuje stale powiadomienie "RCU detection upgrade failed" (zrzut poniżej). Czy ktoś miał podobną sytuację?

 

wHkV0OJ.jpg

 

 

 

 

 

Mam dokładnie to samo dodatkowo sparowanie słuchawek bezprzewodowych przez bluetooth zawiesza cały moduł łącznie z działaniem pilota. Przed aktualizacją normalnie można było mieć sparowanego pilota oraz słuchawki. Czy ktoś znalazł rozwiązanie tego problemu ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.05.2022 o 11:07, itale napisał:

Po aktualizacji do AndroidTV 10 wyskakuje stale powiadomienie "RCU detection upgrade failed" (zrzut poniżej). Czy ktoś miał podobną sytuację?

 

wHkV0OJ.jpg

 

 

 

 

 

 

bylo

 

jesli pilot nie ma przycisku netflix

nie przejmowac sie

bez znaczenia

podobno ma byc poprawione wkrotce

nie wplywa na dzialanie

 

jesli pilot ma przycisk netflix

wymienic baterie i zrestartowac box, zrobi aktualizacje pilota i sie odczepi

 

dotyczy wszystkich z tym komunikatem.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Zna ktoś może patent, aby nie wyświetlał się przez cały czas opis programu w live channels jeżeli używa się button mappera lub innej podobnej aplikacji? Jeżeli jest włączony button mapper to opis z numerem kanału nie znika samoczynnie tylko po naciśnięciu przycisku cofnij.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Nolan napisał:

możesz zrobić fote i pokazać to śnieżenie ?

Narazie nie sniezy jak ustawiam 4k i odswiezanie 25hz ,ale mam wrazenie, ze dziala jakos powoli. 

 

20 godzin temu, artpaw6 napisał:

@Drze jak masz możliwość to box pod pachę i sprawdź pod innym TV 

sprawdzalem pod monitorem i jest ok ,ale na rzutiku jest dupa , a przez rok dzialalo az milo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Boxie jest jakiś problem teraz , bo zawiesza się co jakiś czas obraz i przy ponownym włączeniu kanału jest spowolniony obraz oraz brak dzwięku.Dopiero przy ponownym uruchomieniu Boxa jest ok.Dziś też dostałem aktualizacje pilota.Szkoda że pilot nie ma wybierania numerycznego , ale korzystając także z pilota od Tv poprzez Sterowanie HDMI można przełączać numerycznie i brak tej ciągle włączającej się planszy z my Canal.

Edytowane przez piter7790
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po tym jak mój box Canal+ Box 4K zaktualizował się do Androida 10 mam problem z dźwiękiem 5.1. Oczywiście nawet nie było żadnego info o aktualizacji ani jej pobieraniu, włączam nagle dekoder, a tam jakiś problem z obrazem, po restarcie dekodera nagle nowy Android. Mam nadzieję, że nie zrestartowałem go w trakcie aktualizacji i przez to mam problemy z dźwiękiem.

 

Niestety, od czasu tej aktualizacji nie działa mi dźwięk 5.1. Mam głośniki Logitech Z906. W Android 9 głośniki normalnie wykrywały Dolby i przestawiały się na dźwięk 5.1, a po tej aktualizacji ani razu nie wykryło Dolby. Próbowałem zmieniać ustawienia, resetować do ust. fabrycznych, ale nic nie pomogło. Pytanie czy da się (a jeśli tak to jak) zresetować tego boxa, tak aby wrócił do Androida 9?

 

Druga sprawa, znalazłem w necie, że są 3 opcje ustawień dźwięku przestrzennego w Android 10: automat, brak takiego dźwięku i manual. Poniżej podrzucam screen. W boxie mam tylko automat i brak. Da się jakoś 'dorzucić' to ustawienie manualnego wyboru? Jakiś launcher ma na to wpływ? Ja korzystałem póki co tylko z domyślnego launchera. Z góry dzięki za pomoc.

 

Ustawienia dźwięku przestrzennego w Android 10

Edytowane przez kamil176
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...