Skocz do zawartości

Narzekamy na N


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Logika, którą kierują się decydenci n-ki, jest dla mnie zupełnie niezrozumiała. Mając sportowy kanał w jakości HD, na którym poza LM, nie ma zupełnie nic, pokazują Puchar Polski na TVN Turbo. Kto to wymyślił?

Pewnie chodzi o większy dostęp, co przekłada się na większe wpływy z reklamy. Ok, niech będzie, ale nie można by tego samego jednocześnie pokazać w HD na nSporcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O co Ci [beep] chodzi? Napisałem posta w odpowiednim dziale, jak Ci się nie podoba, to nie czytaj. Mało mnie obchodzi czy Ci się to podoba czy nie. Bądź się łaskaw od[beep]yć ode mnie. Niedługo nie będzie się można odezwać, bo zaraz znajdzie się jakiś [beep]iarz, który będzie cię chciał naprostować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zauważyłem co innego - paru osobników zrobiło sobie ze mnie wroga publicznego numer jeden i niezależnie od tego co i gdzie napiszę, muszą to skomentować w takim tonie jak wyżej. Jak się komuś coś w mojej wypowiedzi nie podoba są dwa wyjścia - zaraportowanie moderatorowi lub dodanie mnie do ignorowanych. Można to bez problemu zrobić. Natomiast nie pozwolę sobie, żeby ktoś jeździł po mnie jak po łysej kobyle.

 

Moda proszę o usunięcie tej niepotrzebnej dyskusji. Napisałem posta narzekającego na n-kę w odpowiednim wątku, mam do tego prawo. matik na niego odpowiedział, ja odpowiedziałem jemu, a reszta, to przy[beep]anie się do mnie z jakiegoś wyimaginowanego powodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawel85, zgadza się, taką samą postawiłem tezę. Powiedz tylko czy nie byłoby fajnie gdyby to samo pokazano w HD na totalnie niewykorzystanym kanale? (oczywiście zakładając, że transmisja jest realizowana w wysokiej rozdzielczości, bo jak napisałeś wcale nie jest to pewne). Byłaby to jakaś szansa na uatrakcyjnienie tego sztucznego tworu jakim jest nSport (obecnie kanał powinien się nazywać Liga Mistrzów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Skończyła mi się umowa z n po około 26 miesiącach współpracy. Byłem wczoraj oddać sprzęt i podczas tej procedury odpadła klapka od baterii pilota bo urwany był zatrzask - Pan zrobił nieciekawą minę i stwierdził iż to po wpisaniu tego faktu w uwagach w protokole oddania sprzętu będzie mnie kosztowało 60 zł. bo n liczy jak za nowy. Akurat miał w sklepie takie piloty po 40 zł. więc zakupiłem nowy i włożyliśmy klapkę od nowego by nie było problemu.

Pytam się czy to już nie nadużycie i czy ponad 2 letni pilot nie miał prawa się zużyć. Przecież kupując n nikt nie daje chyba starych pilotów w zestawie a stare są pewnie kasowane. Jak to wygląda ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy sprzęt dzierżawiony przez osoby jest nowy i przy oddawaniu jest szczególnie sprawdzany żeby klijent jeszcze dopłacił za rysy na dekoderze, a klapki odłomane od pilotów są częste. Wspomniałeś w wątku o multirumie. Niektóre punkty dystrybucji mają osoby nie znające się z dziedziny technicznej, obsługa klijenta w punktach też pozostaje wiele do życzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dekdoery są zarówno nowe jak i używane - odnowione. Z pkt. widzenia klienta w n nie ma różnicy jaki dostanie, bo i tak ma gwarancję na cały czas użytkowania. W związku z tym nawet jeżeli odnawiany może być trochę bardziej awaryjny z pkt widzenia zasad itp jest ok. Co do klapki do pilota, to uszkodzenie sprzętu. Zważywszy, na to że umowę ma się średnio 2 lata, a żywotności baterii 2xAAA jest taka, że w tym okresie raz będzie potrzeba je wymienić to trzeba mieć dużo pecha aby podczas tego jednego otwierania klapki ułamać zatrzask. Jeżeli ktoś sobie nim z nudów pstryka trzymając pilota, bądź kombinuje ze słabymi bateriami, zamiast je wymienić to jest jego sprawa :) Aktualny dekoder mam 2,5 roku i jakoś nie ma problemu z zatrzaskiem, tak jak i w pozostałych pilotach które mam w domu często długo dużej. Biorąc coś w dzierżawę, obligujemy się do dbania o to i nie dziwny się, że firmy obciążają nas kosztami za to, że nakładamy koszta na nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

eeee, dlaczego.

http://nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=38456&page=21

w tym wątku jado po Nce jak po dzikiej świni i jakoś nikt ich nie spamuje :-)

 

Ale słusznie jadą, bo plansze tez mnie wkurzaly!!!!

 

Chociaż z drugiej strony ten wątek jest w Hyde Park'u ......

hmmmm.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy kiedykolwiek widziales taka plansze w CP lub C+ ? z pewnoscia nie ;), milo rzucic okiem na cos co ''ladnie wyglada'', nie jest czarno biale... w przypadku CP.

Czasami plansza wkurza bo ilez mozna wciskac OK po wlaczeniu dekodera, aczkolwiek zbytniej tragedii nie ma, wciskam OK i znika, a w CP, trzeba czekac chyba z minute, by moc wcisnac OK na pilocie i swobodnie bez spamu ogladac TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy miałem Polsat lub Cyfrę tam jeszcze o takich cudach nie myśleli. Ale start dekodera PVR Cyfry to już było mistrzostwo świata w nabijaniu klientów w butelkę. Śmiem przypuszczać, że dekder ten nieźle by się nadawał do starych telewizorów lampowych - uruchamiamy oba, idziemy do kuchni robić kawę i jak wracamy to akurat można oglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Skusiłem sie na, moim zdaniem, atrakcyjną ofertę dwa lata temu i podpisałem umowę przez internet na pakiet ful -abonament miesięczny 99 zł. na okres 2 lat. Atrakcyjność tego pakietu polegała na tym, że według informacji w ofercie było zawarte stwierdzenie, że jeśli w ciągu 2 lat nie dojdzie do rozwiązania umowy ze strony abonenta, to umowa automatycznie przechodzi bezterminowo przy takiej samej cenie abonamentu. Taka oferta dotyczyła tylko zamawiających n-ke przez internet - chyba tylko przez 2 letnie miesiące. Teraz na miesiąc przed upływem terminu 2 lat zwróciłem się mailem do Biura Obsługi Klienta z zapytaniem czy dostanę jakieś potwierdzenie, o bezterminowej umowie. Otrzymałem odpowiedź, że umowa owszem przechodzi bezterminowo, ale przy cenie abonamentu 239 zł -wzrost ceny 2,4 razy. Mój błąd polega na tym, że uwierzyłem N-ce na słowo pisane w internetowej ofercie i nie dokonałem zrzutu ekranu. Nie sądziłem że N -ka jest pospolitym oszustem - naciągaczem. Złożyłem rezygnację i wcale nie żałuje. Z usług oszusta nie będę korzystać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do każdej umowy jest dołączany regulamin promocji, jeśli znajduje się w nim wspomniany przez Ciebie zapis to powołaj się na niego (prześlij skan do nich) i sprawa powinna być załatwiona.

mi kilkakrotnie źle zrealizowali zamówienia: inny dekoder, nie ta promocja ale zawsze dostawałem co powinienem mieć pierwotnie. najdłużej walczyłem z nimi 2 miechy jak przysłali mi 500'tkę zamiast monsterboxa i nie dali darmowego hbo na 7 miechów (uzupełnienie miesiąca w którym podpisałem umowę + pół roku darmowe). Trzeba pisać reklamacje i nie dać się zbywać, a wszystko się da wywalczyć. oczywiście trzeba walczyć z kulturą ale pełną stanowczością, nie obrażać firmy czy osób z którymi się pisze, trzymać się faktów i popierać się jak największą ilością dowodów, że to oni zawinili, a nie Ty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...