Skocz do zawartości

Narzekamy na N


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Czy spotkaliście się z czymś takim, że nie chcą wymienić nBoxa w Punkcie serwisowym?

Ja np. takie starcie miałem ok 2 mies. temu, gdy wymieniałem Recordera(Dysk chyba padł)

Baba i Facet prowadzili sklep i grozili, że nie wymienią, gdyż zakupiłem N przez neta.

Uważali, że trzeba wysłać do Krakowa boxa.

Wreszcie zdecydowali się wymienić, ale "żeby to był ostatni raz".

A na koniec zaczęli się pruć, że folia od kabli i zasilacza ma być (w dodatku nierozerwana)

Nie wymienię nazwy miejscowości ( Chyba nie można - byłaby wymoderowana)

 

Proszę o informacje, czy jest więcej takich przypadków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiany dokonuje się w punkcie serwisowym. Punkt serwisowy ma obowiązek dokonać diagnostykę sprzętu. Jeżeli niesprawny to muszą wymienić, jeżeli dobry policzyć 20 zł za diagnostykę.

 

 

Każdy APS musi natomiast przyjąć wypowiedzenie.

 

Jeżeli APS, APS serwisowy nie wykonują swoich obowiązków należy to zgłosić do n i polecą im po pieniążkach to się nauczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

raf960, zadzwoń z tą sprawą do BOK-u n i podaj dokładne dane tego punktu. Będziesz też musiał podać swój nr abonenta, żeby nadać sprawie oficjalny bieg. Przynajmniej tak było w moim przypadku, gdy zadzwoniłem do BOK-u, bo baba z jednego punktu nie chciała mi wymienić dekodera, bo kupiłem go w sąsiednim... Cytuje "Nie u mnie kupowane? To trzeba do nich albo 30km od nas tez punkt jest. Ja nie będę im kasy nabijać, za kuriera sama muszę płacić".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Z jednej strony ciekawa oferta... z drugiej badziewne oprogramowanie do dekoderów... czy w ADB pracują sami deb*** :?: Polska ma najlepszych programistów na świecie... wiec kogo oni zatrudniają... :?::!: W takich przypadkach jakie wystepują z ich dekoderami aktualizacje powinny wychodzic raz w miesiącu... :read:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Mam pytanie czy N oszukuje w sprawie abonamentu , podwyższa go ?Chciałbym założyć tą tv , a konkretnie ten pakiet http://n.pl/nsklep/wielka_rewolucja.html . Jest napisane , że trzeba płacić 48zł do końca umowy , czy oby na pewno nie podwyższają abonamentu , bo chyba by się im to nie opłacało za taką ofertę tyle pieniędzy ?Czy ktoś w przeszłości spotkał się z oszustwem tego typy w N w czasie promocji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uspokoiłeś mnie ! Słyszałem , że podwyższyli kiedyś o 6 zł nie powiadamiając nikogo o tym !

 

To podwyższenie dotyczyło osób, których umowa przeszła na czas nieokreślony i wcześniej wysyłali regulamin wraz z cennikiem. Oczywiście listem zwykłym i nie do każdego regulamin dotarł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednostkowy przypadek i to tak opisany, że mało kto rozumie o co w tym wszystkim chodzi, co zostało powiedziane, jakie pisma z reklamacją wysłane, a co odpowiedzieli.

Mnie też zdazyło się nagłe wyłączenie 5 z 6 posiadanych pakietów (pozostał tylko IiR). Po wysłaniu reklamacji musiałem tydzień czekać na przywrócenie pozostałych pakietów. Otrzymałem też obniżony rachunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednostkowy przypadek ...

I bardzo dobrze,ale - uważasz, że klient/klienci ma/mają akceptować i płacić za błędy pracowników operatora?

W życiu na to zgody. Różna jest percepcja i aktywność forumowiczów. Można wnikać w treść postów, można się

i ślizgać po nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i A,

Nie dało ci nic do myślenia to że:

1. jesteś jedynym znanym przypadkiem z takimi problemami

2. nawet w tym wątku wypowiadały się osoby które z powodu jakichś nieporozumień miały problem ale po kontakcie z biurem obsługi szybko wszystko zostało wyjaśnione a oni sami otrzymali rekompensatę.

3. W wątku który założyłeś żeby się wyżalić nikt nie mógł zrozumieć o co tak naprawdę ci chodzi.

 

możesz nie odpowiadać, to jest pytanie retoryczne - z twojej aktywności na forum wnoszę że uważasz że N uwzięła się akurat na ciebie i chce się dorobić twoim kosztem wyłudzając kwotę kilkudziesięciu lub stukilkudziesięciu złotych :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ad Pizzojad:

No to odpowiem: jeżeli ktoś wpada czasami to czasami ma rację. A tu się właśnie mylisz, albo uważasz inaczej.

Mylisz się w każdym punkcie, ja tylko powtórzę nie ma akceptacji na takie traktowanie i jeszcze zapodam tu dwa może

trudne dla niektórych słowa: percepcja i precedens. Tymczasem - pa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...