Skocz do zawartości

Multiroom platformy CANAL+


gregry608
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie, te zmiany dotyczące multiroomu post. cyfra dotyczą wszystkich z działającym mr na odległość czy tylko tych z dwoma kartami cameleon? Mam jedną kartę cameleon w WiFiBoxie  a drugą cayman (dostałem w zamian za drugiego cameleona przy przedłużaniu umowy i wymianie na dekoder 4k). Multiroom działa nadal pięknie,niezależnie jak wcześniej przy 2 camelach a umowa kończy się 31 grudnia. I co dla mnie też przygotowali 2 umowy bez możliwości pozostania na tym co jest?  Czy ew. pozostanie na umowie na czas nieokreślony uratuje sytuację czy wtedy znika bezpłatny multiroom i mistrzowska piłka za 0 zł? (mam pakiet Extra+CANAL+(6)LIVE (69,90zł) + MP (0zł)  + MR(0 zł) + C+4K (0 zł)+ Ultrabox+(5 zł) razem za 74,90 zł)? Z góry dziękuję za pomoc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Radzique ogólnie chodzi o zmiany, by sprzęt bez kontroli odległości (działające niezależnie dekodery) działały w sieci lan. Możesz pozostać na tym co jest ale będziesz musiał mieć kontrolę odległości (nie wiem jak to zrobią, ale zapewne puszczą Ci odpowiednie oprogramowanie za jakiś czas). Za tych się wezmą zapewne na końcu. 

Jak zostaniesz na nieokreślonym to masz napisane ile będziesz płacić - w strefie abonenta sobie sprawdź. Pakiety zostaną ale zapewne wzrośnie nieco cena.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, florekk napisał:

A który punkt w umowie/regulaminie mówi czy mogą wyłączyć kartę dodatkową wydaną z dekoderem ale bez kontroli odległości po przejściu na czas nieoznaczony? To czym teraz straszą proponując przedłużenie?

6. (...)Sprzęt wykorzystywany w ramach Opcji dodatkowej Multiroom wyposażony jest w funkcjonalność kontroli odległości Sprzętu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli defacto sami łamią swój regulamin wydając sprzęt bez kontroli odległości. O ile ten punkt regulaminu ma sens w przypadku wydania samej karty (jak miało to miejsce w przypadku cameleonów) to już w przypadku wydania sprzętu wraz z kartą podczas obowiązywania cytowanego przez Ciebie punktu regulaminu jest jego naruszeniem. 

Operator przecież sam wydawał abonentom dwa moduły do umowy z multiroomem.

Edytowane przez meckbar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Korzystanie z Opcji dodatkowej Multiroom wymaga Sprzętu technicznie przystosowanego do korzystania
z Opcji dodatkowej Multiroom
(dalej: Sprzęt Główny). Szczegółowe wymagania techniczne dla Sprzętu
Głównego dostępne są w Biurze Obsługi Klienta i na stronie internetowej Dostawcy usług.
2. Dostawca usług w ramach Opcji dodatkowej Multiroom udostępnia Sprzęt (dalej: Sprzęt Uzupełniający)
niezbędny do korzystania z Opcji dodatkowej Multiroom . Szczegółowe wymagania techniczne dla Sprzętu
Uzupełniającego dostępne są w Biurze Obsługi Klienta i na stronie internetowej Dostawcy usług.

 

 

nie jestem prawnikiem, ale wg mnie są na wygranej pozycji :)

Edytowane przez PawelTSW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie związane ze sprawą multiroom. Generalnie chodzi mi o wyjaśnienie czy obejmie mnie akcja zmuszania do zawarcia 2 umów. Obecnie mam 2 moduły czarne. W panelu klienta jako sprzęt widnieją jedynie 2 karty cayman. Nie ma słowa tam odnośnie modułów cam. Wcześniej były 2 gołe cameleony. W panelu klienta w zakładce szczegóły oferty widać w rubryce "przysługujące promocje"  Multiroom Standard C+ 0zł/m dla Abonentów (bez zapisu odnośnie okresu promocji). Jako element oferty na samym dole figuruje "Najem CAM Multiroom 10zł". W umowie nie ma słowa o najmie jakiegokolwiek modułu. Wśród udzielonych upustów nie ma ani grosza z tytułu czy to usługi multiroom czy też najmu modułu/ów. I teraz sedno sprawy. W prognozie płatności na okres nieoznaczony kwota wzrasta o 14 pln ( 4 pln to pochodna wzrostu pakietu natomiast kwota 10 pln jest za....? Coś mi się zdaje, że będą problemy natury prawnej związane z taką sytuacją. A osób właśnie w takiej sytuacji może być sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, K3su1 napisał:

Nie wiecie czy jest możliwość wymiany WifiBoxów z muliroomu na dekodery 4k?

Umowę mam do stycznia 2023.

https://forum.satkurier.pl/topic/15866-oferty-dla-stałych-abonentów-platformy-canal-wyłącznie-pytania-i-odpowiedzi-dot-bieżących-ofert/page/2366/?tab=comments#comment-1712711

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam pytanie odnośnie przedłużenia umowy. Jestem starym klientem NC+ posiadam dwa niezależne dekodery mutliroom w dwóch innych domach, umowa kończy się w styczniu 2021 r. po rozmowie z biurem utrzymania klienta dowiedziałem się, że jest obowiązek wymiany starych kart wraz ze sprzętem i jeśli nadal chce mieć dwa niezależne od siebie dekodery to muszę wymienić cały sprzęt i odebrać nowe karty wraz z nowymi dekoderami. Zaproponowali mi dwa pakiety 160 kanałów do tego canal+ jeden kanał reszta kodowane. Czy ktoś orientuje się czy taka propozycją jest dobra a może ktoś miał podobną rozmowę i dostał inną propozycję? proszę o info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wczoraj zadzwoniła pani z APS z informacją, że mam się zgłosić  do punktu po inny sprzęt bo wchodzi nowa technologia i moja karta w module  od MR przestanie działać. Mam moduł 4K i dekoder 4K sprzęt  był wymieniony w trakcie umowy miałem Peace i gołego Cameleona. Umowa do końca stycznia pakiet EXTRA 6 C+. Czy już taki MR nie jest przedłużany? Umowa jeszcze nie wypowiedziana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, BIZON58 napisał:

Wczoraj zadzwoniła pani z APS z informacją, że mam się zgłosić  do punktu po inny sprzęt bo wchodzi nowa technologia i moja karta w module  od MR przestanie działać. Mam moduł 4K i dekoder 4K sprzęt  był wymieniony w trakcie umowy miałem Peace i gołego Cameleona. Umowa do końca stycznia pakiet EXTRA 6 C+. Czy już taki MR nie jest przedłużany? Umowa jeszcze nie wypowiedziana.

@BIZON58 Dzwonią do Ciebie, ponieważ kończy Ci się umowa i do przedłużenia umowy będą wymagane zmiany. Ciekawa sprawa, że akurat salon do Ciebie dzwoni z tą informacją. Z obecnej konfiguracji sprzętowej możesz korzystać do końca okresu oznaczonego umowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.09.2021 o 23:23, lukx95 napisał:

@butters Oferta usługi Multiroom z dekoderami uzupełniającymi WiFi PremiumBox+ bez dysku i 4K UltraBox+ bez dysku zostanie za niedługo udostępniona dla stałych Abonentów. Także trzeba jeszcze chwilę cierpliwości. :)

Zgodnie z poniższą grafiką dekodery 4K UltraBox+ bez dysku jako sprzęt uzupełniający w Multiroom będą oferowane tylko z głównym dekoderem 4K UltraBox+. Natomiast dekodery WiFi PremiumBox+ bez dysku jako sprzęt uzupełniający w Multiroom będą oferowane tylko z głównymi dekoderami WiFi PremiumBox+ lub 4K UltraBox+.

Multirom-High-Standard.jpg

 

 

Nawiązując do powyższej informacji... W dniu wczorajszym w czasie rozmowy w sprawie przedłużenia umowy, obecnie Ultrabox+4K z multroom ADB 2851s, pani konsultantka oznajmiła, że po tzw. uwolnieniu "mydelniczki" z promocyjnego multroom-u za 10zł/mc (po uwolnieniu 20zł/mc) będę mógł wymienić obecny i/lub dobrać kolejne dekodery już te Ultrabox+4K, wystarczy udać się do APS. Nie ukrywam, że zaskoczyło mnie to pozytywnie choć tak do końca nie mam pewności czy jest to prawda. Nie mam jak tego zweryfikować bo obecnie nie przebywam w kraju. 

Czy ktoś z was przerabiał takie zagadnienie? Proszę o info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...