Radzique Opublikowano 19 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2021 Mam pytanie, te zmiany dotyczące multiroomu post. cyfra dotyczą wszystkich z działającym mr na odległość czy tylko tych z dwoma kartami cameleon? Mam jedną kartę cameleon w WiFiBoxie a drugą cayman (dostałem w zamian za drugiego cameleona przy przedłużaniu umowy i wymianie na dekoder 4k). Multiroom działa nadal pięknie,niezależnie jak wcześniej przy 2 camelach a umowa kończy się 31 grudnia. I co dla mnie też przygotowali 2 umowy bez możliwości pozostania na tym co jest? Czy ew. pozostanie na umowie na czas nieokreślony uratuje sytuację czy wtedy znika bezpłatny multiroom i mistrzowska piłka za 0 zł? (mam pakiet Extra+CANAL+(6)LIVE (69,90zł) + MP (0zł) + MR(0 zł) + C+4K (0 zł)+ Ultrabox+(5 zł) razem za 74,90 zł)? Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 19 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2021 @Radzique ogólnie chodzi o zmiany, by sprzęt bez kontroli odległości (działające niezależnie dekodery) działały w sieci lan. Możesz pozostać na tym co jest ale będziesz musiał mieć kontrolę odległości (nie wiem jak to zrobią, ale zapewne puszczą Ci odpowiednie oprogramowanie za jakiś czas). Za tych się wezmą zapewne na końcu. Jak zostaniesz na nieokreślonym to masz napisane ile będziesz płacić - w strefie abonenta sobie sprawdź. Pakiety zostaną ale zapewne wzrośnie nieco cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 19 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2021 na nieoznaczonym przy niezależnym MR wyłączają 2 kartę najczęściej, zależy co jest w umowie to decyduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekk Opublikowano 20 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2021 (edytowane) A który punkt w umowie/regulaminie mówi czy mogą wyłączyć kartę dodatkową wydaną z dekoderem ale bez kontroli odległości po przejściu na czas nieoznaczony? To czym teraz straszą proponując przedłużenie? Edytowane 20 Października 2021 przez florekk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 20 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2021 Godzinę temu, florekk napisał: A który punkt w umowie/regulaminie mówi czy mogą wyłączyć kartę dodatkową wydaną z dekoderem ale bez kontroli odległości po przejściu na czas nieoznaczony? To czym teraz straszą proponując przedłużenie? 6. (...)Sprzęt wykorzystywany w ramach Opcji dodatkowej Multiroom wyposażony jest w funkcjonalność kontroli odległości Sprzętu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 20 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2021 (edytowane) Czyli defacto sami łamią swój regulamin wydając sprzęt bez kontroli odległości. O ile ten punkt regulaminu ma sens w przypadku wydania samej karty (jak miało to miejsce w przypadku cameleonów) to już w przypadku wydania sprzętu wraz z kartą podczas obowiązywania cytowanego przez Ciebie punktu regulaminu jest jego naruszeniem. Operator przecież sam wydawał abonentom dwa moduły do umowy z multiroomem. Edytowane 20 Października 2021 przez meckbar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 20 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2021 (edytowane) 1. Korzystanie z Opcji dodatkowej Multiroom wymaga Sprzętu technicznie przystosowanego do korzystania z Opcji dodatkowej Multiroom (dalej: Sprzęt Główny). Szczegółowe wymagania techniczne dla Sprzętu Głównego dostępne są w Biurze Obsługi Klienta i na stronie internetowej Dostawcy usług. 2. Dostawca usług w ramach Opcji dodatkowej Multiroom udostępnia Sprzęt (dalej: Sprzęt Uzupełniający) niezbędny do korzystania z Opcji dodatkowej Multiroom . Szczegółowe wymagania techniczne dla Sprzętu Uzupełniającego dostępne są w Biurze Obsługi Klienta i na stronie internetowej Dostawcy usług. nie jestem prawnikiem, ale wg mnie są na wygranej pozycji Edytowane 20 Października 2021 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sillesianin Opublikowano 20 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2021 Mam takie pytanie związane ze sprawą multiroom. Generalnie chodzi mi o wyjaśnienie czy obejmie mnie akcja zmuszania do zawarcia 2 umów. Obecnie mam 2 moduły czarne. W panelu klienta jako sprzęt widnieją jedynie 2 karty cayman. Nie ma słowa tam odnośnie modułów cam. Wcześniej były 2 gołe cameleony. W panelu klienta w zakładce szczegóły oferty widać w rubryce "przysługujące promocje" Multiroom Standard C+ 0zł/m dla Abonentów (bez zapisu odnośnie okresu promocji). Jako element oferty na samym dole figuruje "Najem CAM Multiroom 10zł". W umowie nie ma słowa o najmie jakiegokolwiek modułu. Wśród udzielonych upustów nie ma ani grosza z tytułu czy to usługi multiroom czy też najmu modułu/ów. I teraz sedno sprawy. W prognozie płatności na okres nieoznaczony kwota wzrasta o 14 pln ( 4 pln to pochodna wzrostu pakietu natomiast kwota 10 pln jest za....? Coś mi się zdaje, że będą problemy natury prawnej związane z taką sytuacją. A osób właśnie w takiej sytuacji może być sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 20 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2021 Krótko i na temat. MR docelowo u wszystkich byłych Cyfrowiczów w sieci. U tych co jeszcze mają sprzęt po C+, jak i u tych co wymienili sprzęt, ale nadal jest niezależny. Zarówno u tych co mają dekodery jak i u tych co mają moduły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meckbar Opublikowano 20 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, sillesianin napisał: natomiast kwota 10 pln jest za....? Jest opłatą za moduł ("Najem CAM Multiroom 10zł"). Edytowane 20 Października 2021 przez meckbar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K3su1 Opublikowano 25 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2021 Nie wiecie czy jest możliwość wymiany WifiBoxów z muliroomu na dekodery 4k? Umowę mam do stycznia 2023. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 25 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2021 9 minut temu, K3su1 napisał: Nie wiecie czy jest możliwość wymiany WifiBoxów z muliroomu na dekodery 4k? Umowę mam do stycznia 2023. https://forum.satkurier.pl/topic/15866-oferty-dla-stałych-abonentów-platformy-canal-wyłącznie-pytania-i-odpowiedzi-dot-bieżących-ofert/page/2366/?tab=comments#comment-1712711 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młody79 Opublikowano 1 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2021 Witam mam pytanie odnośnie przedłużenia umowy. Jestem starym klientem NC+ posiadam dwa niezależne dekodery mutliroom w dwóch innych domach, umowa kończy się w styczniu 2021 r. po rozmowie z biurem utrzymania klienta dowiedziałem się, że jest obowiązek wymiany starych kart wraz ze sprzętem i jeśli nadal chce mieć dwa niezależne od siebie dekodery to muszę wymienić cały sprzęt i odebrać nowe karty wraz z nowymi dekoderami. Zaproponowali mi dwa pakiety 160 kanałów do tego canal+ jeden kanał reszta kodowane. Czy ktoś orientuje się czy taka propozycją jest dobra a może ktoś miał podobną rozmowę i dostał inną propozycję? proszę o info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2021 (edytowane) Tu masz odpowiedź. Myślę, że 20 ostatnich stron da Ci informacje, które Cie interesują. Edytowane 1 Listopada 2021 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIZON58 Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Wczoraj zadzwoniła pani z APS z informacją, że mam się zgłosić do punktu po inny sprzęt bo wchodzi nowa technologia i moja karta w module od MR przestanie działać. Mam moduł 4K i dekoder 4K sprzęt był wymieniony w trakcie umowy miałem Peace i gołego Cameleona. Umowa do końca stycznia pakiet EXTRA 6 C+. Czy już taki MR nie jest przedłużany? Umowa jeszcze nie wypowiedziana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 poszło szybciej niż myślałem, @lukx95 o tym pisał, że mają taki zamiar. Czyżby już zaczęli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 pójdzie jeszcze szybciej jeśli będą c+ naciskać właściciele kanałów, kwestia kiedy pójdą siłowo z tymi na czasie nieokreślonym, wymieniasz albo bye bye MR niezależny - usługa wycofana z oferty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Jakby mieli jaja to by tak zrobili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 Przecież prezesem c+ jest kobieta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 24 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2021 4 godziny temu, BIZON58 napisał: Wczoraj zadzwoniła pani z APS z informacją, że mam się zgłosić do punktu po inny sprzęt bo wchodzi nowa technologia i moja karta w module od MR przestanie działać. Mam moduł 4K i dekoder 4K sprzęt był wymieniony w trakcie umowy miałem Peace i gołego Cameleona. Umowa do końca stycznia pakiet EXTRA 6 C+. Czy już taki MR nie jest przedłużany? Umowa jeszcze nie wypowiedziana. @BIZON58 Dzwonią do Ciebie, ponieważ kończy Ci się umowa i do przedłużenia umowy będą wymagane zmiany. Ciekawa sprawa, że akurat salon do Ciebie dzwoni z tą informacją. Z obecnej konfiguracji sprzętowej możesz korzystać do końca okresu oznaczonego umowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andgoldi Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 W dniu 29.09.2021 o 23:23, lukx95 napisał: @butters Oferta usługi Multiroom z dekoderami uzupełniającymi WiFi PremiumBox+ bez dysku i 4K UltraBox+ bez dysku zostanie za niedługo udostępniona dla stałych Abonentów. Także trzeba jeszcze chwilę cierpliwości. Zgodnie z poniższą grafiką dekodery 4K UltraBox+ bez dysku jako sprzęt uzupełniający w Multiroom będą oferowane tylko z głównym dekoderem 4K UltraBox+. Natomiast dekodery WiFi PremiumBox+ bez dysku jako sprzęt uzupełniający w Multiroom będą oferowane tylko z głównymi dekoderami WiFi PremiumBox+ lub 4K UltraBox+. Nawiązując do powyższej informacji... W dniu wczorajszym w czasie rozmowy w sprawie przedłużenia umowy, obecnie Ultrabox+4K z multroom ADB 2851s, pani konsultantka oznajmiła, że po tzw. uwolnieniu "mydelniczki" z promocyjnego multroom-u za 10zł/mc (po uwolnieniu 20zł/mc) będę mógł wymienić obecny i/lub dobrać kolejne dekodery już te Ultrabox+4K, wystarczy udać się do APS. Nie ukrywam, że zaskoczyło mnie to pozytywnie choć tak do końca nie mam pewności czy jest to prawda. Nie mam jak tego zweryfikować bo obecnie nie przebywam w kraju. Czy ktoś z was przerabiał takie zagadnienie? Proszę o info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 To zadzwoń do APS w swojej rodzinnej miejscowości, bo na dzień dzisiejszy nie ma info, aby starzy abonenci dostali do MR dodatkowy dekoder 4k czy Wifipremiumbox. Tylko nowi mają taką możliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 3 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2021 Elo wariaty - czy teraz gdy do multiroom można mieć ULTRABOX 4K - to jest to goły dekoder bez dysku 1TB czy jak ? Czy trzeba swój prywatny dysk podpiąć by mieć pełnoprawny PVR jak w dekoderze głównym ULTRABOX 4K 1TB >?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2021 Nie ma opcji dobrania jeszcze dodatkowego 4k czy Wifipremiumbox. Tylko dla nowych. Nowy dostanie z dyskiem lub bez. Można swój dysk podłączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 5 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2021 Tak , piszę w kwestii nowego klienta który kupuje umowę z dekoderem 4K 1TB i dobiera multiroom z dekoderami 4K i czy do tych dekoderów tez dostaje dysk 1TB jak w przypadku głównego dekodera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.