Skocz do zawartości

Multiroom platformy CANAL+


gregry608
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@rexxim Jeśli chodzi o dekodery WiFi PremiumBox+ jak i 4K UltraBox+ jako sprzęt uzupełniający w Multiroom, to dla obecnych Abonentów nie jest jeszcze to dostępne. Mają udostępnić to w tym roku także dla nas stałych Abonentów, ale kiedy konkretnie nie wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi dlaczego dekoder nie łapie ip dekodera głównego jeśli podłączenie jest tak:

 

Ruter play do switch tp i do switch tp link podłączony jest też dekoder główny 4k--->od switch tp link kabel idzie do rutera xiaomi 4a z tego rutera xiaomi do dekodera wifibox+ i mieli mieli mieli i nic ale jak przełożę kabel do dekodera bezpośrednio od switch tp link po chwili mielenia łapie ip głównego.. Nie znam się na tym ale czy to znaczy że takie podłączenie nie przejdzie>? i nie może być MR podłączony od switch tp link do rutera xiaomi i po tym do dekodera? tylko prosto bezpośrednio od switch tp link do dekodera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli jeśli nawet dekoder główny jest podłączony bezpośrednio do switch i do switchs też ruter play to muszę dokupić ten sam ruter play model czy mogę też inny ruter playa model podłączyć i czy będą się widzieć z wifibox+?

 

Np ZTEplay wf830 + ZTEplay wf830 lub  Zte play wf830+ Huawei play 8525a. Czy po prostu inne mieszanie w modele nie wchodzą w rachubę?

 

Czy jednak musi być na 100% ten model by się zgadzało?

 

Mam to:  https://www.play.pl/dlaciebie/produkty/zte/zte-wf830-uz/?oid=4018452019

Edytowane przez KiriKiri
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, jacek1969 napisał:

Macie problemy może problemy z dekoderem  Box+/HD ADB 2851S (tzw. mydelniczka ) jako dodatkowy w multiroom ? Strasznie muli , praktycznie nie reaguje na pilota. 

Tak, mam dwa takie dekodery w usłudze multiroom i ten problem występuje / występował. Wczoraj pomogło przywrócenie ustawień domyślnych. Dzisiaj to samo. Ponownie przywróciłem ustawienia domyślne i na ten moment działają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy za odpowiedzi . Sprawa się wyjaśniła , wymieniłem mydelniczkę w punkcie . Po podłączeniu przez 5 minut wszystko było ok . Gdy tylko połączył się z głównym , problem powrócił . Info z salonu Canal + , jakaś awaria , pracują nad tym 😜 . Nigdy nie narzekałem na ten dekoder przez 3 lata śmigał bez problemu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, robert6723 napisał:

Rodzice mają multiroom (dwie karty). Drugi tv oglądają czasami w sypialni. Teraz ja zabywam C+ do swojego mieszknia. Czy jest taka opcja żeby wymienić się  z nimi kartami z jedną z ich kart? Czy jest to legalne/ dozwolone?

 

 

 

Możesz się wymienić. Nikt nie zweryfikuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to samo na mydelniczce od multiroomu, problem ze zmianą kanału, niemiłosiernie muli i nie reaguje na pilota, dzieje się tak od środy

Byłem dziś w punkcie wymienić dekoder ale okazało się, że to awaria w CANAL+ i wymiana dekodera nic nie da.

Robili jakąś aktualizację i coś im nie wyszło i teraz są takie problemy 😞

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...