Skocz do zawartości

Multiroom platformy CANAL+


gregry608
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wyraźnie napisałem. Musisz wziąć od operatora, a nie od kogoś.  Dekoder zostanie wydany z odpowiednią kartą. Potem zostaną przesłane na ten dekoder odpowiednie uprawnienia i konfiguracja.

Możesz iść jutro do APS lub zadzwonić do nc, a się przekonasz.

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.04.2019 o 08:22, mniam napisał:

Ta aktywacja to kosmos. Też chciałem MR ale nie za 100zł. Nie są elastyczni więc moja umowa dobiegnie końca i też nie będę.

 

2 godziny temu, mniam napisał:

Dla mnie mają tylko jeden dekoder za 99zł a dla nowych klientów albo za 49zł albo za 0zł aktywacja.

 

Albo bierzesz multiroom bez aneksowania i płacisz aktywację albo bierzesz z aneksowaniem umowy i nie płacisz aktywacji. Ot taki wybór po Twojej stronie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.11.2016 o 19:43, slakos napisał:

Moje problemy z mydelniczką opisywałem już wcześniej, więc w skrócie wygląda to następująco. Dekoder podczas oglądania kanałów pracuje płynnie i nic nie wskazuje na problem, dopóki nie następuje wyłączenie. Po wyłączeniu po ok.2 min pojawia się zielona kontrolka a na podglądzie pojawia się ekran aktualizacji oprogramowania dekodera, która tradycyjnie kończy się błędem.a komunikat brzmi: transfer finalizing download - download failed DNL17 i po tym rozpoczyna się uruchamianie dekodera i ponownie komunikat, że jest nowe oprogramowanie itd. Oczywiście chcąc korzystać z dekodera zaznaczam aby pobrał aktualizację później i jakoś w ciągu dnia leci. Ale każdego ranka operacja ta powtarza się. W APS gdy zawiozłem samą mydelniczkę, konsul powiedział, że według niego wszystko jest ok i muszę mu przywieźć dekoder główny. Ponieważ do APS mam kawałek drogi, więc umówiłem się w następnym tygodniu na wizytę to może coś tam wymyśli. Pytałem o dekoder główny bo mam jeszcze jeden śmieszny problem w mydelniczce, który był także w poprzednim modelu. Otóż na niektórych kanałach mam inną nazwę a inne logo kanału. Z tym można jeszcze żyć, ale zastanawiające jest to, że mimo wymiany mydelniczki ten drugi problem nadal wygląda identycznie. Może twardy reset Turboboxa coś by dał???

Witam

Mam identyczny problem. 

Dekoder wymieniłem 2x ok 2tyg temu. Zrobiłem to dwa razy ale błąd ciągle ten sam. Cały czas problem żeby dokończyć aktualizacje. Caly czas info o nowej aktualizacji. Jak rozwiazalisie problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.11.2016 o 15:34, slakos napisał:

 

 

Tak. Próba aktualizacji była robiona na innej instalacji i nic to nie dało. 

Jak podłączam 'świeży' dekoder odebrany z punktu, to pierwsza instalacja przebiega poprawnie. Zaczynają się problemy kiedy dekoder dodatkowy dostanie uprawnienia do multiroom. 

Edytowane przez Qzyn20
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie,

prosze o pomoc, jak to jest z tym multiroomem, bo chce wziasc nc+ przez strone online i 1 dekoder multiroom.

 

czy dekoder główny i dodatkowy musi byc non stop połaczony do sieci, to znaczy do tego samego routera?

 

bo mój smartfon pełni w domu funkcje routera, ale obecnie telefon nie ma właczonej funkcji routera 24h na dobę, załaczam funkce routera co jakiś czas w domu, czy po podłaczeniu musze miec 24h na dobe właczoną funkcje routera żeby multiroom poprawnie chodził?, jak to jest przesyłane do drugiego dekodera, co chwile, czy np. co 12 godzin, czy rzadziej?

Edytowane przez vipgracz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. a nie ma czegoś takiego jak w cyfrowym polsacie, że jak zablokują to idę na górę do pokoju i wkładam do dekodera dodatkowego karte główną na chwilę i odblokowuje multiroom?

2. albo wyjmę z szafy stary nieużywany router  bez netu bez karty sim i podłącze 2 dekodery do tego routera i wtedy też bedzie działać multiroom ?

3, a ten multiroom to jak czesto pobiera uprawnienia do dodatkowego dekodera?

Edytowane przez vipgracz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy jest jakaś możliwość zablokowania FEDC jeżeli jeszcze go nie dostałem?

 

Mam dwie kart Cameleon wydane w 2011 roku, jedna w UltraBox+/PVR PACE, druga w Arivie a202e. Z pierwszą oczywiście nie było problemów, druga używana sporadycznie. Ostatnio ok 2 tyg temu odpaliłem ten tuner ale karta nie dekodowała, uprawnienia pokazywała do 2019/04/06, reaktywacja przez ICA nic nie dała. Odpuściłem sobie, bo potrzebowałem tylko na jeden wieczór. Dzisiaj odpaliłem znowu i ten sam problem. Zacząłem szukać w necie i trafiłem również na ten temat, skąd wywnioskowałem, że dostałem FEDC i po zabawie. Ale kolega (któremu serdecznie dziękuję) napisał o zmianie rewizji karty:

W dniu 17.03.2019 o 10:53, tweed77 napisał:

2. Dopadła cię zmiana rewizji karty. Przełączyć na TVP 2 HD - odczekać parę godzin. Niech spadnie co ma spaść. Wyciągnąć - włożyć kartę.

i to pomogło. Więc teraz działa (spłynęły uprawnienia na 2 miesiące) i pytanie ile jeszcze podziała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...