Skocz do zawartości

Moduł CAM CI+ / CAM CI+ ECP platformy CANAL+ - pytania, problemy, komentarze


kaspian0007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no jedna jakaś wpadka na C+4K  była - czarny ekran miałem - tylko nikt nie wie co to było - jakiś wyższy poziom zabezpieczeń?? mogą to stosować intencjonalnie?? i drażnić abonentów - nie chciałbym coś takiego dostać gdy mi się gwarancje pokończą i możliwość reklamowania sprzętu.

Edytowane przez darlen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To kolejne problemy techniczne na tym kanale . U mnie przed chwila obraz przycinal , a teraz jest ok.   W sumie ten kanal tak ogolnie nie jest wart wiekszej uwagi moim zdaniem.  PC+ powinna najpierw zaoferowac oferte 4K z prawdziwego zdarzenia , a dopiero potem wprowadzac to cale ECP.  Ale u nas jest jak zawsze inaczej .  Wrzuca sie smieciowe kanaly , i wmawia sie ludziom ze to tresci premium

Edytowane przez kedar1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i ja wymieniłem kartę Cameleon na Cayman z modułem CAM CI+ ECP i na razie 2 kanały UHD świecą.

 

@mikoko

 

Na jakiej podstawie uważasz, że Twój TV wspiera moduł CAM CI+ ECP:

a) na podstawie listy Tivusat

b) listy wspieranych modeli TV współpracujących z nowym modułem (ze strony CP+)

c) informacji od producenta TV czyli firmy SONY o wspieraniu danego modelu TV

d) własnych obserwacji czyli śledzenia (monitorowania) materiałów (treści) programowych na kanałach C+ 4K i Museum 4K ?

 

Tak naprawdę tylko oficjalne info od producenta jest wiarygodne oraz potwierdzony przez techników PC+ fakt włączenia protokołu ECP. Śmieszne jest dla mnie takie wyczekiwanie i pisanie przez Was "u mnie zgasło na tym kanale i na tym programie ..." To mogą być i chyba są problemy lub testy techniczne operatora lub nadawcy kanału.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Z tego co mi wiadomo telewizory wspierajace owe ECP musza posiadac zlacze CI+ w wersji 1.4.  W starszych telewizorach zlacze CI+ wystepuje w wersji 1.3.   Z ciekawosci przejrzalem specyfikacje techniczna Sony xg9505 , na stronie producenta , i prozno tam szukac informacji o wersji zastosowanego w nim CI+.  Mysle ze nie nalezy sie w tym temacie sugerowac lista sporzadzona przez TIVUSAT , bo na przyklad widnieje takze na niej moj Samsung UE49KS800.  Jest to model z 2016roku , z CI+ 1.3.   A przede wszystkim jak na razie nie wiadomo czy owe ECP zostalo w ogole jak do tej pory zastosowane

Edytowane przez kedar1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o TV marki LG to pod tym linkiem https://www.displayspecifications.com/en/brand/a1025 możecie znaleźć specyfikację dla swojego TV.  Z mojej analizy wynika iż CI+ w wersji v.1.4 pojawił się w TV LG od 2018 r. W dalszym ciągu jednak nie daje 100% pewności czy obsłuży dodatkowe zabezpieczenia ECP, piszę to także w kontekście e-maila, którego treść wkleiłem kilka dni temu.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacja na stronie SONY (Telewizory BRAVIA z 2013 roku i nowsze są wyposażone w gniazdo modułu CAM standardu CI+ w wersji 1.3. Inaczej mówiąc w przypadku stosowania modułu CI+ CAM musi on być zgodny ze standardem CI+ w wersji 1.3 (lub nowszej).)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, kedar1 napisał:

 Z tego co mi wiadomo telewizory wspierajace owe ECP musza posiadac zlacze CI+ w wersji 1.4.  W starszych telewizorach zlacze CI+ wystepuje w wersji 1.3.   Z ciekawosci przejrzalem specyfikacje techniczna Sony xg9505 , na stronie producenta , i prozno tam szukac informacji o wersji zastosowanego w nim CI+.  Mysle ze nie nalezy sie w tym temacie sugerowac lista sporzadzona przez TIVUSAT , bo na przyklad widnieje takze na niej moj Samsung UE49KS800.  Jest to model z 2016roku , z CI+ 1.3.   A przede wszystkim jak na razie nie wiadomo czy owe ECP zostalo w ogole jak do tej pory zastosowane

 

Szajsungi od 2018 mają CI+ 1.4 - przynajmniej te od modelu Q7F w górę... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ww6 System błędnie naliczył, nie tylko u Ciebie. Najlepiej i najszybciej będzie, jak zgłosisz problem i napiszesz na czacie do konsultanta w Strefie CANAL+ lub zadzwonisz na infolinię abonencką i zgłoszą korektę za obecny miesiąc, która do kilku dni pojawi się w systemie i od razu niech konsultant sprawdzi też prognozy na następne miesiące.

Edytowane przez Barti
Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i mają 1.4, ale ładowanie 150MB nagrań trwa z 5-6s. Strach pomyśleć, ile potrwa ładowania bliżej 1TB. Ja bez żalu zamieniłem na dekoder. Dobrze to się zintegrowało z telewizorem, jest jako osobny kafelek, wszystko elegancko. Przełącza się dużo szybciej w porównaniu do CI+. Nie żałuję zamiany na dekoder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...