darlen Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 (edytowane) U mnie Museum 4K działa cacy podobnie jak C+4K Czyli co SONY z 2019 obsługuje ECP? to to co miałem czarny ekran incydentalnie to jakiś eksperyment - inny poziom zabezpieczeń czy co? Edytowane 9 Lipca 2020 przez darlen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 Ale masz tv zgodny. Tez mam Sony xg9505 2019 i ten model wspiera ECP Tez wtedy miałem ciemność wiec może u nich się coś wykrzaczyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar1 Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 Z tym Museum to tak naprawde nie wiadomo czy to ECP czy problemy techniczne ,ktore czesto sie na tym kanale zdarzaja . Teraz dziala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darlen Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 (edytowane) no jedna jakaś wpadka na C+4K była - czarny ekran miałem - tylko nikt nie wie co to było - jakiś wyższy poziom zabezpieczeń?? mogą to stosować intencjonalnie?? i drażnić abonentów - nie chciałbym coś takiego dostać gdy mi się gwarancje pokończą i możliwość reklamowania sprzętu. Edytowane 9 Lipca 2020 przez darlen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 Ale ta ciemność to nie tylko u ciebie była. Wiec raczej to nie wina sprzętu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 U mnie obecnie na Museum 4K obraz się „rwie” i brak dźwięku.Sprawdzam na Vu+ Ultimo 4K... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar1 Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 (edytowane) To kolejne problemy techniczne na tym kanale . U mnie przed chwila obraz przycinal , a teraz jest ok. W sumie ten kanal tak ogolnie nie jest wart wiekszej uwagi moim zdaniem. PC+ powinna najpierw zaoferowac oferte 4K z prawdziwego zdarzenia , a dopiero potem wprowadzac to cale ECP. Ale u nas jest jak zawsze inaczej . Wrzuca sie smieciowe kanaly , i wmawia sie ludziom ze to tresci premium Edytowane 9 Lipca 2020 przez kedar1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 I mnie museum cały czas ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 Dokładnie Museum 4K już obraz i dźwięk jest dobry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 u mnie też na museum cały czas ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 10 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2020 No i ja wymieniłem kartę Cameleon na Cayman z modułem CAM CI+ ECP i na razie 2 kanały UHD świecą. @mikoko Na jakiej podstawie uważasz, że Twój TV wspiera moduł CAM CI+ ECP: a) na podstawie listy Tivusat b) listy wspieranych modeli TV współpracujących z nowym modułem (ze strony CP+) c) informacji od producenta TV czyli firmy SONY o wspieraniu danego modelu TV d) własnych obserwacji czyli śledzenia (monitorowania) materiałów (treści) programowych na kanałach C+ 4K i Museum 4K ? Tak naprawdę tylko oficjalne info od producenta jest wiarygodne oraz potwierdzony przez techników PC+ fakt włączenia protokołu ECP. Śmieszne jest dla mnie takie wyczekiwanie i pisanie przez Was "u mnie zgasło na tym kanale i na tym programie ..." To mogą być i chyba są problemy lub testy techniczne operatora lub nadawcy kanału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 10 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2020 Mam coś takiego. Instrukcje serwisową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kedar1 Opublikowano 10 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2020 (edytowane) Z tego co mi wiadomo telewizory wspierajace owe ECP musza posiadac zlacze CI+ w wersji 1.4. W starszych telewizorach zlacze CI+ wystepuje w wersji 1.3. Z ciekawosci przejrzalem specyfikacje techniczna Sony xg9505 , na stronie producenta , i prozno tam szukac informacji o wersji zastosowanego w nim CI+. Mysle ze nie nalezy sie w tym temacie sugerowac lista sporzadzona przez TIVUSAT , bo na przyklad widnieje takze na niej moj Samsung UE49KS800. Jest to model z 2016roku , z CI+ 1.3. A przede wszystkim jak na razie nie wiadomo czy owe ECP zostalo w ogole jak do tej pory zastosowane Edytowane 10 Lipca 2020 przez kedar1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 10 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2020 Proszę bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KML Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Jeśli chodzi o TV marki LG to pod tym linkiem https://www.displayspecifications.com/en/brand/a1025 możecie znaleźć specyfikację dla swojego TV. Z mojej analizy wynika iż CI+ w wersji v.1.4 pojawił się w TV LG od 2018 r. W dalszym ciągu jednak nie daje 100% pewności czy obsłuży dodatkowe zabezpieczenia ECP, piszę to także w kontekście e-maila, którego treść wkleiłem kilka dni temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIZON58 Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 @mikoko może masz takie dane Sony KDL-43W755C będę wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Niestety mam tylko Sony XG i Z9G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIZON58 Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Informacja na stronie SONY (Telewizory BRAVIA z 2013 roku i nowsze są wyposażone w gniazdo modułu CAM standardu CI+ w wersji 1.3. Inaczej mówiąc w przypadku stosowania modułu CI+ CAM musi on być zgodny ze standardem CI+ w wersji 1.3 (lub nowszej).) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiek1985 Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Witam.Korzysta ktoś może z modułu w Fergusonie Ariva 203 i mogłby się podzielić opinią?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 11 godzin temu, kedar1 napisał: Z tego co mi wiadomo telewizory wspierajace owe ECP musza posiadac zlacze CI+ w wersji 1.4. W starszych telewizorach zlacze CI+ wystepuje w wersji 1.3. Z ciekawosci przejrzalem specyfikacje techniczna Sony xg9505 , na stronie producenta , i prozno tam szukac informacji o wersji zastosowanego w nim CI+. Mysle ze nie nalezy sie w tym temacie sugerowac lista sporzadzona przez TIVUSAT , bo na przyklad widnieje takze na niej moj Samsung UE49KS800. Jest to model z 2016roku , z CI+ 1.3. A przede wszystkim jak na razie nie wiadomo czy owe ECP zostalo w ogole jak do tej pory zastosowane Szajsungi od 2018 mają CI+ 1.4 - przynajmniej te od modelu Q7F w górę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ww6 Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Czy komuś, kto ostatnio wymieniał gołego Cameleona na moduł doliczyli 10zł najmu? Bo mi tak (umowa na czas nieokreślony). Pójdzie reklamacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukx95 Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 (edytowane) @ww6 System błędnie naliczył, nie tylko u Ciebie. Najlepiej i najszybciej będzie, jak zgłosisz problem i napiszesz na czacie do konsultanta w Strefie CANAL+ lub zadzwonisz na infolinię abonencką i zgłoszą korektę za obecny miesiąc, która do kilku dni pojawi się w systemie i od razu niech konsultant sprawdzi też prognozy na następne miesiące. Edytowane 11 Lipca 2020 przez Barti Usunięto zbędne cytowanie. Nie cytujemy treści poprzedniego postu w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ww6 Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 @lukx95 Nie pierwszy raz to się zdarza. Bratu już dwa razy próbowali naliczać opłatę za najem Wifibox'a, gdy go wymienił za Sagemcom'a DSI87. System zawsze się myli na niekorzyść abonenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K63 Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 @ww6 - czy warunkiem wymiany "gołego" Cameleona na moduł było przedłużenie umowy, czy nadal jesteś na umowie na czas nieokreślony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Może i mają 1.4, ale ładowanie 150MB nagrań trwa z 5-6s. Strach pomyśleć, ile potrwa ładowania bliżej 1TB. Ja bez żalu zamieniłem na dekoder. Dobrze to się zintegrowało z telewizorem, jest jako osobny kafelek, wszystko elegancko. Przełącza się dużo szybciej w porównaniu do CI+. Nie żałuję zamiany na dekoder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.