czerstwy Opublikowano 11 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2023 W dniu 10.08.2023 o 20:56, ircios napisał(a): No to chyba mamy 2 różne ne platformy C+. Ja mam Canal+, a ty jaką? Skoro twierdzisz, że było mało. Dokładnie. Mi też sporo czasu zajęło . Jak jeden z drugim zacznie pracować w delegacjach i będzie gościem w domu to zrozumie. Ile to zajmuje majac tak mało czasu wolnego z dostępem do sprzętu oraz inne obowiązki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 12 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2023 (edytowane) Średnio jestem raz w miesiącu a czasami rzadziej w miejscu gdzie mam bezporedni dostęp do sprzętu. W ciągu ostatniego pół roku aktualizowałem listę C+/PB dosłownie kilka razy i max. 15 minut poświęciłem na to jeśli zasłaniamy się brakiem wolnego czasu i obowiązkami. Więc to też nie trafiony argument. Wychodzi na to że narzekać każdy potrafi. Zawsze jest możliwość korzystania ze sprzętu operatora jeśli aż tyle macie problemów z lista kanałów na własnym sprzęcie. Edytowane 12 Sierpnia 2023 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 12 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2023 A ktoś pisał że ma z tym problem i narzeka? Pytała jedna osoba to go uświadomiliśmy jak to wygląda. Ale jak widać są tacy co żyja w innym świecie. A usuwanie pozycji i dodawanie nowych oraz przenoszenie po bukietach zajmuje im kwadrans Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 12 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2023 (edytowane) Przepraszam źle zinterpretowalem to co napisałeś: 19 godzin temu, czerstwy napisał(a): Jak jeden z drugim zacznie pracować w delegacjach i będzie gościem w domu to zrozumie. Ile to zajmuje majac tak mało czasu wolnego z dostępem do sprzętu oraz inne obowiązki. To przecież oznacza że sobie radzisz z tym bez problemu. Edytowane 12 Sierpnia 2023 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 20 godzin temu, czerstwy napisał(a): A usuwanie pozycji i dodawanie nowych oraz przenoszenie po bukietach zajmuje im kwadrans Mi po zmianach na TP jak wróciłem do domu, bawiłem się około 2 godzin na tv LG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opensource Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 (edytowane) Ja cały czas pisałem o E2. Natomiast na innych wynalazkach to nic dziwnego że może tyle trwać. Telewizory też potrafią być toporne pod tym względem. Kiedyś u kolegi na tunerze cryptobox próbowałem nanieść zmiany na liście kanałów i tam żeby to wykonać to też trzeba było spędzić sporo czasu nad tym. Edytowane 13 Sierpnia 2023 przez opensource Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Ja też o E2 pisałem , z modułu/kart w TV czy innych tunerach nie z E2 już dawno zrezygnowałem z powodu właśnie tej obsługi list kanałów i ograniczonych możliwości wykorzystania karty czy modułu. Automatyka na enigma2 jest na tyle dobra że nie ma potrzeby aż tak często poprawiać czy tracić czas na aktualizacje. Albo robisz sam jak masz czas w kilka minut albo ściągasz pluginem lub szukasz aktualnych list. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 (edytowane) 3 godziny temu, ircios napisał(a): Mi po zmianach na TP jak wróciłem do domu, bawiłem się około 2 godzin na tv LG. Robiłeś na tv czy na kompie? Listę na LG można wyeksportować i zmiany czynić na komputerze. Edytowane 13 Sierpnia 2023 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Na tv robiłem, komp nieczynny był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2023 Panie na niektórych tv zmiana listy kanałów to istna katorga. Mam na myśli Sony. Dobrze ze maja aplikacje do ich edycji ale tez łatwo i przyjemnie nie jest. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamRed Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Co może być powodem, że obraz czasem wygląda jakby przyspieszał bądź spowalniał (efekt jakbym oglądał przez internet). Nie mam żadnych linijek, system VTI i listę kanałów z sierpnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoko Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Nie masz czasem aktywnego Time shift ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ktosiu Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Jak już to wina modułu. Możliwe że do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamRed Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2023 9 minut temu, mikoko napisał(a): Nie masz czasem aktywnego Time shift ? Mam, a to jest powodem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Nie jestem do końca pewien, ale sprawdź w ustawieniach modułu czy tam nie ma przyczyny.Jakie masz dokładnie ustawienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamRed Opublikowano 16 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2023 (edytowane) 7 minut temu, aro napisał(a): Nie jestem do końca pewien, ale sprawdź w ustawieniach modułu czy tam nie ma przyczyny. Nie wiem czy to przypadek ale wyłączyłem time shift i problem ustał, oby tak zostało. 9 godzin temu, aro napisał(a): Nie jestem do końca pewien, ale sprawdź w ustawieniach modułu... Dalej to samo, tak mam ustawiony moduł: Opóźnienie DVB CI -256, PID fitering-x, obsługa wysokiej szybkości przepływu - oznaczone, wielokrotny support kanału - auto, Edytowane 16 Sierpnia 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamRed Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2023 W dniu 16.08.2023 o 21:29, aro napisał(a): Witam, pytanie techniczne, mam VU+UNO 4K i moduł C+, dlaczego nie mogę oglądać innego programu zdalnie na aplikacji Dreamplayer niż to co obecnie na dekoderze? Konwerter mam Unicable. Dziękuję bardzo za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blaugrana18 Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2023 26 minut temu, adamRed napisał(a): Witam, mam VU+UNO 4K i moduł C+, dlaczego nie mogę oglądać innego programu zdalnie na aplikacji Dreamplayer niż to co obecnie na dekoderze? Konwerter mam Unicable. A masz obie głowice podpięte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamRed Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2023 (edytowane) 4 godziny temu, blaugrana18 napisał(a): Nie, unicable ale tylko jeden kabel do dekodera. Edytowane 20 Sierpnia 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2023 (edytowane) 1 godzinę temu, adamRed napisał(a): Witam, pytanie techniczne, mam VU+UNO 4K i moduł C+, dlaczego nie mogę oglądać innego programu zdalnie na aplikacji Dreamplayer niż to co obecnie na dekoderze? Konwerter mam Unicable. Dziękuję bardzo za pomoc Moduł z kartą od operatora z zasady jest jedno strumieniowy - czyli odkoduje tylko jeden program w danym czasie. Co innego jakbyś miał kartę operatora w czytniku dekodera - to tu w tym samym czasie można oglądać co innego na dekoderze - komputerze - tablecie itp. Zanim zadasz następne pytanie - karta z modułu C+ CI+ ECP nie działa w czytniku dekodera Vu+ Uno 4K. Edytowane 20 Sierpnia 2023 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamRed Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2023 1 minutę temu, tweed77 napisał(a): Moduł z kartą od operatora z zasady jest jedno strumieniowy - czyli odkoduje tylko jeden program w danym czasie. Co innego jakbyś miał kartę operatora w czytniku dekodera - to tu już można oglądać co innego na dekoderze - komputerze - tablecie itp. Czyli rozumiem, że nawet jak użyję splitera i połącze dekoder dwoma kablami to nic to nie da? Nie będę mógł oglądać co innego na np. Komputerze?. Dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2023 (edytowane) Dokładnie tak jak piszesz. Dla poprawnego działania Vu+ Uno 4K - głowica FBC i konwentera Unicable wystarczy podłączyć jeden kabel do głowicy A i poprawnie skonfigurować głowice A - C - D - E. Częściowym rozwiązaniem jest zakup karty prepaid na doładowanie Smart HD+ która działa w czytniku kart Vu+ po odpowiedniej konfiguracji czytnika i tzw. oscam. Wtedy część kanałów będzie dekodowana z karty Smart HD+ a pozostałe z modułu C+ CI+ ECP. Wtedy będziesz mógł sobie oglądać kanały na dekoderze i komputerze - telefonie. Np. TVP 1 HD - będzie dekodowany z karty Smart HD+ a np. Canal+ Premium oglądać na komputerze w stream. Nigdy nie będziesz mógł dekodować dwóch kanałów z modułu C+ CI+ ECP w tym samym czasie. Za to zaś dwa kanały w tym samym czasie z karty Smart HD+. Oferta Smart HD+ wraz z obowiązującą nadal promocją na dodatkowe kanały. https://satkurier.pl/news/159186/smart-hd-kanaly-promocyjne-dostepne-do-odwolania.html Edytowane 20 Sierpnia 2023 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamRed Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2023 (edytowane) Dziękuję za odpowiedź. W tunerze mam zarówno moduł C+ jak i Polsat Box. ...i mam Duo 4k SE (podkręciłem). Głównie zależało mi na całkowitej ofercie sportowej stąd ten mój mix. Z moduł Polsat Box dekoduje wyłącznie kanały których nie mam w C+... Edytowane 20 Sierpnia 2023 przez adamRed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 20 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2023 (edytowane) Tyle ile mogłem pomogłem - problem opisałem w prywatnej wiadomości na forum - co z tą wiedzą zrobisz twoja sprawa. Edytowane 20 Sierpnia 2023 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Millstreet Opublikowano 21 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2023 (edytowane) Mam pytanie do użytkowników modułu C+ na VTi w Ultimo 4K - czy również macie problem z dekodowaniem kanałów z tp. 12015H (m.in. MTV 00s, MTV Live)? Dźwięk jest "poszatkowany" i obraz przycina na kanałach z tego konkretnego tp. (no nie da się tego oglądać). Ustawienia fabryczne i ręczne wyszukanie nie pomaga. Sprawdzałem zarówno bez i z przypisywaniem kanałów w zadaniach modułu. Na Duo 4K SE nie ma żadnych problemów Czy może to być kwestia wersji VTi? Na obu dekach zainstalowana ta najnowsza. Edytowane 21 Sierpnia 2023 przez Millstreet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.